Материалдар / Сату құралдары: тауарды рәсімдеу,сату жолдары және өнімді сату

Сату құралдары: тауарды рәсімдеу,сату жолдары және өнімді сату

Материал туралы қысқаша түсінік
Экономикалық мамандықтарда оқитын студенттерге қосымша материал презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2019
1239
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сату құралдары: тауарды рәсімдеу,сату жолдары және өнімді сату

1 слайд
Сату құралдары: тауарды рәсімдеу,сату жолдары және өнімді сату

1 слайд

Сату құралдары: тауарды рәсімдеу,сату жолдары және өнімді сату

Кез келген фирма нарықпен байланыс жасау арқылы іс-кимыл жасайды: оған бұйымдар жеткізеді, қызметтер көрсетеді, тұтынушылар

2 слайд
Кез келген фирма нарықпен байланыс жасау арқылы іс-кимыл жасайды: оған бұйымдар жеткізеді, қызметтер көрсетеді, тұтынушыларды с йкес ақпараттармен ə қамтамасыз етеді (тұтынушылық қасиеттері, сату орны, кепілдік). Нарықтан фирма ақша мен ақпарат алады (сату көлемі мен қарқыны, тауарлар, б секелестер туралы ə м ліметтер ж не т.б.). Осылайша, біртұтас ə ə рекет ететін тұйық жүйе қалыптасады. ə Бұған қоса, фирмалар шикізатпен жабдықтаушыларға, бұйымдарды құрастыратын, ртүрлі директивті ə органдардың нұсқауларына қатысты үзбені қабылдайтын тағы бір тұйық жүйе бар.

2 слайд

Кез келген фирма нарықпен байланыс жасау арқылы іс-кимыл жасайды: оған бұйымдар жеткізеді, қызметтер көрсетеді, тұтынушыларды с йкес ақпараттармен ə қамтамасыз етеді (тұтынушылық қасиеттері, сату орны, кепілдік). Нарықтан фирма ақша мен ақпарат алады (сату көлемі мен қарқыны, тауарлар, б секелестер туралы ə м ліметтер ж не т.б.). Осылайша, біртұтас ə ə рекет ететін тұйық жүйе қалыптасады. ə Бұған қоса, фирмалар шикізатпен жабдықтаушыларға, бұйымдарды құрастыратын, ртүрлі директивті ə органдардың нұсқауларына қатысты үзбені қабылдайтын тағы бір тұйық жүйе бар.

Фирма осы материалдық, қаржылық жəне ақпараттық « жолдаулардың » тасқынына жауап ретінде ақпараттар мен ақшаны бағыттайды. Нə

3 слайд
Фирма осы материалдық, қаржылық жəне ақпараттық « жолдаулардың » тасқынына жауап ретінде ақпараттар мен ақшаны бағыттайды. Нəтижесінде, фирма маркетинг теориясында сыртқы орта деп аталатын ортамен тығыз байланысқа түседі. Сыртқы ортаның шарттарына — қолданыстағы жəне дайындалып жатқан заңдарды, жалпы экономикалық жағдайды, саяси ахуалды, ғылыми- техникалық жетістіктер жəне қолданыстағы патенттерді, мəдени, басқа да дəстүрлерді жатқызуға болады. Фирманың ішкі ортасы (микроорта) дегеніміз — фирманың өзіне жəне оның клиенттерге қызмет көрсету бойынша мүмкіндіктеріне, яғни жабдықтаушыларға, маркетинг делдалдарына, клиенттерге, бəсекелестерге, байланыс аудиторияларына тікелей қатысты күштерді білдіреді.

3 слайд

Фирма осы материалдық, қаржылық жəне ақпараттық « жолдаулардың » тасқынына жауап ретінде ақпараттар мен ақшаны бағыттайды. Нəтижесінде, фирма маркетинг теориясында сыртқы орта деп аталатын ортамен тығыз байланысқа түседі. Сыртқы ортаның шарттарына — қолданыстағы жəне дайындалып жатқан заңдарды, жалпы экономикалық жағдайды, саяси ахуалды, ғылыми- техникалық жетістіктер жəне қолданыстағы патенттерді, мəдени, басқа да дəстүрлерді жатқызуға болады. Фирманың ішкі ортасы (микроорта) дегеніміз — фирманың өзіне жəне оның клиенттерге қызмет көрсету бойынша мүмкіндіктеріне, яғни жабдықтаушыларға, маркетинг делдалдарына, клиенттерге, бəсекелестерге, байланыс аудиторияларына тікелей қатысты күштерді білдіреді.

