Материалдар / Семинар сабақ "Сынып жетекшісі – тәрбие жүйесінің негізгі ұйытқысы"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Семинар сабақ "Сынып жетекшісі – тәрбие жүйесінің негізгі ұйытқысы"

Материал туралы қысқаша түсінік
тәжірибе алмасу мақсатында
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Желтоқсан 2019
1179
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: “ Сынып жетекшісі – тәрбие жүйесінің негізгі ұйытқысы”

1 слайд
Тақырыбы: “ Сынып жетекшісі – тәрбие жүйесінің негізгі ұйытқысы”

1 слайд

Тақырыбы: “ Сынып жетекшісі – тәрбие жүйесінің негізгі ұйытқысы”

Мақсаты: Сынып жетекшілермен бірге тәрбие жұмысындағы кейбір проблемаларды шешу жолдарын қарастыру арқылы жас сынып же

2 слайд
Мақсаты: Сынып жетекшілермен бірге тәрбие жұмысындағы кейбір проблемаларды шешу жолдарын қарастыру арқылы жас сынып жетекшілерге алдын алу бағытында  бағыт-бағдар беру.

2 слайд

Мақсаты: Сынып жетекшілермен бірге тәрбие жұмысындағы кейбір проблемаларды шешу жолдарын қарастыру арқылы жас сынып жетекшілерге алдын алу бағытында  бағыт-бағдар беру.

І . «Сәлемдесу» жаттығу .

3 слайд
І . «Сәлемдесу» жаттығу .

3 слайд

І . «Сәлемдесу» жаттығу .

ІІ. Топтық ереже: 1.Барлығымыз ұйымшылдық танытуымыз керек. 2. «Қазір осы жерде» әр қатысушының өзін толғандыратын ойын айт

4 слайд
ІІ. Топтық ереже: 1.Барлығымыз ұйымшылдық танытуымыз керек. 2. «Қазір осы жерде» әр қатысушының өзін толғандыратын ойын айтуы. 3. Бір бірімізге деген мейірімділік, сыйластық түсінушілік болу қажет 4. Бір бірімізді сынамау, кемсітпеу … 5.Ашық ойды айта білу 6. Бір бірімізге сенімді көзқараспен қарау

4 слайд

ІІ. Топтық ереже: 1.Барлығымыз ұйымшылдық танытуымыз керек. 2. «Қазір осы жерде» әр қатысушының өзін толғандыратын ойын айтуы. 3. Бір бірімізге деген мейірімділік, сыйластық түсінушілік болу қажет 4. Бір бірімізді сынамау, кемсітпеу … 5.Ашық ойды айта білу 6. Бір бірімізге сенімді көзқараспен қарау

ІІІ. Қызушылықты ояту “ Сіз қандай сынып жетекшісіз ?” Психологиялық тест

5 слайд
ІІІ. Қызушылықты ояту “ Сіз қандай сынып жетекшісіз ?” Психологиялық тест

5 слайд

ІІІ. Қызушылықты ояту “ Сіз қандай сынып жетекшісіз ?” Психологиялық тест

6 слайд

6 слайд

1-2-3 таңдағандар: Кез келген ортада өзін көрсете алатын, ашық, жарқын, көпшіліктің алдына шыға алатын, істеген істерінен нәти

7 слайд
1-2-3 таңдағандар: Кез келген ортада өзін көрсете алатын, ашық, жарқын, көпшіліктің алдына шыға алатын, істеген істерінен нәтиже шығара алатындар, бірақ бұл топтағыларды жиі мақтап қоймаса істері алға баспайды, мақтауды сүйетін жандар. 4-5-6 таңдағандар: Жұртқа үйреткенді жақсы көретін, жаңашыл, білмегенін сұрайтын, ізденіп жүрген сынып жетекшілер 7-8-9 таңдағандар: Керісінше бұл топтағылар ойын сыртқа шығара алмайтындар, бірақ үнемі ізденісте жүретіндер, білімділер.

7 слайд

1-2-3 таңдағандар: Кез келген ортада өзін көрсете алатын, ашық, жарқын, көпшіліктің алдына шыға алатын, істеген істерінен нәтиже шығара алатындар, бірақ бұл топтағыларды жиі мақтап қоймаса істері алға баспайды, мақтауды сүйетін жандар. 4-5-6 таңдағандар: Жұртқа үйреткенді жақсы көретін, жаңашыл, білмегенін сұрайтын, ізденіп жүрген сынып жетекшілер 7-8-9 таңдағандар: Керісінше бұл топтағылар ойын сыртқа шығара алмайтындар, бірақ үнемі ізденісте жүретіндер, білімділер.

ІV. «ҰСТАЗ ТҰЛҒАСЫ» РӨЛДІК ОЙЫН

8 слайд
ІV. «ҰСТАЗ ТҰЛҒАСЫ» РӨЛДІК ОЙЫН

8 слайд

ІV. «ҰСТАЗ ТҰЛҒАСЫ» РӨЛДІК ОЙЫН

V. ОЙ ТАСТАУ «Ұстаз бен оқушы арасындағы қарым-қатынас»

9 слайд
V. ОЙ ТАСТАУ «Ұстаз бен оқушы арасындағы қарым-қатынас»

9 слайд

V. ОЙ ТАСТАУ «Ұстаз бен оқушы арасындағы қарым-қатынас»

VI. « Жағдаяттан жол таба біл! » Оқушы мен мұғалім арасындағы ситуациялық сұрақ қойылады, сол ситуацияны ойнап, шығу жолда

10 слайд
VI. « Жағдаяттан жол таба біл! » Оқушы мен мұғалім арасындағы ситуациялық сұрақ қойылады, сол ситуацияны ойнап, шығу жолдарын көрсету қажет.

10 слайд

VI. « Жағдаяттан жол таба біл! » Оқушы мен мұғалім арасындағы ситуациялық сұрақ қойылады, сол ситуацияны ойнап, шығу жолдарын көрсету қажет.

VII. «Тілек шамы». ( рефлексия)

11 слайд
VII. «Тілек шамы». ( рефлексия)

11 слайд

VII. «Тілек шамы». ( рефлексия)

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒ А РАХМЕТ

12 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒ А РАХМЕТ

12 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒ А РАХМЕТ