САРАЛАП ОҚЫТУ СТРАТЕГИЯЛАРЫ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ОҚУ ПРОЦЕСІН ҰЙЫМДАСТЫРУДАҒЫ
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӘДІС-ТӘСІЛДЕР
САРАЛАП ОҚЫТУ
САРАЛАП ОҚЫТУ СТРАТЕГИЯЛАРЫ
1 слайд
ОҚУ ПРОЦЕСІН ҰЙЫМДАСТЫРУДАҒЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӘДІС-ТӘСІЛДЕР САРАЛАП ОҚЫТУ САРАЛАП ОҚЫТУ СТРАТЕГИЯЛАРЫ
2 слайд
Саралап оқыту әрбір оқушының жеке
қажеттіліктеріне сәйкес тапсырма мен нұсқауларды,
материал мен әдіс-тәсілдерді іріктеп қолдану процесі,
оқушыларды оқуға ынталандыруға, шығармашылық
және сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамытуға
ықпал етеді. САРАЛАП ОҚЫТУ ДЕГЕНІМІЗ НЕ?
Саралап оқыту – тұлғаның ерекшеліктерін ескеріп
ұйымдастырылған оқу процесі .
2 слайд
Саралап оқыту әрбір оқушының жеке қажеттіліктеріне сәйкес тапсырма мен нұсқауларды, материал мен әдіс-тәсілдерді іріктеп қолдану процесі, оқушыларды оқуға ынталандыруға, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамытуға ықпал етеді. САРАЛАП ОҚЫТУ ДЕГЕНІМІЗ НЕ? Саралап оқыту – тұлғаның ерекшеліктерін ескеріп ұйымдастырылған оқу процесі .
3 слайд
САРАЛАП ОҚЫТУДЫҢ ТҮРЛЕРІ
Оқушылардың белгілі бір
сипаттамаларына (қабілеттеріне,
қызығушылықтарына және т.б.)
сәйкес білім беру мазмұны, оқыту
әдістері және ұйымдастырушылық
формалары әртүрлі болатын
тұрақты топтарға немесе бейіндік
сыныптарға бөлінуі .
. СЫРТҚЫ САРАЛАУ
ІШКІ САРАЛАУ
Кездейсоқ белгілермен
құрылған тұрақты топта
(сыныпта) оқыту барысында
балалардың жеке
ерекшеліктерін ескеру
3 слайд
САРАЛАП ОҚЫТУДЫҢ ТҮРЛЕРІ Оқушылардың белгілі бір сипаттамаларына (қабілеттеріне, қызығушылықтарына және т.б.) сәйкес білім беру мазмұны, оқыту әдістері және ұйымдастырушылық формалары әртүрлі болатын тұрақты топтарға немесе бейіндік сыныптарға бөлінуі . . СЫРТҚЫ САРАЛАУ ІШКІ САРАЛАУ Кездейсоқ белгілермен құрылған тұрақты топта (сыныпта) оқыту барысында балалардың жеке ерекшеліктерін ескеру
4 слайд
Ішкі саралаудың бірнеше ерекшеліктерін атап айтуға
болады:
Оқушылардың қабілеттеріне қарай (формалары: түрлі
қиындық деңгейдегі тапсырмалар, мұғалім көмегінің
үлесі), деңгей бойынша саралау
Оқушылардың тұлғалық-физиологиялық ерекшеліктері
бойынша ішкі саралау баланың психофизиологиялық
ерекшеліктерін ескеретін тұлғалық қарым-қатынас
барысында жүзеге асады (жадының типі, ойлау
ерекшеліктері, темпераменті, т.б.). ІШКІ САРАЛАУ
4 слайд
Ішкі саралаудың бірнеше ерекшеліктерін атап айтуға болады: Оқушылардың қабілеттеріне қарай (формалары: түрлі қиындық деңгейдегі тапсырмалар, мұғалім көмегінің үлесі), деңгей бойынша саралау Оқушылардың тұлғалық-физиологиялық ерекшеліктері бойынша ішкі саралау баланың психофизиологиялық ерекшеліктерін ескеретін тұлғалық қарым-қатынас барысында жүзеге асады (жадының типі, ойлау ерекшеліктері, темпераменті, т.б.). ІШКІ САРАЛАУ
5 слайд
Оқушылардың оқуға деген
көзқарасы және өзін оқушы ретінде
сезінуі оның оқу процесіне
жауапкершілігін дамыту үшін
маңызды.
Саралау - бұл жоғары сапалы оқу
бағдарламасының құрамдас бөлігі.
