Материалдар / Слайд "Тіл тазалығы" 11-сынып

Слайд "Тіл тазалығы" 11-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге көмекші материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қаңтар 2019
2171
3 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы Тіл тазалығы

1 слайд
Сабақтың тақырыбы Тіл тазалығы

1 слайд

Сабақтың тақырыбы Тіл тазалығы

• Мақсаты: • - Тіл тазалығының ойды айқын жеткізудегі маңызын ұғындыру; • - эссе жаздыру арқылы шығармашылық қабілетін шың

2 слайд
• Мақсаты: •   - Тіл тазалығының ойды айқын жеткізудегі маңызын ұғындыру; • - эссе жаздыру арқылы шығармашылық қабілетін шыңдау • - талдау жұмыстары арқылы сыни ойлауға дағдыландыру;

2 слайд

• Мақсаты: •   - Тіл тазалығының ойды айқын жеткізудегі маңызын ұғындыру; • - эссе жаздыру арқылы шығармашылық қабілетін шыңдау • - талдау жұмыстары арқылы сыни ойлауға дағдыландыру;

Үй тапсырмасын тексеру ( Оқу сауаттылығы бойынша сұрақтарға жауап береді ) Дала Дала. Дала деп атын айтсаң-ақ, ондағы

3 слайд
Үй тапсырмасын тексеру ( Оқу сауаттылығы бойынша сұрақтарға жауап береді ) Дала Дала. Дала деп атын айтсаң-ақ, ондағы ерік, ендік, құлпырып тұрған көгорай шалғын, төбесі мұнарланып тұманданып көкке тірескен асқар тау, күмістей таза, бұраңдап ағып жатқан өзен, тағы санап түгесілмес жасағанның жаратқан табиғатының әдемілігі көңілге сап ете түсті . Жаз жетті. Қыс бойы саңырау, шырт ұйқыда, шала-жансар жатқан дала оянды, оған жан кірді. Ол бұрынғы ертегілерде айтылғандай күні кеше басы таз, мұрнынан су аққан, істі-басы шіп-шикі қотыр бір жаман жан еді. Бір сілкінді, он төртіндегі айдай үлде мен бүлдеге оранған, жаңа бойжеткен бір қыз болды. Қыс бойы түтін, сасықтың арасында ауруға шалдығып шыққан дала баласы о да тірілді. Қалың күпі, ауыр тымағын тастап қашып, киіз үйін тігіп, көгорай шалғынға барып қонды. Қалың күпі, ауыр тымағын тастап, желісін қақты, биесін байлады. Бір жағынан сүрін жеп, ертеңді-кеш сапырып сары қымызын іше бастады. Ол бір жасап қалды. Көршілес үйдің отағасылары астарына бір-бір тері салып алып, қолдарына таяқ ұстап, есік алдына көлеңкеге жиылып, қысыр кеңеске кірісті. Міне, жаз жетсе, дала әдемі, көңілді. (М.Жұмабаев)

3 слайд

Үй тапсырмасын тексеру ( Оқу сауаттылығы бойынша сұрақтарға жауап береді ) Дала Дала. Дала деп атын айтсаң-ақ, ондағы ерік, ендік, құлпырып тұрған көгорай шалғын, төбесі мұнарланып тұманданып көкке тірескен асқар тау, күмістей таза, бұраңдап ағып жатқан өзен, тағы санап түгесілмес жасағанның жаратқан табиғатының әдемілігі көңілге сап ете түсті . Жаз жетті. Қыс бойы саңырау, шырт ұйқыда, шала-жансар жатқан дала оянды, оған жан кірді. Ол бұрынғы ертегілерде айтылғандай күні кеше басы таз, мұрнынан су аққан, істі-басы шіп-шикі қотыр бір жаман жан еді. Бір сілкінді, он төртіндегі айдай үлде мен бүлдеге оранған, жаңа бойжеткен бір қыз болды. Қыс бойы түтін, сасықтың арасында ауруға шалдығып шыққан дала баласы о да тірілді. Қалың күпі, ауыр тымағын тастап қашып, киіз үйін тігіп, көгорай шалғынға барып қонды. Қалың күпі, ауыр тымағын тастап, желісін қақты, биесін байлады. Бір жағынан сүрін жеп, ертеңді-кеш сапырып сары қымызын іше бастады. Ол бір жасап қалды. Көршілес үйдің отағасылары астарына бір-бір тері салып алып, қолдарына таяқ ұстап, есік алдына көлеңкеге жиылып, қысыр кеңеске кірісті. Міне, жаз жетсе, дала әдемі, көңілді. (М.Жұмабаев)

