Материалдар / Сақтар туралы тарихи деректер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сақтар туралы тарихи деректер

Материал туралы қысқаша түсінік
Сақтар туралы тарихи деректер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қаңтар 2023
90
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
«Миға шабуыл» Бұл бейнероликте баяндалған оқиға қайжерде болып жатыр? Басты кейіпкері кім деп ойлайсыңдар?

1 слайд
«Миға шабуыл» Бұл бейнероликте баяндалған оқиға қайжерде болып жатыр? Басты кейіпкері кім деп ойлайсыңдар?   Сіздердің ойларыңызша бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай болуы мүмкін? https://www.youtube.com/watch?v=Gp0Zt5rxuV0

Неліктен Александр Македонскийдің сақтарға жасаған жорығы сәтсіз аяқталды? 5.3.2.1 сақ, сармат тайпаларының халықаралық аренада

2 слайд
Неліктен Александр Македонскийдің сақтарға жасаған жорығы сәтсіз аяқталды? 5.3.2.1 сақ, сармат тайпаларының халықаралық аренадағы орнын анықтау 1.Сақтардың А.Македонский әскеріне қарсы күресін сипаттап әңгімелейді. 2.Сақтардың халықаралық аренадағы роліне баға береді. Оқу мақсаты: Бағалау критерийлері :

« Стикер » әдісі 1-топ. Македония: Неліктен бүкіл әлемді жауланған македон әскері сақ жеріне неге толық ене алмады? 2-т

3 слайд
« Стикер » әдісі 1-топ. Македония: Неліктен бүкіл әлемді жауланған македон әскері сақ жеріне неге толық ене алмады? 2-топ. Сақтар: Сақ әскерінің Македондықтарға қасры қолданған тәсілі қандай болды?

Бейне ролик көрсету. Оқушылар бейнероликті көріп болғаннан кейін топпен жұмыс жасайды. 1.Бұл үзіндіде кім туралы жазылған? 2.Үз

4 слайд
Бейне ролик көрсету. Оқушылар бейнероликті көріп болғаннан кейін топпен жұмыс жасайды. 1.Бұл үзіндіде кім туралы жазылған? 2.Үзіндідегі А.Македонскийдің бейнесі қалай сипатталған? 3.Көздеген мақсаты не? https://www.youtube.com/watch?v=vv2yyPzUH_o2-

Сергіту сәті: «Көзге арналған жаттығу» https://www.youtube.com/watch?v=_lx7d4eIkVE

5 слайд
Сергіту сәті: «Көзге арналған жаттығу» https://www.youtube.com/watch?v=_lx7d4eIkVE

Жұптық жұмыс: Диалог құру . (Тарихшы ғалым, оқырман.) Сөйлеу дағдысы

6 слайд
Жұптық жұмыс: Диалог құру . (Тарихшы ғалым, оқырман.) Сөйлеу дағдысы. Оқырман тарихшы ғалымға Сақтар мен Македондықтар арасында болған шайқас туралы сұрақтар қояды. 1- сұрақ. Александр Македонский туралы айтып беріңізші? 2-сұрақ. Ол соғыстарда қалайша жеңіске жетті? 3-сұрақ. Македонскийдің сақ жеріне жорығы неліктен сәтсіз аяқталды? 4-сұрақ. Сақ әскерлері қандай тәсіл қолданды? Әр жұпқа әр түрлі сұрақтар беріледі.   Диалог жазуға пайдалы сөздер тізбегі: Мемлекет,көсем,патша, әскери демократия, археология, оба, қорған,ескерткіш массагет, аримаспылар, цитадель, дромас,менгир,тиграхауда,парадарайа, хаумаварга.

Зерттеу мен талдау. Ресурспен жұмыс. Сақтар мен Александр Македонский арасындағы соғысты сипаттайтын деректер таратыңыз. Оқ

7 слайд
Зерттеу мен талдау. Ресурспен жұмыс. Сақтар мен Александр Македонский арасындағы соғысты сипаттайтын деректер таратыңыз. Оқушылар келесі сұрақтар аясында деректермен жұмыс жасайды: 1-Македония тобы: Македон әскерінің артықшлығы неде? 1-сұрақ. Александр Македонскийдің сақтарға жорығының себептері қандай?   2- Сақтар тобы. Сақтардың әскери өнері ? 1- сұрақ. Сақтар Александр Македонскийдің әскеріне қалайша тойтарыс берді?

Интерпретация. Топпен жұмыс: Ролдік ойын. Т . Әр топқа сақтардың соғыс өнері жазылған бірнеше карточка таратыңыз. Осы карточкал

8 слайд
Интерпретация. Топпен жұмыс: Ролдік ойын. Т . Әр топқа сақтардың соғыс өнері жазылған бірнеше карточка таратыңыз. Осы карточкалар негізінде өз жерін қорғау үшін «әскери жоспарын» жасауға тапсырма беріңіз. Топтың басшысы сақ қолбасшысы Спитаменнің рөліне еніп, өз «әскери жоспарын» ұсынады. Топтар өз «әскери жоспарымен» таныстырып, талқылайды. Тапсырманың соңында барлық сынып қай топтың ұсынған жоспары ең ұтымды екенін таңдап, дәлелдеуі тиіс.

«Синквейн» әдісі Бес жол өлең құру.

9 слайд
«Синквейн» әдісі Бес жол өлең құру.  

Кері байланыс: Таразы стратегиясы. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

10 слайд
Кері байланыс: Таразы стратегиясы. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

11 слайд