Тиімді саралау – жүйелі саралау, ол
үздіксіз жүргізіледі.САРАЛАУ ПРИНЦИПТЕРІ
5 слайд
Оқушылардың оқуға деген көзқарасы және өзін оқушы ретінде сезінуі оның оқу процесіне жауапкершілігін дамыту үшін маңызды. Саралау - бұл жоғары сапалы оқу бағдарламасының құрамдас бөлігі. Тиімді саралау – жүйелі саралау, ол үздіксіз жүргізіледі.САРАЛАУ ПРИНЦИПТЕРІ
6 слайд
Мұғалімдер оқушылардың өз потенциалын мейлінше көбірек пайдалануына көмектесуі
керек.
Оқушының қалай оқитынынын түсінуі керек.
Мұғалімдер қабілетті оқушылардың (дарынды және талантты оқушылар) қажеттілігін
жақсы түсінуі тиіс.
Ерекше қажеттілігі бар (оқуда кедергілері бар) оқушылардың қажеттілігін түсінуі керек.
Мұғалім әрбір жеке оқушыға қолайлы оқу ортасын қалай қамтамасыз ету керектігін білуі
тиіс . СЫНЫПТА ТИІМДІ САРАЛАУДЫ ЖҮРГІЗУ ҮШІН МҰҒАЛІМГЕ НЕНІ БІЛУ КЕРЕК?
6 слайд
Мұғалімдер оқушылардың өз потенциалын мейлінше көбірек пайдалануына көмектесуі керек. Оқушының қалай оқитынынын түсінуі керек. Мұғалімдер қабілетті оқушылардың (дарынды және талантты оқушылар) қажеттілігін жақсы түсінуі тиіс. Ерекше қажеттілігі бар (оқуда кедергілері бар) оқушылардың қажеттілігін түсінуі керек. Мұғалім әрбір жеке оқушыға қолайлы оқу ортасын қалай қамтамасыз ету керектігін білуі тиіс . СЫНЫПТА ТИІМДІ САРАЛАУДЫ ЖҮРГІЗУ ҮШІН МҰҒАЛІМГЕ НЕНІ БІЛУ КЕРЕК?
7 слайд
МҰҒАЛІМНІҢ РӨЛІ
Мұғалімнің өзгеруі. Мұғалім – білім тасымалдаушы
емес, оқушылардың өз бетінше білім алуына көпірше
орнатушы «скаффолдер» .
Мұғалім – оркестрдің дирижеры немесе спорттық
команданың коучы секілді.
«Ақпаратты үйрену» түсінігі кейінге шегеріліп,
«Идеядан негізгіні табу» алға шығады.
7 слайд
МҰҒАЛІМНІҢ РӨЛІ Мұғалімнің өзгеруі. Мұғалім – білім тасымалдаушы емес, оқушылардың өз бетінше білім алуына көпірше орнатушы «скаффолдер» . Мұғалім – оркестрдің дирижеры немесе спорттық команданың коучы секілді. «Ақпаратты үйрену» түсінігі кейінге шегеріліп, «Идеядан негізгіні табу» алға шығады.
8 слайд
оқушылардың оқу стилі, дағды, оқу жылдамдығы;
оқушылардың оқудағы кедергілері;
оқушылардың тілдік білім деңгейі (тілдік
кедергілер);
оқушының алдыңғы білімі мен тәжірибесі;
оқушылардың қызығушылығы;
оқушылардың ынтасы;
сабаққа қатысуы;
әлеуемттік және эмоционалдық дамуы;
оқушылардың көпқырлы зияты;
абстрактілі ойлау деңгейі;
физикалық қажеттіліктері.СЫНЫПТА ТИІМДІ САРАЛАУДЫ ЖҮРГІЗУ ҮШІН МҰҒАЛІМГЕ НЕНІ ЕСКЕРУ КЕРЕК?
8 слайд
оқушылардың оқу стилі, дағды, оқу жылдамдығы; оқушылардың оқудағы кедергілері; оқушылардың тілдік білім деңгейі (тілдік кедергілер); оқушының алдыңғы білімі мен тәжірибесі; оқушылардың қызығушылығы; оқушылардың ынтасы; сабаққа қатысуы; әлеуемттік және эмоционалдық дамуы; оқушылардың көпқырлы зияты; абстрактілі ойлау деңгейі; физикалық қажеттіліктері.СЫНЫПТА ТИІМДІ САРАЛАУДЫ ЖҮРГІЗУ ҮШІН МҰҒАЛІМГЕ НЕНІ ЕСКЕРУ КЕРЕК?
