Материалдар / Слайд-презентация. 2-сынып. Цифрлық сауаттылық. 28-сабақ. Жоба идеясының мәтінін теру және редакциялау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Слайд-презентация. 2-сынып. Цифрлық сауаттылық. 28-сабақ. Жоба идеясының мәтінін теру және редакциялау

Материал туралы қысқаша түсінік
лайд-презентация. 2-сынып. Цифрлық сауаттылық. 28-сабақ. Жоба идеясының мәтінін теру және редакциялау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Сәуір 2024
175
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
1Түркістан облысы Шардара қаласы № 2 Жамбыл Жабаев атындағы бастауыш мектебі Цифрлық сауаттылық 2-сынып Мұғалім: Жұмәділлә Н.М.

1 слайд
1Түркістан облысы Шардара қаласы № 2 Жамбыл Жабаев атындағы бастауыш мектебі Цифрлық сауаттылық 2-сынып Мұғалім: Жұмәділлә Н.М. 2023-2024 оқу жылы

VI бөлім. Робототехника: «Билейтін робот» жобасы (ортақ тақырыптар: «Қоршаған орта», «Саяхат») САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: 28-са бақ.

2 слайд
VI бөлім. Робототехника: «Билейтін робот» жобасы (ортақ тақырыптар: «Қоршаған орта», «Саяхат») САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: 28-са бақ. Жоба идеясының мәтінін теру және редакциялау

ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫНА СӘЙКЕС ОҚУ МАҚСАТЫ: 2.2.1.2 өз идеяларын мəтіндік редакторда жазу; 2.3.2.1 қосымшалар арасындағы мəліметтер

3 слайд
ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫНА СӘЙКЕС ОҚУ МАҚСАТЫ: 2.2.1.2 өз идеяларын мəтіндік редакторда жазу; 2.3.2.1 қосымшалар арасындағы мəліметтермен ауысу; ЖЕТІСТІК КРИТЕРИЙЛЕРІ: Барлық оқушы: Жобаға қажетті ақпаратты мəтіндік редакторда теріп, редакциялауды үйренеді.

4Ұйымдастыру кезеңі Мейірімді жүрекпен, Ақ пейілді тілекпен Амандасып алайық Бір жадырап қалайық!

4 слайд
4Ұйымдастыру кезеңі Мейірімді жүрекпен, Ақ пейілді тілекпен Амандасып алайық Бір жадырап қалайық!

5І. Қызығушылықты ояту «Ағаштағы алманы сақтап қал» ойыны. https ://www.flippity.net/Snowman.htm Балалар, әріптерді дұрыс та

5 слайд
5І. Қызығушылықты ояту «Ағаштағы алманы сақтап қал» ойыны. https ://www.flippity.net/Snowman.htm Балалар, әріптерді дұрыс табу арқылы ағаштағы алманы сақтап қалайық!

6ТОПТАСТЫРУ Оқушылар қалам түстері арқылы екі топқа бірігеді. І топ: «Ақ серек» ІІ топ: «Көк серек» Ақсерек пен көксерек

6 слайд
6ТОПТАСТЫРУ Оқушылар қалам түстері арқылы екі топқа бірігеді. І топ: «Ақ серек» ІІ топ: «Көк серек» Ақсерек пен көксерек  -  қазақ  балаларының дәстүрлі ұлттық ойыны Ақ серек пен көк серек! Тауып алдым бәйтерек! Жалындаған күн керек! Жалпы достан кім керек? Анау тұрған үл керек! Оның аты — Еркебек,

7ОЙ ҚОЗҒАУ «Миға шабуыл» әдісі Мақсаты: Өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастыру.  «Қоршаған орта» деген не?  Оқулықтағы 1 ,

7 слайд
7ОЙ ҚОЗҒАУ «Миға шабуыл» әдісі Мақсаты: Өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастыру.  «Қоршаған орта» деген не?  Оқулықтағы 1 , 2 суреттерде не бейнеленген?  Суреттерді салыстырып, қандай тақырыпта жоба идеясын ұсынуға болады?  Мәтіндік редактор Word Pad- та жобаңды теріп, қателерін қалай жөндеуге болатынымен танысайық.

8

8 слайд
8

9Жаңа сабаққа дайындық Сұрақ- жауап әдісі  Жоба дегеніміз не?  Жоба жасау үшін бірінші не таңдау керек?  Жоба тақырыбына ба

9 слайд
9Жаңа сабаққа дайындық Сұрақ- жауап әдісі  Жоба дегеніміз не?  Жоба жасау үшін бірінші не таңдау керек?  Жоба тақырыбына байланысты ақпаратты қайдан аламыз?

10ІІ.МАҒЫНАНЫ АШУ (білімді өзектендіру үшін) - Міне балалар, жоба тақырыбын таңдап,керекті ақпаратты жинақтап, іс-әрекетті жосп

10 слайд
10ІІ.МАҒЫНАНЫ АШУ (білімді өзектендіру үшін) - Міне балалар, жоба тақырыбын таңдап,керекті ақпаратты жинақтап, іс-әрекетті жоспарлап алдық. Ал осы дайын жобаны компьютерде жазып дайындау үшін қандай мәтіндік редакторды қолданамыз? Ия, дайын жобаны жазуда WordPad мәтіндік редакторын қолданамыз. Мәтіндік редакторда жобаны рәсімдейміз. Терілгент мәтіннің қателері жөнделеді, оған қажетті түзетулер енгізіледі. Терілген мәтінге әріп пен сөз қосу, жою, қателерді түзету мәтінді редакциялау деп аталады. Дәптерге түртіп алайық !

11Мәтінді редакциялау үшін сөзді ерекшелеуді білу керек 1. Меңзерді қажетті сөздің алдына қой 2 .Тінтуірдің сол жақ батырмасыны

11 слайд
11Мәтінді редакциялау үшін сөзді ерекшелеуді білу керек 1. Меңзерді қажетті сөздің алдына қой 2 .Тінтуірдің сол жақ батырмасының үстінен екі рет шерт немесе басып тұрып оңға жылжыт 3.Сөзді ерекшелеп, батырмадан саусаұты ал. 4 . Delete немесе Backspace , батырмасын бас Компьютерде орындап көрейік

12Мәтіндік редакторда мәтін теру ережелерін білгеніміз дұрыс. 1. Бас әріп Shift+ әріп. Мысалы: Shift+ 2. Тыныс белгіден кейі

12 слайд
12Мәтіндік редакторда мәтін теру ережелерін білгеніміз дұрыс. 1. Бас әріп Shift+ әріп. Мысалы: Shift+ 2. Тыныс белгіден кейін бос орын қойылады. Мысалы: Табиғат, құстар. Сөзде барлық сөз бас әріппен жазу үшін CapsLock батырмасы басулы болу керек. Мысалы: ЖЕР АНА F AСөздегі қате әріпті ауыстыру үшін төмендегі әрекеттерді орындау керек.

131 - тапсырма Топтық жұмыс Санжар «Қоршаған ортаны қорғау» жобасының идеясын Word Pad-та терді. Санжар мəтін теруді енді үйренг

13 слайд
131 - тапсырма Топтық жұмыс Санжар «Қоршаған ортаны қорғау» жобасының идеясын Word Pad-та терді. Санжар мəтін теруді енді үйренген. Оның досы ретінде мəтінді редакциялауға көмектес. Мəтіндегі қателерді тап. Жасаған түзетулерді кестеге түсір. І-топ: Бірінші сөйлеміндегі мәтін қатесін табады. Жобода кетірілетін маселе –қоршаған ортаны қорғоу. ІІ-топ: Екінші сөйлеміндегі мәтін қатесін табады. Жобода қоршыған ортанің ластену маселелерін аңықтеу, Жасаған түзетуді кестеге түсір ДЕСКРИПТОР: • Берілген практикалық тапсырманы топтық талқылау жасайды. • Тапсырманы оқулықтағы үлгі бойынша орындайды. • Әр топ берілген кестені толтырады

14Компьютерде тапсырма орындап көзіміз шаршады. Көзімізді жаттығу жасап сергітіп алайық. БЕЙНЕКӨРСЕТІЛІМ

14 слайд
14Компьютерде тапсырма орындап көзіміз шаршады. Көзімізді жаттығу жасап сергітіп алайық. БЕЙНЕКӨРСЕТІЛІМ

15«Көршіңе əңгімелеп бер» əдісі 3- тапсырма  Мəтінді редакциялау үшін қандай əрекеттер орындалады?  Мəтінді ерекшелеп алу

15 слайд
15«Көршіңе əңгімелеп бер» əдісі 3- тапсырма  Мəтінді редакциялау үшін қандай əрекеттер орындалады?  Мəтінді ерекшелеп алу не үшін өте маңызды саналады?

162- тапсырма Жұптық жұмыс Төменде берілген мәтңндегі өзгерістерді орындау үшін қажетті іс - әрекетпен тиісті пернелерді көрсет

16 слайд
162- тапсырма Жұптық жұмыс Төменде берілген мәтңндегі өзгерістерді орындау үшін қажетті іс - әрекетпен тиісті пернелерді көрсетіңдер. ДЕСКРИПТОР: • Жұптасып, берілген тапсырманы орындайды. • Берілген мəтіндегі өзгерістерді орындау үшін қажетті əрекет пен пернелерді көрсетеді.

17Сабақты бекіту. ІІІ. Ой толғаныс. Рефлексия (Ө) «Жетістіктер баспалдағы» əдісі

17 слайд
17Сабақты бекіту. ІІІ. Ой толғаныс. Рефлексия (Ө) «Жетістіктер баспалдағы» əдісі

18 НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

18 слайд
18 НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!