Материалдар / Слайд сабақ Екі немесе үш жазықтыққа тік бұрыштап проекциялау 10 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Слайд сабақ Екі немесе үш жазықтыққа тік бұрыштап проекциялау 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Графика пәніне арналып жасалған дайын презентация. Слайд сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қазан 2018
487
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Кескіндердің негізгі түрлері және оны құрастыру Қ.Күл

1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Кескіндердің негізгі түрлері және оны құрастыру Қ.Күлетов атындағы №92 орта мектеп Мұғалімнің аты-жөні: Меркеева Айымкул Сабақтың тақырыбы Екі немесе үш жазықтыққа тік бұрыштап проекциялау Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 10.2.1.2 Екі немесе үш жазықтыққа проекциялаудың сызбада қажетті түрлерінің санын анықтау және білу

1 слайд

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Кескіндердің негізгі түрлері және оны құрастыру Қ.Күлетов атындағы №92 орта мектеп Мұғалімнің аты-жөні: Меркеева Айымкул Сабақтың тақырыбы Екі немесе үш жазықтыққа тік бұрыштап проекциялау Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 10.2.1.2 Екі немесе үш жазықтыққа проекциялаудың сызбада қажетті түрлерінің санын анықтау және білу

Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар біледі Бұрыштықтың фронталь проекциясын анықтау. Оқушылардың басым бөлігі Тетікті проекция

2 слайд
Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар біледі Бұрыштықтың фронталь проекциясын анықтау. Оқушылардың басым бөлігі Тетікті проекцияның екі жазықтығына проекциялауды білу. Кейбір оқушылар Кеңістікте үш проекция жазықтығының проекциясын орындау. Бағалау критерийі Бұрыштықтың проекциясын анықтайды.   Проекциялау әдістерін өзгерту арқылы заттардың сызбасын орындайды.   Заттардың үш проекциясының ерекшеліктерін анықтайды, қолданады.  

2 слайд

Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар біледі Бұрыштықтың фронталь проекциясын анықтау. Оқушылардың басым бөлігі Тетікті проекцияның екі жазықтығына проекциялауды білу. Кейбір оқушылар Кеңістікте үш проекция жазықтығының проекциясын орындау. Бағалау критерийі Бұрыштықтың проекциясын анықтайды.   Проекциялау әдістерін өзгерту арқылы заттардың сызбасын орындайды.   Заттардың үш проекциясының ерекшеліктерін анықтайды, қолданады.  

Тілдік мақсаттар Термин сөздер: Проекциялау-projection-проекцирование Алдынан-frontal-фронтальный Үстінен - -horizontal – Гориз

3 слайд
Тілдік мақсаттар Термин сөздер: Проекциялау-projection-проекцирование Алдынан-frontal-фронтальный Үстінен - -horizontal – Горизонтальный Бүйір- Profile-Профильный Аксонометриялық проекция-axonometric projections Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Үшінші көріністің ролі... Сызбаны түрлендіру үшін... Ассонометриялық проекцияның күнделікті өмірдегі қолданысы туралы(3D) Детальді ойша жазықтықпен қиғандағы кескін ….. деп аталады? Қима мен тіліктің айырмашылығы? Бір жазақтықпен қиғандағы тілік…., тілік болады, ал күрделі тілік дегеніміз …… ?

3 слайд

Тілдік мақсаттар Термин сөздер: Проекциялау-projection-проекцирование Алдынан-frontal-фронтальный Үстінен - -horizontal – Горизонтальный Бүйір- Profile-Профильный Аксонометриялық проекция-axonometric projections Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Үшінші көріністің ролі... Сызбаны түрлендіру үшін... Ассонометриялық проекцияның күнделікті өмірдегі қолданысы туралы(3D) Детальді ойша жазықтықпен қиғандағы кескін ….. деп аталады? Қима мен тіліктің айырмашылығы? Бір жазақтықпен қиғандағы тілік…., тілік болады, ал күрделі тілік дегеніміз …… ?

Құндылықтарға баулу Мәңгілік ел идеясының 2,4 бағыттарының құндылықтарына баулу Топтық жұмысты орындау барысында «Мәңгілік е

4 слайд
Құндылықтарға баулу Мәңгілік ел идеясының 2,4 бағыттарының құндылықтарына баулу Топтық жұмысты орындау барысында «Мәңгілік ел» идеясының қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім бағыты бойынша бірлік, достық, келісім, құндылықтары іске асырылады; Проекциялау мен 3Д аксонометриялыны орындау кезінде «индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу» бағыты бойынша білім мен ғылымды біріктіру және техникалық мамандыққа даярлау жүзеге асырылады Пәнаралық байланыс Геометрия-призманың қасиеттері Көркем еңбек-техникалық сурет Тілдік пәндер –сөздік жұмыстар Алдыңғы білім Проекциялаудың негізгі әдістері туралы біледі.

