Материалдар / Шоқан - саяхатшы 5-сынып

Шоқан - саяхатшы 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
орта буынға сабақ беретін мұғалімдерге пайдас бар деп ойлаймын. Астана туралы кішкене көмек болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Желтоқсан 2020
361
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
“Бала дамуының ең шарықтау шегі - бұл тіл мен ойдың шығармашылығы “ Л.С.Выготский

1 слайд
“Бала дамуының ең шарықтау шегі - бұл тіл мен ойдың шығармашылығы “ Л.С.Выготский

1 слайд

“Бала дамуының ең шарықтау шегі - бұл тіл мен ойдың шығармашылығы “ Л.С.Выготский

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Шоқан-саяхатшы. Сабаққа негізделген оқу мақсаты: 1.Тірек сөздер мен

2 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Шоқан-саяхатшы. Сабаққа негізделген оқу мақсаты: 1.Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау(5.Т/А1). 2.Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру.(Т/А6)

2 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Шоқан-саяхатшы. Сабаққа негізделген оқу мақсаты: 1.Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау(5.Т/А1). 2.Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру.(Т/А6)

САБАҚ МАҚСАТЫ  Барлық оқушылар орындай алады:  Тірек сөздерді иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжай алады. Оқшау

3 слайд
САБАҚ МАҚСАТЫ  Барлық оқушылар орындай алады:  Тірек сөздерді иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжай алады. Оқшау сөздерді қатыстырып,өз пікірлерін айта алады.  Оқушылардың басым бөлігі: Эмоционалды сөздерді еркін қолданып, даярлықсыз диалогке түсе алады.  Кейбір оқушылар: Тақырыпты болжайды. Оқшау сөздерді пайдалана отырып, өзіндік пікір қалыптастырады.

3 слайд

САБАҚ МАҚСАТЫ  Барлық оқушылар орындай алады:  Тірек сөздерді иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжай алады. Оқшау сөздерді қатыстырып,өз пікірлерін айта алады.  Оқушылардың басым бөлігі: Эмоционалды сөздерді еркін қолданып, даярлықсыз диалогке түсе алады.  Кейбір оқушылар: Тақырыпты болжайды. Оқшау сөздерді пайдалана отырып, өзіндік пікір қалыптастырады.

БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ :  1. Тірек сөздер мен иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжайды  2. Коммуникативтік жа

4 слайд
БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ :  1. Тірек сөздер мен иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжайды  2. Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды және оқшау сөздерді еркін қолданады.  3. Диалогке даярлықсыз қатысып, өз пікірін білдіреді.

4 слайд

БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ :  1. Тірек сөздер мен иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжайды  2. Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды және оқшау сөздерді еркін қолданады.  3. Диалогке даярлықсыз қатысып, өз пікірін білдіреді.

ТІЛДІК МАҚСАТ  1.Оқушы орындай алады : Оқшау сөздерді еркін қолданады.  2.Сөздік қор мен терминдер : Кадет корпусы,

5 слайд
ТІЛДІК МАҚСАТ  1.Оқушы орындай алады : Оқшау сөздерді еркін қолданады.  2.Сөздік қор мен терминдер : Кадет корпусы, экспедиция, хан т.б.  3.Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер : қазақ халқы, әскери лауазым, ауыз әдебиеті.  Талқылауға арналған сұрақтар : Шоқан кім? Қай елдерге саяхат жасаған?  Не себепті...деп ойлайсыз? «Құйрықты жұлдыздай жарқ етті»- дегенді қалай түсінесің?

5 слайд

ТІЛДІК МАҚСАТ  1.Оқушы орындай алады : Оқшау сөздерді еркін қолданады.  2.Сөздік қор мен терминдер : Кадет корпусы, экспедиция, хан т.б.  3.Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер : қазақ халқы, әскери лауазым, ауыз әдебиеті.  Талқылауға арналған сұрақтар : Шоқан кім? Қай елдерге саяхат жасаған?  Не себепті...деп ойлайсыз? «Құйрықты жұлдыздай жарқ етті»- дегенді қалай түсінесің?

ҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА БАУЛУ  Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау Пәнаралық байланыс: Жаратылыстану, тарих, қазақ әдебиет

6 слайд
ҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА БАУЛУ  Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау Пәнаралық байланыс: Жаратылыстану, тарих, қазақ әдебиеті, өзін-өзі тану, бейнелеу өнері Алдыңғы білім Тутанхамон қабірінің құпиясы

6 слайд

ҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА БАУЛУ  Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау Пәнаралық байланыс: Жаратылыстану, тарих, қазақ әдебиеті, өзін-өзі тану, бейнелеу өнері Алдыңғы білім Тутанхамон қабірінің құпиясы

САБАҚТЫҢ Б АСЫ : Сәлемдесу.  «Күн шуағы» тренингін өткізу.

