Материалдар / Сөйлем мүшелері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сөйлем мүшелері

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қаңтар 2019
927
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Әжінияз атындағы Нөкіс мемлекеттік педагогикалық институты Филология факультеті Қазақ тілі Дайындаған : Алимбетова Ақжібек

1 слайд
Әжінияз атындағы Нөкіс мемлекеттік педагогикалық институты Филология факультеті Қазақ тілі Дайындаған : Алимбетова Ақжібек

Сөйлем мүшелері Тақырып:

2 слайд
Сөйлем мүшелері Тақырып:

Бөлімі Сағ Модульдің мазмұны Уақыты Кіріспе бөлімі 1 1.Модульге кіру 2.Оқу материалын тірек сызбалар арқылы түсіндіру 3.

3 слайд
Бөлімі Сағ Модульдің мазмұны Уақыты Кіріспе бөлімі 1 1.Модульге кіру 2.Оқу материалын тірек сызбалар арқылы түсіндіру 3.Оқулықпен, дәптермен Жұмыс 4.Қорытынды, үйге тапсырма беру 5 20 15 5

Модульдің мақсаты: Білімділік: Сөйлем мүшелері, тұрлаулы, тұрлаусыз мүшелер, олардың түрлері, жасалу жолдар

4 слайд
Модульдің мақсаты: Білімділік: Сөйлем мүшелері, тұрлаулы, тұрлаусыз мүшелер, олардың түрлері, жасалу жолдары, ерекшеліктері туралы білім беру. Дамытушылық: Әр түрлі ойын түрлерін пайдалана отырып, оқушылардың белсенділігін, логикалық ой-өрісін, сөздік қорын, шығармашылық қабілетін дамыту. беру.

Дамытушылық : Әр түрлі ойын түрлерін пайдалана отырып, оқушылардың белсенділігін, логикалық ой- өрісін, сөз

5 слайд
Дамытушылық : Әр түрлі ойын түрлерін пайдалана отырып, оқушылардың белсенділігін, логикалық ой- өрісін, сөздік қорын, шығармашылық қабілетін дамыту.

Тәрбиелік: Әр түрлі дидактикалық материалдар, мәтіндер қолдана отырып, оқушыны адамгершілік асыл қасиеттерге баулу.

6 слайд
Тәрбиелік: Әр түрлі дидактикалық материалдар, мәтіндер қолдана отырып, оқушыны адамгершілік асыл қасиеттерге баулу.

Оқушы нені білуі керек: • 1. Сөйлем мүшелерінің ережесін білу • 2. Сөйлемдегі сөздерді өз орнымен қолдана білу • 3. Тұрлау

7 слайд
Оқушы нені білуі керек: • 1. Сөйлем мүшелерінің ережесін білу • 2. Сөйлемдегі сөздерді өз орнымен қолдана білу • 3. Тұрлаулы, тұрлыусыз мүшелерді ажырата білу

Оқушы нені меңгеруі керек: • 1. Сөйлем мүшелерінің жасалу жолдарын меңгеру • 2. Сөздердің сөйлемдегі қызметін ажыратуды мең

8 слайд
Оқушы нені меңгеруі керек: • 1. Сөйлем мүшелерінің жасалу жолдарын меңгеру • 2. Сөздердің сөйлемдегі қызметін ажыратуды меңгеру

Шығармашылық жұмыстар. Сөзжұмбақ, сканвордтар құрастыру, мәтін құрау.

9 слайд
Шығармашылық жұмыстар. Сөзжұмбақ, сканвордтар құрастыру, мәтін құрау.

Жоспар: Сабақтың мақсаты : Сөйлем мүшелері туралы оқушылардың білім, білік дағдыларын қалыптаст

10 слайд
Жоспар: Сабақтың мақсаты : Сөйлем мүшелері туралы оқушылардың білім, білік дағдыларын қалыптастыру • 1. Ұйымдастыру кезеңі • 2. Модульдің құрамын түсіндіру • 3. Сабақтың мақсатын хабарлау • 4. Оқу материалын тірек сызбалар арқылы түсіндіру • 5. Оқулықпен, дәптермен жұмыс • 6. Жаттығу орындау • 7. Қорытынды, үйге тапсырма беру

Пайдаланған әдебиеттер: 1. А. Ысқақов «Қазіргі қазақ тілі» Алматы 1991 2. Ж.Түймебаев “Қазақ тілі” Алматы 2004 3. Жанпейісо

11 слайд
Пайдаланған әдебиеттер: 1. А. Ысқақов «Қазіргі қазақ тілі» Алматы 1991 2. Ж.Түймебаев “Қазақ тілі” Алматы 2004 3. Жанпейісова М “Модульдік оқыту технологиясы оқушыны дамыту құралы ретінде” Алматы 2006 4. Бектұров Ш.К. “Қазақ тілі” Алматы 2006

Тұрлаулы мүшелер Тұрлаусыз мүшелерСөйлем мүшелері Бастауыш Кім? Не? Кімдер? Нелер?Кімі? Несі?Кімім? Нем? Кіміңіз?

12 слайд
Тұрлаулы мүшелер Тұрлаусыз мүшелерСөйлем мүшелері Бастауыш Кім? Не? Кімдер? Нелер?Кімі? Несі?Кімім? Нем? Кіміңіз? Неңіз? Кімдерің? Нелерің? Кімге?Неге? Кімді?Нені? Кімде?Неде? Кімнен?Неден? Кіммен?Немен? Анықтауыш Қандай?Қай? Қанша?Неше? Нешенші? Қайдағы? Кімнің? Ненің? Қайда?Қайдан? Қашан?Қалай? Неліктен? Не үшін?Не Мақсатпен?Баяндау ыш Не істеді?Не қылды? қайтті? (қай сөз табы болса, сол сөз табының сұрағына жауап береді) Толықтауы ш Пысықтауыш

Бастауыштың жасалу жолдары Зат есім Есімдік Сын есім Сан есім Есімше, тұйық етістік Күн жылынды. Досым келді. Бұл - үлкен

13 слайд
Бастауыштың жасалу жолдары Зат есім Есімдік Сын есім Сан есім Есімше, тұйық етістік Күн жылынды. Досым келді. Бұл - үлкен үй. Өзің кел. Ақылды ісіне сенеді. Сыпайы сырын сақтар. Үшеуі сыртқа шықты. Төрт екіге бөлінеді. Іздеген жетер мұратқа. Оқу - инемен құдық қазғандай.

Баяндауыштың жасалу жолдары Етістік Есімдік Сын есім Сан есім Зат есім Күн жылынды. Досым келді . Менің айтарым осы Да

14 слайд
Баяндауыштың жасалу жолдары Етістік Есімдік Сын есім Сан есім Зат есім Күн жылынды. Досым келді . Менің айтарым осы Дала тап - таза. Күн ыстық Екі жердегі екі - төрт . Бұл - үлкен үй . Оның алғаны - кітап.

Сын есім Олар шалғай ауылда тұрады Есімше Оқығанның беті жарықАнықтауыштың жасалу жолдары Есімдік Бұл сөз оған қатты әсер е

15 слайд
Сын есім Олар шалғай ауылда тұрады Есімше Оқығанның беті жарықАнықтауыштың жасалу жолдары Есімдік Бұл сөз оған қатты әсер етті Зат есім Өзен бойында қора-қора қой жайылып жүр Сан есім Оныншы сыныпта бұл тақырыпты өттік

Толықтауыштың жасалу жолдары Сын есім Жақсыдан үйрен Жаманнан жирен Есімдік Оспан ешкімнен қорықпайды Есімше,тұйық ет

16 слайд
Толықтауыштың жасалу жолдары Сын есім Жақсыдан үйрен Жаманнан жирен Есімдік Оспан ешкімнен қорықпайды Есімше,тұйық етістік Үйге баруға қолым тимей жүр.Зат есім Қорқақ көлеңкесінен қорқады Сан есім Бестен үшті алса,екі қалады

Пысықтауыштың жасалу жолдары Үстеу Біз ілгері жүрдік Есім сөздер Олар отан үшін қазат апты Еліктеу сөз Олар тасыр - тұсы

17 слайд
Пысықтауыштың жасалу жолдары Үстеу Біз ілгері жүрдік Есім сөздер Олар отан үшін қазат апты Еліктеу сөз Олар тасыр - тұсыр жүгірді Көсемше Шешесі баласының жүзіне мейірлене қарадыБарыс,табыс,шығыс септіктеріндегі сөздер Оның даусы таяудан естіледі

Оқулықпен, дәптермен жұмыс

18 слайд
Оқулықпен, дәптермен жұмыс

Жаттығулар орындау Мақсаты: Сөйлем мүшелері бойынша білім, түсінігін қалыптыстыру .

19 слайд
Жаттығулар орындау Мақсаты: Сөйлем мүшелері бойынша білім, түсінігін қалыптыстыру .

1. Мына сөздерді бстауыш етіп құра: батыр, билеті барлар, оқушылар

20 слайд
1. Мына сөздерді бстауыш етіп құра: батыр, билеті барлар, оқушылар

2. Сөйлемдердің баяндауышын толықтыр . Өнер алды - .... Қыздардың үлкені - ... Айнұр гүлдерге....

21 слайд
2. Сөйлемдердің баяндауышын толықтыр . Өнер алды - .... Қыздардың үлкені - ... Айнұр гүлдерге....

3 . Толықтауыштың сұрақтарын тап,астын сыз. Не істеді? Кім? Не? Кімге? Неге? Кіммен? Немен?

22 слайд
3 . Толықтауыштың сұрақтарын тап,астын сыз. Не істеді? Кім? Не? Кімге? Неге? Кіммен? Немен?

4. Сөйлемді толықтыр, олар қандай сөйлем мүшесі олады? Ағам... оқиды. Әжем...күлд

23 слайд
4. Сөйлемді толықтыр, олар қандай сөйлем мүшесі олады? Ағам... оқиды. Әжем...күлді. Асқар кітапты..... оқыды.

5. Қай септіктегі сөз анықтауыш қызметін атқарады, астын сыз. Атау, ілік, барыс, табыс, табыс, жатыс, шығыс, көмектес.

24 слайд
5. Қай септіктегі сөз анықтауыш қызметін атқарады, астын сыз. Атау, ілік, барыс, табыс, табыс, жатыс, шығыс, көмектес.

Жұмбақтас Мына схема бойынша сөйлем құрастыр : 1) -.-.-.

25 слайд
Жұмбақтас Мына схема бойынша сөйлем құрастыр : 1) -.-.-.-.-.-.-. ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ _______

Сөйлем мүшелері бойынша СҰРАҚТАР

26 слайд
Сөйлем мүшелері бойынша СҰРАҚТАР

1. Сөйлем мүшелері нешеу? 2. Тұрлаулы мүшелерді ата . 3. Барыс септігіндегі сөз қай сөйлем мүшесі бола алады? 4. Ілік септіг

27 слайд
1. Сөйлем мүшелері нешеу? 2. Тұрлаулы мүшелерді ата . 3. Барыс септігіндегі сөз қай сөйлем мүшесі бола алады? 4. Ілік септігінің сұрақтарын ата.

4. Ілік септігінің сұрақтарын ата. 5. Қайда? Қалай? Сұрағы қай сөйлем мүшесіне тән? 6. Күрделі сөзден болған толықтау

28 слайд
4. Ілік септігінің сұрақтарын ата. 5. Қайда? Қалай? Сұрағы қай сөйлем мүшесіне тән? 6. Күрделі сөзден болған толықтауышты қалай атаймыз? 7. Сөйлем сщңындағы сөз қай мүше қызметін атқарады? 8. Баяндауыштың сұрақтарын ата.

Тест 1. Бастауыш та, баяндауыш та атау тұлғалы зат есімнен болса, араларына сызықша қойылады. а) иә б)жоқ 2. Дара ан

29 слайд
Тест 1. Бастауыш та, баяндауыш та атау тұлғалы зат есімнен болса, араларына сызықша қойылады. а) иә б)жоқ 2. Дара анықтауышты тап. а) Қалың қардың үстінде іздер жатыр. б) Көк ала бұлт аспанды қаптады.

3. Сәйкестеңдер: а) Бастауыш 1. Не істеді? ә) Баяндауыш 2. Қашан? б) Толықтауыш 3. Қандай? в) А

30 слайд
3. Сәйкестеңдер: а) Бастауыш 1. Не істеді? ә) Баяндауыш 2. Қашан? б) Толықтауыш 3. Қандай? в) Анықтауыш 4. Кім? г) Пысықтауыш 5. Кімге?