4 слайд

Құндылықтарға баулу Мәңгілік ел идеясының 2,4 бағыттарының құндылықтарына баулу Топтық жұмысты орындау барысында «Мәңгілік ел» идеясының қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім бағыты бойынша бірлік, достық, келісім, құндылықтары іске асырылады; Проекциялау мен 3Д аксонометриялыны орындау кезінде «индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу» бағыты бойынша білім мен ғылымды біріктіру және техникалық мамандыққа даярлау жүзеге асырылады Пәнаралық байланыс Геометрия-призманың қасиеттері Көркем еңбек-техникалық сурет Тілдік пәндер –сөздік жұмыстар Алдыңғы білім Проекциялаудың негізгі әдістері туралы біледі.

Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу мақсатында «Өзіңе тілегенді –басқаларға тілеңіз» атты жылулық шеңберін қолданамы

5 слайд
Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу мақсатында «Өзіңе тілегенді –басқаларға тілеңіз» атты жылулық шеңберін қолданамын Оқушыларды геометриялық фигуралар арқылы үш топқа бөлемін. «Білім жәрмеңкесі» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұраймын. Нақты әрі ұтымды жауап берген оқушыларды «Мадақтама» арқылы бағалап отырамын. Жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін «Серпілген сауал» әдісі арқылы оқушыларға түрткі сұрақтар қоямын. Жылдам әрі тиянақты жауап берген оқушылар «Басбармақ» әдісі арқылы бағаланады. «Түсіндіру» әдісі арқылы жаңа сабақ туралы мағлұмат беріледі « Екі немесе үш жазықтыққа тік бұрыштап проекциялау» «Оқу әңгімесі» әдісі арқылы топтық тапсырма беремін. Ойлау деңгейлерінің дағдылары : білу, түсіну (айтылым, оқылым, жазылым) Әр топ мүшелері өздеріне берілген тапсырманы кітаптан меңгеріп, топпен талқылайды. Әр топтың мүшелері келесі топ мүшелеріне өз тақырыптарын бір-біріне түсіндіреді. Соңынан топтар бір-бірін «Бағдаршам» арқылы бағалайды. Ұйымдастыру бөлімі Сабақтың басы

5 слайд

Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу мақсатында «Өзіңе тілегенді –басқаларға тілеңіз» атты жылулық шеңберін қолданамын Оқушыларды геометриялық фигуралар арқылы үш топқа бөлемін. «Білім жәрмеңкесі» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұраймын. Нақты әрі ұтымды жауап берген оқушыларды «Мадақтама» арқылы бағалап отырамын. Жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін «Серпілген сауал» әдісі арқылы оқушыларға түрткі сұрақтар қоямын. Жылдам әрі тиянақты жауап берген оқушылар «Басбармақ» әдісі арқылы бағаланады. «Түсіндіру» әдісі арқылы жаңа сабақ туралы мағлұмат беріледі « Екі немесе үш жазықтыққа тік бұрыштап проекциялау» «Оқу әңгімесі» әдісі арқылы топтық тапсырма беремін. Ойлау деңгейлерінің дағдылары : білу, түсіну (айтылым, оқылым, жазылым) Әр топ мүшелері өздеріне берілген тапсырманы кітаптан меңгеріп, топпен талқылайды. Әр топтың мүшелері келесі топ мүшелеріне өз тақырыптарын бір-біріне түсіндіреді. Соңынан топтар бір-бірін «Бағдаршам» арқылы бағалайды. Ұйымдастыру бөлімі Сабақтың басы

«Жұптас, ойлан, бөліс» әдісі арқылы жұптық тапсырма кезінде әр топқа тапсырма беріп орындаған тапсырмаларын топтар

6 слайд
«Жұптас, ойлан, бөліс» әдісі арқылы жұптық тапсырма кезінде әр топқа тапсырма беріп орындаған тапсырмаларын топтар «Сэндвич» әдісі арқылы бағалайды. Ойлау дағдылары деңгейі: қолдану (жазылым) 1 – топ Нәрсенің профиль проекцияның жазықтығын сызу 2 – топ Нәрсенің горизонталь проекцияның жазықтығын сызу 3- топ Нәрсенің фронталь проекцияның жазықтығын сызу (постер қорғайды)

6 слайд

«Жұптас, ойлан, бөліс» әдісі арқылы жұптық тапсырма кезінде әр топқа тапсырма беріп орындаған тапсырмаларын топтар «Сэндвич» әдісі арқылы бағалайды. Ойлау дағдылары деңгейі: қолдану (жазылым) 1 – топ Нәрсенің профиль проекцияның жазықтығын сызу 2 – топ Нәрсенің горизонталь проекцияның жазықтығын сызу 3- топ Нәрсенің фронталь проекцияның жазықтығын сызу (постер қорғайды)

Бағалау критерийі Дескрипторлар Бұрыштықтың проекциясын анықтай алады Проекциялау әдістерін өзгерту арқылы заттардың сызба

