Материалдар / Спортшы-оқушыны жетістікке жетелеу жолдары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Спортшы-оқушыны жетістікке жетелеу жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Спортшы-оқушылармен жұмыс жасайтын тәлімгерлерге, тәрбиешілерге, жаттықтырушыларға. Себебі спорт пен оқуды қатар алып жүретін дарынды спортшы-оқушыны тәрбиелеу белгілі бір талаптарды қажет етеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Мамыр 2020
444
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
"Спортшы-оқушыларды жетістікке жетелеу, тәрбиелеу,бағыт беру"

1 слайд
"Спортшы-оқушыларды жетістікке жетелеу, тәрбиелеу,бағыт беру"

1 слайд

"Спортшы-оқушыларды жетістікке жетелеу, тәрбиелеу,бағыт беру"

Балаларды саналы ,сергек етіп тәрбиелеу - отбасы мен қоғамдық тәрбие орындарының бірден-бір парызы,асыл мұраты. Мектеп пен отб

2 слайд
Балаларды саналы ,сергек етіп тәрбиелеу - отбасы мен қоғамдық тәрбие орындарының бірден-бір парызы,асыл мұраты. Мектеп пен отбасы мүшелері өзара бірлесіп жұмыс істегенде ғана ынтымақтастықпен қарым- қатынас болып , арада түсіністік пен үйлесімділік орнамақ. Орынды тәрбие арқылы адам баласының тағдыры шешіледі,оның білімді тұлға болып қалыптасатынын,елдің берік тірегі болатынын көрсетеді.

2 слайд

Балаларды саналы ,сергек етіп тәрбиелеу - отбасы мен қоғамдық тәрбие орындарының бірден-бір парызы,асыл мұраты. Мектеп пен отбасы мүшелері өзара бірлесіп жұмыс істегенде ғана ынтымақтастықпен қарым- қатынас болып , арада түсіністік пен үйлесімділік орнамақ. Орынды тәрбие арқылы адам баласының тағдыры шешіледі,оның білімді тұлға болып қалыптасатынын,елдің берік тірегі болатынын көрсетеді.

АТА-АНА МЕН БАЛА МҰҒАЛІМ МЕН ТӘРБИЕШІ ЖӘНЕ БАЛА БАПКЕР МЕН БАЛА

3 слайд
АТА-АНА МЕН БАЛА МҰҒАЛІМ МЕН ТӘРБИЕШІ ЖӘНЕ БАЛА БАПКЕР МЕН БАЛА

3 слайд

АТА-АНА МЕН БАЛА МҰҒАЛІМ МЕН ТӘРБИЕШІ ЖӘНЕ БАЛА БАПКЕР МЕН БАЛА

Төрттік одақ дегеніміз ?  Жас ұрпақты тәрбиелеу жүйесі жаңа заман талабына сай ,қоғамдық өмірде болып жатқан ұлы өзгерістерге

4 слайд
Төрттік одақ дегеніміз ?  Жас ұрпақты тәрбиелеу жүйесі жаңа заман талабына сай ,қоғамдық өмірде болып жатқан ұлы өзгерістерге қатысты. Оған қойылар талап -жан-жақты жетілген адамды тәрбиелеу. Ойлы ұрпақ тәрбиелегіміз келсе, ата-ана ,мектеп пен бала біріге отырып , білім ордасындағы тәрбие отбасында жалғасын табатындай етіп ұштастыра білгеніміз жөн. Отбасы мен мектептің өзара ынтымақтастығын нығайту өте маңызды. Тәрбие қоғамдық құбылыс болғандықтан , оны қоғам талаптарынан тыс ұйымдастыру мүмкін емес. Бұл тұста , Төрттік одақ яғни мұғалім, жаттықтырушы ағай, тәрбиеші ұстаз бен ата-ана өзара сабақтастық және ынтымақтастық өз үйлесімін табуы тиіс.

4 слайд

Төрттік одақ дегеніміз ?  Жас ұрпақты тәрбиелеу жүйесі жаңа заман талабына сай ,қоғамдық өмірде болып жатқан ұлы өзгерістерге қатысты. Оған қойылар талап -жан-жақты жетілген адамды тәрбиелеу. Ойлы ұрпақ тәрбиелегіміз келсе, ата-ана ,мектеп пен бала біріге отырып , білім ордасындағы тәрбие отбасында жалғасын табатындай етіп ұштастыра білгеніміз жөн. Отбасы мен мектептің өзара ынтымақтастығын нығайту өте маңызды. Тәрбие қоғамдық құбылыс болғандықтан , оны қоғам талаптарынан тыс ұйымдастыру мүмкін емес. Бұл тұста , Төрттік одақ яғни мұғалім, жаттықтырушы ағай, тәрбиеші ұстаз бен ата-ана өзара сабақтастық және ынтымақтастық өз үйлесімін табуы тиіс.

ТӨРТТІК ОДАҚ ШАҢЫРАҚ - БАЛАУЫҚ – АТА-АНА, МҰҒАЛІМ, ТӘРБИЕШІ, БАПКЕР ЕСІК- БЕРІК ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС КЕРЕГЕ-БАЙЛАНЫС

5 слайд
ТӨРТТІК ОДАҚ ШАҢЫРАҚ - БАЛАУЫҚ – АТА-АНА, МҰҒАЛІМ, ТӘРБИЕШІ, БАПКЕР ЕСІК- БЕРІК ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС КЕРЕГЕ-БАЙЛАНЫС

5 слайд

ТӨРТТІК ОДАҚ ШАҢЫРАҚ - БАЛАУЫҚ – АТА-АНА, МҰҒАЛІМ, ТӘРБИЕШІ, БАПКЕР ЕСІК- БЕРІК ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС КЕРЕГЕ-БАЙЛАНЫС

Тақтадағы киіз үйді таныстыру. (слайд бойынша)  Мына суретте көріп отырғандарыңыз ,бұл - киіз үй. Оның басты бөлшегі -шаңыр

6 слайд
Тақтадағы киіз үйді таныстыру. (слайд бойынша)  Мына суретте көріп отырғандарыңыз ,бұл - киіз үй. Оның басты бөлшегі -шаңырақ. Біздің осы отырған барлығымыздың басты назарымызда -ол бала. Ұл бала- қазақта қара шаңырақ иесі,ер азамат, ата-ананың отын тұтатушы. Ата-анасына қамқор ,ел қорғаны болып саналады. Шаңырақты бала деп алатын болсақ, оны биік ұстап ,қолдап ,демеп отыратын ол біздер ,яғни уықтары - ата-аналары, класс жетекшілері ,тәрбиешілері және бапкерлері. Кереге - уықтарды байланыстырушы құрал . Есікке келер болсақ, - шаңырақ ,уық және кереге барлығын бірлестіретін , яғни барлығымыздың берік қарым- қатынасымыздың нәтижесі болып есептеледі .

6 слайд

Тақтадағы киіз үйді таныстыру. (слайд бойынша)  Мына суретте көріп отырғандарыңыз ,бұл - киіз үй. Оның басты бөлшегі -шаңырақ. Біздің осы отырған барлығымыздың басты назарымызда -ол бала. Ұл бала- қазақта қара шаңырақ иесі,ер азамат, ата-ананың отын тұтатушы. Ата-анасына қамқор ,ел қорғаны болып саналады. Шаңырақты бала деп алатын болсақ, оны биік ұстап ,қолдап ,демеп отыратын ол біздер ,яғни уықтары - ата-аналары, класс жетекшілері ,тәрбиешілері және бапкерлері. Кереге - уықтарды байланыстырушы құрал . Есікке келер болсақ, - шаңырақ ,уық және кереге барлығын бірлестіретін , яғни барлығымыздың берік қарым- қатынасымыздың нәтижесі болып есептеледі .

БАЛААТА-АНА МҰҒАЛІМ ТӘРБИЕШІ БАПКЕР

7 слайд
БАЛААТА-АНА МҰҒАЛІМ ТӘРБИЕШІ БАПКЕР

7 слайд

БАЛААТА-АНА МҰҒАЛІМ ТӘРБИЕШІ БАПКЕР

Жылы сөз ...

8 слайд
Жылы сөз ...

8 слайд

Жылы сөз ...

 -Мен саған сенім артамын!  -Мен өзіңмен мақтанамын!  -Кез-келген сәтті өзіңмен біргемін!  -Ақылдым сол!  -Сенің бар болған

9 слайд
 -Мен саған сенім артамын!  -Мен өзіңмен мақтанамын!  -Кез-келген сәтті өзіңмен біргемін!  -Ақылдым сол!  -Сенің бар болғаныңа рахмет!  -Сенімен ақылдасқым келеді!  -Қайырлы таң! Қайырлы түн!  -Кел, құшақтайын!  -Мақсатыңа қалайда қол жеткізесің!  -Мен сені жақсы көремін, ақылдым!

9 слайд

 -Мен саған сенім артамын!  -Мен өзіңмен мақтанамын!  -Кез-келген сәтті өзіңмен біргемін!  -Ақылдым сол!  -Сенің бар болғаныңа рахмет!  -Сенімен ақылдасқым келеді!  -Қайырлы таң! Қайырлы түн!  -Кел, құшақтайын!  -Мақсатыңа қалайда қол жеткізесің!  -Мен сені жақсы көремін, ақылдым!

“ Жылы сөз”  Адамның дене мүшелері бір-бірінен сұрайды . Қай уақытта демалатындары туралы ?!Сонда бас: " аяқ-қол д

10 слайд
“ Жылы сөз”  Адамның дене мүшелері бір-бірінен сұрайды . Қай уақытта демалатындары туралы ?!Сонда бас: " аяқ-қол демалғанда " , - дейді. Асқазан: "тамақты қорытып болғанда" , - депті.Бәрі айтып болады. Жүрек қана үндемейді... Бәрі таңғалып , "сен өмірге келгенде тоқтаусыз жұмыс істейсің , қай уақытта демаласың ?" , -дейді. Жүрек айтады: "Мен - жақсы, мейірімді ,жылы сөздерді естігенде демаламын ",- депті . Бір-бірімізден жақсы, жылы сөздерді аямайық. Жүрегіміз демалсын. Білесіз бе , бұл өмірде жай ғана сөздің өзі балшырын. Кейде, осы жылы сөздерді көп айта бермейміз. Олай болса , барлығымыз бірлесе спортшы баланың жақсы қалыптасуына жылы сөз арқылы уығымызды құрастырайық. (Уыққа жылы сөздерін жазып тақтаға іледі) (әуен)

10 слайд

“ Жылы сөз”  Адамның дене мүшелері бір-бірінен сұрайды . Қай уақытта демалатындары туралы ?!Сонда бас: " аяқ-қол демалғанда " , - дейді. Асқазан: "тамақты қорытып болғанда" , - депті.Бәрі айтып болады. Жүрек қана үндемейді... Бәрі таңғалып , "сен өмірге келгенде тоқтаусыз жұмыс істейсің , қай уақытта демаласың ?" , -дейді. Жүрек айтады: "Мен - жақсы, мейірімді ,жылы сөздерді естігенде демаламын ",- депті . Бір-бірімізден жақсы, жылы сөздерді аямайық. Жүрегіміз демалсын. Білесіз бе , бұл өмірде жай ғана сөздің өзі балшырын. Кейде, осы жылы сөздерді көп айта бермейміз. Олай болса , барлығымыз бірлесе спортшы баланың жақсы қалыптасуына жылы сөз арқылы уығымызды құрастырайық. (Уыққа жылы сөздерін жазып тақтаға іледі) (әуен)

Біздің жылы лебізімізбен ,ортақ қолдауымызбен ,спортшы баламыз аяғын нық басып ,бағыт-бағдар алып,қалыптасып келе жатыр. Тек

11 слайд
Біздің жылы лебізімізбен ,ортақ қолдауымызбен ,спортшы баламыз аяғын нық басып ,бағыт-бағдар алып,қалыптасып келе жатыр. Тек төрттік одақ (ата- ана,тәрбиеші,мұғалім,бапкер) күш- жігерді біріктіру,ынтымақтастық арқылы ғана ,спортшы бала үлкен адамдық бақытқа бастау алады.

11 слайд

Біздің жылы лебізімізбен ,ортақ қолдауымызбен ,спортшы баламыз аяғын нық басып ,бағыт-бағдар алып,қалыптасып келе жатыр. Тек төрттік одақ (ата- ана,тәрбиеші,мұғалім,бапкер) күш- жігерді біріктіру,ынтымақтастық арқылы ғана ,спортшы бала үлкен адамдық бақытқа бастау алады.

