Материалдар / Сауда саласындағы мамандықтар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сауда саласындағы мамандықтар

Материал туралы қысқаша түсінік
Мамандық таңдау жолдары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Мамыр 2019
668
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: Сауда және қоғамдық тамақтанудағы кәсіптік қызмет.

1 слайд
Тақырыбы: Сауда және қоғамдық тамақтанудағы кәсіптік қызмет.

1 слайд

Тақырыбы: Сауда және қоғамдық тамақтанудағы кәсіптік қызмет.

Сабаққа негізделген оқу мақсаты:  Сауда және қоғамдық тамақтанудағы кәсіптік қызметтер туралы жалпы мағлұматтар беру.  Оқ

2 слайд
Сабаққа негізделген оқу мақсаты:  Сауда және қоғамдық тамақтанудағы кәсіптік қызметтер туралы жалпы мағлұматтар беру.  Оқушыларға заман талабына сай сауда саласындағы мамандықтады меңгерту.  Оқушыларды еліміздің дамуына үлес қосатындай тиімді мамандықты дұрыс таңдатуға және еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.

2 слайд

Сабаққа негізделген оқу мақсаты:  Сауда және қоғамдық тамақтанудағы кәсіптік қызметтер туралы жалпы мағлұматтар беру.  Оқушыларға заман талабына сай сауда саласындағы мамандықтады меңгерту.  Оқушыларды еліміздің дамуына үлес қосатындай тиімді мамандықты дұрыс таңдатуға және еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.

Сабақ жоспары:  Ұйымдастыру кезеңі:  Білу: “Өрмекші” әдісі.  Түсіну: “Ойлан, жұптас, бөліс” әдісі.  Қолдану: “Жәрмеңке” әдіс

3 слайд
Сабақ жоспары:  Ұйымдастыру кезеңі:  Білу: “Өрмекші” әдісі.  Түсіну: “Ойлан, жұптас, бөліс” әдісі.  Қолдану: “Жәрмеңке” әдісі  Талдау: “Миға шабуыл”  Жинақтау: “БББ”  Бағалау:  Рефлексия:  Үйге тапсырма беру.

3 слайд

Сабақ жоспары:  Ұйымдастыру кезеңі:  Білу: “Өрмекші” әдісі.  Түсіну: “Ойлан, жұптас, бөліс” әдісі.  Қолдану: “Жәрмеңке” әдісі  Талдау: “Миға шабуыл”  Жинақтау: “БББ”  Бағалау:  Рефлексия:  Үйге тапсырма беру.

Ұйымдастыру кезеңі:  а) сәлемдесу, түгелдеу  ә) құралдарын түгелдету, сабаққа назарын аударту  б) Оқушыларды жеке заттары

4 слайд
Ұйымдастыру кезеңі:  а) сәлемдесу, түгелдеу  ә) құралдарын түгелдету, сабаққа назарын аударту  б) Оқушыларды жеке заттары бойынша жұптастырып отырғызу. 

4 слайд

Ұйымдастыру кезеңі:  а) сәлемдесу, түгелдеу  ә) құралдарын түгелдету, сабаққа назарын аударту  б) Оқушыларды жеке заттары бойынша жұптастырып отырғызу. 

Білу:  «Өмекші» әдісі.  Егін шаруашылығы, өсімдік, мал шаруашылығындағы кәсіптер бйынша сұрақ – жауап.

5 слайд
Білу:  «Өмекші» әдісі.  Егін шаруашылығы, өсімдік, мал шаруашылығындағы кәсіптер бйынша сұрақ – жауап.

5 слайд

Білу:  «Өмекші» әдісі.  Егін шаруашылығы, өсімдік, мал шаруашылығындағы кәсіптер бйынша сұрақ – жауап.

Түсіну:  «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі.  Әр жұпқа сауда саласындағы мамандықтардыы бөліп беремін.  жұп Сауда және қоғамдық т

6 слайд
Түсіну:  «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі.  Әр жұпқа сауда саласындағы мамандықтардыы бөліп беремін.  жұп Сауда және қоғамдық тамақтанудағы кәсіптік қызметтер. Даяшы мамандығы.  жұп Сатушы кеңесші.  жұп Сатушы.  жұп Сауда өкілі, Мерчендайзер.  жұп Сауда агенті.  жұп Көтерме сауда бойынша менеджер.

6 слайд

Түсіну:  «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі.  Әр жұпқа сауда саласындағы мамандықтардыы бөліп беремін.  жұп Сауда және қоғамдық тамақтанудағы кәсіптік қызметтер. Даяшы мамандығы.  жұп Сатушы кеңесші.  жұп Сатушы.  жұп Сауда өкілі, Мерчендайзер.  жұп Сауда агенті.  жұп Көтерме сауда бойынша менеджер.

Қолдану:  «Жәрмеңке» әдісі.  Оқушылар осы мамандықтардың ішінен өзіне ұнағанын сатып алады. Таңдаған мамандығы туралы түсінд

7 слайд
Қолдану:  «Жәрмеңке» әдісі.  Оқушылар осы мамандықтардың ішінен өзіне ұнағанын сатып алады. Таңдаған мамандығы туралы түсіндіреді, егер түсіндіре алмаса сатып ала алмайды.  Даяшы – Ананас;  Сатушы кеңесші – Жүзім;  Сатушы – Алма;  Сауда өкілі, Мерчендайзер – Апельсин;  Сауда агенті – Банан;  Көтерме сауда бойынша менеджер – Құлпынай.