7 слайд
Бағалау критерийі Дескрипторлар Бұрыштықтың проекциясын анықтай алады Проекциялау әдістерін өзгерту арқылы заттардың сызбасын орындай алады. Заттардың үш проекциясының ерекшеліктерін анықтайды Проекциядағы бұрыштық сызбасын анықтайды Тетіктің екі жазықтығына проекциялау әдістерін өзгерту арқылы заттардың сызбасын қолданады Үш жазықтықтағы проекциялауды талдайды Оқушыларға ауызша түрде кері байланыс беремін

7 слайд

Бағалау критерийі Дескрипторлар Бұрыштықтың проекциясын анықтай алады Проекциялау әдістерін өзгерту арқылы заттардың сызбасын орындай алады. Заттардың үш проекциясының ерекшеліктерін анықтайды Проекциядағы бұрыштық сызбасын анықтайды Тетіктің екі жазықтығына проекциялау әдістерін өзгерту арқылы заттардың сызбасын қолданады Үш жазықтықтағы проекциялауды талдайды Оқушыларға ауызша түрде кері байланыс беремін

•«Кім жылдам» әдісі арқылы оқушыларға нәрсенің кеңістікте үш проекция жазықтығын проекциялау үшін жеке тапс

8 слайд
•«Кім жылдам» әдісі арқылы оқушыларға нәрсенің кеңістікте үш проекция жазықтығын проекциялау үшін жеке тапсырма бере отырып сабақты бекітемін. • Оқушылар «Жұлдызша» арқылы бағаланады.

8 слайд

•«Кім жылдам» әдісі арқылы оқушыларға нәрсенің кеңістікте үш проекция жазықтығын проекциялау үшін жеке тапсырма бере отырып сабақты бекітемін. • Оқушылар «Жұлдызша» арқылы бағаланады.

. Рефлексия Чемодан –Үйренгенім кейін керек болуы мүмкін Еттартқыш –Әлі де қайталап оқуым қажет Себет - Бұл ақпараттар

9 слайд
. Рефлексия Чемодан –Үйренгенім кейін керек болуы мүмкін Еттартқыш –Әлі де қайталап оқуым қажет Себет - Бұл ақпараттар керек емес Үйге тапсырма Өзара перпендикуляр үш проекция жазықтығына проекциялау.

9 слайд

. Рефлексия Чемодан –Үйренгенім кейін керек болуы мүмкін Еттартқыш –Әлі де қайталап оқуым қажет Себет - Бұл ақпараттар керек емес Үйге тапсырма Өзара перпендикуляр үш проекция жазықтығына проекциялау.

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар

10 слайд
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау 1. «Оқу әңгімесі», «Ойлан, жұптас, бөліс » әдістері кезінде оқушылар арасында топтық, жұптық жұмыстар арқылы өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады. 2.Кейбір оқушыларға ауызша қолдау көрсетемін. 3. «Кім жылдам» әдісі бойыншa оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту мақсатында жeкe тaпcырмaлaрды бeрeмiн. 4. Оқушыларға тапсырмаларды әртүрлі әдіс-тәсілдер арқылы беруді жоспарлаймын. 1)Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау, жетістіктерін айқындау үшін бағдаршам арқылы бағаланады. 2)Жұптық тапсырмаларды орындай отырып,алған білімдерін пысықтайды, топтар бірін-бірі «Сэндвич» арқылы бағалайды. 3)Сабақ барысында ауызша кері байланыс орнатылады. 4)Сабақ соңында жаңа тақырыпты қаншалықты деңгейде меңгергенін анықтау үшін кері байланыс алынады. Компьютeрмeн жұмыc жacaу кeзiндe қaуiпciздiк eрeжeлeрдi қaтaң caқтaлуын бacшылыққa aлaмын;

10 слайд

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау 1. «Оқу әңгімесі», «Ойлан, жұптас, бөліс » әдістері кезінде оқушылар арасында топтық, жұптық жұмыстар арқылы өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады. 2.Кейбір оқушыларға ауызша қолдау көрсетемін. 3. «Кім жылдам» әдісі бойыншa оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту мақсатында жeкe тaпcырмaлaрды бeрeмiн. 4. Оқушыларға тапсырмаларды әртүрлі әдіс-тәсілдер арқылы беруді жоспарлаймын. 1)Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау, жетістіктерін айқындау үшін бағдаршам арқылы бағаланады. 2)Жұптық тапсырмаларды орындай отырып,алған білімдерін пысықтайды, топтар бірін-бірі «Сэндвич» арқылы бағалайды. 3)Сабақ барысында ауызша кері байланыс орнатылады. 4)Сабақ соңында жаңа тақырыпты қаншалықты деңгейде меңгергенін анықтау үшін кері байланыс алынады. Компьютeрмeн жұмыc жacaу кeзiндe қaуiпciздiк eрeжeлeрдi қaтaң caқтaлуын бacшылыққa aлaмын;