1.Мәтіннің екінші бөлімінде не туралы айтылған? А) Ауыл адамдары туралы В) Жаз мезгілі кезіндегі даланың тіршілігі туралы С) Киі

4 слайд
1.Мәтіннің екінші бөлімінде не туралы айтылған? А) Ауыл адамдары туралы В) Жаз мезгілі кезіндегі даланың тіршілігі туралы С) Киіз үй туралы Д) Қыздар туралы 2. Қарамен берілген тіркесті тағы қандай тіркеспен ауыстыруға болады? А) Ойға оралады В) Көңілі көтеріңкі С) Есіне келмеу Д) Есі шығып кету 3.Мәтіннің үшінші бөліміне қандай тақырып қоюға болады? А) Жазғы дала В) Даланың табиғаты С) Жаздағы ауыл адамдарының тіршілігі Д) Ауыл 4. Теңеу қай бөлімде қолданылған? А) 1 в)2 с) 3 д) 4 5. Мәтін мазмұнына қандай мақал сәйкес келеді? А) Жаз шанаңды сайла, қыста арбаңды сайла. В) Жаздың қамын қыс ойла, қыстың қамын жаз ойла. С) Жазда жазыларсың, қыста қысыларсың. д) Жазғытұрымғы жел жардай атанды жығар.

4 слайд

1.Мәтіннің екінші бөлімінде не туралы айтылған? А) Ауыл адамдары туралы В) Жаз мезгілі кезіндегі даланың тіршілігі туралы С) Киіз үй туралы Д) Қыздар туралы 2. Қарамен берілген тіркесті тағы қандай тіркеспен ауыстыруға болады? А) Ойға оралады В) Көңілі көтеріңкі С) Есіне келмеу Д) Есі шығып кету 3.Мәтіннің үшінші бөліміне қандай тақырып қоюға болады? А) Жазғы дала В) Даланың табиғаты С) Жаздағы ауыл адамдарының тіршілігі Д) Ауыл 4. Теңеу қай бөлімде қолданылған? А) 1 в)2 с) 3 д) 4 5. Мәтін мазмұнына қандай мақал сәйкес келеді? А) Жаз шанаңды сайла, қыста арбаңды сайла. В) Жаздың қамын қыс ойла, қыстың қамын жаз ойла. С) Жазда жазыларсың, қыста қысыларсың. д) Жазғытұрымғы жел жардай атанды жығар.

1.Мәтіннің екінші бөлімінде не туралы айтылған? А) Ауыл адамдары туралы В) Жаз мезгілі кезіндегі даланың тіршілігі туралы С) К

5 слайд
1.Мәтіннің екінші бөлімінде не туралы айтылған? А) Ауыл адамдары туралы В) Жаз мезгілі кезіндегі даланың тіршілігі туралы С) Киіз үй туралы Д) Қыздар туралы 2. Қарамен берілген тіркесті тағы қандай тіркеспен ауыстыруға болады? А) Ойға оралады В) Көңілі көтеріңкі С) Есіне келмеу Д) Есі шығып кету 3.Мәтіннің үшінші бөліміне қандай тақырып қоюға болады? А) Жазғы дала В) Даланың табиғаты С) Жаздағы ауыл адамдарының тіршілігі Д) Ауыл 4. Теңеу қай бөлімде қолданылған? А) 1 в)2 с) 3 д) 4 5. Мәтін мазмұнына қандай мақал сәйкес келеді? А) Жаз шанаңды сайла, қыста арбаңды сайла. В) Жаздың қамын қыс ойла, қыстың қамын жаз ойла. С) Жазда жазыларсың, қыста қысыларсың. д) Жазғытұрымғы жел жардай атанды жығар.

5 слайд

1.Мәтіннің екінші бөлімінде не туралы айтылған? А) Ауыл адамдары туралы В) Жаз мезгілі кезіндегі даланың тіршілігі туралы С) Киіз үй туралы Д) Қыздар туралы 2. Қарамен берілген тіркесті тағы қандай тіркеспен ауыстыруға болады? А) Ойға оралады В) Көңілі көтеріңкі С) Есіне келмеу Д) Есі шығып кету 3.Мәтіннің үшінші бөліміне қандай тақырып қоюға болады? А) Жазғы дала В) Даланың табиғаты С) Жаздағы ауыл адамдарының тіршілігі Д) Ауыл 4. Теңеу қай бөлімде қолданылған? А) 1 в)2 с) 3 д) 4 5. Мәтін мазмұнына қандай мақал сәйкес келеді? А) Жаз шанаңды сайла, қыста арбаңды сайла. В) Жаздың қамын қыс ойла, қыстың қамын жаз ойла. С) Жазда жазыларсың, қыста қысыларсың. д) Жазғытұрымғы жел жардай атанды жығар.

Жас талап! Лексикалық сөздік қорың мол болып, бірақ оны орынды, мағыналы жұмсай алмасаң, тыңдаушы да өз дәрежесі

6 слайд
Жас талап! Лексикалық сөздік қорың мол болып, бірақ оны орынды, мағыналы жұмсай алмасаң, тыңдаушы да өз дәрежесінде қабылдай алмайды. Ал аз сөзге көп мағына сыйғызып, әр сөзді орнымен жұмсап, ойды мазмұнды да әсерлі бере білсең, тыңдаған жанның да құлақ құрышы қанып, әр сөз оның жүрегіне жетпей ме?! Ал тілді шұбарламай таза сөйлеу, сезім бояуын дәл жеткізу қабілеті адамның ой-өрісімен, сөйлей білу мәдениетімен де тығыз байланысты.

6 слайд

Жас талап! Лексикалық сөздік қорың мол болып, бірақ оны орынды, мағыналы жұмсай алмасаң, тыңдаушы да өз дәрежесінде қабылдай алмайды. Ал аз сөзге көп мағына сыйғызып, әр сөзді орнымен жұмсап, ойды мазмұнды да әсерлі бере білсең, тыңдаған жанның да құлақ құрышы қанып, әр сөз оның жүрегіне жетпей ме?! Ал тілді шұбарламай таза сөйлеу, сезім бояуын дәл жеткізу қабілеті адамның ой-өрісімен, сөйлей білу мәдениетімен де тығыз байланысты.

І топ «Тіл тазалығы» туралы түйінді пікірлерді «Ментальді карта» әдісі арқылы постерге түсіру ІІ топ Тіл тазалығы туралы ай

7 слайд
І топ «Тіл тазалығы» туралы түйінді пікірлерді «Ментальді карта» әдісі арқылы постерге түсіру ІІ топ Тіл тазалығы туралы айтқан ғалымдардың пікірін оқып, «Қос жазба күнделігі» арқылы өз пікірін білдіру Мен үшін маңызды Неліктен маңызды?       ІІІ топ «Тіл тазалығын сақтау талаптары» туралы ойды жүйелеп, маңыздыларын «Ромб» әдісі бойынша жазу

7 слайд

І топ «Тіл тазалығы» туралы түйінді пікірлерді «Ментальді карта» әдісі арқылы постерге түсіру ІІ топ Тіл тазалығы туралы айтқан ғалымдардың пікірін оқып, «Қос жазба күнделігі» арқылы өз пікірін білдіру Мен үшін маңызды Неліктен маңызды?       ІІІ топ «Тіл тазалығын сақтау талаптары» туралы ойды жүйелеп, маңыздыларын «Ромб» әдісі бойынша жазу

1 Мазмұнның толықтығы Оқулықтан басқа қосымша мәліметтерді пайдаланса 3 Оқулық материалымен шектелсе 2 Мазмұн мүлде толық болма

8 слайд
1 Мазмұнның толықтығы Оқулықтан басқа қосымша мәліметтерді пайдаланса 3 Оқулық материалымен шектелсе 2 Мазмұн мүлде толық болмаса 1 2 Безендірілуі Көрнекілігі толық, мазмұнға сай 3 Көрнекілігі, сызбалары бар, бірақ анық, толымды емес 2 Сызбалары, жазғандары мазмұнға сай нақты емес 1 3 Сынып оқушыларыме н байланыс жасауы Сынып талқылауға толық қатысты, қызыға тыңдады 3 Сынып тыңдады, бірақ талқылауға енжар қатысты, 1-2 оқушымен ғана кері байланыс жасалды 2 Сыныппен байланыс болмады, өздері баяндап берді. 1 4 Әдеби тіл нормаларының сақталуы Әдеби тіл нормаларын топ мүшелері толық сақтады 3 1-2 стильдік қате кетті 2 Сөйлеу мәнері тым төмен 1Топтық жұмыста постер қорғау критерийі 10-12 – «Өте жақсы» 7-9 – «Жақсы» 4-6- «Нашар»

8 слайд

1 Мазмұнның толықтығы Оқулықтан басқа қосымша мәліметтерді пайдаланса 3 Оқулық материалымен шектелсе 2 Мазмұн мүлде толық болмаса 1 2 Безендірілуі Көрнекілігі толық, мазмұнға сай 3 Көрнекілігі, сызбалары бар, бірақ анық, толымды емес 2 Сызбалары, жазғандары мазмұнға сай нақты емес 1 3 Сынып оқушыларыме н байланыс жасауы Сынып талқылауға толық қатысты, қызыға тыңдады 3 Сынып тыңдады, бірақ талқылауға енжар қатысты, 1-2 оқушымен ғана кері байланыс жасалды 2 Сыныппен байланыс болмады, өздері баяндап берді. 1 4 Әдеби тіл нормаларының сақталуы Әдеби тіл нормаларын топ мүшелері толық сақтады 3 1-2 стильдік қате кетті 2 Сөйлеу мәнері тым төмен 1Топтық жұмыста постер қорғау критерийі 10-12 – «Өте жақсы» 7-9 – «Жақсы» 4-6- «Нашар»

Оқулықпен жұмыс. 67-жаттығу Көрнекті ғалымдардың сөздерімен таныса отырып, тіл тазалығы жөнінде өз пікірлеріңді ортаға сал

9 слайд
Оқулықпен жұмыс.   67-жаттығу Көрнекті ғалымдардың сөздерімен таныса отырып, тіл тазалығы жөнінде өз пікірлеріңді ортаға салыңдар.   «Тіл тазалығы – күн тәртібінен түспейтін мәселе» тақырыбында күнделікті өмірден мысалдар келтіре отырып, шағын эссе жазыңдар.

9 слайд

Оқулықпен жұмыс.   67-жаттығу Көрнекті ғалымдардың сөздерімен таныса отырып, тіл тазалығы жөнінде өз пікірлеріңді ортаға салыңдар.   «Тіл тазалығы – күн тәртібінен түспейтін мәселе» тақырыбында күнделікті өмірден мысалдар келтіре отырып, шағын эссе жазыңдар.

Эссенің құрылымы: Кіріспе (эссенің 30 % көлемі) Негізгі бөлім (эссенің 60 % көлемі); Қорытынды (эссенің

10 слайд
Эссенің құрылымы: Кіріспе (эссенің 30 % көлемі) Негізгі бөлім (эссенің 60 % көлемі); Қорытынды (эссенің 10 % көлемі);

10 слайд

Эссенің құрылымы: Кіріспе (эссенің 30 % көлемі) Негізгі бөлім (эссенің 60 % көлемі); Қорытынды (эссенің 10 % көлемі);

Эссенің мазмұнын бағалау өлшемдері Бағалау өлшемі Ұпайлар Эссе тақырыбын ашу тереңдігі және пікірлердің сенімділігі Емтихан т

11 слайд
Эссенің мазмұнын бағалау өлшемдері Бағалау өлшемі Ұпайлар Эссе тақырыбын ашу тереңдігі және пікірлердің сенімділігі Емтихан тапсырушы эссе тақырыбын ашады, өз көзқарасын тұжырымдайды , өз тезистерін сенімді дәлелдейді 3 Емтихан тапсырушы эссе тақырыбын ашады, өз көзқарасын тұжырымдайды , бірақ тезистер жеткіліксіз сенімді негіздемейді 2 Емтихан тапсырушы эссе тақырыбын үстірт ашады және/немесе өз тезистерін негіздемейді 1 Емтихан тапсырушы эссе тақырыбын ашпайды 0 Емтихан тапсырушының эссе тақырыбы бойынша өз пікірін дәйектеуі Емтихан тапсырушы эссе тақырыбына сәйкес келетін мәселе бойынша өз пікірін білдірді , және осы пікірді растау үшін кем дегенде екі дәйек келтірді   3 Емтихан тапсырушы эссе тақырыбына сәйкес келетін мәселе бойынша өз пікірін білдірді және осы пікірді растау үшін тек бір ғана дәйек келтіреді 2 Емтихан тапсырушы эссе тақырыбына сәйкес келетін мәселе бойынша өз пікірін білдірді , бірақ дәйектер келтірген жоқ , немесе емтихан тапсырушының пікірі жұмыста көрсетілген жоқ, немесе емтихан тапсырушы өз пікірін эссе тақырыбына сәйкес келмейтін мәселе бойынша білдірді 1 Эссенің композициялық тұтастығы және логикалық жүйелілігі Эссе композияциялық тұтастығымен сипатталады, пікірлердің бөліктері логикалық байланысты , ой біртіндеп дамиды , дәлелденбеген қайталаулар және логикалық жүйеліліктің бұзылулары жоқ 2 Эссенің бөліктері бір - бірімен логикалық байланысты , бірақ композициялық тұтастықтың бұзылуы орын алған: ой қайталанады , және/немесе баяндау жүйелілігі бұзылған ( оның ішінде пікірдің ішкі ой бөліктерінде) , және/немесе эссе тақырыбынан ауытқу бар 1 Эсседе композициялық ой бақыланбайды, және/немесе баяндау жүйелілігінде өрескел қателер жіберілген, және/немесе эссенің бөліктерінің арасында және бөліктерінің ішінде байланыс жоқ 0 Еркін тақырыпқа жазылған әдеби эссе үшін ұпайлардың ең жоғары саны 8