7 слайд

Қолдану:  «Жәрмеңке» әдісі.  Оқушылар осы мамандықтардың ішінен өзіне ұнағанын сатып алады. Таңдаған мамандығы туралы түсіндіреді, егер түсіндіре алмаса сатып ала алмайды.  Даяшы – Ананас;  Сатушы кеңесші – Жүзім;  Сатушы – Алма;  Сауда өкілі, Мерчендайзер – Апельсин;  Сауда агенті – Банан;  Көтерме сауда бойынша менеджер – Құлпынай.

Талдау:  «Миға шабуыл» әдісі.  Шаруашылықтың қай саласы өндіруші мен тұтынушы арасындағы тауар айналымын қамтамасыз етеді? 

8 слайд
Талдау:  «Миға шабуыл» әдісі.  Шаруашылықтың қай саласы өндіруші мен тұтынушы арасындағы тауар айналымын қамтамасыз етеді?  Сауда саласындағы мамандықтардың қандай түрлерін білесіңдер?  Сатушы-консультанаттан не талап етіледі?  Сатушы-консультанат болып жұмыс істеу үшін адамның бойында қандай қасиеттер болу керек?  Көтерме сауда менеджері болып жұмыс істеу үшін қандай қасиеттер керек?  Қоғамдық тамақтану орындарындағы маманды ата.  Жылжымайтын мүлік саудасымен немесе сақтандыру қызметімен айналысатын маман.  Мерчендайзер маманы немен айналысады?  Сауда процесінде неше адам қарым-қатынас жасайды?  Авангардизм дегеніміз не?

8 слайд

Талдау:  «Миға шабуыл» әдісі.  Шаруашылықтың қай саласы өндіруші мен тұтынушы арасындағы тауар айналымын қамтамасыз етеді?  Сауда саласындағы мамандықтардың қандай түрлерін білесіңдер?  Сатушы-консультанаттан не талап етіледі?  Сатушы-консультанат болып жұмыс істеу үшін адамның бойында қандай қасиеттер болу керек?  Көтерме сауда менеджері болып жұмыс істеу үшін қандай қасиеттер керек?  Қоғамдық тамақтану орындарындағы маманды ата.  Жылжымайтын мүлік саудасымен немесе сақтандыру қызметімен айналысатын маман.  Мерчендайзер маманы немен айналысады?  Сауда процесінде неше адам қарым-қатынас жасайды?  Авангардизм дегеніміз не?

Жинақтау: Білемін Білдім Білгім келеді

9 слайд
Жинақтау: Білемін Білдім Білгім келеді

9 слайд

Жинақтау: Білемін Білдім Білгім келеді

Бағалау:  Бағалау парағы  Аты- жөні: .......................................................  Білу: «Өрмекші» әдісі бойынша

10 слайд
Бағалау:  Бағалау парағы  Аты- жөні: .......................................................  Білу: «Өрмекші» әдісі бойынша 1 2 3.  Түсіну: «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі бойыншажасаған постердің критерийлері:  Эстетикалық талғамға сай болуы 3 балл  Мамандық туралы мәлімет айтуы 2 балл  Сурет салуы 1 балл  Мақал-мәтел, жұмбақ қосылуы 1балл  Қолдану: «Жәрмеңке» әдісі бойынша 3жемістен артық сатып алған оқушы 3балл, 2 жемістен артық сатып алған оқушы 2 балл, 1 жеміс сатып алған оқушы 1 балл.  Талдау: «Миға шабуыл» әдісі бойынша 1 2 3.  Жинақтау: «БББ» әдісі бойынша 1 2 3.  Балдық жүйені бағаға ауыстыру  14-15 балл-«5» 12-13 балл-«4» 9-11 балл-«3»  Өзінің қорытынды бағасы:

10 слайд

Бағалау:  Бағалау парағы  Аты- жөні: .......................................................  Білу: «Өрмекші» әдісі бойынша 1 2 3.  Түсіну: «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі бойыншажасаған постердің критерийлері:  Эстетикалық талғамға сай болуы 3 балл  Мамандық туралы мәлімет айтуы 2 балл  Сурет салуы 1 балл  Мақал-мәтел, жұмбақ қосылуы 1балл  Қолдану: «Жәрмеңке» әдісі бойынша 3жемістен артық сатып алған оқушы 3балл, 2 жемістен артық сатып алған оқушы 2 балл, 1 жеміс сатып алған оқушы 1 балл.  Талдау: «Миға шабуыл» әдісі бойынша 1 2 3.  Жинақтау: «БББ» әдісі бойынша 1 2 3.  Балдық жүйені бағаға ауыстыру  14-15 балл-«5» 12-13 балл-«4» 9-11 балл-«3»  Өзінің қорытынды бағасы:

Рефлексия

11 слайд
Рефлексия

11 слайд

Рефлексия

Үйге тапсырма беру:  Сауда және қоғамдық тамақтанудағы кәсіптік қызмет.

12 слайд
Үйге тапсырма беру:  Сауда және қоғамдық тамақтанудағы кәсіптік қызмет.

12 слайд

Үйге тапсырма беру:  Сауда және қоғамдық тамақтанудағы кәсіптік қызмет.

13 слайд

13 слайд

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд

18 слайд

18 слайд