Материалдар / Соңғы шартты цикл.Сабақ жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Соңғы шартты цикл.Сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2018
255
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы 22. Соңғы шартты цикл Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 8.3.3.1. таңдау және қайталау операторла

1 слайд
Сабақтың тақырыбы 22. Соңғы шартты цикл Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 8.3.3.1. таңдау және қайталау операторларын программаны өңдеудің кіріктірілген ортасында қолдану Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар үшін: Соңғы шартты цикл операторын программаны өңдеудің кіріктірілген ортасында пайдалану жолымен танысады Көпшілік оқушылар үшін: Соңғы шартты цикл операторының жазылу форматын біледі Кейбір оқушылар: Соңғы шартты цикл операторын практика барысында қолдана алады. Бағалау критерийі Соңғы шартты цикл операторының қызметін және қолданылу жағдайларын біледі. Соңғы шартты цикл операторын кіріктірілген программалау ортасында пайдалану жолдарын біледі Практикалық жұмыс кезіңде соңғы шартты цикл операторымен жұмыс жасай алады. Тілдік мақсаттар Лексика мен терминология: соңғы шартты цикл, do while, шарт, операторлар, итерация, нұсқаулар блогы сөздерімен танысады Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Соңғы шартты цикл және do while операторына қатысты тіркестер мен сөздермен танысу Құндылықтарға баулу Жалпыға бірдей еңбек қоғамы мен ұлттық қаупісздікті насихаттау

1 слайд

Сабақтың тақырыбы 22. Соңғы шартты цикл Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 8.3.3.1. таңдау және қайталау операторларын программаны өңдеудің кіріктірілген ортасында қолдану Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар үшін: Соңғы шартты цикл операторын программаны өңдеудің кіріктірілген ортасында пайдалану жолымен танысады Көпшілік оқушылар үшін: Соңғы шартты цикл операторының жазылу форматын біледі Кейбір оқушылар: Соңғы шартты цикл операторын практика барысында қолдана алады. Бағалау критерийі Соңғы шартты цикл операторының қызметін және қолданылу жағдайларын біледі. Соңғы шартты цикл операторын кіріктірілген программалау ортасында пайдалану жолдарын біледі Практикалық жұмыс кезіңде соңғы шартты цикл операторымен жұмыс жасай алады. Тілдік мақсаттар Лексика мен терминология: соңғы шартты цикл, do while, шарт, операторлар, итерация, нұсқаулар блогы сөздерімен танысады Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Соңғы шартты цикл және do while операторына қатысты тіркестер мен сөздермен танысу Құндылықтарға баулу Жалпыға бірдей еңбек қоғамы мен ұлттық қаупісздікті насихаттау

Сабақтың басы Білу Оқушылармен амандасу. Сыныпта жағымды ахуал орнату үшін тұрғызып, «

2 слайд
Сабақтың басы                                         Білу Оқушылармен амандасу. Сыныпта жағымды ахуал орнату үшін тұрғызып, «Жаңбыр» сергіту сәтін қолданамыз (оқушылар шеңбер болып тұрады, қолды уқалау, қолды шапалақтау, аяқты топырлату, тізені ұру, жерге отырып еденді қолмен топырлату ) «Мозайка» әдісі арқылы топтастыру 1 топ- Цикл, 2 топ- while, 3 топ – Программа. Топ атаулары мен бағалау критерийлері таныстырылып өтеді. Өзара топ мүшелеріне бағалау парағы таратылады. Бағалау критерийіне сәйкес топтар бірін-бірі өзара бағалайды. Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. «Әткеншек» әдісі арқылы жұптық жұмыс: 1.Шартты соңынан тексеру циклы дегеніміз не? Мысал келтір. 2.Қандай цикл түрлерін білесің? 3.С++ тілінде шартты соңында тексеру циклы қандай оператормен беріледі? 4.Қандай жағдайларда шартты соңынан тексеру циклы қолданылады? Смайлик арқылы бір-бірін бағалайды? Шеңбер                                     Оқулық

2 слайд

Сабақтың басы                                         Білу Оқушылармен амандасу. Сыныпта жағымды ахуал орнату үшін тұрғызып, «Жаңбыр» сергіту сәтін қолданамыз (оқушылар шеңбер болып тұрады, қолды уқалау, қолды шапалақтау, аяқты топырлату, тізені ұру, жерге отырып еденді қолмен топырлату ) «Мозайка» әдісі арқылы топтастыру 1 топ- Цикл, 2 топ- while, 3 топ – Программа. Топ атаулары мен бағалау критерийлері таныстырылып өтеді. Өзара топ мүшелеріне бағалау парағы таратылады. Бағалау критерийіне сәйкес топтар бірін-бірі өзара бағалайды. Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. «Әткеншек» әдісі арқылы жұптық жұмыс: 1.Шартты соңынан тексеру циклы дегеніміз не? Мысал келтір. 2.Қандай цикл түрлерін білесің? 3.С++ тілінде шартты соңында тексеру циклы қандай оператормен беріледі? 4.Қандай жағдайларда шартты соңынан тексеру циклы қолданылады? Смайлик арқылы бір-бірін бағалайды? Шеңбер                                     Оқулық

