Материалдар / Сауда саласындағы мамандықтар

Сауда саласындағы мамандықтар

Материал туралы қысқаша түсінік
Мамандық таңдау жолдары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Мамыр 2019
646
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: Сауда және қоғамдық тамақтанудағы кәсіптік қызмет.

1 слайд
Тақырыбы: Сауда және қоғамдық тамақтанудағы кәсіптік қызмет.

1 слайд

Тақырыбы: Сауда және қоғамдық тамақтанудағы кәсіптік қызмет.

Сабаққа негізделген оқу мақсаты:  Сауда және қоғамдық тамақтанудағы кәсіптік қызметтер туралы жалпы мағлұматтар беру.  Оқ

2 слайд
Сабаққа негізделген оқу мақсаты:  Сауда және қоғамдық тамақтанудағы кәсіптік қызметтер туралы жалпы мағлұматтар беру.  Оқушыларға заман талабына сай сауда саласындағы мамандықтады меңгерту.  Оқушыларды еліміздің дамуына үлес қосатындай тиімді мамандықты дұрыс таңдатуға және еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.

2 слайд

Сабаққа негізделген оқу мақсаты:  Сауда және қоғамдық тамақтанудағы кәсіптік қызметтер туралы жалпы мағлұматтар беру.  Оқушыларға заман талабына сай сауда саласындағы мамандықтады меңгерту.  Оқушыларды еліміздің дамуына үлес қосатындай тиімді мамандықты дұрыс таңдатуға және еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.

Сабақ жоспары:  Ұйымдастыру кезеңі:  Білу: “Өрмекші” әдісі.  Түсіну: “Ойлан, жұптас, бөліс” әдісі.  Қолдану: “Жәрмеңке” әдіс

3 слайд
Сабақ жоспары:  Ұйымдастыру кезеңі:  Білу: “Өрмекші” әдісі.  Түсіну: “Ойлан, жұптас, бөліс” әдісі.  Қолдану: “Жәрмеңке” әдісі  Талдау: “Миға шабуыл”  Жинақтау: “БББ”  Бағалау:  Рефлексия:  Үйге тапсырма беру.

3 слайд

Сабақ жоспары:  Ұйымдастыру кезеңі:  Білу: “Өрмекші” әдісі.  Түсіну: “Ойлан, жұптас, бөліс” әдісі.  Қолдану: “Жәрмеңке” әдісі  Талдау: “Миға шабуыл”  Жинақтау: “БББ”  Бағалау:  Рефлексия:  Үйге тапсырма беру.

Ұйымдастыру кезеңі:  а) сәлемдесу, түгелдеу  ә) құралдарын түгелдету, сабаққа назарын аударту  б) Оқушыларды жеке заттары

4 слайд
Ұйымдастыру кезеңі:  а) сәлемдесу, түгелдеу  ә) құралдарын түгелдету, сабаққа назарын аударту  б) Оқушыларды жеке заттары бойынша жұптастырып отырғызу. 

4 слайд

Ұйымдастыру кезеңі:  а) сәлемдесу, түгелдеу  ә) құралдарын түгелдету, сабаққа назарын аударту  б) Оқушыларды жеке заттары бойынша жұптастырып отырғызу. 

Білу:  «Өмекші» әдісі.  Егін шаруашылығы, өсімдік, мал шаруашылығындағы кәсіптер бйынша сұрақ – жауап.

5 слайд
Білу:  «Өмекші» әдісі.  Егін шаруашылығы, өсімдік, мал шаруашылығындағы кәсіптер бйынша сұрақ – жауап.

5 слайд

Білу:  «Өмекші» әдісі.  Егін шаруашылығы, өсімдік, мал шаруашылығындағы кәсіптер бйынша сұрақ – жауап.

Түсіну:  «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі.  Әр жұпқа сауда саласындағы мамандықтардыы бөліп беремін.  жұп Сауда және қоғамдық т

6 слайд
Түсіну:  «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі.  Әр жұпқа сауда саласындағы мамандықтардыы бөліп беремін.  жұп Сауда және қоғамдық тамақтанудағы кәсіптік қызметтер. Даяшы мамандығы.  жұп Сатушы кеңесші.  жұп Сатушы.  жұп Сауда өкілі, Мерчендайзер.  жұп Сауда агенті.  жұп Көтерме сауда бойынша менеджер.

6 слайд

Түсіну:  «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі.  Әр жұпқа сауда саласындағы мамандықтардыы бөліп беремін.  жұп Сауда және қоғамдық тамақтанудағы кәсіптік қызметтер. Даяшы мамандығы.  жұп Сатушы кеңесші.  жұп Сатушы.  жұп Сауда өкілі, Мерчендайзер.  жұп Сауда агенті.  жұп Көтерме сауда бойынша менеджер.

Қолдану:  «Жәрмеңке» әдісі.  Оқушылар осы мамандықтардың ішінен өзіне ұнағанын сатып алады. Таңдаған мамандығы туралы түсінд

7 слайд
Қолдану:  «Жәрмеңке» әдісі.  Оқушылар осы мамандықтардың ішінен өзіне ұнағанын сатып алады. Таңдаған мамандығы туралы түсіндіреді, егер түсіндіре алмаса сатып ала алмайды.  Даяшы – Ананас;  Сатушы кеңесші – Жүзім;  Сатушы – Алма;  Сауда өкілі, Мерчендайзер – Апельсин;  Сауда агенті – Банан;  Көтерме сауда бойынша менеджер – Құлпынай.