11 слайд

Эссенің мазмұнын бағалау өлшемдері Бағалау өлшемі Ұпайлар Эссе тақырыбын ашу тереңдігі және пікірлердің сенімділігі Емтихан тапсырушы эссе тақырыбын ашады, өз көзқарасын тұжырымдайды , өз тезистерін сенімді дәлелдейді 3 Емтихан тапсырушы эссе тақырыбын ашады, өз көзқарасын тұжырымдайды , бірақ тезистер жеткіліксіз сенімді негіздемейді 2 Емтихан тапсырушы эссе тақырыбын үстірт ашады және/немесе өз тезистерін негіздемейді 1 Емтихан тапсырушы эссе тақырыбын ашпайды 0 Емтихан тапсырушының эссе тақырыбы бойынша өз пікірін дәйектеуі Емтихан тапсырушы эссе тақырыбына сәйкес келетін мәселе бойынша өз пікірін білдірді , және осы пікірді растау үшін кем дегенде екі дәйек келтірді   3 Емтихан тапсырушы эссе тақырыбына сәйкес келетін мәселе бойынша өз пікірін білдірді және осы пікірді растау үшін тек бір ғана дәйек келтіреді 2 Емтихан тапсырушы эссе тақырыбына сәйкес келетін мәселе бойынша өз пікірін білдірді , бірақ дәйектер келтірген жоқ , немесе емтихан тапсырушының пікірі жұмыста көрсетілген жоқ, немесе емтихан тапсырушы өз пікірін эссе тақырыбына сәйкес келмейтін мәселе бойынша білдірді 1 Эссенің композициялық тұтастығы және логикалық жүйелілігі Эссе композияциялық тұтастығымен сипатталады, пікірлердің бөліктері логикалық байланысты , ой біртіндеп дамиды , дәлелденбеген қайталаулар және логикалық жүйеліліктің бұзылулары жоқ 2 Эссенің бөліктері бір - бірімен логикалық байланысты , бірақ композициялық тұтастықтың бұзылуы орын алған: ой қайталанады , және/немесе баяндау жүйелілігі бұзылған ( оның ішінде пікірдің ішкі ой бөліктерінде) , және/немесе эссе тақырыбынан ауытқу бар 1 Эсседе композициялық ой бақыланбайды, және/немесе баяндау жүйелілігінде өрескел қателер жіберілген, және/немесе эссенің бөліктерінің арасында және бөліктерінің ішінде байланыс жоқ 0 Еркін тақырыпқа жазылған әдеби эссе үшін ұпайлардың ең жоғары саны 8

Емтихан тапсырушының сауаттылығын және сөздерінің нақты дәлдігін бағалау өлшемдері Ұпай Орфографиялық нормаларды сақтау О

