1 слайд
Тақырыбы: Шырақтың ерлігі
Мақсаты 5 класс
2 слайд
3 слайд
Суретпен жұмыс
1. Суретке мұқият қарап,суретте не бейнеленген?
2. Суретті қолданып, 5-7 сөйлемнен тұратын әңгіме
құрастыр.
3. Суретке қарап қандай сұрақ – ой туындайды? «Тарихи диктант» әдісі
Полиэн «.......... денесін пышақпен өзін
аямай тілгілеп, қатты жаралайды. Шырақ
парсыларға барып, сақ көсемдеріне қорлық
көргенін, тұтқыннан қашып шыққандығын
айтады. «Мені қорлағаны үшін олардан кегімді
аламын! Сақтарға қысқа жолмен тезірек
апарамын», - деген ........ сөзіне парсылар сеніп
қалады. Шырақ парсыларды ертіп, шөл далаға
адастырып әкетеді. ...... шөл далада парсылар
қырыла бастайды. Ақырында Шырақ оларға
«Елімді жаудан аман алып қалу үшін мен
сендерді алдадым. Сендер енді шөл далада
қырыласыңдар!», - дейді. Шырақ «Лездік сұрақтар» әдісі.
1 .Жазба деректерде сақ мемлекеті басшысының
лауазымы? патша
2. І Дарийдің қалдырған жазуы қалай аталады?
Бехистун жазбасы
3. Сақ жерінде Кир бастаған парсыәскерлерінің
басып кірген уақыты?б з б 530ж
4. Атақты сақ патшайымы?Томирис
5. Сақ қоғамындағы абыздардың киімі қандай
түсті?ақ
Үш түрлі күнделік әдісі
Мәтін ұсынылады ,оқушылар мәтінмен жұмыс жасайды.
« Марафон шайқасы » Ежелгі грек авторы Полиэн : «Дарийдің соғыс
әрекеттерінен түк шықпады.Парсылар сақ
жасақтарының соңына түсіп,даланы кезумен болды.
Сақтар малдарын өздерімен бірге өтіп,жауға шөп те
қалдырмай,шегініп
отырды»-деп жазды. Деректермен жұмыс
Деректермен жұмыс жасай
отырып,төмендегі сұрақтарға жауап береді.
Полиэн «.Шырақтың денесін пышақпен өзін
аямай тілгілеп, қатты жаралайды. Шырақ
парсыларға барып, сақ көсемдеріне қорлық
көргенін, тұтқыннан қашып шыққандығын
айтады. «Мені қорлағаны үшін олардан
кегімді аламын! Сақтарға қысқа жолмен
тезірек апарамын», - деген Шырақтың
сөзіне парсылар сеніп қалады..
4 слайд
Критериалды бағалау әдістеріКритериалды бағалау әдістері
Қалыптастырушы бағалау : Кері байланыс:
«Фейерверк» әдісі бойынша
мақтау, мадақтау.
«Бағдаршам» әдісі арқылы
топтар бірін-бірі бағалайды.
“ Ғасыр” әдісімен бағалау
оқушылардың жауаптарын
қолдау. ХХ – өте жақсы
ХV – жақсы
Х – орташа
«Бас бармақ» көрсету арқылы оқушылардың
ұғу деңгейін тексеру. «Мен» сөйлемдерді
жалғасты р әдісі
•
Мен бұрын … ойлайтынмын,
қазір мен … ойлаймын.
•
Мен … байқадым, ал қазір
маған … қызықты.
Келесі жолы мен ... есте
сақтаймын.
5 слайд
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз