Материалдар / Сөздің тура және ауыспалы мағынасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сөздің тура және ауыспалы мағынасы

Материал туралы қысқаша түсінік
"Сөздің тура және ауыспалы мағынасы "тақырыбына ашық сабақ презентациясы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2024
83
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№58 жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Жандарбекова Әлиманың ашық сабағына қош келіпсіздер!!! Та

1 слайд
№58 жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Жандарбекова Әлиманың ашық сабағына қош келіпсіздер!!! Тақырыбы: Ы.Алтынсаринның өмірі мен қызметі. “Қазақ хрестоматиясы кітабы

1 слайд

№58 жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Жандарбекова Әлиманың ашық сабағына қош келіпсіздер!!! Тақырыбы: Ы.Алтынсаринның өмірі мен қызметі. “Қазақ хрестоматиясы кітабы

Сабақтың мақсаты: 1.Білімділік:оқушыларға алғашқы ағартушының өмірі мен шығармашылығынан мағлұмат беру, “Қазақ хрестоматиясы”

2 слайд
Сабақтың мақсаты: 1.Білімділік:оқушыларға алғашқы ағартушының өмірі мен шығармашылығынан мағлұмат беру, “Қазақ хрестоматиясы” кітабының шығу тарихын түсіндіру; 2.Дамытушылық:сұрақ,тапсырма, ізденістерге негізделген жұмыс түрлерін өз бетімен, өз пікірін сенімді, дәлелді, тұжырымды етіп жеткізе білуге үйрету, тұлғалық қасиеттері қалыптасқан өнегелі жеке тұлға қалыптастыру; 3.Тәрбиелік:оқушыларды ұлтжандылыққа,адамгершілікке, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу; Сабақтың түрі: дамыта оқыту. Сабақтың көрнекілігі: реферат, бүктеме, суреттер, слайдтар. Сабақтың әдісі: баяндау, сұрақ-жауап, жатқа оқу, жаңа технологияның элементтері. Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, тарих, география.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: 1.Білімділік:оқушыларға алғашқы ағартушының өмірі мен шығармашылығынан мағлұмат беру, “Қазақ хрестоматиясы” кітабының шығу тарихын түсіндіру; 2.Дамытушылық:сұрақ,тапсырма, ізденістерге негізделген жұмыс түрлерін өз бетімен, өз пікірін сенімді, дәлелді, тұжырымды етіп жеткізе білуге үйрету, тұлғалық қасиеттері қалыптасқан өнегелі жеке тұлға қалыптастыру; 3.Тәрбиелік:оқушыларды ұлтжандылыққа,адамгершілікке, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу; Сабақтың түрі: дамыта оқыту. Сабақтың көрнекілігі: реферат, бүктеме, суреттер, слайдтар. Сабақтың әдісі: баяндау, сұрақ-жауап, жатқа оқу, жаңа технологияның элементтері. Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, тарих, география.

Үй тапсырмасын сұрау: 1.Нысанбай жырау кім болған? 2. “Кенесары-Наурызбай” жырының идеясы қандай? 3. Жырда қандай оқиға сурет

3 слайд
Үй тапсырмасын сұрау: 1.Нысанбай жырау кім болған? 2. “Кенесары-Наурызбай” жырының идеясы қандай? 3. Жырда қандай оқиға суреттеледі? 4. Нысанбай жыраудың тағы қандай шығармалары бар? 1 топ 2 топ 1. “Кенесары-Наурызбай” жырының тақырыбы не? 2. Жырдағы батырлардың есімдері 3. Жырдың тарихи маңызы 4. Нысанбай жыраудың шығармашылығын зерттеушілер кімдер?

3 слайд

Үй тапсырмасын сұрау: 1.Нысанбай жырау кім болған? 2. “Кенесары-Наурызбай” жырының идеясы қандай? 3. Жырда қандай оқиға суреттеледі? 4. Нысанбай жыраудың тағы қандай шығармалары бар? 1 топ 2 топ 1. “Кенесары-Наурызбай” жырының тақырыбы не? 2. Жырдағы батырлардың есімдері 3. Жырдың тарихи маңызы 4. Нысанбай жыраудың шығармашылығын зерттеушілер кімдер?

ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ Селт еткізер

4 слайд
ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ Селт еткізер

4 слайд

ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ Селт еткізер

ұстаз ғалым оқулық авторы аудармашы балалар әдебиетінің атасы Мағынаны тану ақын

5 слайд
ұстаз ғалым оқулық авторы аудармашы балалар әдебиетінің атасы Мағынаны тану ақын

5 слайд

ұстаз ғалым оқулық авторы аудармашы балалар әдебиетінің атасы Мағынаны тану ақын

Хронологиялық кесте Ы.Алтынсаринныңөмірі мен қызметінің негізгі кезеңдері 1.1841 жылы 2 ақпанда бұрынғы Торғай,облысы қазіргі Қо

6 слайд
Хронологиялық кесте Ы.Алтынсаринныңөмірі мен қызметінің негізгі кезеңдері 1.1841 жылы 2 ақпанда бұрынғы Торғай,облысы қазіргі Қостанай облысында туылған. Әкесі Алтынсары орта жүз, қыпшақ тайпасынан шыққан. Анасы Айман арғын, Шеген бидің қызы болған. Атасы Балқожа бидің тәрбиесінде болған 2.1850 жылы Орынбор қаласындағы қазақ балаларына арналып ашылған мектепке оқуға түседі. Оқу мерзімі 7 жыл болды. 3.1857 жылы бұл мектепті 15 оқушы бітірді. Соның бірі-Ыбырай еді. Одан кейін Орынбор облыстық басқармасында іс жүргізуші, тілмаш болып қызмет атқарды. 4.1864 жылы Ыбырай Алтынсарин қазақ жерінде тұңғыш рет таза қазақ тілінде оқытатын мектеп ашты . 5.1868 жылы Торғай уездік сотының қызметін қоса атқарып жүрді. Қорғансыз, қарапайым қазақтарға жәрдемдесті. 6.1870 жылы “Орынбор қазақтарының қайтыс болған адамды жерлеу және оған ас беру дәстүрі” және “ Орынбор қазақтарының құда түсу және той жасау дәстүрі” атты этнографиялық мақалалары жарияланды. 7.1876 жылы Петербург, Қазан қалаларына барып, қоғамның көрнекті ғалымдарымен кездесіп, қазақ халқының этнографиясы мен фольклорына қатысты мол деректер жинады. 8.1879 жылы Торғай облысы бойынша орыс-қазақ училищелерінің I дәрежелі инспекторы қызметін 10 жыл бойы атқарды. Осы тұста 7 елді мекенде қазақ ер балалары мен қыз балалары бірге оқитын мектеп-медреселер ашылды. Сондай-ақ Торғай, Жітіқара, Обаған, Қарабалық, Жетікөл, Қостанай қалаларында мектеп үйін салдырған.

6 слайд

Хронологиялық кесте Ы.Алтынсаринныңөмірі мен қызметінің негізгі кезеңдері 1.1841 жылы 2 ақпанда бұрынғы Торғай,облысы қазіргі Қостанай облысында туылған. Әкесі Алтынсары орта жүз, қыпшақ тайпасынан шыққан. Анасы Айман арғын, Шеген бидің қызы болған. Атасы Балқожа бидің тәрбиесінде болған 2.1850 жылы Орынбор қаласындағы қазақ балаларына арналып ашылған мектепке оқуға түседі. Оқу мерзімі 7 жыл болды. 3.1857 жылы бұл мектепті 15 оқушы бітірді. Соның бірі-Ыбырай еді. Одан кейін Орынбор облыстық басқармасында іс жүргізуші, тілмаш болып қызмет атқарды. 4.1864 жылы Ыбырай Алтынсарин қазақ жерінде тұңғыш рет таза қазақ тілінде оқытатын мектеп ашты . 5.1868 жылы Торғай уездік сотының қызметін қоса атқарып жүрді. Қорғансыз, қарапайым қазақтарға жәрдемдесті. 6.1870 жылы “Орынбор қазақтарының қайтыс болған адамды жерлеу және оған ас беру дәстүрі” және “ Орынбор қазақтарының құда түсу және той жасау дәстүрі” атты этнографиялық мақалалары жарияланды. 7.1876 жылы Петербург, Қазан қалаларына барып, қоғамның көрнекті ғалымдарымен кездесіп, қазақ халқының этнографиясы мен фольклорына қатысты мол деректер жинады. 8.1879 жылы Торғай облысы бойынша орыс-қазақ училищелерінің I дәрежелі инспекторы қызметін 10 жыл бойы атқарды. Осы тұста 7 елді мекенде қазақ ер балалары мен қыз балалары бірге оқитын мектеп-медреселер ашылды. Сондай-ақ Торғай, Жітіқара, Обаған, Қарабалық, Жетікөл, Қостанай қалаларында мектеп үйін салдырған.

1860-1885 ж.ж Орыс ғалымдарына жазған хаттары. В.В. Катаринский А.А. Мозохин Ф.Д. Соколов Н.И. Ильминский

7 слайд
1860-1885 ж.ж Орыс ғалымдарына жазған хаттары. В.В. Катаринский А.А. Мозохин Ф.Д. Соколов Н.И. Ильминский

7 слайд

1860-1885 ж.ж Орыс ғалымдарына жазған хаттары. В.В. Катаринский А.А. Мозохин Ф.Д. Соколов Н.И. Ильминский

8 слайд

8 слайд

1879 жылы Орынбор қаласындағы Ефимовтың баспаханасынан “Қазақ хрестоматиясы” атты кітабы жарық көрді. Ол 4 тараудан тұрады.

9 слайд
1879 жылы Орынбор қаласындағы Ефимовтың баспаханасынан “Қазақ хрестоматиясы” атты кітабы жарық көрді. Ол 4 тараудан тұрады. “Қазақ хрестоматиясы” кітабы Ұсақ әңгімелер,ертегілер, аудармалар. Үлкен кісілер турасында әңгімелер. Мақал-мәтелдер. Әртүрлі өлең-жырлар.

9 слайд

1879 жылы Орынбор қаласындағы Ефимовтың баспаханасынан “Қазақ хрестоматиясы” атты кітабы жарық көрді. Ол 4 тараудан тұрады. “Қазақ хрестоматиясы” кітабы Ұсақ әңгімелер,ертегілер, аудармалар. Үлкен кісілер турасында әңгімелер. Мақал-мәтелдер. Әртүрлі өлең-жырлар.

Поэзия сәті

10 слайд
Поэзия сәті

10 слайд

Поэзия сәті

Шығармашылық жұмыс. “ Ұстаз-ұлы тұлға” тақырыбында шағын ойтолғау жазу,ағартушыға арнау өлеңдер шығару.

11 слайд
Шығармашылық жұмыс. “ Ұстаз-ұлы тұлға” тақырыбында шағын ойтолғау жазу,ағартушыға арнау өлеңдер шығару.

11 слайд

Шығармашылық жұмыс. “ Ұстаз-ұлы тұлға” тақырыбында шағын ойтолғау жазу,ағартушыға арнау өлеңдер шығару.

Кубизм стратегиясы бойынша жұмыс. 1.Зерттеу: Ыбырайдың “Қазақ хрестоматиясын” жазудағы мақсаты не? 2.Салыстыру: Ы.Алтынсарин ме

12 слайд
Кубизм стратегиясы бойынша жұмыс. 1.Зерттеу: Ыбырайдың “Қазақ хрестоматиясын” жазудағы мақсаты не? 2.Салыстыру: Ы.Алтынсарин мен А.Құнанбаевтың шығармаларындағы ұқсастық. 3.Қолдану: Тірек сөздерді пайдалану арқылы мақал-мәтелдер айту. Білім Оқу Өнер

12 слайд

Кубизм стратегиясы бойынша жұмыс. 1.Зерттеу: Ыбырайдың “Қазақ хрестоматиясын” жазудағы мақсаты не? 2.Салыстыру: Ы.Алтынсарин мен А.Құнанбаевтың шығармаларындағы ұқсастық. 3.Қолдану: Тірек сөздерді пайдалану арқылы мақал-мәтелдер айту. Білім Оқу Өнер

4.Байланыстыру: Өлең жолдарын бүгінгі күнмен байланыстыру Өнер- білім бар жұрттар, Тастан сарай салғызды 1 топ 2 топ Айшылық ал

13 слайд
4.Байланыстыру: Өлең жолдарын бүгінгі күнмен байланыстыру Өнер- білім бар жұрттар, Тастан сарай салғызды 1 топ 2 топ Айшылық алыс жерлерден, Жылдам хабар алғызды.

13 слайд

4.Байланыстыру: Өлең жолдарын бүгінгі күнмен байланыстыру Өнер- білім бар жұрттар, Тастан сарай салғызды 1 топ 2 топ Айшылық алыс жерлерден, Жылдам хабар алғызды.

5.Талдау: Оқулықтан Ы.АлтынсаринныңН.И.Ильминскийге жазған хатынан үзінді Үйге тапсырма: Ы.Алтынсаринныңәңгімелері мен аударм

14 слайд
5.Талдау: Оқулықтан Ы.АлтынсаринныңН.И.Ильминскийге жазған хатынан үзінді Үйге тапсырма: Ы.Алтынсаринныңәңгімелері мен аудармаларын оқу. Категориялы топтастыру әдісі бойынша орындау. Ол кім Не істеді? Тарихта несімен қалды? Өз ойың

14 слайд

5.Талдау: Оқулықтан Ы.АлтынсаринныңН.И.Ильминскийге жазған хатынан үзінді Үйге тапсырма: Ы.Алтынсаринныңәңгімелері мен аудармаларын оқу. Категориялы топтастыру әдісі бойынша орындау. Ол кім Не істеді? Тарихта несімен қалды? Өз ойың