Сауда саласындағы мамандықтар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сауда саласындағы мамандықтар

Материал туралы қысқаша түсінік
Мамандық таңдау жолдары
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Тақырыбы: Сауда және қоғамдық тамақтанудағы кәсіптік қызмет.

#1 слайд
Тақырыбы: Сауда және қоғамдық тамақтанудағы кәсіптік қызмет.

1 слайд

Тақырыбы: Сауда және қоғамдық тамақтанудағы кәсіптік қызмет.

Сабаққа негізделген оқу мақсаты:  Сауда және қоғамдық тамақтанудағы кәсіптік қызметтер туралы жалпы мағлұматтар беру.  Оқ

#2 слайд
Сабаққа негізделген оқу мақсаты:  Сауда және қоғамдық тамақтанудағы кәсіптік қызметтер туралы жалпы мағлұматтар беру.  Оқушыларға заман талабына сай сауда саласындағы мамандықтады меңгерту.  Оқушыларды еліміздің дамуына үлес қосатындай тиімді мамандықты дұрыс таңдатуға және еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.

2 слайд

Сабаққа негізделген оқу мақсаты:  Сауда және қоғамдық тамақтанудағы кәсіптік қызметтер туралы жалпы мағлұматтар беру.  Оқушыларға заман талабына сай сауда саласындағы мамандықтады меңгерту.  Оқушыларды еліміздің дамуына үлес қосатындай тиімді мамандықты дұрыс таңдатуға және еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.

Сабақ жоспары:  Ұйымдастыру кезеңі:  Білу: “Өрмекші” әдісі.  Түсіну: “Ойлан, жұптас, бөліс” әдісі.  Қолдану: “Жәрмеңке” әдіс

#3 слайд
Сабақ жоспары:  Ұйымдастыру кезеңі:  Білу: “Өрмекші” әдісі.  Түсіну: “Ойлан, жұптас, бөліс” әдісі.  Қолдану: “Жәрмеңке” әдісі  Талдау: “Миға шабуыл”  Жинақтау: “БББ”  Бағалау:  Рефлексия:  Үйге тапсырма беру.

3 слайд

Сабақ жоспары:  Ұйымдастыру кезеңі:  Білу: “Өрмекші” әдісі.  Түсіну: “Ойлан, жұптас, бөліс” әдісі.  Қолдану: “Жәрмеңке” әдісі  Талдау: “Миға шабуыл”  Жинақтау: “БББ”  Бағалау:  Рефлексия:  Үйге тапсырма беру.

Ұйымдастыру кезеңі:  а) сәлемдесу, түгелдеу  ә) құралдарын түгелдету, сабаққа назарын аударту  б) Оқушыларды жеке заттары

#4 слайд
Ұйымдастыру кезеңі:  а) сәлемдесу, түгелдеу  ә) құралдарын түгелдету, сабаққа назарын аударту  б) Оқушыларды жеке заттары бойынша жұптастырып отырғызу. 

4 слайд

Ұйымдастыру кезеңі:  а) сәлемдесу, түгелдеу  ә) құралдарын түгелдету, сабаққа назарын аударту  б) Оқушыларды жеке заттары бойынша жұптастырып отырғызу. 

Білу:  «Өмекші» әдісі.  Егін шаруашылығы, өсімдік, мал шаруашылығындағы кәсіптер бйынша сұрақ – жауап.

#5 слайд
Білу:  «Өмекші» әдісі.  Егін шаруашылығы, өсімдік, мал шаруашылығындағы кәсіптер бйынша сұрақ – жауап.

5 слайд

Білу:  «Өмекші» әдісі.  Егін шаруашылығы, өсімдік, мал шаруашылығындағы кәсіптер бйынша сұрақ – жауап.

Түсіну:  «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі.  Әр жұпқа сауда саласындағы мамандықтардыы бөліп беремін.  жұп Сауда және қоғамдық т

#6 слайд
Түсіну:  «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі.  Әр жұпқа сауда саласындағы мамандықтардыы бөліп беремін.  жұп Сауда және қоғамдық тамақтанудағы кәсіптік қызметтер. Даяшы мамандығы.  жұп Сатушы кеңесші.  жұп Сатушы.  жұп Сауда өкілі, Мерчендайзер.  жұп Сауда агенті.  жұп Көтерме сауда бойынша менеджер.

6 слайд

Түсіну:  «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі.  Әр жұпқа сауда саласындағы мамандықтардыы бөліп беремін.  жұп Сауда және қоғамдық тамақтанудағы кәсіптік қызметтер. Даяшы мамандығы.  жұп Сатушы кеңесші.  жұп Сатушы.  жұп Сауда өкілі, Мерчендайзер.  жұп Сауда агенті.  жұп Көтерме сауда бойынша менеджер.

Қолдану:  «Жәрмеңке» әдісі.  Оқушылар осы мамандықтардың ішінен өзіне ұнағанын сатып алады. Таңдаған мамандығы туралы түсінд

#7 слайд
Қолдану:  «Жәрмеңке» әдісі.  Оқушылар осы мамандықтардың ішінен өзіне ұнағанын сатып алады. Таңдаған мамандығы туралы түсіндіреді, егер түсіндіре алмаса сатып ала алмайды.  Даяшы – Ананас;  Сатушы кеңесші – Жүзім;  Сатушы – Алма;  Сауда өкілі, Мерчендайзер – Апельсин;  Сауда агенті – Банан;  Көтерме сауда бойынша менеджер – Құлпынай.