7 слайд
САБАҚТЫҢ Б АСЫ : Сәлемдесу.  «Күн шуағы» тренингін өткізу. Сөз қиындыларымен топқа бөлінеді.  1-топ «Саяхатшы», 2-топ «Геолог», 3-топ «Зерттеуші».   «Қарлы кесек» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау

7 слайд

САБАҚТЫҢ Б АСЫ : Сәлемдесу.  «Күн шуағы» тренингін өткізу. Сөз қиындыларымен топқа бөлінеді.  1-топ «Саяхатшы», 2-топ «Геолог», 3-топ «Зерттеуші».   «Қарлы кесек» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау

.”ОЙ ҚОЗҒАУ”ӘДІСІ ТАҚЫРЫПТЫ БОЛЖАУ

8 слайд
.”ОЙ ҚОЗҒАУ”ӘДІСІ ТАҚЫРЫПТЫ БОЛЖАУ

8 слайд

.”ОЙ ҚОЗҒАУ”ӘДІСІ ТАҚЫРЫПТЫ БОЛЖАУ

 Оқушылардың мәтіннен алған мәліметінен айтылым дағдысын қалыптастыру. Ақпаратты пайдаланып, сөйлемді толықтыру.  1. Ш

9 слайд
 Оқушылардың мәтіннен алған мәліметінен айтылым дағдысын қалыптастыру. Ақпаратты пайдаланып, сөйлемді толықтыру.  1. Шоқанның шын аты-........ 2. Шоқан-..........ұрпағы. 3. Әжесінің есімі-........ 4.Ол...........бекінісінде дүниеге келген. 5. Шоқан ......өмір сүрді. 6. Ол Омбыдағы ........оқыды.  Дескриптор: 1. Тақырыпты болжайды:  2. Сөйлемді еркін құрастырады:  3. Ақпаратты қолдана алады:  ҚБ: Топтар «Қол сигналдары» арқылы бірін- бірі бағалайды

9 слайд

 Оқушылардың мәтіннен алған мәліметінен айтылым дағдысын қалыптастыру. Ақпаратты пайдаланып, сөйлемді толықтыру.  1. Шоқанның шын аты-........ 2. Шоқан-..........ұрпағы. 3. Әжесінің есімі-........ 4.Ол...........бекінісінде дүниеге келген. 5. Шоқан ......өмір сүрді. 6. Ол Омбыдағы ........оқыды.  Дескриптор: 1. Тақырыпты болжайды:  2. Сөйлемді еркін құрастырады:  3. Ақпаратты қолдана алады:  ҚБ: Топтар «Қол сигналдары» арқылы бірін- бірі бағалайды

 2-тапсырма . «Айналмалы бекет» әдісі. Топтық жұмыс. Мәтіннен синоним бола алатын сөздерді табу.  Дескриптор: 1 Синоним

10 слайд
 2-тапсырма . «Айналмалы бекет» әдісі. Топтық жұмыс. Мәтіннен синоним бола алатын сөздерді табу.  Дескриптор: 1 Синоним сөздерді оңай таба алады.  2.Көмек керек болады  ҚБ: Топтар «Қол сигналдары» арқылы бірін-бірі бағалайды.

10 слайд

 2-тапсырма . «Айналмалы бекет» әдісі. Топтық жұмыс. Мәтіннен синоним бола алатын сөздерді табу.  Дескриптор: 1 Синоним сөздерді оңай таба алады.  2.Көмек керек болады  ҚБ: Топтар «Қол сигналдары» арқылы бірін-бірі бағалайды.

СЕРГІТУ СӘТІ: «МЕН ҚАЗАҚПЫН» ӘНІМЕН  3-тапсырма . «Елші» әдісі. «Саяхат» деп аталады. (Шоқан саяхат жасаған елде

11 слайд
СЕРГІТУ СӘТІ: «МЕН ҚАЗАҚПЫН» ӘНІМЕН  3-тапсырма . «Елші» әдісі. «Саяхат» деп аталады. (Шоқан саяхат жасаған елдерді қағазға түсіру).  Дескриптор: 1.Нақты жауап таба алады.  2.Елдер жайлы толық мәлімет береді.  3.Қазір қалай аталатынын анықтайды.  ҚБ: «Қол сигналдары» арқылы топтар бірін-бірі бағалайды

11 слайд

СЕРГІТУ СӘТІ: «МЕН ҚАЗАҚПЫН» ӘНІМЕН  3-тапсырма . «Елші» әдісі. «Саяхат» деп аталады. (Шоқан саяхат жасаған елдерді қағазға түсіру).  Дескриптор: 1.Нақты жауап таба алады.  2.Елдер жайлы толық мәлімет береді.  3.Қазір қалай аталатынын анықтайды.  ҚБ: «Қол сигналдары» арқылы топтар бірін-бірі бағалайды

САРАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ:  III деңгей. Шоқанның портретін жаз.  II деңгей. « Жұлдыз » сөзімен тіркесетін ауыспалы

12 слайд
САРАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ:  III деңгей. Шоқанның портретін жаз.  II деңгей. « Жұлдыз » сөзімен тіркесетін ауыспалы мағынадағы сөз тіркестерін жаз  I деңгей. « Жарқ етіп сөнген құйрықты жұлдыздай» дегенді қалай түсінесің? Осы тіркестің баламасын тауып жазыңдар. Соңы. 5 минут Кері байланыс : «Екі жұлдыз,бір тілек». «Өмір» ағашына сабақтан алған әсерін стикерлерге жазып, білдіреді.

12 слайд

САРАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ:  III деңгей. Шоқанның портретін жаз.  II деңгей. « Жұлдыз » сөзімен тіркесетін ауыспалы мағынадағы сөз тіркестерін жаз  I деңгей. « Жарқ етіп сөнген құйрықты жұлдыздай» дегенді қалай түсінесің? Осы тіркестің баламасын тауып жазыңдар. Соңы. 5 минут Кері байланыс : «Екі жұлдыз,бір тілек». «Өмір» ағашына сабақтан алған әсерін стикерлерге жазып, білдіреді.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