1 слайд
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық Университеті
Филология және көптілді білім беру институты
Академик С.Қирабаев атындағы қазақ тілі мен әдебиеті кафедрасы
Семинар сабақ
Тақырыбы: “ Тұтас педагогикалық үдеріс теориясы
туралы білім – мұғалімнің кәсіби құзыреттілігінің негізі ”
Орындаған: Үсіпбек Ботагөз
Топ: 2 07
Қабылдаған: Иманбаева Сәуле Тохтаровна
20 20 -202 1 оқу жылы
2 слайд
Жоспар:
І.Кіріспе:
«Тұтас педагогикалық үдеріс» теориясы .
ІІ. Негізгі бөлім:
а) Педагогикалық үдеріс дамушы жүйе;
ә) Педагогикалық үдерістің қозғаушы
тетіктері;
ІІІ. Қорытынды:
Мұғалімнің кәсіби құзіреттілігінің негізі.
3 слайд
Тұтас педагогикалық үдеріс (ТПҮ)
теориясы
Педагогикалық процесс - кәсіптік іс-әрекеттің бір түрі,
негізгі мақсаты мектеп және әртүрлі оқу орындарының
оқушыларын оқыту, тәрбиелеу, білім беру және дамыту.
Педагогикалық іс-әрекеттің негізгі сипаты-педагог пен
оқушының біріккен іс-әрекеті, яғни оны мақсатты
түрде оқыту, тәрбиелеу, дамыту.
4 слайд
Педагогикалық үдеріс – «мұғалім - оқушылар»
жүйесінің үздіксіз әрекеті, ол осы жүйе
жағдайының алмасуынан көрінеді.
Педагогикалық үдерістің мақсаты әрбір
оқушыны жеке тұлға ретінде қалыптастыру.
Педагогикалық үдеріс көп деңгейлі және көп
құрылымды жүйе, онда жеке бір оқушы, жеке
дара мұғалім бірінші реттегі дербес жүйе
болады. Педагогикалық үдеріс дамушы жүйе
5 слайд
ТПҮ заңдылықтары және принциптері
Педагогикалық заңдар
Әлеуметтік Экономикалық Мақсаттылық
Екі жақтылық
сипат Оқушы-мұғалім Іс-әрекетті
ұйымдастыру
Ұжымды
дамыту Жас
ерекшеліктерін
ескеру Жекелей,
дербестікке
пікір алмасу
6 слайд
Педагогикалық үдерістің қозғаушы
тетіктері;
Құралдар
Әдістер
Формалар
Технология Тәсілдер
7 слайд
Психологиялық-
педагогикалық
әдебиеттерде
кәсіби
шеберліктің
қалыптасуы мен
даму үдерісінде
екі ұғым: «ҚҰЗІРЕТТІЛІК»
С.Ожегов сөздігі бойынша, белгілі
бір кәсіби қызметке байланысты,
«қандай да болсын мәселеден
хабардарлық, беделділік»
«ҚҰЗІРЕТ»
«қандай да бір істі жүргізетін
жеке адамның, мекеме-нің
мәселелерді шешуге, іс-әрекет
етуге, бір нәрсені істеуге
құқықтылық шеңбері».
8 слайд
Л.М. Митина мұғалімнің кәсіби дамуының
психологиялық факторларын, шарттары
мен қозғаушы күштерін зерттей келіп,
тұлғаның интегралдық сипаттарының
қатарындағы кәсіби даму факторларының
бірі ретінде мұғалімнің кәсіби
бағыттылығын және педагогтік
құзыреттілігін бөліп көрсетеді.
9 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ:
Жүрек қалауы бойынша, педагогикалық мамандықты
таңдаған кез – келген мұғалім, өз педагогикалық
құзіреттілігін пайдалана отырып, болашақ ұрпақты
тәрбиелеу мен білім беру жолында барын салып
қызмет ету керек !
10 слайд
Пайдаланылған әдебиеттер:
•
Педагогика. Абай атындағы Ұлттық
педагогикалық университет. Дәрістер
курсы. – Алматы, “Нұрлы әлем”. 2003.
•
Таубаева Ш, Иманбаева С.Т. Берікханова
А.Е. «Педагогика» оқулығы. - Алматы
«ОНОН», 2017жыл;
•
Берикханова А.Е. Педагогикалық
мамандыққа кіріспе. Кәсіби құзыретті
педагогтарды даярлау негіздері. Оқу
құралы. – Алматы: 2009 ж. 240 бет .
11 слайд
Назар
аударғаныңы
з үшін
РАХМЕТ!!!
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз