Материалдар / Сөйлем мүшелері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сөйлем мүшелері

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қаңтар 2019
2495
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Әжінияз атындағы Нөкіс мемлекеттік педагогикалық институты Филология факультеті Қазақ тілі Дайындаған: Алимбетова Ақжібек

1 слайд
Әжінияз атындағы Нөкіс мемлекеттік педагогикалық институты Филология факультеті Қазақ тілі Дайындаған: Алимбетова Ақжібек

1 слайд

Әжінияз атындағы Нөкіс мемлекеттік педагогикалық институты Филология факультеті Қазақ тілі Дайындаған: Алимбетова Ақжібек

Сөйлем мүшелері Тақырып:

2 слайд
Сөйлем мүшелері Тақырып:

2 слайд

Сөйлем мүшелері Тақырып:

БөліміСағМодульдің мазмұны Уақыты Кіріспе бөлімі 11.Модульге кіру 2.Оқу материалын тірек сызбалар арқылы түсіндіру 3.Оқулы

3 слайд
БөліміСағМодульдің мазмұны Уақыты Кіріспе бөлімі 11.Модульге кіру 2.Оқу материалын тірек сызбалар арқылы түсіндіру 3.Оқулықпен, дәптермен Жұмыс 4.Қорытынды, үйге тапсырма беру 5 20 15 5

3 слайд

БөліміСағМодульдің мазмұны Уақыты Кіріспе бөлімі 11.Модульге кіру 2.Оқу материалын тірек сызбалар арқылы түсіндіру 3.Оқулықпен, дәптермен Жұмыс 4.Қорытынды, үйге тапсырма беру 5 20 15 5

Модульдің мақсаты: Білімділік: Сөйлем мүшелері, тұрлаулы, тұрлаусыз мүшелер, олардың түрлері, жасалу жолдары,

4 слайд
Модульдің мақсаты: Білімділік: Сөйлем мүшелері, тұрлаулы, тұрлаусыз мүшелер, олардың түрлері, жасалу жолдары, ерекшеліктері туралы білім беру. Дамытушылық: Әр түрлі ойын түрлерін пайдалана отырып, оқушылардың белсенділігін, логикалық ой-өрісін, сөздік қорын, шығармашылық қабілетін дамыту. беру.

4 слайд

Модульдің мақсаты: Білімділік: Сөйлем мүшелері, тұрлаулы, тұрлаусыз мүшелер, олардың түрлері, жасалу жолдары, ерекшеліктері туралы білім беру. Дамытушылық: Әр түрлі ойын түрлерін пайдалана отырып, оқушылардың белсенділігін, логикалық ой-өрісін, сөздік қорын, шығармашылық қабілетін дамыту. беру.

Дамытушылық: Әр түрлі ойын түрлерін пайдалана отырып, оқушылардың белсенділігін, логикалық ой- өрісін, сөздік

5 слайд
Дамытушылық: Әр түрлі ойын түрлерін пайдалана отырып, оқушылардың белсенділігін, логикалық ой- өрісін, сөздік қорын, шығармашылық қабілетін дамыту.

5 слайд

Дамытушылық: Әр түрлі ойын түрлерін пайдалана отырып, оқушылардың белсенділігін, логикалық ой- өрісін, сөздік қорын, шығармашылық қабілетін дамыту.

Тәрбиелік: Әр түрлі дидактикалық материалдар, мәтіндер қолдана отырып, оқушыны адамгершілік асыл қасиеттерге баулу.

6 слайд
Тәрбиелік: Әр түрлі дидактикалық материалдар, мәтіндер қолдана отырып, оқушыны адамгершілік асыл қасиеттерге баулу.

6 слайд

Тәрбиелік: Әр түрлі дидактикалық материалдар, мәтіндер қолдана отырып, оқушыны адамгершілік асыл қасиеттерге баулу.

Оқушы нені білуі керек: •1. Сөйлем мүшелерінің ережесін білу •2. Сөйлемдегі сөздерді өз орнымен қолдана білу •3. Тұрлаулы, т

7 слайд
Оқушы нені білуі керек: •1. Сөйлем мүшелерінің ережесін білу •2. Сөйлемдегі сөздерді өз орнымен қолдана білу •3. Тұрлаулы, тұрлыусыз мүшелерді ажырата білу

7 слайд

Оқушы нені білуі керек: •1. Сөйлем мүшелерінің ережесін білу •2. Сөйлемдегі сөздерді өз орнымен қолдана білу •3. Тұрлаулы, тұрлыусыз мүшелерді ажырата білу

Оқушы нені меңгеруі керек: •1. Сөйлем мүшелерінің жасалу жолдарын меңгеру •2. Сөздердің сөйлемдегі қызметін ажыратуды меңге

8 слайд
Оқушы нені меңгеруі керек: •1. Сөйлем мүшелерінің жасалу жолдарын меңгеру •2. Сөздердің сөйлемдегі қызметін ажыратуды меңгеру

8 слайд

Оқушы нені меңгеруі керек: •1. Сөйлем мүшелерінің жасалу жолдарын меңгеру •2. Сөздердің сөйлемдегі қызметін ажыратуды меңгеру

Шығармашылық жұмыстар. Сөзжұмбақ, сканвордтар құрастыру, мәтін құрау.

9 слайд
Шығармашылық жұмыстар. Сөзжұмбақ, сканвордтар құрастыру, мәтін құрау.

9 слайд

Шығармашылық жұмыстар. Сөзжұмбақ, сканвордтар құрастыру, мәтін құрау.

Жоспар: Сабақтың мақсаты : Сөйлем мүшелері туралы оқушылардың білім, білік дағдыларын қалыптастыру •1. Ұ

10 слайд
Жоспар: Сабақтың мақсаты : Сөйлем мүшелері туралы оқушылардың білім, білік дағдыларын қалыптастыру •1. Ұйымдастыру кезеңі •2. Модульдің құрамын түсіндіру •3. Сабақтың мақсатын хабарлау •4. Оқу материалын тірек сызбалар арқылы түсіндіру •5. Оқулықпен, дәптермен жұмыс •6. Жаттығу орындау •7. Қорытынды, үйге тапсырма беру

10 слайд

Жоспар: Сабақтың мақсаты : Сөйлем мүшелері туралы оқушылардың білім, білік дағдыларын қалыптастыру •1. Ұйымдастыру кезеңі •2. Модульдің құрамын түсіндіру •3. Сабақтың мақсатын хабарлау •4. Оқу материалын тірек сызбалар арқылы түсіндіру •5. Оқулықпен, дәптермен жұмыс •6. Жаттығу орындау •7. Қорытынды, үйге тапсырма беру

Пайдаланған әдебиеттер: 1.А. Ысқақов «Қазіргі қазақ тілі» Алматы 1991 2.Ж.Түймебаев “Қазақ тілі” Алматы 2004 3.Жанпейісова

11 слайд
Пайдаланған әдебиеттер: 1.А. Ысқақов «Қазіргі қазақ тілі» Алматы 1991 2.Ж.Түймебаев “Қазақ тілі” Алматы 2004 3.Жанпейісова М “Модульдік оқыту технологиясы оқушыны дамыту құралы ретінде” Алматы 2006 4.Бектұров Ш.К. “Қазақ тілі” Алматы 2006

11 слайд

Пайдаланған әдебиеттер: 1.А. Ысқақов «Қазіргі қазақ тілі» Алматы 1991 2.Ж.Түймебаев “Қазақ тілі” Алматы 2004 3.Жанпейісова М “Модульдік оқыту технологиясы оқушыны дамыту құралы ретінде” Алматы 2006 4.Бектұров Ш.К. “Қазақ тілі” Алматы 2006

Тұрлаулы мүшелер Тұрлаусыз мүшелер Сөйлем мүшелері Бастауыш Кім? Не? Кімдер? Нелер?Кімі? Несі?Кімім? Нем? Кіміңіз? Не

12 слайд
Тұрлаулы мүшелер Тұрлаусыз мүшелер Сөйлем мүшелері Бастауыш Кім? Не? Кімдер? Нелер?Кімі? Несі?Кімім? Нем? Кіміңіз? Неңіз? Кімдерің? Нелерің? Кімге?Неге? Кімді?Нені? Кімде?Неде? Кімнен?Неден? Кіммен?Немен? Анықтауыш Қандай?Қай? Қанша?Неше? Нешенші? Қайдағы? Кімнің? Ненің? Қайда?Қайдан? Қашан?Қалай? Неліктен? Не үшін?Не Мақсатпен? Баяндау ыш Не істеді?Не қылды? қайтті? (қай сөз табы болса, сол сөз табының сұрағына жауап береді) Толықтауы ш Пысықтауыш

12 слайд

Тұрлаулы мүшелер Тұрлаусыз мүшелер Сөйлем мүшелері Бастауыш Кім? Не? Кімдер? Нелер?Кімі? Несі?Кімім? Нем? Кіміңіз? Неңіз? Кімдерің? Нелерің? Кімге?Неге? Кімді?Нені? Кімде?Неде? Кімнен?Неден? Кіммен?Немен? Анықтауыш Қандай?Қай? Қанша?Неше? Нешенші? Қайдағы? Кімнің? Ненің? Қайда?Қайдан? Қашан?Қалай? Неліктен? Не үшін?Не Мақсатпен? Баяндау ыш Не істеді?Не қылды? қайтті? (қай сөз табы болса, сол сөз табының сұрағына жауап береді) Толықтауы ш Пысықтауыш

Бастауыштың жасалу жолдары Зат есім ЕсімдікСын есімСан есім Есімше, тұйық етістік Күн жылынды. Досым келді. Бұл-үлкен үй. Өз

13 слайд
Бастауыштың жасалу жолдары Зат есім ЕсімдікСын есімСан есім Есімше, тұйық етістік Күн жылынды. Досым келді. Бұл-үлкен үй. Өзің кел. Ақылды ісіне сенеді. Сыпайы сырын сақтар. Үшеуі сыртқа шықты. Төрт екіге бөлінеді. Іздеген жетер мұратқа. Оқу-инемен құдық қазғандай.

13 слайд

Бастауыштың жасалу жолдары Зат есім ЕсімдікСын есімСан есім Есімше, тұйық етістік Күн жылынды. Досым келді. Бұл-үлкен үй. Өзің кел. Ақылды ісіне сенеді. Сыпайы сырын сақтар. Үшеуі сыртқа шықты. Төрт екіге бөлінеді. Іздеген жетер мұратқа. Оқу-инемен құдық қазғандай.

Баяндауыштың жасалу жолдары ЕтістікЕсімдікСын есімСан есімЗат есім Күн жылынды. Досым келді. Менің айтарым осы Дала тап-

14 слайд
Баяндауыштың жасалу жолдары ЕтістікЕсімдікСын есімСан есімЗат есім Күн жылынды. Досым келді. Менің айтарым осы Дала тап- таза. Күн ыстық Екі жердегі екі-төрт. Бұл-үлкен үй. Оның алғаны- кітап.

14 слайд

Баяндауыштың жасалу жолдары ЕтістікЕсімдікСын есімСан есімЗат есім Күн жылынды. Досым келді. Менің айтарым осы Дала тап- таза. Күн ыстық Екі жердегі екі-төрт. Бұл-үлкен үй. Оның алғаны- кітап.

Сын есім Олар шалғай ауылда тұрады Есімше Оқығанның беті жарық Анықтауыштың жасалу жолдары Есімдік Бұл сөз оған қатты әсер

15 слайд
Сын есім Олар шалғай ауылда тұрады Есімше Оқығанның беті жарық Анықтауыштың жасалу жолдары Есімдік Бұл сөз оған қатты әсер етті Зат есім Өзен бойында қора-қора қой жайылып жүр Сан есім Оныншы сыныпта бұл тақырыпты өттік

15 слайд

Сын есім Олар шалғай ауылда тұрады Есімше Оқығанның беті жарық Анықтауыштың жасалу жолдары Есімдік Бұл сөз оған қатты әсер етті Зат есім Өзен бойында қора-қора қой жайылып жүр Сан есім Оныншы сыныпта бұл тақырыпты өттік

Толықтауыштың жасалу жолдары Сын есім Жақсыдан үйрен Жаманнан жирен Есімдік Оспан ешкімнен қорықпайды Есімше,тұйық еті

16 слайд
Толықтауыштың жасалу жолдары Сын есім Жақсыдан үйрен Жаманнан жирен Есімдік Оспан ешкімнен қорықпайды Есімше,тұйық етістік Үйге баруға қолым тимей жүр. Зат есім Қорқақ көлеңкесінен қорқады Сан есім Бестен үшті алса,екі қалады

16 слайд

Толықтауыштың жасалу жолдары Сын есім Жақсыдан үйрен Жаманнан жирен Есімдік Оспан ешкімнен қорықпайды Есімше,тұйық етістік Үйге баруға қолым тимей жүр. Зат есім Қорқақ көлеңкесінен қорқады Сан есім Бестен үшті алса,екі қалады

Пысықтауыштың жасалу жолдары Үстеу Біз ілгері жүрдік Есім сөздер Олар отан үшін қазат апты Еліктеу сөз Олар тасыр-тұсыр жү

17 слайд
Пысықтауыштың жасалу жолдары Үстеу Біз ілгері жүрдік Есім сөздер Олар отан үшін қазат апты Еліктеу сөз Олар тасыр-тұсыр жүгірді Көсемше Шешесі баласының жүзіне мейірлене қарады Барыс,табыс,шығыс септіктеріндегі сөздер Оның даусы таяудан естіледі

17 слайд

Пысықтауыштың жасалу жолдары Үстеу Біз ілгері жүрдік Есім сөздер Олар отан үшін қазат апты Еліктеу сөз Олар тасыр-тұсыр жүгірді Көсемше Шешесі баласының жүзіне мейірлене қарады Барыс,табыс,шығыс септіктеріндегі сөздер Оның даусы таяудан естіледі

Оқулықпен, дәптермен жұмыс

18 слайд
Оқулықпен, дәптермен жұмыс

18 слайд

Оқулықпен, дәптермен жұмыс

Жаттығулар орындау Мақсаты: Сөйлем мүшелері бойынша білім, түсінігін қалыптыстыру.

19 слайд
Жаттығулар орындау Мақсаты: Сөйлем мүшелері бойынша білім, түсінігін қалыптыстыру.

19 слайд

Жаттығулар орындау Мақсаты: Сөйлем мүшелері бойынша білім, түсінігін қалыптыстыру.

1.Мына сөздерді бстауыш етіп құра: батыр, билеті барлар, оқушылар

20 слайд
1.Мына сөздерді бстауыш етіп құра: батыр, билеті барлар, оқушылар

20 слайд

1.Мына сөздерді бстауыш етіп құра: батыр, билеті барлар, оқушылар

2. Сөйлемдердің баяндауышын толықтыр. Өнер алды-.... Қыздардың үлкені-... Айнұр гүлдерге....

21 слайд
2. Сөйлемдердің баяндауышын толықтыр. Өнер алды-.... Қыздардың үлкені-... Айнұр гүлдерге....

21 слайд

2. Сөйлемдердің баяндауышын толықтыр. Өнер алды-.... Қыздардың үлкені-... Айнұр гүлдерге....

3. Толықтауыштың сұрақтарын тап,астын сыз. Не істеді? Кім? Не? Кімге? Неге? Кіммен? Немен?

22 слайд
3. Толықтауыштың сұрақтарын тап,астын сыз. Не істеді? Кім? Не? Кімге? Неге? Кіммен? Немен?

22 слайд

3. Толықтауыштың сұрақтарын тап,астын сыз. Не істеді? Кім? Не? Кімге? Неге? Кіммен? Немен?

4. Сөйлемді толықтыр, олар қандай сөйлем мүшесі олады? Ағам... оқиды. Әжем...күлді

23 слайд
4. Сөйлемді толықтыр, олар қандай сөйлем мүшесі олады? Ағам... оқиды. Әжем...күлді. Асқар кітапты..... оқыды.

23 слайд

4. Сөйлемді толықтыр, олар қандай сөйлем мүшесі олады? Ағам... оқиды. Әжем...күлді. Асқар кітапты..... оқыды.

5. Қай септіктегі сөз анықтауыш қызметін атқарады, астын сыз. Атау, ілік, барыс, табыс, табыс, жатыс, шығыс, көмектес.

24 слайд
5. Қай септіктегі сөз анықтауыш қызметін атқарады, астын сыз. Атау, ілік, барыс, табыс, табыс, жатыс, шығыс, көмектес.

24 слайд

5. Қай септіктегі сөз анықтауыш қызметін атқарады, астын сыз. Атау, ілік, барыс, табыс, табыс, жатыс, шығыс, көмектес.

Жұмбақтас Мына схема бойынша сөйлем құрастыр : 1)-.-.-.-.-

25 слайд
Жұмбақтас Мына схема бойынша сөйлем құрастыр : 1)-.-.-.-.-.-.-. ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ _______

25 слайд

Жұмбақтас Мына схема бойынша сөйлем құрастыр : 1)-.-.-.-.-.-.-. ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ _______

Сөйлем мүшелері бойынша СҰРАҚТАР

26 слайд
Сөйлем мүшелері бойынша СҰРАҚТАР

26 слайд

Сөйлем мүшелері бойынша СҰРАҚТАР

1. Сөйлем мүшелері нешеу? 2. Тұрлаулы мүшелерді ата. 3. Барыс септігіндегі сөз қай сөйлем мүшесі бола алады? 4. Ілік септігі

27 слайд
1. Сөйлем мүшелері нешеу? 2. Тұрлаулы мүшелерді ата. 3. Барыс септігіндегі сөз қай сөйлем мүшесі бола алады? 4. Ілік септігінің сұрақтарын ата.

27 слайд

1. Сөйлем мүшелері нешеу? 2. Тұрлаулы мүшелерді ата. 3. Барыс септігіндегі сөз қай сөйлем мүшесі бола алады? 4. Ілік септігінің сұрақтарын ата.

4. Ілік септігінің сұрақтарын ата. 5. Қайда? Қалай? Сұрағы қай сөйлем мүшесіне тән? 6. Күрделі сөзден болған толықтауы

28 слайд
4. Ілік септігінің сұрақтарын ата. 5. Қайда? Қалай? Сұрағы қай сөйлем мүшесіне тән? 6. Күрделі сөзден болған толықтауышты қалай атаймыз? 7. Сөйлем сщңындағы сөз қай мүше қызметін атқарады? 8. Баяндауыштың сұрақтарын ата.

28 слайд

4. Ілік септігінің сұрақтарын ата. 5. Қайда? Қалай? Сұрағы қай сөйлем мүшесіне тән? 6. Күрделі сөзден болған толықтауышты қалай атаймыз? 7. Сөйлем сщңындағы сөз қай мүше қызметін атқарады? 8. Баяндауыштың сұрақтарын ата.

Тест 1. Бастауыш та, баяндауыш та атау тұлғалы зат есімнен болса, араларына сызықша қойылады. а) иә б)жоқ 2. Дара аны

29 слайд
Тест 1. Бастауыш та, баяндауыш та атау тұлғалы зат есімнен болса, араларына сызықша қойылады. а) иә б)жоқ 2. Дара анықтауышты тап. а) Қалың қардың үстінде іздер жатыр. б) Көк ала бұлт аспанды қаптады.

29 слайд

Тест 1. Бастауыш та, баяндауыш та атау тұлғалы зат есімнен болса, араларына сызықша қойылады. а) иә б)жоқ 2. Дара анықтауышты тап. а) Қалың қардың үстінде іздер жатыр. б) Көк ала бұлт аспанды қаптады.

3. Сәйкестеңдер: а) Бастауыш 1. Не істеді? ә) Баяндауыш 2. Қашан? б) Толықтауыш 3. Қандай? в) Анықта

30 слайд
3. Сәйкестеңдер: а) Бастауыш 1. Не істеді? ә) Баяндауыш 2. Қашан? б) Толықтауыш 3. Қандай? в) Анықтауыш 4. Кім? г) Пысықтауыш 5. Кімге?

30 слайд

3. Сәйкестеңдер: а) Бастауыш 1. Не істеді? ә) Баяндауыш 2. Қашан? б) Толықтауыш 3. Қандай? в) Анықтауыш 4. Кім? г) Пысықтауыш 5. Кімге?