 Бала бақыты дегеніміз - жер шарынан пана,жаңбыр жауса таса,өмір- өзен қыспағында қалса,араша білетін ардақты ата -анасы, мө

12 слайд
 Бала бақыты дегеніміз - жер шарынан пана,жаңбыр жауса таса,өмір- өзен қыспағында қалса,араша білетін ардақты ата -анасы, мөлдір бақыттай - мұғалімі, талабын талпындырар -тәрбиешісі , және бауырындай баптап, қолдайтын - бапкері болып табылады.   

12 слайд

 Бала бақыты дегеніміз - жер шарынан пана,жаңбыр жауса таса,өмір- өзен қыспағында қалса,араша білетін ардақты ата -анасы, мөлдір бақыттай - мұғалімі, талабын талпындырар -тәрбиешісі , және бауырындай баптап, қолдайтын - бапкері болып табылады.   

Сипаттамалық амал мұнда тұлғаның жекелеген қырлары,мінез-құлқы мен мен тәртібі сыналады. Функционалдық амал бұл негізде тәрби

13 слайд
Сипаттамалық амал мұнда тұлғаның жекелеген қырлары,мінез-құлқы мен мен тәртібі сыналады. Функционалдық амал бұл негізде тәрбиеленушінің түрлі әлеуметтік рөлі, қоғамдық функцияны орындауы алынады Мотивациялық амал тұлғаның бағыттылығын зерттеу, оның әр қылығының ар жағында сыртқы бақылаудан тыс жасырын мотивтер жатқанын не жатпағанын анықтау тәсілі.

13 слайд

Сипаттамалық амал мұнда тұлғаның жекелеген қырлары,мінез-құлқы мен мен тәртібі сыналады. Функционалдық амал бұл негізде тәрбиеленушінің түрлі әлеуметтік рөлі, қоғамдық функцияны орындауы алынады Мотивациялық амал тұлғаның бағыттылығын зерттеу, оның әр қылығының ар жағында сыртқы бақылаудан тыс жасырын мотивтер жатқанын не жатпағанын анықтау тәсілі.

Қайтпас қайсар , бойда жігер көптігін Алтын түсті күн сәулеңді төк бүгін Алтын қода,күміс белде,қола бар, Ал,желбіре көкте биік

14 слайд
Қайтпас қайсар , бойда жігер көптігін Алтын түсті күн сәулеңді төк бүгін Алтын қода,күміс белде,қола бар, Ал,желбіре көкте биік көк туым ! дей келе, Көк туды желбірететін,мақтан тұтатын ұл бала тәрбиесін бірлесіп, жұмыс жасау арқылы ғана жетістікке қол жеткіземіз. Олай болса, спортшы баламыздың мына ағаштай жемістері көбейе берсін деп, күннің сәулесіндей нұрымызды шашып , жеңісті күндеріне жетуіне себепші бола берейік. Спортшы-оқушыны жетістікке жетелеуді басты назарымызда ұстайық !

14 слайд

Қайтпас қайсар , бойда жігер көптігін Алтын түсті күн сәулеңді төк бүгін Алтын қода,күміс белде,қола бар, Ал,желбіре көкте биік көк туым ! дей келе, Көк туды желбірететін,мақтан тұтатын ұл бала тәрбиесін бірлесіп, жұмыс жасау арқылы ғана жетістікке қол жеткіземіз. Олай болса, спортшы баламыздың мына ағаштай жемістері көбейе берсін деп, күннің сәулесіндей нұрымызды шашып , жеңісті күндеріне жетуіне себепші бола берейік. Спортшы-оқушыны жетістікке жетелеуді басты назарымызда ұстайық !

Назарларыңызға рахмет!  "Баланы тәрбиелейтін тұлға болуың үшін, өзің де тәрбиеленген болуың керек “  "Балам дейтін ел болма

15 слайд
Назарларыңызға рахмет!  "Баланы тәрбиелейтін тұлға болуың үшін, өзің де тәрбиеленген болуың керек “  "Балам дейтін ел болмаса,елім дейтін ел қайдан болсын"

15 слайд

Назарларыңызға рахмет!  "Баланы тәрбиелейтін тұлға болуың үшін, өзің де тәрбиеленген болуың керек “  "Балам дейтін ел болмаса,елім дейтін ел қайдан болсын"