9 слайд
САБАҚТЫ ЖОСПАРЛАУҒА АРНАЛҒАН САРАЛАУ ТҮРЛЕРІ
Оқушылардың дайындық деңгейіне
негізделген саралау
Оқушылардың қызығушылығына негізделген
саралау
Оқушылардың «Оқу профиліне » негізделген
саралау
9 слайд
САБАҚТЫ ЖОСПАРЛАУҒА АРНАЛҒАН САРАЛАУ ТҮРЛЕРІ Оқушылардың дайындық деңгейіне негізделген саралау Оқушылардың қызығушылығына негізделген саралау Оқушылардың «Оқу профиліне » негізделген саралау
10 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ДАЙЫНДЫҚ ДЕҢГЕЙІНЕ НЕГІЗДЕЛГЕН САРАЛАУ
Дайындық ұғымы оқушыларда «үлкен идея»
аясында қалыптасатын базалық білім мен түсінік,
дағды тұрғысынан түсіндіріледі.
Оқушылардың кіріс балы (тест).
Бастапқы және ағымдық бақылау нәтижелерін
қолдану.
Бастапқы бағалаусыз саралау жүргізу мүмкін
емес!
«Дайындық органайзерлерін» қолдану (кесте,
графикалар).
10 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ДАЙЫНДЫҚ ДЕҢГЕЙІНЕ НЕГІЗДЕЛГЕН САРАЛАУ Дайындық ұғымы оқушыларда «үлкен идея» аясында қалыптасатын базалық білім мен түсінік, дағды тұрғысынан түсіндіріледі. Оқушылардың кіріс балы (тест). Бастапқы және ағымдық бақылау нәтижелерін қолдану. Бастапқы бағалаусыз саралау жүргізу мүмкін емес! «Дайындық органайзерлерін» қолдану (кесте, графикалар).
11 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫНА НЕГІЗДЕЛГЕН САРАЛАУ
Оқушылардың қызығушылығы қандай?
Қызығушылыққа сәйкес оқушыларды
қалай саралап оқытуға болады?
Оқушылардың қызығушылығын қалай
анықтауға болады?
11 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫНА НЕГІЗДЕЛГЕН САРАЛАУ Оқушылардың қызығушылығы қандай? Қызығушылыққа сәйкес оқушыларды қалай саралап оқытуға болады? Оқушылардың қызығушылығын қалай анықтауға болады?
12 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫҢ «ОҚУ ПРОФИЛІНЕ» НЕГІЗДЕЛГЕН САРАЛАУ
БАЛАНЫҢ ОТБАСЫЛЫҚ ЖАҒДАЙЫ
МӘДЕНИЕТІ
КӨПҚЫРЛЫ ЗИЯТЫ ( MULTIPLE
INTELLIGENCE )
ОҚУ СТИЛІ ( LEARNING STYLES)
ЖЫНЫСЫ
12 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫҢ «ОҚУ ПРОФИЛІНЕ» НЕГІЗДЕЛГЕН САРАЛАУ БАЛАНЫҢ ОТБАСЫЛЫҚ ЖАҒДАЙЫ МӘДЕНИЕТІ КӨПҚЫРЛЫ ЗИЯТЫ ( MULTIPLE INTELLIGENCE ) ОҚУ СТИЛІ ( LEARNING STYLES) ЖЫНЫСЫ
13 слайд
1. Мазмұн, яғни ақпаратты қабылдаудың
бірнеше мүмкіндігі.
2. Процесс, идеялардан мағынаны алудың
бірнеше мүмкіндігі.
3. Нәтиже, оқушылардың біліп, түсінгенін
көрсетудің бірнеше мүмкіндіктері (сөз,
презентация).
4. Оқу ортасы САРАЛАП ОҚЫТУДЫҢ БАҒЫТТАРЫ
13 слайд
1. Мазмұн, яғни ақпаратты қабылдаудың бірнеше мүмкіндігі. 2. Процесс, идеялардан мағынаны алудың бірнеше мүмкіндігі. 3. Нәтиже, оқушылардың біліп, түсінгенін көрсетудің бірнеше мүмкіндіктері (сөз, презентация). 4. Оқу ортасы САРАЛАП ОҚЫТУДЫҢ БАҒЫТТАРЫ
14 слайд
МАЗМҰН БОЙЫНША САРАЛАУ
Мұғалім оқушылар тобы үшін Блум
таксономиясына сәйкес оқу
мазмұнының әр түрлі деңгейін
қамтитын оқытудың әр түрлі әдістерін
(білу, түсіну, қолдану, талдау,
жалпылау, бағалау) ұйымдастыруы
тиіс.