7 слайд

Қолдану:  «Жәрмеңке» әдісі.  Оқушылар осы мамандықтардың ішінен өзіне ұнағанын сатып алады. Таңдаған мамандығы туралы түсіндіреді, егер түсіндіре алмаса сатып ала алмайды.  Даяшы – Ананас;  Сатушы кеңесші – Жүзім;  Сатушы – Алма;  Сауда өкілі, Мерчендайзер – Апельсин;  Сауда агенті – Банан;  Көтерме сауда бойынша менеджер – Құлпынай.

Талдау:  «Миға шабуыл» әдісі.  Шаруашылықтың қай саласы өндіруші мен тұтынушы арасындағы тауар айналымын қамтамасыз етеді? 

8 слайд
Талдау:  «Миға шабуыл» әдісі.  Шаруашылықтың қай саласы өндіруші мен тұтынушы арасындағы тауар айналымын қамтамасыз етеді?  Сауда саласындағы мамандықтардың қандай түрлерін білесіңдер?  Сатушы-консультанаттан не талап етіледі?  Сатушы-консультанат болып жұмыс істеу үшін адамның бойында қандай қасиеттер болу керек?  Көтерме сауда менеджері болып жұмыс істеу үшін қандай қасиеттер керек?  Қоғамдық тамақтану орындарындағы маманды ата.  Жылжымайтын мүлік саудасымен немесе сақтандыру қызметімен айналысатын маман.  Мерчендайзер маманы немен айналысады?  Сауда процесінде неше адам қарым-қатынас жасайды?  Авангардизм дегеніміз не?

8 слайд

Талдау:  «Миға шабуыл» әдісі.  Шаруашылықтың қай саласы өндіруші мен тұтынушы арасындағы тауар айналымын қамтамасыз етеді?  Сауда саласындағы мамандықтардың қандай түрлерін білесіңдер?  Сатушы-консультанаттан не талап етіледі?  Сатушы-консультанат болып жұмыс істеу үшін адамның бойында қандай қасиеттер болу керек?  Көтерме сауда менеджері болып жұмыс істеу үшін қандай қасиеттер керек?  Қоғамдық тамақтану орындарындағы маманды ата.  Жылжымайтын мүлік саудасымен немесе сақтандыру қызметімен айналысатын маман.  Мерчендайзер маманы немен айналысады?  Сауда процесінде неше адам қарым-қатынас жасайды?  Авангардизм дегеніміз не?

Жинақтау: Білемін Білдім Білгім келеді

9 слайд
Жинақтау: Білемін Білдім Білгім келеді

9 слайд

Жинақтау: Білемін Білдім Білгім келеді

Бағалау:  Бағалау парағы  Аты- жөні: .......................................................  Білу: «Өрмекші» әдісі бойынша

10 слайд
Бағалау:  Бағалау парағы  Аты- жөні: .......................................................  Білу: «Өрмекші» әдісі бойынша 1 2 3.  Түсіну: «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі бойыншажасаған постердің критерийлері:  Эстетикалық талғамға сай болуы 3 балл  Мамандық туралы мәлімет айтуы 2 балл  Сурет салуы 1 балл  Мақал-мәтел, жұмбақ қосылуы 1балл  Қолдану: «Жәрмеңке» әдісі бойынша 3жемістен артық сатып алған оқушы 3балл, 2 жемістен артық сатып алған оқушы 2 балл, 1 жеміс сатып алған оқушы 1 балл.  Талдау: «Миға шабуыл» әдісі бойынша 1 2 3.  Жинақтау: «БББ» әдісі бойынша 1 2 3.  Балдық жүйені бағаға ауыстыру  14-15 балл-«5» 12-13 балл-«4» 9-11 балл-«3»  Өзінің қорытынды бағасы:

10 слайд

Бағалау:  Бағалау парағы  Аты- жөні: .......................................................  Білу: «Өрмекші» әдісі бойынша 1 2 3.  Түсіну: «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі бойыншажасаған постердің критерийлері:  Эстетикалық талғамға сай болуы 3 балл  Мамандық туралы мәлімет айтуы 2 балл  Сурет салуы 1 балл  Мақал-мәтел, жұмбақ қосылуы 1балл  Қолдану: «Жәрмеңке» әдісі бойынша 3жемістен артық сатып алған оқушы 3балл, 2 жемістен артық сатып алған оқушы 2 балл, 1 жеміс сатып алған оқушы 1 балл.  Талдау: «Миға шабуыл» әдісі бойынша 1 2 3.  Жинақтау: «БББ» әдісі бойынша 1 2 3.  Балдық жүйені бағаға ауыстыру  14-15 балл-«5» 12-13 балл-«4» 9-11 балл-«3»  Өзінің қорытынды бағасы:

Рефлексия

11 слайд
Рефлексия

11 слайд

Рефлексия

Үйге тапсырма беру:  Сауда және қоғамдық тамақтанудағы кәсіптік қызмет.

12 слайд
Үйге тапсырма беру:  Сауда және қоғамдық тамақтанудағы кәсіптік қызмет.

12 слайд

Үйге тапсырма беру:  Сауда және қоғамдық тамақтанудағы кәсіптік қызмет.

13 слайд

13 слайд

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд

18 слайд

18 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