Шоқан - саяхатшы 5-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
“Бала дамуының ең шарықтау шегі -
бұл тіл мен ойдың шығармашылығы “
Л.С.Выготский
1 слайд
“Бала дамуының ең шарықтау шегі - бұл тіл мен ойдың шығармашылығы “ Л.С.Выготский
2 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:
Шоқан-саяхатшы.
Сабаққа негізделген
оқу мақсаты:
1.Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты
болжау(5.Т/А1).
2.Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс
ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып,
диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру.(Т/А6)
2 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Шоқан-саяхатшы. Сабаққа негізделген оқу мақсаты: 1.Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау(5.Т/А1). 2.Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру.(Т/А6)
3 слайд
САБАҚ МАҚСАТЫ
Барлық оқушылар орындай алады:
Тірек сөздерді иллюстрациялар арқылы
тақырыпты болжай алады. Оқшау сөздерді
қатыстырып,өз пікірлерін айта алады.
Оқушылардың басым бөлігі: Эмоционалды
сөздерді еркін қолданып, даярлықсыз диалогке
түсе алады.
Кейбір оқушылар: Тақырыпты болжайды.
Оқшау сөздерді пайдалана отырып, өзіндік
пікір қалыптастырады.
3 слайд
САБАҚ МАҚСАТЫ Барлық оқушылар орындай алады: Тірек сөздерді иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжай алады. Оқшау сөздерді қатыстырып,өз пікірлерін айта алады. Оқушылардың басым бөлігі: Эмоционалды сөздерді еркін қолданып, даярлықсыз диалогке түсе алады. Кейбір оқушылар: Тақырыпты болжайды. Оқшау сөздерді пайдалана отырып, өзіндік пікір қалыптастырады.
4 слайд
БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ :
1. Тірек сөздер мен иллюстрациялар арқылы
тақырыпты болжайды
2. Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды
және оқшау сөздерді еркін қолданады.
3. Диалогке даярлықсыз қатысып, өз пікірін
білдіреді.
4 слайд
БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ : 1. Тірек сөздер мен иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжайды 2. Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды және оқшау сөздерді еркін қолданады. 3. Диалогке даярлықсыз қатысып, өз пікірін білдіреді.
5 слайд
ТІЛДІК МАҚСАТ
1.Оқушы орындай алады : Оқшау сөздерді
еркін қолданады.
2.Сөздік қор мен терминдер : Кадет корпусы,
экспедиция, хан т.б.
3.Диалог құруға/шығарма жазуға
арналған пайдалы тіркестер : қазақ халқы,
әскери лауазым, ауыз әдебиеті.
Талқылауға арналған сұрақтар : Шоқан
кім? Қай елдерге саяхат жасаған?
Не себепті...деп ойлайсыз? «Құйрықты
жұлдыздай жарқ етті»- дегенді қалай түсінесің?
5 слайд
ТІЛДІК МАҚСАТ 1.Оқушы орындай алады : Оқшау сөздерді еркін қолданады. 2.Сөздік қор мен терминдер : Кадет корпусы, экспедиция, хан т.б. 3.Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер : қазақ халқы, әскери лауазым, ауыз әдебиеті. Талқылауға арналған сұрақтар : Шоқан кім? Қай елдерге саяхат жасаған? Не себепті...деп ойлайсыз? «Құйрықты жұлдыздай жарқ етті»- дегенді қалай түсінесің?
6 слайд
ҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА БАУЛУ
Шығармашылық және сын тұрғысынан
ойлау
Пәнаралық байланыс:
Жаратылыстану, тарих, қазақ әдебиеті, өзін-өзі
тану, бейнелеу өнері
Алдыңғы білім
Тутанхамон қабірінің құпиясы
6 слайд
ҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА БАУЛУ Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау Пәнаралық байланыс: Жаратылыстану, тарих, қазақ әдебиеті, өзін-өзі тану, бейнелеу өнері Алдыңғы білім Тутанхамон қабірінің құпиясы
7 слайд
САБАҚТЫҢ Б АСЫ :
Сәлемдесу.
«Күн шуағы» тренингін өткізу.
Сөз
қиындыларымен топқа бөлінеді.
1-топ «Саяхатшы»,
2-топ «Геолог»,
3-топ «Зерттеуші».
«Қарлы кесек» әдісі арқылы өткен сабақты
пысықтау
7 слайд
САБАҚТЫҢ Б АСЫ : Сәлемдесу. «Күн шуағы» тренингін өткізу. Сөз қиындыларымен топқа бөлінеді. 1-топ «Саяхатшы», 2-топ «Геолог», 3-топ «Зерттеуші». «Қарлы кесек» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау
8 слайд
.”ОЙ ҚОЗҒАУ”ӘДІСІ
ТАҚЫРЫПТЫ БОЛЖАУ
8 слайд
.”ОЙ ҚОЗҒАУ”ӘДІСІ ТАҚЫРЫПТЫ БОЛЖАУ
9 слайд
Оқушылардың мәтіннен алған мәліметінен
айтылым дағдысын қалыптастыру. Ақпаратты
пайдаланып, сөйлемді толықтыру.
1. Шоқанның шын аты-........ 2.
Шоқан-..........ұрпағы. 3. Әжесінің есімі-........
4.Ол...........бекінісінде дүниеге келген. 5.
Шоқан ......өмір сүрді. 6. Ол
Омбыдағы ........оқыды.
Дескриптор: 1. Тақырыпты болжайды:
2. Сөйлемді еркін құрастырады:
3. Ақпаратты қолдана алады:
ҚБ: Топтар «Қол сигналдары» арқылы бірін-
бірі бағалайды
9 слайд
Оқушылардың мәтіннен алған мәліметінен айтылым дағдысын қалыптастыру. Ақпаратты пайдаланып, сөйлемді толықтыру. 1. Шоқанның шын аты-........ 2. Шоқан-..........ұрпағы. 3. Әжесінің есімі-........ 4.Ол...........бекінісінде дүниеге келген. 5. Шоқан ......өмір сүрді. 6. Ол Омбыдағы ........оқыды. Дескриптор: 1. Тақырыпты болжайды: 2. Сөйлемді еркін құрастырады: 3. Ақпаратты қолдана алады: ҚБ: Топтар «Қол сигналдары» арқылы бірін- бірі бағалайды
10 слайд
2-тапсырма . «Айналмалы бекет» әдісі.
Топтық жұмыс. Мәтіннен синоним бола
алатын сөздерді табу.
Дескриптор: 1 Синоним сөздерді оңай
таба алады.
2.Көмек керек болады
ҚБ: Топтар «Қол сигналдары» арқылы
бірін-бірі бағалайды.
10 слайд
2-тапсырма . «Айналмалы бекет» әдісі. Топтық жұмыс. Мәтіннен синоним бола алатын сөздерді табу. Дескриптор: 1 Синоним сөздерді оңай таба алады. 2.Көмек керек болады ҚБ: Топтар «Қол сигналдары» арқылы бірін-бірі бағалайды.
11 слайд
СЕРГІТУ СӘТІ: «МЕН
ҚАЗАҚПЫН» ӘНІМЕН
3-тапсырма . «Елші» әдісі. «Саяхат» деп
аталады. (Шоқан саяхат жасаған елдерді
қағазға түсіру).
Дескриптор: 1.Нақты жауап таба алады.
2.Елдер жайлы толық мәлімет
береді.
3.Қазір қалай аталатынын
анықтайды.
ҚБ: «Қол сигналдары» арқылы топтар
бірін-бірі бағалайды
11 слайд
СЕРГІТУ СӘТІ: «МЕН ҚАЗАҚПЫН» ӘНІМЕН 3-тапсырма . «Елші» әдісі. «Саяхат» деп аталады. (Шоқан саяхат жасаған елдерді қағазға түсіру). Дескриптор: 1.Нақты жауап таба алады. 2.Елдер жайлы толық мәлімет береді. 3.Қазір қалай аталатынын анықтайды. ҚБ: «Қол сигналдары» арқылы топтар бірін-бірі бағалайды
12 слайд
САРАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ:
III деңгей. Шоқанның портретін жаз.
II деңгей. « Жұлдыз » сөзімен тіркесетін
ауыспалы мағынадағы сөз тіркестерін
жаз
I деңгей. « Жарқ етіп сөнген құйрықты
жұлдыздай» дегенді қалай түсінесің?
Осы тіркестің баламасын тауып
жазыңдар.
Соңы. 5 минут
Кері байланыс : «Екі жұлдыз,бір тілек».
«Өмір» ағашына сабақтан алған әсерін
стикерлерге жазып, білдіреді.
12 слайд
САРАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ: III деңгей. Шоқанның портретін жаз. II деңгей. « Жұлдыз » сөзімен тіркесетін ауыспалы мағынадағы сөз тіркестерін жаз I деңгей. « Жарқ етіп сөнген құйрықты жұлдыздай» дегенді қалай түсінесің? Осы тіркестің баламасын тауып жазыңдар. Соңы. 5 минут Кері байланыс : «Екі жұлдыз,бір тілек». «Өмір» ағашына сабақтан алған әсерін стикерлерге жазып, білдіреді.