Ішкі ортаға фирманың тауар сатылымын анықтайтын тұтынушылардың демографиялық сипаттамалары, бəсекелестер, делдалдар, қаржыл

4 слайд
Ішкі ортаға фирманың тауар сатылымын анықтайтын тұтынушылардың демографиялық сипаттамалары, бəсекелестер, делдалдар, қаржылық мекемелер, қоғамдық пікірдізерттейтінжарнама агенттіктері мен фирмалар, кедендік жəне басқа да үкіметтік органдар кіреді

4 слайд

Ішкі ортаға фирманың тауар сатылымын анықтайтын тұтынушылардың демографиялық сипаттамалары, бəсекелестер, делдалдар, қаржылық мекемелер, қоғамдық пікірдізерттейтінжарнама агенттіктері мен фирмалар, кедендік жəне басқа да үкіметтік органдар кіреді

Фирманың ішкі ортасы (макроорта) Ішкі ортаға фирманың басқаруды, жаңа тауарларды жасау мен сынақтан өткізуді, сериялы өндіріс

5 слайд
Фирманың ішкі ортасы (макроорта) Ішкі ортаға фирманың басқаруды, жаңа тауарларды жасау мен сынақтан өткізуді, сериялы өндірісті, тауарларды сатып алушыларға жылжытуды, сатуды, қызмет көрсетуді, қосалқы бөлшектермен жабдықтауды, қызметкерлерді оқытуды, шикізатпен, материалдармен, т.б. жабдықтаушылармен, сондай-ақ қаржылық ж не өзге сыртқы органдармен ə қарым-қатынасты қамтамасыз ететін функционалдық құрылымдары жатады.

5 слайд

Фирманың ішкі ортасы (макроорта) Ішкі ортаға фирманың басқаруды, жаңа тауарларды жасау мен сынақтан өткізуді, сериялы өндірісті, тауарларды сатып алушыларға жылжытуды, сатуды, қызмет көрсетуді, қосалқы бөлшектермен жабдықтауды, қызметкерлерді оқытуды, шикізатпен, материалдармен, т.б. жабдықтаушылармен, сондай-ақ қаржылық ж не өзге сыртқы органдармен ə қарым-қатынасты қамтамасыз ететін функционалдық құрылымдары жатады.

Маркетинг мазмұнының эволюциясы «Маркетинг» термині ағылшынның «market» (нарық) сөзінен шыққан ж не нарық, сауда ə саласындағы

6 слайд
Маркетинг мазмұнының эволюциясы «Маркетинг» термині ағылшынның «market» (нарық) сөзінен шыққан ж не нарық, сауда ə саласындағы қызмет дегенді білдіреді. Алайда, маркетингтің экономикалық қызметтің жүйесі ретіндегі мағынасы анағұрлым ауқымды. Маркетингтегі басты м селе — екі саланың ə біріккен, бірбірін толықтырушы өзара амалы. Бір жағынан, бұл нарықты, сұранысты, талғам мен қажеттіліктерді егжей-тегжейлі зерттеу, өндірістің осы талаптарға бейімделуі, екінші жағынан нарық пен сол уақыттағы сұранысқа, қажеттіліктерді, сатып алушылардың талғамына белсенді ықпал ету.

6 слайд

Маркетинг мазмұнының эволюциясы «Маркетинг» термині ағылшынның «market» (нарық) сөзінен шыққан ж не нарық, сауда ə саласындағы қызмет дегенді білдіреді. Алайда, маркетингтің экономикалық қызметтің жүйесі ретіндегі мағынасы анағұрлым ауқымды. Маркетингтегі басты м селе — екі саланың ə біріккен, бірбірін толықтырушы өзара амалы. Бір жағынан, бұл нарықты, сұранысты, талғам мен қажеттіліктерді егжей-тегжейлі зерттеу, өндірістің осы талаптарға бейімделуі, екінші жағынан нарық пен сол уақыттағы сұранысқа, қажеттіліктерді, сатып алушылардың талғамына белсенді ықпал ету.

Маркетингтің негізі, оның нарықты кешенді зерттеу, тауарлық ассортиментті жоспарлау, сол уақыттағы қажеттіліктерді толық қанағ

7 слайд
Маркетингтің негізі, оның нарықты кешенді зерттеу, тауарлық ассортиментті жоспарлау, сол уақыттағы қажеттіліктерді толық қанағаттандыру үшін ісшараларды дайындау, қанағаттандырылмаған сұранысты, тұрақты қажеттіліктерді анықтау, тауар өткізуді жоспарлау ж не жүзеге асыру, өндірісті ə ұйымдастыру мен басқару кіретін басты элементтерінің немесе функцияларының мазмұны осымен анықталады. Бұл элементтердің рқайсысы ə өздігінше маңызды. Сауда маркетингі — нарықта тауарлық белгінің тұрақтылығын қамтамасыз ету ж не тауарды тұтынушыға дейін жеткізу ептілігі. ə Сауда ж не тұтынушы маркетингтердің мақсаттары ə мен міндеттері жиі қиылысатын болғандықтан, оларды жинақтап зерттеу қажеттілігі пайда болады.

7 слайд

Маркетингтің негізі, оның нарықты кешенді зерттеу, тауарлық ассортиментті жоспарлау, сол уақыттағы қажеттіліктерді толық қанағаттандыру үшін ісшараларды дайындау, қанағаттандырылмаған сұранысты, тұрақты қажеттіліктерді анықтау, тауар өткізуді жоспарлау ж не жүзеге асыру, өндірісті ə ұйымдастыру мен басқару кіретін басты элементтерінің немесе функцияларының мазмұны осымен анықталады. Бұл элементтердің рқайсысы ə өздігінше маңызды. Сауда маркетингі — нарықта тауарлық белгінің тұрақтылығын қамтамасыз ету ж не тауарды тұтынушыға дейін жеткізу ептілігі. ə Сауда ж не тұтынушы маркетингтердің мақсаттары ə мен міндеттері жиі қиылысатын болғандықтан, оларды жинақтап зерттеу қажеттілігі пайда болады.

Тауарлар өте көп, əрі қарқынды дамыған нарық жағдайында өндірушілерге сатушылардың арасында тауар таратуға көп энергия жұмсауғ

8 слайд
Тауарлар өте көп, əрі қарқынды дамыған нарық жағдайында өндірушілерге сатушылардың арасында тауар таратуға көп энергия жұмсауға тура келеді. Осы мақсатта келесі мəселелерді шешуге мүмкіндік беретін сауда маркетингінің жүйесі құрылады: — тауар таратудың барлық деңгейлерінде, сатып алушылардың тауар алатын сауда нүктелеріне дейін маркетингтік шешімдерді жүзеге асыру; — өндірістік-коммерциялық операцияларға жұмсалған қаржылардың өтелу мүмкіндігін жоғарылату; — сауда кəсіпорындарының маркетингтік қызметіне коммерциялық тұрғыдан қарау; — нəтижесіз жұмыстың себептерін табуға мүмкіндік беретін маркетингтік міндеттерді сатылап шешу жəне сол үшін жауапты адамдарды табу.

8 слайд

Тауарлар өте көп, əрі қарқынды дамыған нарық жағдайында өндірушілерге сатушылардың арасында тауар таратуға көп энергия жұмсауға тура келеді. Осы мақсатта келесі мəселелерді шешуге мүмкіндік беретін сауда маркетингінің жүйесі құрылады: — тауар таратудың барлық деңгейлерінде, сатып алушылардың тауар алатын сауда нүктелеріне дейін маркетингтік шешімдерді жүзеге асыру; — өндірістік-коммерциялық операцияларға жұмсалған қаржылардың өтелу мүмкіндігін жоғарылату; — сауда кəсіпорындарының маркетингтік қызметіне коммерциялық тұрғыдан қарау; — нəтижесіз жұмыстың себептерін табуға мүмкіндік беретін маркетингтік міндеттерді сатылап шешу жəне сол үшін жауапты адамдарды табу.

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