Сабақтың ортасы Түсіну Қолдану «Флипчарт жасау» топтық жұмы

3 слайд
Сабақтың ортасы Түсіну                           Қолдану                                         «Флипчарт жасау» топтық жұмыс 1.Өз сөзімен шартты соңынан тексеру циклының орындалу алгоритмін түсіндір 2.do while циклының денесі бір рет орындалуы үшін циклдың қайталану шарты қандай болуы тиіс? Неге?   Топтар бірін-бірі «Бағдаршам» әдісі бойынша бағалайды   Компьютерді іске қосып, С++ программалау ортасында келесі есептерді шығарыңдар 3.Берілген саннан аспайтын соммаға магазиннен тауар алуды жоспарлайтын программа жаз 4.С++ тілінде спортшының жаттығу жасау графигі туралы есепті шешетін программа жаз. Спортшы жаттығуларын келесі кесте бойынша бастайды: Спортшы бірінші күні 10 км жүгіру тиіс, келесі күні жүгіретін ара 10 % арттырады. Жүгіру нормасы 22 км асса ара қашықтықты арттыруды тоқтатып, келесң күндері тек 25 км ғана жүгіруі тиіс. Қай күннен бастап спортшы 25 км жүгіре бастайды? 5.Екі натурал санның ең үлкен ортақ бөлшегін табатын программа жаз және блок –схемасын сыз 6.0,5 қаламмен 4...-4 аралығындағы мәні өзгеретін х үшін у=-+16х-43 функциясын есептейтін программа жаз. 7.Пернетақтадан енгізілген n үшін s=sin(1)+sin(2)+..... sin(n) қатарының қосындысын есептейтін программа жаз 8.0 саны енгізілгенше пернетақтадан бүтін сандарды енгізіп, қосындысын есептейтін программа жаз, блок-схема сыз 9.Алдыңғы программаны өзгерт, қосылғыштардың санын және қосындысын есептейтін программа жаз 10.0 саны енгізілгенше пернетақтадан бүтін сандарды енгізіп, жүп сандардын қосындысын және тақ сандардың көбейтіндісін есептейтін программа жаз және блок-схемасын сыз 11.2+5+8+........+32 қосындысын есептейтін программа жаз. 12.Берілген саннан аспайтын барлық жай сандарды баспаға шығаратын программа жаз 13.Қаланың тұрғындарының саны жыл сайын 3% артады. 1983 жылы қала халқының саны 65000жетті. 1999 жылға дейін жыл сайынғы қала тұрғындарының санын экранға шығаратын программа жаз. 14.1 ден 1000 дейінгі 3-ке бөлінетін барлық натурал сандарды тап Бұл тапсырма «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы түрінде бағаланады       Оқулық                                   Оқулық               Интерактивті тақтадан көрсету Плакат   Оқулық

3 слайд

Сабақтың ортасы Түсіну                           Қолдану                                         «Флипчарт жасау» топтық жұмыс 1.Өз сөзімен шартты соңынан тексеру циклының орындалу алгоритмін түсіндір 2.do while циклының денесі бір рет орындалуы үшін циклдың қайталану шарты қандай болуы тиіс? Неге?   Топтар бірін-бірі «Бағдаршам» әдісі бойынша бағалайды   Компьютерді іске қосып, С++ программалау ортасында келесі есептерді шығарыңдар 3.Берілген саннан аспайтын соммаға магазиннен тауар алуды жоспарлайтын программа жаз 4.С++ тілінде спортшының жаттығу жасау графигі туралы есепті шешетін программа жаз. Спортшы жаттығуларын келесі кесте бойынша бастайды: Спортшы бірінші күні 10 км жүгіру тиіс, келесі күні жүгіретін ара 10 % арттырады. Жүгіру нормасы 22 км асса ара қашықтықты арттыруды тоқтатып, келесң күндері тек 25 км ғана жүгіруі тиіс. Қай күннен бастап спортшы 25 км жүгіре бастайды? 5.Екі натурал санның ең үлкен ортақ бөлшегін табатын программа жаз және блок –схемасын сыз 6.0,5 қаламмен 4...-4 аралығындағы мәні өзгеретін х үшін у=-+16х-43 функциясын есептейтін программа жаз. 7.Пернетақтадан енгізілген n үшін s=sin(1)+sin(2)+..... sin(n) қатарының қосындысын есептейтін программа жаз 8.0 саны енгізілгенше пернетақтадан бүтін сандарды енгізіп, қосындысын есептейтін программа жаз, блок-схема сыз 9.Алдыңғы программаны өзгерт, қосылғыштардың санын және қосындысын есептейтін программа жаз 10.0 саны енгізілгенше пернетақтадан бүтін сандарды енгізіп, жүп сандардын қосындысын және тақ сандардың көбейтіндісін есептейтін программа жаз және блок-схемасын сыз 11.2+5+8+........+32 қосындысын есептейтін программа жаз. 12.Берілген саннан аспайтын барлық жай сандарды баспаға шығаратын программа жаз 13.Қаланың тұрғындарының саны жыл сайын 3% артады. 1983 жылы қала халқының саны 65000жетті. 1999 жылға дейін жыл сайынғы қала тұрғындарының санын экранға шығаратын программа жаз. 14.1 ден 1000 дейінгі 3-ке бөлінетін барлық натурал сандарды тап Бұл тапсырма «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы түрінде бағаланады       Оқулық                                   Оқулық               Интерактивті тақтадан көрсету Плакат   Оқулық

