Материалдар / Шолпанның жұмбақ сырларын ашу 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Шолпанның жұмбақ сырларын ашу 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл мақала жас мамандарға көмек ретінде, тәжірибе бөлісу мақсатында жүктелмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Мамыр 2020
2320
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сәлеметсіңдерме, оқушылар! Сәрсенбі күнгі атқан таңдарың шуақты болсын!

1 слайд
Сәлеметсіңдерме, оқушылар! Сәрсенбі күнгі атқан таңдарың шуақты болсын!

1 слайд

Сәлеметсіңдерме, оқушылар! Сәрсенбі күнгі атқан таңдарың шуақты болсын!

Сабақтың тақырыбы: Шолпанның жұмбақ сырларын ашу Сабақтың мақсаты: 7.2.5.1. Мәтін бойынша проблема

2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Шолпанның жұмбақ сырларын ашу Сабақтың мақсаты: 7.2.5.1. Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру; 7.4.5.1. Сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін (даралаушы, ерекшелеуші) дұрыс қолдану.

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Шолпанның жұмбақ сырларын ашу Сабақтың мақсаты: 7.2.5.1. Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру; 7.4.5.1. Сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін (даралаушы, ерекшелеуші) дұрыс қолдану.

1-тапсырма Оқулықта 162 –беттегі мәтінді оқып, мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырыңдар. Шолпанн

3 слайд
1-тапсырма Оқулықта 162 –беттегі мәтінді оқып, мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырыңдар. Шолпанның өз осінен үш жүзге жуық тәулікте бір айналып шығатынын, бұлттарының қалыңдығын, мұндағы ортаның мейлінше ыстықтығын Жер тұрғындары о бастан білетін. Мұнда қаншама автоматты ғаламшарлық кемелер келді. Қаншама рет адам мінген кемелер келіп, ғаламшардың төңірегін ұзақ мерзім бойы айналып жүріп, күллі табиғатын суретке түсірді. Барлық бет-бедерінің анық карталарын жасады. Онан кейін мұнда келіп қону, түрлі жұмыстар атқару басталды. Оған да талай уақыт болды. Бүгінде Шолпандағы таулар мен ойпаттар, қыраттар мен төбелер, әйгілі алып жыра, тағы басқадай орындар ешкімге таңсық емес. Тіпті Жердегілердің өздері де стереотеледидардан мұндағы небір ғажайып нәрселерді көріп отырса да, таң болмайды. Өйткені «Шолпанға кеме аттанды», «Шолпаннан кеме қайта оралды» деген қысқа хабарларды олар жиі естиді, жиі көреді. Дескриптор: - мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады

3 слайд

1-тапсырма Оқулықта 162 –беттегі мәтінді оқып, мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырыңдар. Шолпанның өз осінен үш жүзге жуық тәулікте бір айналып шығатынын, бұлттарының қалыңдығын, мұндағы ортаның мейлінше ыстықтығын Жер тұрғындары о бастан білетін. Мұнда қаншама автоматты ғаламшарлық кемелер келді. Қаншама рет адам мінген кемелер келіп, ғаламшардың төңірегін ұзақ мерзім бойы айналып жүріп, күллі табиғатын суретке түсірді. Барлық бет-бедерінің анық карталарын жасады. Онан кейін мұнда келіп қону, түрлі жұмыстар атқару басталды. Оған да талай уақыт болды. Бүгінде Шолпандағы таулар мен ойпаттар, қыраттар мен төбелер, әйгілі алып жыра, тағы басқадай орындар ешкімге таңсық емес. Тіпті Жердегілердің өздері де стереотеледидардан мұндағы небір ғажайып нәрселерді көріп отырса да, таң болмайды. Өйткені «Шолпанға кеме аттанды», «Шолпаннан кеме қайта оралды» деген қысқа хабарларды олар жиі естиді, жиі көреді. Дескриптор: - мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады

Үтір ( , ) ( , ) –сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгісі. ( , ) сөйлемдегі сөздерді немесе сөз тіркестерін бәр-б

4 слайд
Үтір ( , ) ( , ) –сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгісі. ( , ) сөйлемдегі сөздерді немесе сөз тіркестерін бәр-бәрінен бөлу, ерекшелеу үшін қолданылады. Үтірдің қойылатын орындары: 1. Құрмалас сөйлем құрамындағы жай сөйлемдер жігінде. Мысалы: Үні сондай ашық еді, естіген адам таңғалатын. 2. Сөйлемнің бірыңғай мүшелерінің арасында. Мысалы: Талап, еңбек, терең ой... 3. Оқшау сөздерге байланысты. Мысалы: Оқушылар, бүгінгі сабақта тыныс белгілеріне тоқтламыз. 4. Оңашалнған айқындауыштың екі жағынан. Мысалы: Сендерге, балалар, қашықтан оқып білім алуға мүмкіндік берілді. 5. Төл сөзден кейін. Мысалы: “Біз біргеміз”, - деп ұрандады халық

4 слайд

Үтір ( , ) ( , ) –сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгісі. ( , ) сөйлемдегі сөздерді немесе сөз тіркестерін бәр-бәрінен бөлу, ерекшелеу үшін қолданылады. Үтірдің қойылатын орындары: 1. Құрмалас сөйлем құрамындағы жай сөйлемдер жігінде. Мысалы: Үні сондай ашық еді, естіген адам таңғалатын. 2. Сөйлемнің бірыңғай мүшелерінің арасында. Мысалы: Талап, еңбек, терең ой... 3. Оқшау сөздерге байланысты. Мысалы: Оқушылар, бүгінгі сабақта тыныс белгілеріне тоқтламыз. 4. Оңашалнған айқындауыштың екі жағынан. Мысалы: Сендерге, балалар, қашықтан оқып білім алуға мүмкіндік берілді. 5. Төл сөзден кейін. Мысалы: “Біз біргеміз”, - деп ұрандады халық

2- тапсырма • Оқылым мәтініндегі үтірлердің қайсысы қай ережеге сай қолданылғанын анықтап, топтастырып жазыңдар • Үлгі:

5 слайд
2- тапсырма • Оқылым мәтініндегі үтірлердің қайсысы қай ережеге сай қолданылғанын анықтап, топтастырып жазыңдар • Үлгі: Адам шындап ниет етсе, тағдыр оны солай қарай жетелейді (құрмалас сөйлесге байланысты) • Дескриптор: • - мәтінді ерекшелеуші тыныс белгілерін қояды; • - мәтінді көшіріп жазады.

5 слайд

2- тапсырма • Оқылым мәтініндегі үтірлердің қайсысы қай ережеге сай қолданылғанын анықтап, топтастырып жазыңдар • Үлгі: Адам шындап ниет етсе, тағдыр оны солай қарай жетелейді (құрмалас сөйлесге байланысты) • Дескриптор: • - мәтінді ерекшелеуші тыныс белгілерін қояды; • - мәтінді көшіріп жазады.

Үйге тапсырма: 5 –тапсырма. (163-бет) Сабақ аяқталды. Амандықта жүздескенше, сау-саламатта болыңдар!

6 слайд
Үйге тапсырма: 5 –тапсырма. (163-бет) Сабақ аяқталды. Амандықта жүздескенше, сау-саламатта болыңдар!

6 слайд

Үйге тапсырма: 5 –тапсырма. (163-бет) Сабақ аяқталды. Амандықта жүздескенше, сау-саламатта болыңдар!