Материалдар / семинар: ББЖМ:Өткізу қағидалары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

семинар: ББЖМ:Өткізу қағидалары

Материал туралы қысқаша түсінік
ББЖМ өткізу қағидалары бойынша толық түсінікті қамту және өткізу
Авторы:
07 Қаңтар 2024
1569
216 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Білім алушылардың білім жетістіктерінің мониторингісі: өткізу қағидалары

1 слайд
Білім алушылардың білім жетістіктерінің мониторингісі: өткізу қағидалары

1 слайд

Білім алушылардың білім жетістіктерінің мониторингісі: өткізу қағидалары

Білім алушылардың білім жетістіктеріне мониторинг жүргізу қағидаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым мини

2 слайд
Білім алушылардың білім жетістіктеріне мониторинг жүргізу қағидаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 5 мамырдағы № 204 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 11 мамырда № 22711 болып тірк елді. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2022 жылғы 19 тамыздағы № 581 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі туралы ереженің 15-бабына сәйкес БҰЙЫРЫҚ: Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Оқу-ағарту министрінің м.а. 27.06.2023 № 183 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен. Білім алушылардың білім жетістіктеріне мониторинг жүргізу қағидалары Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрі 2021 жылғы 5 мамырдағы № 204 бұйрығына 1-қосымш 1-тарау. Жалпы ережелер 2-тарау. Білім алушылардың білім жетістіктеріне мониторинг жүргізу тәртібі 3-тарау. Нәтижелерді жариялау және қолжетімді ету https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V2100022711

2 слайд

Білім алушылардың білім жетістіктеріне мониторинг жүргізу қағидаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 5 мамырдағы № 204 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 11 мамырда № 22711 болып тірк елді. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2022 жылғы 19 тамыздағы № 581 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі туралы ереженің 15-бабына сәйкес БҰЙЫРЫҚ: Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Оқу-ағарту министрінің м.а. 27.06.2023 № 183 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен. Білім алушылардың білім жетістіктеріне мониторинг жүргізу қағидалары Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрі 2021 жылғы 5 мамырдағы № 204 бұйрығына 1-қосымш 1-тарау. Жалпы ережелер 2-тарау. Білім алушылардың білім жетістіктеріне мониторинг жүргізу тәртібі 3-тарау. Нәтижелерді жариялау және қолжетімді ету https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V2100022711

ББЖМ мақсаты:  бастауыш және негізгі орта білім беру деңгейінде - сәйкес білім беру деңгейінің жаңартылған МЖБ

3 слайд
ББЖМ мақсаты:  бастауыш және негізгі орта білім беру деңгейінде - сәйкес білім беру деңгейінің жаңартылған МЖБС шеңберінде білім алушылардың білім сапасын бағалау;  ТжКББ деңгейінде - жалпы білім беретін пәндерді және (немесе) кәсіптік модульдерді немесе жалпы кәсіптік, арнайы пәндерді мемлекеттік жалпыға міндетті ТжКББ стандартына сәйкес меңгеру деңгейін анықтау. Білім алушылардың білім жетістіктерінің мониторингісі Білім алушылардың білім жетістіктерінің мониторингісі (ББЖМ) білім беру ұйымдарынан тәуелсіз білім сапасын жүйелі үздіксіз бақылаудың бір түрі болып табылады. Бастауыш, негізгі және орта білім беру ұйымдарында ( 4, 9 сыныптар) ББЖМ өткізу: - мектептерде 4 және 9-сынып оқушыларының функционалдық сауаттылық деңгейін анықтауға , яғни білім мен дағдыларын күнделікті өмірде қолдануға, сонымен қатар аналитикалық, логикалық ойлауды дамытуға бағытталатын болады; - - колледждерде студенттердің жалпы және кәсіптік құзыреттіліктерінің қалыптасу деңгейін бағалауға бағытталады. ББЖМ мемлекеттік бақылау түрі болып саналмайды, білім алушы үшін де, білім беру ұйымы үшін де ешқандай құқықтық салдары болмайды. ББЖМ кезінде білім сапасын қамтамасыз ету бойынша ұсыныстар әзірленеді және әдістемелік көмек көрсетіледі.Жыл сайын өткізіледі: мектептерде– көктемде (сәуір), колледждерде – күзде (қараша) Білім беру ұйымдарын қамту 25% дейін