14 слайд
МАЗМҰН БОЙЫНША САРАЛАУ Мұғалім оқушылар тобы үшін Блум таксономиясына сәйкес оқу мазмұнының әр түрлі деңгейін қамтитын оқытудың әр түрлі әдістерін (білу, түсіну, қолдану, талдау, жалпылау, бағалау) ұйымдастыруы тиіс.
15 слайд
Процесс бойынша саралауда мұғалім оқушылардың
оқу мазмұнын және оның мағынасын түсінуін;
оқушыларға оқудың ықпалы емес, олардың оқуының
қалай жүріп жатқанын білуі керек.
Топтық жұмыс - оқушылардың тиімді оқып-үйренуінің
бір жолы болып табылады. ПРОЦЕСС БОЙЫНША САРАЛАУ
15 слайд
Процесс бойынша саралауда мұғалім оқушылардың оқу мазмұнын және оның мағынасын түсінуін; оқушыларға оқудың ықпалы емес, олардың оқуының қалай жүріп жатқанын білуі керек. Топтық жұмыс - оқушылардың тиімді оқып-үйренуінің бір жолы болып табылады. ПРОЦЕСС БОЙЫНША САРАЛАУ
16 слайд
НӘТИЖЕ БОЙЫНША САРАЛАУ
Оқушылар білгенін, түсінгенін және не істей
алатынын (білімді қалай қолдануға болады)
көрсетеді.
Тапсырма жалғыз «дұрыс» жауапты іздеуге
ғана емес, ол әр түрлі деңгейлерде оқу
мақсатына қол жеткізу мүмкіндігін беруге
бағытталуы керек.
Мұғалім үшін әрбір оқушы өзінің күтілетін
нәтижелерін түсінуі маңызды.
16 слайд
НӘТИЖЕ БОЙЫНША САРАЛАУ Оқушылар білгенін, түсінгенін және не істей алатынын (білімді қалай қолдануға болады) көрсетеді. Тапсырма жалғыз «дұрыс» жауапты іздеуге ғана емес, ол әр түрлі деңгейлерде оқу мақсатына қол жеткізу мүмкіндігін беруге бағытталуы керек. Мұғалім үшін әрбір оқушы өзінің күтілетін нәтижелерін түсінуі маңызды.
17 слайд
Оптималды оқу жағдайы физикалық және
психологиялық элементтерден тұрады.
Оқу ортасын ұйымдастырудың икемді
жолдарының бірі жеке және топтық
жұмыстарды жүргізуге ыңғайлы мектеп
жабдықтарымен қамтамасыз ету.
Психологиялық тұрғыдан айтқанда
мұғалімдер сыныпта қауіпсіз және қолайлы
оқу ортасын қамтамасыз ететіндей оқу
процесін ұйымдастыруы қажет.ОҚУ ОРТАСЫ БОЙЫНША САРАЛАУ
17 слайд
Оптималды оқу жағдайы физикалық және психологиялық элементтерден тұрады. Оқу ортасын ұйымдастырудың икемді жолдарының бірі жеке және топтық жұмыстарды жүргізуге ыңғайлы мектеп жабдықтарымен қамтамасыз ету. Психологиялық тұрғыдан айтқанда мұғалімдер сыныпта қауіпсіз және қолайлы оқу ортасын қамтамасыз ететіндей оқу процесін ұйымдастыруы қажет.ОҚУ ОРТАСЫ БОЙЫНША САРАЛАУ
18 слайд
АФФЕКТИВТІ ФАКТОРЛАР
Эмоциялар өткен тәжірибе негізінде пайда
болады. Егер оқушыларда оқу процесіне
және өзін оқушы ретінде сезінуге қатысты
жақсы тәжірибесі болса, бұл оның
академиялық өсуіне жол ашады.
Мұғалімдерге оқушылардың мінез-құлқының
астарында жатқан аффективті факторларды
және оқушыларды дұрыс бағытқа қалай
жұмылдыру керектігін білуге және ұмтылуға
тырысуы керек.Оқушылардың эмоциясы мен сезімдері олардың оқуына қалай ықпал етеді?
18 слайд
АФФЕКТИВТІ ФАКТОРЛАР Эмоциялар өткен тәжірибе негізінде пайда болады. Егер оқушыларда оқу процесіне және өзін оқушы ретінде сезінуге қатысты жақсы тәжірибесі болса, бұл оның академиялық өсуіне жол ашады. Мұғалімдерге оқушылардың мінез-құлқының астарында жатқан аффективті факторларды және оқушыларды дұрыс бағытқа қалай жұмылдыру керектігін білуге және ұмтылуға тырысуы керек.Оқушылардың эмоциясы мен сезімдері олардың оқуына қалай ықпал етеді?