12 слайд
Емтихан тапсырушының сауаттылығын және сөздерінің нақты дәлдігін бағалау өлшемдері Ұпай Орфографиялық нормаларды сақтау Орфографиялық қателер жоқ, немесе бір қате ғана жіберілді 2 Екі-үш қате жіберілді 1 Төрт және одан көп қате жіберілді 0 Пунктуациялық нормаларды сақтау Пунктуациялық қателер жоқ немесе екі қате ғана жіберілді 2 Үш-төрт қате жіберілді 1 Бес және одан көп қате жіберілді 0 Грамматикалық нормаларды сақтау Грамматикалық қателер жоқ немесе бір қате жіберілді 2 Екі қате жіберілді 1 Үш және одан көп қате жіберілді 0 Сөйлеу нормаларын сақтау Сөйлеу қателері жоқ немесе екі қате ғана жіберілді 2 Үш-төрт қате жіберілді 1 Бес және одан көп қате жіберілді 0 Жазбаша сөйлеудің нақты дәлдігі Материалды баяндауда , сондай-ақ, терминдерді түсінуде және қолдануда қателер жоқ 2 Материалды баяндауда немесе терминдерді қолдануда бір қате жіберілді 1 Материалды баяндауда немесе терминдерді қолдануда екі және одан көп қателер жіберілді 0 Эссе немесе баяндама бойынша өлшемдер бойынша ұпайлардың ең жоғары саны 10

12 слайд

Емтихан тапсырушының сауаттылығын және сөздерінің нақты дәлдігін бағалау өлшемдері Ұпай Орфографиялық нормаларды сақтау Орфографиялық қателер жоқ, немесе бір қате ғана жіберілді 2 Екі-үш қате жіберілді 1 Төрт және одан көп қате жіберілді 0 Пунктуациялық нормаларды сақтау Пунктуациялық қателер жоқ немесе екі қате ғана жіберілді 2 Үш-төрт қате жіберілді 1 Бес және одан көп қате жіберілді 0 Грамматикалық нормаларды сақтау Грамматикалық қателер жоқ немесе бір қате жіберілді 2 Екі қате жіберілді 1 Үш және одан көп қате жіберілді 0 Сөйлеу нормаларын сақтау Сөйлеу қателері жоқ немесе екі қате ғана жіберілді 2 Үш-төрт қате жіберілді 1 Бес және одан көп қате жіберілді 0 Жазбаша сөйлеудің нақты дәлдігі Материалды баяндауда , сондай-ақ, терминдерді түсінуде және қолдануда қателер жоқ 2 Материалды баяндауда немесе терминдерді қолдануда бір қате жіберілді 1 Материалды баяндауда немесе терминдерді қолдануда екі және одан көп қателер жіберілді 0 Эссе немесе баяндама бойынша өлшемдер бойынша ұпайлардың ең жоғары саны 10

Бағалудың бес ұпайлық жүйесі бойынша бағалау «2» «3» «4» «5» Бастапқы ұпай 0–4 5–10 11–14 15–1 8 Кері байланыс «Рефлексия пира

13 слайд
Бағалудың бес ұпайлық жүйесі бойынша бағалау «2» «3» «4» «5» Бастапқы ұпай 0–4 5–10 11–14 15–1 8 Кері байланыс «Рефлексия пирамидасы» Сіз көбірек білгіңіз келетін екі нәрсе Сіз бұған дейін білген үш нәрсе Сіз үйренген төрт нәрсе Есте сақтау керек маңызды бір нәрсе

13 слайд

Бағалудың бес ұпайлық жүйесі бойынша бағалау «2» «3» «4» «5» Бастапқы ұпай 0–4 5–10 11–14 15–1 8 Кері байланыс «Рефлексия пирамидасы» Сіз көбірек білгіңіз келетін екі нәрсе Сіз бұған дейін білген үш нәрсе Сіз үйренген төрт нәрсе Есте сақтау керек маңызды бір нәрсе

Үй тапсырмасы 78-жаттығу. 1.Ұлы жазушының пікір айту ерекшелігін талдап, қайталаулар мен риторикалық сұраулардың мәні мен маңы

14 слайд
Үй тапсырмасы 78-жаттығу. 1.Ұлы жазушының пікір айту ерекшелігін талдап, қайталаулар мен риторикалық сұраулардың мәні мен маңызы туралы ой қорытыңдар. 2.Мәтінде айтылған «Қазақтың әдеби тілі Абайдан басталады» деген пікірге келісесіз бе, келіспейсіз бе? Эссе жазу.

14 слайд

Үй тапсырмасы 78-жаттығу. 1.Ұлы жазушының пікір айту ерекшелігін талдап, қайталаулар мен риторикалық сұраулардың мәні мен маңызы туралы ой қорытыңдар. 2.Мәтінде айтылған «Қазақтың әдеби тілі Абайдан басталады» деген пікірге келісесіз бе, келіспейсіз бе? Эссе жазу.

Назарларыңызға рахмет!

15 слайд
Назарларыңызға рахмет!

15 слайд

Назарларыңызға рахмет!