3 слайд

ББЖМ мақсаты:  бастауыш және негізгі орта білім беру деңгейінде - сәйкес білім беру деңгейінің жаңартылған МЖБС шеңберінде білім алушылардың білім сапасын бағалау;  ТжКББ деңгейінде - жалпы білім беретін пәндерді және (немесе) кәсіптік модульдерді немесе жалпы кәсіптік, арнайы пәндерді мемлекеттік жалпыға міндетті ТжКББ стандартына сәйкес меңгеру деңгейін анықтау. Білім алушылардың білім жетістіктерінің мониторингісі Білім алушылардың білім жетістіктерінің мониторингісі (ББЖМ) білім беру ұйымдарынан тәуелсіз білім сапасын жүйелі үздіксіз бақылаудың бір түрі болып табылады. Бастауыш, негізгі және орта білім беру ұйымдарында ( 4, 9 сыныптар) ББЖМ өткізу: - мектептерде 4 және 9-сынып оқушыларының функционалдық сауаттылық деңгейін анықтауға , яғни білім мен дағдыларын күнделікті өмірде қолдануға, сонымен қатар аналитикалық, логикалық ойлауды дамытуға бағытталатын болады; - - колледждерде студенттердің жалпы және кәсіптік құзыреттіліктерінің қалыптасу деңгейін бағалауға бағытталады. ББЖМ мемлекеттік бақылау түрі болып саналмайды, білім алушы үшін де, білім беру ұйымы үшін де ешқандай құқықтық салдары болмайды. ББЖМ кезінде білім сапасын қамтамасыз ету бойынша ұсыныстар әзірленеді және әдістемелік көмек көрсетіледі.Жыл сайын өткізіледі: мектептерде– көктемде (сәуір), колледждерде – күзде (қараша) Білім беру ұйымдарын қамту 25% дейін

4 сынып 9 сынып Оқу сауаттылығы: Бір дұрыс жауабы бар 10 тест тапсырмасы (бірінші мәтінге – 4 тапсырма, екінші мәтінге

4 слайд
4 сынып 9 сынып Оқу сауаттылығы: Бір дұрыс жауабы бар 10 тест тапсырмасы (бірінші мәтінге – 4 тапсырма, екінші мәтінге – 6 тапсырма) Математикалық сауаттылық: Бір дұрыс жауабы бар 12 тест тапсырмасы Ғылыми жаратылыстану сауаттылығы: Бір дұрыс жауабы бар 5 тест тапсырмасы және мәнмәтінге негізделген 3 тапсырма, барлығы 8 тест тапсырмасы Оқу сауаттылығы (қазақ, орыс, ағылшын): Тест тапсырмаларының саны – 30, оның ішінде әрбір пән бойынша – бір дұрыс жауабы бар 10 тест тапсырмасы; Максималды ұпай – 30 Математикалық сауаттылық: Тест тапсырмаларының саны – 13; Максималды ұпай – 13 Ғылыми жаратылыстану сауаттылығы (физика, химия, биология, география): Тест тапсырмаларының жалпы саны – 32. Максималды ұпай – 32. Компьютерлік тестілеу: 105 минут (35 мин. тестілеу + 15 мин. үзіліс + 24 мин. тестілеу + 15 мин. үзіліс + 16 мин. тестілеу) Тест тапсырмаларының саны – 30 Максималды ұпай саны – 30 Компьютерлік тестілеу: 170 минут ( 60 мин. тестілеу + 10 мин. үзіліс + 25 мин. тестілеу + 10 мин. үзіліс + 65 мин. тестілеу ) Тест тапсырмаларының саны – 75 Максималды ұпай саны – 754 және 9 сыныптарға арналған ББЖМ форматы

