Саулетті нысан макеті
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
“
”«АЛМАТЫ ОБЛЫСЫНЫҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ
МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІНІҢ ТАЛДЫҚОРҒАН
ҚАЛАСЫНЫҢ ОБЛЫСТЫҚ ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ
БҰЗЫЛҒАН БАЛАЛАРҒА АРНАЙЫ МЕКТЕП-
ИНТЕРНАТЫ » КММ
КӨРКЕМ ЕҢБЕК ПӘНІ
МҰҒАЛІМІ : АХМАДИЕВА Г.Қ
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : СӘУЛЕТТІ НЫСАН МАКЕТІ.
9- СЫНЫП
1 слайд
“ ”«АЛМАТЫ ОБЛЫСЫНЫҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІНІҢ ТАЛДЫҚОРҒАН ҚАЛАСЫНЫҢ ОБЛЫСТЫҚ ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ БҰЗЫЛҒАН БАЛАЛАРҒА АРНАЙЫ МЕКТЕП- ИНТЕРНАТЫ » КММ КӨРКЕМ ЕҢБЕК ПӘНІ МҰҒАЛІМІ : АХМАДИЕВА Г.Қ САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : СӘУЛЕТТІ НЫСАН МАКЕТІ. 9- СЫНЫП
2 слайд
“
”•
.Оқу мақсаты: 9.2.3.1 бұйым дайындау барысында материалдарды өңдеу мен
безендірудің ұтымды тәсілдерін анықтау, таңдау мен қолдану
Сабақтың
мақсаты
Бағалау
критери
йі •
Сәулеттік нысан макеті туралы сызба үлгісін
дайындау және макет материалын таңдау.
•
Сәулеттік нысан макет материалын өңдеу құрау
арқылы безендіру
•
Бұйым макетінің тәсілдерін анықтай отырып
талдайды .
Дайындау бұйымдарды үдірісінде
саулеттік нысан макеті стильдеуде
сипатайды.
Сәулеттік нысан макет түрлерін
ажыратады
Бұйымды дайындау барысында нысан
макетінің тәсілдерін безендіру тәсілін
анықтайды
2 слайд
“ ”• .Оқу мақсаты: 9.2.3.1 бұйым дайындау барысында материалдарды өңдеу мен безендірудің ұтымды тәсілдерін анықтау, таңдау мен қолдану Сабақтың мақсаты Бағалау критери йі • Сәулеттік нысан макеті туралы сызба үлгісін дайындау және макет материалын таңдау. • Сәулеттік нысан макет материалын өңдеу құрау арқылы безендіру • Бұйым макетінің тәсілдерін анықтай отырып талдайды . Дайындау бұйымдарды үдірісінде саулеттік нысан макеті стильдеуде сипатайды. Сәулеттік нысан макет түрлерін ажыратады Бұйымды дайындау барысында нысан макетінің тәсілдерін безендіру тәсілін анықтайды
3 слайд
Белсенді оқыту әдістері Тапсырмасы № 1
(Топтық жұмыс)
«Конверттегі тапсырма»
әдісі
(Қазақстанның сәулет
өнері) бейне ролигін
көрсету арқылы оқушының
ой-өрісін байқау
мақсатында сұрақтар
қойылады.
- Қандай сәулетшілерді
білесіңдер?
.Тапсырмасы № 2 (Жұптық
жұмыс)
«Ойлан, бірік, бөліс»
әдісі модель дайындауға
кететін шығынды анықтау
(Сынып бойынша
тапсырманы орындайды.
Оқушылар бірнеше
жұптан бөлінеді:бірінші
оқушы оқиды немесе
айтады, екінші оқушы
тындайды, үшінші оқушы
түртіп алады, кейін өз
пікірін айтады)
. 3-тапсырма
(Топтық жұмыс)
«галереяны
шарлау» әдісі
Оқушыларға
тақырыпқа
қатысты суреттер
беріледі Оқушылардың қызығушылығын сабақа артыру
үшін 3 белсенді оқу әдісін пайдаландым
3 слайд
Белсенді оқыту әдістері Тапсырмасы № 1 (Топтық жұмыс) «Конверттегі тапсырма» әдісі (Қазақстанның сәулет өнері) бейне ролигін көрсету арқылы оқушының ой-өрісін байқау мақсатында сұрақтар қойылады. - Қандай сәулетшілерді білесіңдер? .Тапсырмасы № 2 (Жұптық жұмыс) «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі модель дайындауға кететін шығынды анықтау (Сынып бойынша тапсырманы орындайды. Оқушылар бірнеше жұптан бөлінеді:бірінші оқушы оқиды немесе айтады, екінші оқушы тындайды, үшінші оқушы түртіп алады, кейін өз пікірін айтады) . 3-тапсырма (Топтық жұмыс) «галереяны шарлау» әдісі Оқушыларға тақырыпқа қатысты суреттер беріледі Оқушылардың қызығушылығын сабақа артыру үшін 3 белсенді оқу әдісін пайдаландым
4 слайд
Саралау әдістеріҚалы птасты руш ы
бағалауда
оқуш ы ларды ң
білімдерін
нақы лап
қорты нды лау үш ін
бірнеш е әдістерді
пайдаланды м.
Тапсы р м аны
ор ы нд ау
бар ы сы нд а 1-
конвер ттегі
тапсы р м а
әд ісім ен.
2- тапсы р м ад а
«О йл ан, бір ік,
бөл іс» әд ісім ен
3- тапсы р м ад а
«гал ер еяны
ш ар л ау» әд ісі
Бірінш і
сабағы мны ң
бастаптқы кезінде
тақы ры пты аш у
мақсаты нда
Кинометаф орма
тақы ры пты аш у
мақсаты
Кинометаф орма
әдісі тиімді болды
. Д иол ог ж әне
қол д ау көр сету
тәсіл інд е
тапсы р м аны
ор ы нд айты н кезд е
үнем і қол д ау
көр сетіп оты р ам ы н Эстетикалы қ
тақтайды дайы ндау
қабілетті
оқуш ы ларға
беріледі
Тапсы р м ал ар д ы
ор ы нд ау кезінд е,
С ар ал ауд ы ң
бір неш е тәсіл ін
қол д ана оты р ы п
тапсы р м ал ар д ы
ор ы нд аты м ,
оқуш ы л ар д ы ң бір
топқа оты р ы п
қал м ауы н
қад ағал ад ы м .
С ар ал ауд ы ң
ж іктеу тәсіл ін
қол д анд ы м
Қортынды
Барлық
оқушылар
бір
тапсырманы
орындасада
олардың
нәтижелері
әртүрлі
болады .
4 слайд
Саралау әдістеріҚалы птасты руш ы бағалауда оқуш ы ларды ң білімдерін нақы лап қорты нды лау үш ін бірнеш е әдістерді пайдаланды м. Тапсы р м аны ор ы нд ау бар ы сы нд а 1- конвер ттегі тапсы р м а әд ісім ен. 2- тапсы р м ад а «О йл ан, бір ік, бөл іс» әд ісім ен 3- тапсы р м ад а «гал ер еяны ш ар л ау» әд ісі Бірінш і сабағы мны ң бастаптқы кезінде тақы ры пты аш у мақсаты нда Кинометаф орма тақы ры пты аш у мақсаты Кинометаф орма әдісі тиімді болды . Д иол ог ж әне қол д ау көр сету тәсіл інд е тапсы р м аны ор ы нд айты н кезд е үнем і қол д ау көр сетіп оты р ам ы н Эстетикалы қ тақтайды дайы ндау қабілетті оқуш ы ларға беріледі Тапсы р м ал ар д ы ор ы нд ау кезінд е, С ар ал ауд ы ң бір неш е тәсіл ін қол д ана оты р ы п тапсы р м ал ар д ы ор ы нд аты м , оқуш ы л ар д ы ң бір топқа оты р ы п қал м ауы н қад ағал ад ы м . С ар ал ауд ы ң ж іктеу тәсіл ін қол д анд ы м Қортынды Барлық оқушылар бір тапсырманы орындасада олардың нәтижелері әртүрлі болады .
5 слайд
Критерийалды бағалау
Оқу мақсатына жету үшін мынандай бағалау критерийлерін құрдым
Бағалау критерийі Бағалау критерийі
Тапсырмасы № 1 (Топтық
жұмыс)
«Конверттегі тапсырма» әдісі
Оқушыларға 3 тапсырма
жазылған конверт беріледі
1-қадам: Сәулеттік нысан макеті
қалай дайындалады?
2-қадам: Еліміздің бас
қаласындағы сәулетті
нысандарды ата?
3-қадам: Нобайды А4
форматында орындап, өз
жұмысыңызға презентация
дайындап, таныстырылым
жасаңыз
Дескриптор:
- Үйдің макетінің жоспарын
құрастырады
-Нобай әзірлейді
Презентация жасап, жұмысын
таныстырады
Қалыптастырушы бағалау -
оқушы өзін-өзі бағалайды
«Жетістік баспалдағы» әдісі
арқылы оқушы тапсырма
бойынша өзінің жетістік
баспалдағы бойынша қай
сатысында тұрғанын
смайликтерді жапсыру арқылы
көрсетеді Тапсырмасы № 2 (Жұптық
жұмыс) «Ойлан, бірік,
бөліс» әдісі модель
дайындауға кететін шығынды
анықтау
(Сынып бойынша тапсырманы
орындайды. Оқушылар
бірнеше жұптан бөлінеді:
бірінші оқушы оқиды немесе
айтады, екінші оқушы
тындайды, үшінші оқушы
түртіп алады, кейін өз пікірін
айтады)
Дескриптор :
-Дайын нобайды таңдайды
-Модель жасау үшін қажетті
материалдарды анықтайды
-Материал құнын анықтайды
-Қолданылатын құралдарды
көрсетеді
-Жұмысты сыныптастарымен
бөліседі
Қалыптастырушы бағалау -
оқушылар бірін-бірі бағалайды
«Плюс, минус, қызықты» әдісі
арқылы бір екінші жұптың
жұмысы ұнаса + бағанына,
жетілдіру керек болса –
бағанына, қызықты тұстарын
Қ бағанына толтырады Бағалау критериийі
3-тапсырма (Топтық
жұмыс) «галереяны
шарлау» әдісі
Оқушыларға тақырыпқа
қатысты суреттер беріледі.
Суреттерді басшылыққа
ала отырып,
“Қазақстандағы сәулет
өнері” тақырыбында
«галереяны шарлау» әдісі
бойынша өз ойларын
білдіреді.
Дескриптор:
Суреттер желісімен
танысады;
Сәулеттік нысан макеті
туралы әңгімелейді
Қалыптастырушы
бағалау Оқушылар бір-
бірінің жұмыстарына «От
шашу» әдісімен бірін- бірі
бағалайды.
Кері байланыс: «Шабадан еттартқыш, қоқыс жәшігі» әдісі
арқылы тақырып бойынша алған керекті ақпараттарды шабаданның тұсына, ал әлі де
оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқыштың тұсына жазады. Сонымен
қатар керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігінің тұсына жазады.
5 слайд
Критерийалды бағалау Оқу мақсатына жету үшін мынандай бағалау критерийлерін құрдым Бағалау критерийі Бағалау критерийі Тапсырмасы № 1 (Топтық жұмыс) «Конверттегі тапсырма» әдісі Оқушыларға 3 тапсырма жазылған конверт беріледі 1-қадам: Сәулеттік нысан макеті қалай дайындалады? 2-қадам: Еліміздің бас қаласындағы сәулетті нысандарды ата? 3-қадам: Нобайды А4 форматында орындап, өз жұмысыңызға презентация дайындап, таныстырылым жасаңыз Дескриптор: - Үйдің макетінің жоспарын құрастырады -Нобай әзірлейді Презентация жасап, жұмысын таныстырады Қалыптастырушы бағалау - оқушы өзін-өзі бағалайды «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы оқушы тапсырма бойынша өзінің жетістік баспалдағы бойынша қай сатысында тұрғанын смайликтерді жапсыру арқылы көрсетеді Тапсырмасы № 2 (Жұптық жұмыс) «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі модель дайындауға кететін шығынды анықтау (Сынып бойынша тапсырманы орындайды. Оқушылар бірнеше жұптан бөлінеді: бірінші оқушы оқиды немесе айтады, екінші оқушы тындайды, үшінші оқушы түртіп алады, кейін өз пікірін айтады) Дескриптор : -Дайын нобайды таңдайды -Модель жасау үшін қажетті материалдарды анықтайды -Материал құнын анықтайды -Қолданылатын құралдарды көрсетеді -Жұмысты сыныптастарымен бөліседі Қалыптастырушы бағалау - оқушылар бірін-бірі бағалайды «Плюс, минус, қызықты» әдісі арқылы бір екінші жұптың жұмысы ұнаса + бағанына, жетілдіру керек болса – бағанына, қызықты тұстарын Қ бағанына толтырады Бағалау критериийі 3-тапсырма (Топтық жұмыс) «галереяны шарлау» әдісі Оқушыларға тақырыпқа қатысты суреттер беріледі. Суреттерді басшылыққа ала отырып, “Қазақстандағы сәулет өнері” тақырыбында «галереяны шарлау» әдісі бойынша өз ойларын білдіреді. Дескриптор: Суреттер желісімен танысады; Сәулеттік нысан макеті туралы әңгімелейді Қалыптастырушы бағалау Оқушылар бір- бірінің жұмыстарына «От шашу» әдісімен бірін- бірі бағалайды. Кері байланыс: «Шабадан еттартқыш, қоқыс жәшігі» әдісі арқылы тақырып бойынша алған керекті ақпараттарды шабаданның тұсына, ал әлі де оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқыштың тұсына жазады. Сонымен қатар керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігінің тұсына жазады.