Сергіту жаттығу Талдау Оқушылар интербелсенді тақтадағы бенероликтен көз жаттығуларын қайталайды Сұрақтар

4 слайд
  Сергіту жаттығу       Талдау           Оқушылар интербелсенді тақтадағы бенероликтен көз жаттығуларын қайталайды   Сұрақтарға жауап бер: 1.Параметрлі цикл мен «дейін» циклын салыстыр 2.do while циклында шексіз циклды ұйымдастыруға бола ма? 3.do while циклында цикл денесі бірде-бір рет орындалмайтындай етіп жасауға бола ма? 4.Блок –схема берілген х=18 болса, z мәні қаншаға тең болады? (есепті шешу барысында және жауабында ондыққа дейін дөңгелекте)                                            

4 слайд

  Сергіту жаттығу       Талдау           Оқушылар интербелсенді тақтадағы бенероликтен көз жаттығуларын қайталайды   Сұрақтарға жауап бер: 1.Параметрлі цикл мен «дейін» циклын салыстыр 2.do while циклында шексіз циклды ұйымдастыруға бола ма? 3.do while циклында цикл денесі бірде-бір рет орындалмайтындай етіп жасауға бола ма? 4.Блок –схема берілген х=18 болса, z мәні қаншаға тең болады? (есепті шешу барысында және жауабында ондыққа дейін дөңгелекте)                                            

Сабақтың соңы Жинақтау Бағалау Кері байланыс Үйге тапсырма Тапсырмаларды орында 1.do while құрыл

5 слайд
Сабақтың соңы   Жинақтау                       Бағалау   Кері байланыс   Үйге тапсырма Тапсырмаларды орында 1.do while құрылымында циклдың қайталану шарты басынан ақиқат болса программаның циклдық бөлігі орындалама? 2.Келесі қол фрагметінде қате көп. Қол 2 мен 100 арасындағы бүтін жүп сандарды баспаға шығару тиіс: Counter=2 do{ if (counter %2=0) count<< counter counter+=2; while (counter<100) өзбетімен «дейін» циклына есептер құрастырып, шешімін тап. Тапсырма орындалып болғаннан соң, дұрыс нұсқасымен тексеріліп, смайликтер арқылы бағалайды. Мадақтау арқылы қорытынды жасалады.   Кері байланыс «Блоб» ағашы арқылы жүргізіледі. Оқушысабақты қай деңгейде түсінгенін маркермен бояйды. Әр оқушының білімін тон сарапшысы бағалау парағына смайлик жапсыру арқылы ашық түрде бағалап, белсенді оқушыларды мадақтап отыру Оқулық ____________бет 22 Соңғы шартты цикл  

5 слайд

Сабақтың соңы   Жинақтау                       Бағалау   Кері байланыс   Үйге тапсырма Тапсырмаларды орында 1.do while құрылымында циклдың қайталану шарты басынан ақиқат болса программаның циклдық бөлігі орындалама? 2.Келесі қол фрагметінде қате көп. Қол 2 мен 100 арасындағы бүтін жүп сандарды баспаға шығару тиіс: Counter=2 do{ if (counter %2=0) count<< counter counter+=2; while (counter<100) өзбетімен «дейін» циклына есептер құрастырып, шешімін тап. Тапсырма орындалып болғаннан соң, дұрыс нұсқасымен тексеріліп, смайликтер арқылы бағалайды. Мадақтау арқылы қорытынды жасалады.   Кері байланыс «Блоб» ағашы арқылы жүргізіледі. Оқушысабақты қай деңгейде түсінгенін маркермен бояйды. Әр оқушының білімін тон сарапшысы бағалау парағына смайлик жапсыру арқылы ашық түрде бағалап, белсенді оқушыларды мадақтап отыру Оқулық ____________бет 22 Соңғы шартты цикл  

Назарларыңызға рахмет!!!

6 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!

6 слайд

Назарларыңызға рахмет!!!