4 слайд

4 сынып 9 сынып Оқу сауаттылығы: Бір дұрыс жауабы бар 10 тест тапсырмасы (бірінші мәтінге – 4 тапсырма, екінші мәтінге – 6 тапсырма) Математикалық сауаттылық: Бір дұрыс жауабы бар 12 тест тапсырмасы Ғылыми жаратылыстану сауаттылығы: Бір дұрыс жауабы бар 5 тест тапсырмасы және мәнмәтінге негізделген 3 тапсырма, барлығы 8 тест тапсырмасы Оқу сауаттылығы (қазақ, орыс, ағылшын): Тест тапсырмаларының саны – 30, оның ішінде әрбір пән бойынша – бір дұрыс жауабы бар 10 тест тапсырмасы; Максималды ұпай – 30 Математикалық сауаттылық: Тест тапсырмаларының саны – 13; Максималды ұпай – 13 Ғылыми жаратылыстану сауаттылығы (физика, химия, биология, география): Тест тапсырмаларының жалпы саны – 32. Максималды ұпай – 32. Компьютерлік тестілеу: 105 минут (35 мин. тестілеу + 15 мин. үзіліс + 24 мин. тестілеу + 15 мин. үзіліс + 16 мин. тестілеу) Тест тапсырмаларының саны – 30 Максималды ұпай саны – 30 Компьютерлік тестілеу: 170 минут ( 60 мин. тестілеу + 10 мин. үзіліс + 25 мин. тестілеу + 10 мин. үзіліс + 65 мин. тестілеу ) Тест тапсырмаларының саны – 75 Максималды ұпай саны – 754 және 9 сыныптарға арналған ББЖМ форматы

Білім беру ұйымдарында ББЖМ өткізу үшін ұйымдарды таңдау алгоритмі 1. Білім беру ұйымының материалдық-техникалық базасына мони

5 слайд
Білім беру ұйымдарында ББЖМ өткізу үшін ұйымдарды таңдау алгоритмі 1. Білім беру ұйымының материалдық-техникалық базасына мониторинг жүргізу 2. ББЖМ қатысу үшін білім беру ұйымдарының тізімі айқындалады 2.1. ББЖМ қатыспайтын білім беру ұйымдары: - 1) ҚР Мәдениет және спорт министрлігіне қарасты мектептер; - 2) ҚР Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігінің санаториялық-курорттық мектептері; - 3) Ресей Федерациясының Білім және ғылым министрлігіне қарасты мектептер; - 4) «Халықаралық мектептер» мәртебесі бар мектептер; - 5) дербес білім беру ұйымдары; - 6) түзеу мекемелер i жанындағы мектептер; - 9) кешкі мектептер (сыныптар); - 10) 80-ден аз оқушысы бар мектептер (барлық 4 және 9 сынып оқушыларын қоса алғанда) 2.2. Есепке алынбайтын мектептер: - төмен интернет жылдамдығы бар мектептер (4 Мбит/с төмен) - компьютерлік сыныптардың сыйымдылығы ең аз мектептер. 3. Білім беру ұйымын кластерлеу көрсеткіштері анықталады:ББЖМ жүргізілетін орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының тізбесін Заңның 55-бабының 6-тармағына сәйкес жыл сайын уәкілетті орган айқындайды. Білім беру ұйымдарын іріктеу мынадай критерийлар: - аумақтық тиістілігі (қала, ауыл); - білім беру ұйымының түрі (жалпы білім беретін мектеп, лицей, гимназия, мектеп-гимназия, мектеп- лицей); - білім алушылар контингенті; - оқыту тілі (қазақ, орыс) - білім беру ұйымының қатысу пайызы (25%). 4. Білім беру ұйымдарының тізімі қалыптастырылады және ББЖМ қатысу үшін білім беру ұйымын кездейсоқ таңдау үшін бағдарламаға жүктеледі. 5. ББЖМ қатысу үшін ұйымдардың қалыптастырылған тізімін өкілетті орган бекітеді.

5 слайд

Білім беру ұйымдарында ББЖМ өткізу үшін ұйымдарды таңдау алгоритмі 1. Білім беру ұйымының материалдық-техникалық базасына мониторинг жүргізу 2. ББЖМ қатысу үшін білім беру ұйымдарының тізімі айқындалады 2.1. ББЖМ қатыспайтын білім беру ұйымдары: - 1) ҚР Мәдениет және спорт министрлігіне қарасты мектептер; - 2) ҚР Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігінің санаториялық-курорттық мектептері; - 3) Ресей Федерациясының Білім және ғылым министрлігіне қарасты мектептер; - 4) «Халықаралық мектептер» мәртебесі бар мектептер; - 5) дербес білім беру ұйымдары; - 6) түзеу мекемелер i жанындағы мектептер; - 9) кешкі мектептер (сыныптар); - 10) 80-ден аз оқушысы бар мектептер (барлық 4 және 9 сынып оқушыларын қоса алғанда) 2.2. Есепке алынбайтын мектептер: - төмен интернет жылдамдығы бар мектептер (4 Мбит/с төмен) - компьютерлік сыныптардың сыйымдылығы ең аз мектептер. 3. Білім беру ұйымын кластерлеу көрсеткіштері анықталады:ББЖМ жүргізілетін орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының тізбесін Заңның 55-бабының 6-тармағына сәйкес жыл сайын уәкілетті орган айқындайды. Білім беру ұйымдарын іріктеу мынадай критерийлар: - аумақтық тиістілігі (қала, ауыл); - білім беру ұйымының түрі (жалпы білім беретін мектеп, лицей, гимназия, мектеп-гимназия, мектеп- лицей); - білім алушылар контингенті; - оқыту тілі (қазақ, орыс) - білім беру ұйымының қатысу пайызы (25%). 4. Білім беру ұйымдарының тізімі қалыптастырылады және ББЖМ қатысу үшін білім беру ұйымын кездейсоқ таңдау үшін бағдарламаға жүктеледі. 5. ББЖМ қатысу үшін ұйымдардың қалыптастырылған тізімін өкілетті орган бекітеді.

- мониторинг нәтижелерін статистикалық өңдеуді жүзеге асыру және оларды Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА ұсыну (жауапты «ҰТО» РМҚК)

6 слайд
- мониторинг нәтижелерін статистикалық өңдеуді жүзеге асыру және оларды Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА ұсыну (жауапты «ҰТО» РМҚК) ; - мониторинг нәтижелері бойынша кешенді талдау жүргізу ( жауапты Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА ); - білім сапасын арттыруды қажет ететін мектептер мен колледждерге арналған әдістемелік нұсқауларды әзірлеу ( жауапты Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА ); - білім алушыларды тестілеу барысында қолданылатын тест тапсырмаларына сапалық сараптама жүргізу ( жауапты Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА ); - мониторинг нәтижелері бойынша олқылықтарды жою мақсатында білім алушылармен диагностикалық жұмыс жүргізу (мектеп пен колледждердің әкімшілігі); - мониторинг нәтижелерін Республиканың білім беру жүйесінің жай-күйі мен дамуы туралы ұлттық баяндамада көрсету (жауапты ҚР БҒМ, БҒССҚК ). Кері байланыс

6 слайд

- мониторинг нәтижелерін статистикалық өңдеуді жүзеге асыру және оларды Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА ұсыну (жауапты «ҰТО» РМҚК) ; - мониторинг нәтижелері бойынша кешенді талдау жүргізу ( жауапты Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА ); - білім сапасын арттыруды қажет ететін мектептер мен колледждерге арналған әдістемелік нұсқауларды әзірлеу ( жауапты Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА ); - білім алушыларды тестілеу барысында қолданылатын тест тапсырмаларына сапалық сараптама жүргізу ( жауапты Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА ); - мониторинг нәтижелері бойынша олқылықтарды жою мақсатында білім алушылармен диагностикалық жұмыс жүргізу (мектеп пен колледждердің әкімшілігі); - мониторинг нәтижелерін Республиканың білім беру жүйесінің жай-күйі мен дамуы туралы ұлттық баяндамада көрсету (жауапты ҚР БҒМ, БҒССҚК ). Кері байланыс