1 слайд
1Түркістан облысы
Шардара қаласы
№ 2 Жамбыл Жабаев атындағы бастауыш мектебі
Цифрлық сауаттылық
2-сынып
Мұғалім: Жұмәділлә Н.М.
2023-2024 оқу жылы
2 слайд
VI бөлім. Робототехника: «Билейтін робот» жобасы
(ортақ тақырыптар: «Қоршаған орта», «Саяхат»)
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:
28-са бақ. Жоба идеясының
мәтінін теру және редакциялау
3 слайд
ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫНА
СӘЙКЕС ОҚУ МАҚСАТЫ:
2.2.1.2 өз идеяларын мəтіндік редакторда жазу;
2.3.2.1 қосымшалар арасындағы мəліметтермен ауысу;
ЖЕТІСТІК КРИТЕРИЙЛЕРІ:
Барлық оқушы: Жобаға қажетті ақпаратты мəтіндік
редакторда теріп, редакциялауды үйренеді.
4 слайд
4Ұйымдастыру кезеңі
Мейірімді жүрекпен,
Ақ пейілді тілекпен
Амандасып алайық
Бір жадырап қалайық!
5 слайд
5І. Қызығушылықты ояту
«Ағаштағы алманы сақтап қал» ойыны.
https ://www.flippity.net/Snowman.htm
Балалар, әріптерді дұрыс табу
арқылы ағаштағы алманы сақтап қалайық!
6 слайд
6ТОПТАСТЫРУ
Оқушылар қалам
түстері арқылы екі топқа
бірігеді.
І топ: «Ақ серек»
ІІ топ: «Көк серек» Ақсерек пен көксерек - қазақ
балаларының дәстүрлі ұлттық ойыны
Ақ серек пен көк серек!
Тауып алдым бәйтерек!
Жалындаған күн керек!
Жалпы достан кім керек?
Анау тұрған үл керек!
Оның аты — Еркебек,
7 слайд
7ОЙ ҚОЗҒАУ
«Миға шабуыл» әдісі
Мақсаты: Өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастыру.
«Қоршаған орта» деген не?
Оқулықтағы 1 , 2 суреттерде не
бейнеленген?
Суреттерді салыстырып,
қандай тақырыпта жоба
идеясын ұсынуға болады?
Мәтіндік редактор Word Pad-
та жобаңды теріп, қателерін
қалай жөндеуге болатынымен
танысайық.
8 слайд
8
9 слайд
9Жаңа сабаққа дайындық
Сұрақ- жауап әдісі
Жоба дегеніміз не?
Жоба жасау үшін бірінші не
таңдау керек?
Жоба тақырыбына
байланысты ақпаратты қайдан
аламыз?
10 слайд
10ІІ.МАҒЫНАНЫ АШУ
(білімді өзектендіру үшін)
- Міне балалар, жоба тақырыбын таңдап,керекті ақпаратты
жинақтап, іс-әрекетті жоспарлап алдық. Ал осы дайын
жобаны компьютерде жазып дайындау үшін қандай мәтіндік
редакторды қолданамыз?
Ия, дайын жобаны жазуда WordPad мәтіндік редакторын
қолданамыз. Мәтіндік редакторда жобаны рәсімдейміз.
Терілгент мәтіннің қателері жөнделеді, оған қажетті
түзетулер енгізіледі.
Терілген мәтінге әріп пен сөз қосу,
жою, қателерді түзету мәтінді
редакциялау деп аталады.
Дәптерге түртіп алайық !
11 слайд
11Мәтінді редакциялау үшін сөзді ерекшелеуді
білу керек
1. Меңзерді қажетті сөздің алдына қой
2 .Тінтуірдің сол жақ батырмасының үстінен екі рет
шерт немесе басып тұрып оңға жылжыт
3.Сөзді ерекшелеп, батырмадан саусаұты ал.
4 . Delete немесе Backspace , батырмасын бас Компьютерде орындап көрейік
12 слайд
12Мәтіндік редакторда мәтін теру ережелерін
білгеніміз дұрыс.
1. Бас әріп Shift+ әріп.
Мысалы: Shift+
2. Тыныс белгіден кейін бос орын
қойылады.
Мысалы: Табиғат, құстар.
Сөзде барлық сөз бас әріппен жазу үшін
CapsLock батырмасы басулы болу керек.
Мысалы: ЖЕР АНА F
AСөздегі қате әріпті ауыстыру үшін төмендегі
әрекеттерді орындау керек.
13 слайд
131 - тапсырма
Топтық жұмыс
Санжар «Қоршаған ортаны қорғау» жобасының идеясын Word Pad-та терді.
Санжар мəтін теруді енді үйренген. Оның досы ретінде мəтінді
редакциялауға көмектес. Мəтіндегі қателерді тап. Жасаған түзетулерді
кестеге түсір.
І-топ: Бірінші сөйлеміндегі
мәтін қатесін табады.
Жобода кетірілетін маселе –қоршаған
ортаны қорғоу.
ІІ-топ: Екінші сөйлеміндегі
мәтін қатесін табады.
Жобода қоршыған ортанің ластену
маселелерін аңықтеу, Жасаған түзетуді кестеге
түсір
ДЕСКРИПТОР:
• Берілген практикалық тапсырманы
топтық талқылау жасайды.
• Тапсырманы оқулықтағы үлгі
бойынша орындайды.
• Әр топ берілген кестені толтырады
14 слайд
14Компьютерде тапсырма
орындап көзіміз шаршады.
Көзімізді жаттығу жасап сергітіп алайық.
БЕЙНЕКӨРСЕТІЛІМ
15 слайд
15«Көршіңе əңгімелеп бер» əдісі 3- тапсырма
Мəтінді редакциялау үшін қандай əрекеттер
орындалады?
Мəтінді ерекшелеп алу не үшін өте маңызды
саналады?
16 слайд
162- тапсырма
Жұптық жұмыс
Төменде берілген мәтңндегі өзгерістерді орындау үшін қажетті іс - әрекетпен
тиісті пернелерді көрсетіңдер.
ДЕСКРИПТОР:
• Жұптасып, берілген тапсырманы
орындайды.
• Берілген мəтіндегі өзгерістерді орындау
үшін қажетті əрекет пен пернелерді
көрсетеді.
17 слайд
17Сабақты бекіту.
ІІІ. Ой толғаныс. Рефлексия
(Ө) «Жетістіктер баспалдағы» əдісі
18 слайд
18
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз