Сауат ашу кезеңінде пайдаланылатын көрнекі-құралдар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
САУАТ АШУ
КЕЗЕҢІНДЕ
ПАЙДАЛАНЫЛА
ТЫН КӨРНЕКІ-
ҚҰРАЛДАР
1 слайд
САУАТ АШУ КЕЗЕҢІНДЕ ПАЙДАЛАНЫЛА ТЫН КӨРНЕКІ- ҚҰРАЛДАР
2 слайд
Көрнекілік – оқытуда заттар мен
дыбыстардың өзіне тән жаратылыс
бітімін, сыр-сипаттарын сезім мүшелері
арқылы көзбен көру, қолмен ұстап,
құлақпен естіп қабылдауға баулитын
дидактикалық құбылыс. Көрнекілік
тәрбиешілердің шығармашылық
ізденісі мен әдістеме жаңалықтарға
қарап, оқу барысында шебер пайдалана
білуді талап етеді.
2 слайд
Көрнекілік – оқытуда заттар мен дыбыстардың өзіне тән жаратылыс бітімін, сыр-сипаттарын сезім мүшелері арқылы көзбен көру, қолмен ұстап, құлақпен естіп қабылдауға баулитын дидактикалық құбылыс. Көрнекілік тәрбиешілердің шығармашылық ізденісі мен әдістеме жаңалықтарға қарап, оқу барысында шебер пайдалана білуді талап етеді.
3 слайд
КӨРНЕКІЛІКТІҢ НЕГІЗГІ
ТҮРЛЕРІ
1. Нақты көрнекілік – яғни заттар мен
құбылыстарды тікелей көрсету;
2.Бейнелеу көрнекілік – бұл сурет, схема, кесте,
плакат, диаграмма;
3.Дыбыстық – үнтаспа, диафильм;
4. Көркем сөз арқылы бейнелеу – мұғалім
оқушыларға заттар мен құбылыстарды түсінікті
де жеңіл баяндау.
3 слайд
КӨРНЕКІЛІКТІҢ НЕГІЗГІ ТҮРЛЕРІ 1. Нақты көрнекілік – яғни заттар мен құбылыстарды тікелей көрсету; 2.Бейнелеу көрнекілік – бұл сурет, схема, кесте, плакат, диаграмма; 3.Дыбыстық – үнтаспа, диафильм; 4. Көркем сөз арқылы бейнелеу – мұғалім оқушыларға заттар мен құбылыстарды түсінікті де жеңіл баяндау.
4 слайд
. Сауат ашу кезеңіндегі ең негізгі басты құрал
— «Әліппе» және «Әліппе серігі». Әліппенің
бас жағындағы түрлі тақырыптарға салынған
суреттер де оқушылармен жүргізілетін
дайындық жұмыстары үшін ең қажетті көрнекі
құрал болып есептеледі. Әліппеде әрбір жаңа
әріпті үйрету барысында жекелеген заттардың
суреттері және тақырыптық суреттер де
беріледі. Сонымен қатар онда балалардың ойы
мен тілін дамыту үшін сюжетті картинкалар,
әңгімелер, жұмбақтар т. б. бар. Әліппеге
қосымша көрнекі құрал — кеспе әліппе. Кеспе
әліппеден олар буын, сөз, сөйлем құрайды
және оларды талдап, оқып үйренеді.
4 слайд
. Сауат ашу кезеңіндегі ең негізгі басты құрал — «Әліппе» және «Әліппе серігі». Әліппенің бас жағындағы түрлі тақырыптарға салынған суреттер де оқушылармен жүргізілетін дайындық жұмыстары үшін ең қажетті көрнекі құрал болып есептеледі. Әліппеде әрбір жаңа әріпті үйрету барысында жекелеген заттардың суреттері және тақырыптық суреттер де беріледі. Сонымен қатар онда балалардың ойы мен тілін дамыту үшін сюжетті картинкалар, әңгімелер, жұмбақтар т. б. бар. Әліппеге қосымша көрнекі құрал — кеспе әліппе. Кеспе әліппеден олар буын, сөз, сөйлем құрайды және оларды талдап, оқып үйренеді.
5 слайд
5 слайд
6 слайд
КӨРНЕКІЛІКТЕРГЕ ҚОЙЫЛАТЫН
ТАЛАПТАР:
1.Көрнекі құрал белгілі бір тілдік материалға арналып, соның негіізгі белгілерін
дәл көрсететіндей болуы керек.
2.Көрнекі құрал таза, әріптері анық, жазуы сыныпқа түгел көрінетіндей анық
болуы керек (плакат, кесте, фотосуреттер)
3.Материалдың негізгі белгілері (әріптер мен сөздер) қызыл сиямен жазылып,
қалғандары жай сиямен жазылуы керек. Көрнекі құралды екі-ақ түрлі сиямен өте
қажетті болған жағдайда ғана үш түрлі сиямен жазуға болады.
4.Көрнекі құралдарда шартты белгілерді орынсыз көп бере беруге болмайды.
5.Ондағы берілген мәтіндер мен мысалдардың тәрбиелік маңызы күшті,
тақырыптық ғылыми өзгешеліктеріне лайық болғаны дұрыс. Қайшы пікір
туғызатын мысалдар берілмеуі керек.
6.Оқушыларға тартымды және көрнекті болуы үшін оны көлемі кішкентай
қағазға жасауға болмайды.
6 слайд
КӨРНЕКІЛІКТЕРГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР: 1.Көрнекі құрал белгілі бір тілдік материалға арналып, соның негіізгі белгілерін дәл көрсететіндей болуы керек. 2.Көрнекі құрал таза, әріптері анық, жазуы сыныпқа түгел көрінетіндей анық болуы керек (плакат, кесте, фотосуреттер) 3.Материалдың негізгі белгілері (әріптер мен сөздер) қызыл сиямен жазылып, қалғандары жай сиямен жазылуы керек. Көрнекі құралды екі-ақ түрлі сиямен өте қажетті болған жағдайда ғана үш түрлі сиямен жазуға болады. 4.Көрнекі құралдарда шартты белгілерді орынсыз көп бере беруге болмайды. 5.Ондағы берілген мәтіндер мен мысалдардың тәрбиелік маңызы күшті, тақырыптық ғылыми өзгешеліктеріне лайық болғаны дұрыс. Қайшы пікір туғызатын мысалдар берілмеуі керек. 6.Оқушыларға тартымды және көрнекті болуы үшін оны көлемі кішкентай қағазға жасауға болмайды.
7 слайд
Назарларыңызға рақмет!
7 слайд
Назарларыңызға рақмет!