Сауат ашу. Менің мектебім. Нн дыбысы мен әрпі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Мақтарал ауданы, Жамбыл ауылдық округі, Ш. Бектасов атындағы
ЖОМ бастауыш сынып мұғалімі Айнабекова Г
Пәні: Сауат ашу
Сабақтың тақырыбы: Менің мектебім. Нн дыбысы мен әрпі
Оқу мақсаты: 1.2.5.1. Мәтін иллюстрация бойынша сұрақтар қоя білу
немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру.
1.2.9.1. Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен байланыстыру.
Сабақ мақсаты:
Барлық оқушылар орындай алады: Н дыбысын айта алады. Жаза алады, н
дыбысынан келетін сөздерді айтады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Мәтінді түсінеді, сұраққа жауап
береді.
Кейбір оқушылар орындай алады : Сурет бойынша әңгіме құрайды,
сөздерді буындар жазады, оқиды.
Тілдік мақсат:
Оқушылар орындай алады: Түйінді сөздер мен сөз тіркестері.Сыныптағы
диалог (жазылым үшін) сай келеді.Талқылауға арналған сұрақтар.
Бағалау критерийі:
Мәтін иллюстрация бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша
қойылған сұраққа жауап беру. Әріпті таниды, ажырата алады.
1 слайд
Мақтарал ауданы, Жамбыл ауылдық округі, Ш. Бектасов атындағы ЖОМ бастауыш сынып мұғалімі Айнабекова Г Пәні: Сауат ашу Сабақтың тақырыбы: Менің мектебім. Нн дыбысы мен әрпі Оқу мақсаты: 1.2.5.1. Мәтін иллюстрация бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру. 1.2.9.1. Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен байланыстыру. Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар орындай алады: Н дыбысын айта алады. Жаза алады, н дыбысынан келетін сөздерді айтады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Мәтінді түсінеді, сұраққа жауап береді. Кейбір оқушылар орындай алады : Сурет бойынша әңгіме құрайды, сөздерді буындар жазады, оқиды. Тілдік мақсат: Оқушылар орындай алады: Түйінді сөздер мен сөз тіркестері.Сыныптағы диалог (жазылым үшін) сай келеді.Талқылауға арналған сұрақтар. Бағалау критерийі: Мәтін иллюстрация бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру. Әріпті таниды, ажырата алады.
2 слайд
02.11.2023 2"Үлкен даңғыл алғашқы
қадамдардан басталады"
дегендей, игіліктің ерте-кеші,
мерзім, уақыты болмайды. Кез -
келген жағдайда, кез - келген
сәттерді нәтижелі істерді
атқару мұғалімдік парыз деп
санаймызПедагогикалық әдіс-тәсілде белсенді оқытуды қалай жоспарладым?
Белсенді оқу
тәсілін негізге
ала отырып,
өз сабағымды
былай
жоспарладым: “ Жұптық жұмыс” әдісі
Осы әдіс арқылы
қабілетті оқушылар өзін
көрсете білді.
Нәтижесінде оқытуда
кейбір оқушылар
тапсырманы жылдам
әрі өз ойлары арқылы
орындап, басқа
оқушылардан ерекшелене
білді.
2 слайд
02.11.2023 2"Үлкен даңғыл алғашқы қадамдардан басталады" дегендей, игіліктің ерте-кеші, мерзім, уақыты болмайды. Кез - келген жағдайда, кез - келген сәттерді нәтижелі істерді атқару мұғалімдік парыз деп санаймызПедагогикалық әдіс-тәсілде белсенді оқытуды қалай жоспарладым? Белсенді оқу тәсілін негізге ала отырып, өз сабағымды былай жоспарладым: “ Жұптық жұмыс” әдісі Осы әдіс арқылы қабілетті оқушылар өзін көрсете білді. Нәтижесінде оқытуда кейбір оқушылар тапсырманы жылдам әрі өз ойлары арқылы орындап, басқа оқушылардан ерекшелене білді.
3 слайд
02.11.2023 3"Үлкен даңғыл алғашқы
қадамдардан басталады"
дегендей, игіліктің ерте-кеші,
мерзім, уақыты болмайды. Кез -
келген жағдайда, кез - келген
сәттерді нәтижелі істерді
атқару мұғалімдік парыз деп
санаймызСаралауға арналған әдіс-тәсілдер
1. Тыңдалым
Мақсат: Тыңдаған мәтін бойынша әңгімелеп,
сұрақтарға жауап береді.
2. “Кім жылдам?” әдісі
Мақсат: Оқулықтағы суреттегі заттарды атап, қалып
қойған әріпті табады. Сөздерден сөйлем құрайды.
3.“Жұптық жұмыс” әдісі
Мақсат: Сөйлемдерді атап, әңгімелесе алады. “Н”
әрпінене келетін заттарды атайды.
3 слайд
02.11.2023 3"Үлкен даңғыл алғашқы қадамдардан басталады" дегендей, игіліктің ерте-кеші, мерзім, уақыты болмайды. Кез - келген жағдайда, кез - келген сәттерді нәтижелі істерді атқару мұғалімдік парыз деп санаймызСаралауға арналған әдіс-тәсілдер 1. Тыңдалым Мақсат: Тыңдаған мәтін бойынша әңгімелеп, сұрақтарға жауап береді. 2. “Кім жылдам?” әдісі Мақсат: Оқулықтағы суреттегі заттарды атап, қалып қойған әріпті табады. Сөздерден сөйлем құрайды. 3.“Жұптық жұмыс” әдісі Мақсат: Сөйлемдерді атап, әңгімелесе алады. “Н” әрпінене келетін заттарды атайды.
4 слайд
Бағалау критерийі
Мәтін
иллюстрация
бойынша сұрақтар
қоя білу немесе
оқығаны бойынша
қойылған сұраққа
жауап беру Мәтінде не жайлы
айтылғанын айта алады.
Сурет бойынша атын
атап, сөйлем құрай
біледі.
Суреттерді атай алады,
әріптерді орнына қоя
біледі.
4 слайд
Бағалау критерийі Мәтін иллюстрация бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру Мәтінде не жайлы айтылғанын айта алады. Сурет бойынша атын атап, сөйлем құрай біледі. Суреттерді атай алады, әріптерді орнына қоя біледі.
5 слайд
Кері байланыс
Қсқа мерзімді жоспар жасау барысында, тренер маған
мынандай ұсыныстар берді:
1.Оқушыларға сыни тұрғыдан ойлау тапсырмаларын
көбірек беру.
2. Дискриптор құрастырғанда баланың жас
ерекшелігіне және деңгейіне көңіл бөлуді ұсынды.
3. Әр тапсырмаға мақсат қоя білуді ұсынды.
Рефлекция
Қысқа мерзімді жоспар құру барысында қиындық болды.
Мен бұл сабағымда дискриптор және саралау
тәсілдерін үйрендім.
5 слайд
Кері байланыс Қсқа мерзімді жоспар жасау барысында, тренер маған мынандай ұсыныстар берді: 1.Оқушыларға сыни тұрғыдан ойлау тапсырмаларын көбірек беру. 2. Дискриптор құрастырғанда баланың жас ерекшелігіне және деңгейіне көңіл бөлуді ұсынды. 3. Әр тапсырмаға мақсат қоя білуді ұсынды. Рефлекция Қысқа мерзімді жоспар құру барысында қиындық болды. Мен бұл сабағымда дискриптор және саралау тәсілдерін үйрендім.