7 слайд

Қолдану:  «Жәрмеңке» әдісі.  Оқушылар осы мамандықтардың ішінен өзіне ұнағанын сатып алады. Таңдаған мамандығы туралы түсіндіреді, егер түсіндіре алмаса сатып ала алмайды.  Даяшы – Ананас;  Сатушы кеңесші – Жүзім;  Сатушы – Алма;  Сауда өкілі, Мерчендайзер – Апельсин;  Сауда агенті – Банан;  Көтерме сауда бойынша менеджер – Құлпынай.

Талдау:  «Миға шабуыл» әдісі.  Шаруашылықтың қай саласы өндіруші мен тұтынушы арасындағы тауар айналымын қамтамасыз етеді? 

#8 слайд
Талдау:  «Миға шабуыл» әдісі.  Шаруашылықтың қай саласы өндіруші мен тұтынушы арасындағы тауар айналымын қамтамасыз етеді?  Сауда саласындағы мамандықтардың қандай түрлерін білесіңдер?  Сатушы-консультанаттан не талап етіледі?  Сатушы-консультанат болып жұмыс істеу үшін адамның бойында қандай қасиеттер болу керек?  Көтерме сауда менеджері болып жұмыс істеу үшін қандай қасиеттер керек?  Қоғамдық тамақтану орындарындағы маманды ата.  Жылжымайтын мүлік саудасымен немесе сақтандыру қызметімен айналысатын маман.  Мерчендайзер маманы немен айналысады?  Сауда процесінде неше адам қарым-қатынас жасайды?  Авангардизм дегеніміз не?

8 слайд

Талдау:  «Миға шабуыл» әдісі.  Шаруашылықтың қай саласы өндіруші мен тұтынушы арасындағы тауар айналымын қамтамасыз етеді?  Сауда саласындағы мамандықтардың қандай түрлерін білесіңдер?  Сатушы-консультанаттан не талап етіледі?  Сатушы-консультанат болып жұмыс істеу үшін адамның бойында қандай қасиеттер болу керек?  Көтерме сауда менеджері болып жұмыс істеу үшін қандай қасиеттер керек?  Қоғамдық тамақтану орындарындағы маманды ата.  Жылжымайтын мүлік саудасымен немесе сақтандыру қызметімен айналысатын маман.  Мерчендайзер маманы немен айналысады?  Сауда процесінде неше адам қарым-қатынас жасайды?  Авангардизм дегеніміз не?

Жинақтау: Білемін Білдім Білгім келеді

#9 слайд
Жинақтау: Білемін Білдім Білгім келеді

9 слайд

Жинақтау: Білемін Білдім Білгім келеді

Бағалау:  Бағалау парағы  Аты- жөні: .......................................................  Білу: «Өрмекші» әдісі бойынша

#10 слайд
Бағалау:  Бағалау парағы  Аты- жөні: .......................................................  Білу: «Өрмекші» әдісі бойынша 1 2 3.  Түсіну: «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі бойыншажасаған постердің критерийлері:  Эстетикалық талғамға сай болуы 3 балл  Мамандық туралы мәлімет айтуы 2 балл  Сурет салуы 1 балл  Мақал-мәтел, жұмбақ қосылуы 1балл  Қолдану: «Жәрмеңке» әдісі бойынша 3жемістен артық сатып алған оқушы 3балл, 2 жемістен артық сатып алған оқушы 2 балл, 1 жеміс сатып алған оқушы 1 балл.  Талдау: «Миға шабуыл» әдісі бойынша 1 2 3.  Жинақтау: «БББ» әдісі бойынша 1 2 3.  Балдық жүйені бағаға ауыстыру  14-15 балл-«5» 12-13 балл-«4» 9-11 балл-«3»  Өзінің қорытынды бағасы:

10 слайд

Бағалау:  Бағалау парағы  Аты- жөні: .......................................................  Білу: «Өрмекші» әдісі бойынша 1 2 3.  Түсіну: «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі бойыншажасаған постердің критерийлері:  Эстетикалық талғамға сай болуы 3 балл  Мамандық туралы мәлімет айтуы 2 балл  Сурет салуы 1 балл  Мақал-мәтел, жұмбақ қосылуы 1балл  Қолдану: «Жәрмеңке» әдісі бойынша 3жемістен артық сатып алған оқушы 3балл, 2 жемістен артық сатып алған оқушы 2 балл, 1 жеміс сатып алған оқушы 1 балл.  Талдау: «Миға шабуыл» әдісі бойынша 1 2 3.  Жинақтау: «БББ» әдісі бойынша 1 2 3.  Балдық жүйені бағаға ауыстыру  14-15 балл-«5» 12-13 балл-«4» 9-11 балл-«3»  Өзінің қорытынды бағасы:

Рефлексия

#11 слайд
Рефлексия

11 слайд

Рефлексия

Үйге тапсырма беру:  Сауда және қоғамдық тамақтанудағы кәсіптік қызмет.

#12 слайд
Үйге тапсырма беру:  Сауда және қоғамдық тамақтанудағы кәсіптік қызмет.

12 слайд

Үйге тапсырма беру:  Сауда және қоғамдық тамақтанудағы кәсіптік қызмет.

#13 слайд

13 слайд

#14 слайд

14 слайд

#15 слайд

15 слайд

#16 слайд

16 слайд

#17 слайд

17 слайд

#18 слайд

18 слайд

Файл форматы:
pptx
16.05.2019
748
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі