1 слайд
тақырыбы: «Сөйлеу тілін түзетуде
қолданылатын логопедиялық
әдіс-тәсілдерінің кезеңдері,
логопедиялық емдік уқалаудың
маңыздылығы»
Педагог-логопед Жаңбырбаева Ж.Қ.
2 слайд
3 слайд
4 слайд
5 слайд
Емдік-уқалаудың түрлері
- сөйлеу тіліне жауапты негізгі нүктелерін сипалау;
-бет бұлшық еттерін босаңсыту қатайту;
-ауыз қуысына емдік-уқалауды арнайы логопедиялық зондттар, шпательдер, щетка, дәлке, салфетка
қолданылады;
-тілдің түбін, ортасын, ұшын сипалап белсендендіру.
6 слайд
Логопедиялық емдік-уқалау
7 слайд
Бет бұлшық еттеріне
арналған логопедиялық емдік-
уқалау
8 слайд
Бет бұлшық еттеріне арналған
логопедиялық емдік-уқалау
9 слайд
Тілге арналған емдік-
уқалау
10 слайд
11 слайд
12 слайд
Ринолалия аңғарымы бойынша жасалатын логопедиялық емдік-
уқалау
Ринолалия аңғарымы бар баламен
жүргізілетін логопедиялық
жұмыстың мақсаты-қалыпты
сөйлеуін дамытудың негізін
қалыптастыру. Жұтқыншақ бұлшық
еттерін қатайту, дыбыстарды дұрыс
айтуын, ауыз қуысында тілдің алға
қарай орнығуын, фонемаларды естіп
қабылдауын жетілдіру.
13 слайд
Ашық ринолалия
14 слайд
Отадан кей інгі ашық
ринолалия
15 слайд
Ринолалия аңғарымында
кездесетін ақаулықтар
16 слайд
17 слайд
Тыныс алудың ұзақтылығы мен бағыттылығын қалыптастыру
Дем алу бөлігіне адамның кеудесі, өкпесімен тыныс жолдары кіреді. Баланың сөйлеу процесі дем алып-дем шығару процесімен тікелей байланысты.
18 слайд
Тыныс алудың ұзақтылығы мен
бағыттылығын қалыптастыру
19 слайд
Сөйлеу аппаратының
артикуляциялық бөлімі
Артикуляция дегеніміз - әрбір
дыбыс шығарардағы сөйлеу
органдарының орналасу қалпы.
Артикуляция аппаратының құрамына
мұрын және ауыз қуыстары мен
көмекей кіреді.
20 слайд
21 слайд
Ер інге арналған жаттығулар
22 слайд
Тіл ге арналған жаттығулар
23 слайд
Тіл ге арналған
жаттығулар
24 слайд
Дыбыс айту кемшіліктерін
түзетудегі логопедиялық жұмыс
кезеңдері
М.Е.Хватцев төрт кезеңге бөлді. Кезең
саны әртүрлі болғанымен негізгі мақсаты
бір болып келеді.
25 слайд
Дайындық кезеңі
Дыбысты қою
кезеңі
Дыбысты
машықтандыру
кезеңі
Дыбысты
ажырату кезеңі
26 слайд
Дайындық кезеңі
Бұл кезеңнің негізгі
мақсаты: дыбысты
дұрыс қабылдап,
қайталауға қажетті
сөйлеу-есту және
сөйлеу-қимыл
анализатор-ларын
дайындау, яғни
кезекші дыбысқа
байланыс-ты
артикуляциялық
аппараттың қимыл-
қозғалысын
белсендендіру.
27 слайд
Дыбысты қою кезеңі
Бұл кезеңнің негізгі
мақсаты – жеке
дыбысты дұрыс,
анық айтуға үйрету.
Жұмыстың мазмұны:
дайындық кезеңінде
жаттықтырылған
артикуляциялық
аппарат
мүшелерінің
қозғалыстары мен
қалпын біріктіру.
28 слайд
Дыбысты машықтандыру кезеңі
Бұл кезеңнің мақсаты- дыбысты
фразалық сөйлеуінде дұрыс
айтқызуға қол жеткізу. Жұмыстың
мазмұны- қойылған дыбысты
біртіндеп, кезектілікпен жеке
айтылуын, буындарда, сөздерде,
сөйлемдерде, байланыстырып
сөйлеу тіліне еңгізу.
29 слайд
Дыбыстарды ажырату кезеңі
Бұл кезеңнің негізгі мақсаты- бала
шатастырып немесе алмастырып
айтатын дыбыстарды ажыратуға
үйретіп, өзіндік сөйлеу тілінде оларды
дұрыс қолдануға дағдыландыру.
Жұмыстың мазмұны: шатастыратын
немесе алмастыратын дыбыстарды
моторлық, акустикалық белгілері
бойынша бірте-бірте, ретімен ажыратуын
қалыптастыру.
30 слайд
Фонематикалық қабылдауын
қалыптастыру
Фонемаларды ажыратуының бұзылуы
салдарынан бала кейін дыбыстарды
меңгергенде қиналады, фонетикалық
ұқсас дыбыстарды оқыған кезде,
дыбыстарды жазу кезінде алмастырады .
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз