Материалдар / Сөйлеу тілінде кемістігі бар балаларға арналған логопедиялық емдік-уқалаудың маңыздылығы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сөйлеу тілінде кемістігі бар балаларға арналған логопедиялық емдік-уқалаудың маңыздылығы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сөйлеу тілінде кемістігі бар балалардың ата-аналарына, логопед мамандарына арналған материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Ақпан 2021
770
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
тақырыбы: «Сөйлеу тілін түзетуде қолданылатын логопедиялық әдіс-тәсілдерінің кезеңдері, логопедиялық емдік уқалаудың ма

1 слайд
тақырыбы: «Сөйлеу тілін түзетуде қолданылатын логопедиялық әдіс-тәсілдерінің кезеңдері, логопедиялық емдік уқалаудың маңыздылығы» Педагог-логопед Жаңбырбаева Ж.Қ.

2 слайд

3 слайд

4 слайд

Емдік-уқалаудың түрлері - сөйлеу тіліне жауапты негізгі нүктелерін сипалау; -бет бұлшық еттерін босаңсыту

5 слайд
Емдік-уқалаудың түрлері - сөйлеу тіліне жауапты негізгі нүктелерін сипалау; -бет бұлшық еттерін босаңсыту қатайту; -ауыз қуысына емдік-уқалауды арнайы логопедиялық зондттар, шпательдер, щетка, дәлке, салфетка қолданылады; -тілдің түбін, ортасын, ұшын сипалап белсендендіру.

Логопедиялық емдік-уқалау

6 слайд
Логопедиялық емдік-уқалау

Бет бұлшық еттеріне арналған логопедиялық емдік- уқалау

7 слайд
Бет бұлшық еттеріне арналған логопедиялық емдік- уқалау

Бет бұлшық еттеріне арналған логопедиялық емдік-уқалау

8 слайд
Бет бұлшық еттеріне арналған логопедиялық емдік-уқалау

Тілге арналған емдік- уқалау

9 слайд
Тілге арналған емдік- уқалау

10 слайд

11 слайд

Ринолалия аңғарымы бойынша жасалатын логопедиялық емдік- уқалау Ринолалия аңғарымы бар баламен жүргізілетін логопедиялық жұм

12 слайд
Ринолалия аңғарымы бойынша жасалатын логопедиялық емдік- уқалау Ринолалия аңғарымы бар баламен жүргізілетін логопедиялық жұмыстың мақсаты-қалыпты сөйлеуін дамытудың негізін қалыптастыру. Жұтқыншақ бұлшық еттерін қатайту, дыбыстарды дұрыс айтуын, ауыз қуысында тілдің алға қарай орнығуын, фонемаларды естіп қабылдауын жетілдіру.

Ашық ринолалия

13 слайд
Ашық ринолалия

Отадан кей інгі ашық ринолалия

14 слайд
Отадан кей інгі ашық ринолалия

Ринолалия аңғарымында кездесетін ақаулықтар

15 слайд
Ринолалия аңғарымында кездесетін ақаулықтар

16 слайд

Тыныс алудың ұзақтылығы мен бағыттылығын қалыптастыру Дем алу бөлігіне адамның кеудесі, өкпесімен тыныс жолдары кіреді.

17 слайд
Тыныс алудың ұзақтылығы мен бағыттылығын қалыптастыру   Дем алу бөлігіне адамның кеудесі, өкпесімен тыныс жолдары кіреді. Баланың сөйлеу процесі дем алып-дем шығару процесімен тікелей байланысты.

Тыныс алудың ұзақтылығы мен бағыттылығын қалыптастыру

18 слайд
Тыныс алудың ұзақтылығы мен бағыттылығын қалыптастыру

Сөйлеу аппаратының артикуляциялық бөлімі Артикуляция дегеніміз - әрбір дыбыс шығарардағы сөйлеу органдарының орналасу қ

19 слайд
Сөйлеу аппаратының артикуляциялық бөлімі Артикуляция дегеніміз - әрбір дыбыс шығарардағы сөйлеу органдарының орналасу қалпы. Артикуляция аппаратының құрамына мұрын және ауыз қуыстары мен көмекей кіреді.

20 слайд

Ер інге арналған жаттығулар

21 слайд
Ер інге арналған жаттығулар

Тіл ге арналған жаттығулар

22 слайд
Тіл ге арналған жаттығулар

Тіл ге арналған жаттығулар

23 слайд
Тіл ге арналған жаттығулар

Дыбыс айту кемшіліктерін түзетудегі логопедиялық жұмыс кезеңдері М.Е.Хватцев төрт кезеңге бөлді. Кезең саны әртүрлі болғаныме

24 слайд
Дыбыс айту кемшіліктерін түзетудегі логопедиялық жұмыс кезеңдері М.Е.Хватцев төрт кезеңге бөлді. Кезең саны әртүрлі болғанымен негізгі мақсаты бір болып келеді.

Дайындық кезеңі Дыбысты қою кезеңі Дыбысты машықтандыру кезеңі Дыбысты ажырату кезеңі

25 слайд
Дайындық кезеңі Дыбысты қою кезеңі Дыбысты машықтандыру кезеңі Дыбысты ажырату кезеңі

Дайындық кезеңі Бұл кезеңнің негізгі мақсаты: дыбысты дұрыс қабылдап, қайталауға қажетті сөйлеу-есту және сөйлеу-қимыл ана

26 слайд
Дайындық кезеңі Бұл кезеңнің негізгі мақсаты: дыбысты дұрыс қабылдап, қайталауға қажетті сөйлеу-есту және сөйлеу-қимыл анализатор-ларын дайындау, яғни кезекші дыбысқа байланыс-ты артикуляциялық аппараттың қимыл- қозғалысын белсендендіру.

Дыбысты қою кезеңі Бұл кезеңнің негізгі мақсаты – жеке дыбысты дұрыс, анық айтуға үйрету. Жұмыстың мазмұны: дайындық кезеңі

27 слайд
Дыбысты қою кезеңі Бұл кезеңнің негізгі мақсаты – жеке дыбысты дұрыс, анық айтуға үйрету. Жұмыстың мазмұны: дайындық кезеңінде жаттықтырылған артикуляциялық аппарат мүшелерінің қозғалыстары мен қалпын біріктіру.

Дыбысты машықтандыру кезеңі Бұл кезеңнің мақсаты- дыбысты фразалық сөйлеуінде дұрыс айтқызуға қол жеткізу. Жұмыстың мазмұны-

28 слайд
Дыбысты машықтандыру кезеңі Бұл кезеңнің мақсаты- дыбысты фразалық сөйлеуінде дұрыс айтқызуға қол жеткізу. Жұмыстың мазмұны- қойылған дыбысты біртіндеп, кезектілікпен жеке айтылуын, буындарда, сөздерде, сөйлемдерде, байланыстырып сөйлеу тіліне еңгізу.

Дыбыстарды ажырату кезеңі Бұл кезеңнің негізгі мақсаты- бала шатастырып немесе алмастырып айтатын дыбыстарды ажыратуға үйреті

29 слайд
Дыбыстарды ажырату кезеңі Бұл кезеңнің негізгі мақсаты- бала шатастырып немесе алмастырып айтатын дыбыстарды ажыратуға үйретіп, өзіндік сөйлеу тілінде оларды дұрыс қолдануға дағдыландыру. Жұмыстың мазмұны: шатастыратын немесе алмастыратын дыбыстарды моторлық, акустикалық белгілері бойынша бірте-бірте, ретімен ажыратуын қалыптастыру.

Фонематикалық қабылдауын қалыптастыру Фонемаларды ажыратуының бұзылуы салдарынан бала кейін дыбыстарды меңгергенде қиналады,

30 слайд
Фонематикалық қабылдауын қалыптастыру Фонемаларды ажыратуының бұзылуы салдарынан бала кейін дыбыстарды меңгергенде қиналады, фонетикалық ұқсас дыбыстарды оқыған кезде, дыбыстарды жазу кезінде алмастырады .