СТЖ графиктік тәсілмен шешу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тарау: Статистика элементтері
Т ақырып :
Вариациялық қатарлар
1 слайд
Тарау: Статистика элементтері Т ақырып : Вариациялық қатарлар
2 слайд
Сабақ мақсаттары:
7.4.4.1
бас жиынтық, кездейсоқ таңдама,
вариациялық қатар, варианта
(нұсқалық) ұғымдарын біледі;
2 слайд
Сабақ мақсаттары: 7.4.4.1 бас жиынтық, кездейсоқ таңдама, вариациялық қатар, варианта (нұсқалық) ұғымдарын біледі;
3 слайд
Бағалау критерийлері :
Оқушы 7.4.4.1мақсатына жетеді, егер ::
бас жиынтық, вариациялық қатар,
нұсқалық (варианта) , кездейсоқ таңдама
ұғымдарын білсе
Берілгендері бойынша статистикалық
ұғымын анықтаса
3 слайд
Бағалау критерийлері : Оқушы 7.4.4.1мақсатына жетеді, егер :: бас жиынтық, вариациялық қатар, нұсқалық (варианта) , кездейсоқ таңдама ұғымдарын білсе Берілгендері бойынша статистикалық ұғымын анықтаса
4 слайд
Қазақша Орысша Ағылшынша
Алғашқы
мәліметтер Начальные данные Initial data
Мәліметтерді
жүйелеу Систематизация
данных Systematization of
data
Таңдама Выборка Sample
Вариациялық
қатар Вариационный ряд V ariational series
Варианта
(нұсқалық) Варианта Option
4 слайд
Қазақша Орысша Ағылшынша Алғашқы мәліметтер Начальные данные Initial data Мәліметтерді жүйелеу Систематизация данных Systematization of data Таңдама Выборка Sample Вариациялық қатар Вариационный ряд V ariational series Варианта (нұсқалық) Варианта Option
5 слайд
Қайталау:
Ауытқу ( белгілеуі R ) - ... .
Мода ( белгілеуі Мо ) -... .
Медиана ( белгілеуі Me ) – …
Кездейсоқ таңдаманың орта мәні
( белгілеуі ) деп – … атайды X
5 слайд
Қайталау: Ауытқу ( белгілеуі R ) - ... . Мода ( белгілеуі Мо ) -... . Медиана ( белгілеуі Me ) – … Кездейсоқ таңдаманың орта мәні ( белгілеуі ) деп – … атайды X
6 слайд
Математика үйірмесінде айналысатын
оқушылардың жасы төменде көрсетілген:
13 14 14 13 12 14 13 13 13 14 13 13 13 14 14
а) ауытқу ;
б) мода ;
в) медиан а ;
г) орта
мәнін анықтаңыз .
6 слайд
Математика үйірмесінде айналысатын оқушылардың жасы төменде көрсетілген: 13 14 14 13 12 14 13 13 13 14 13 13 13 14 14 а) ауытқу ; б) мода ; в) медиан а ; г) орта мәнін анықтаңыз .
7 слайд
3, 8, 15, 30, ___, 24 сан
қатарында бір сан жазылмаған,
егер:
а) қатардың арифметикалық ортасы- 18;
б) қатардың ауытқуы- 40;
в) қатардың модасы- 24 болса,
онда осы санды анықтаңыз.
7 слайд
3, 8, 15, 30, ___, 24 сан қатарында бір сан жазылмаған, егер: а) қатардың арифметикалық ортасы- 18; б) қатардың ауытқуы- 40; в) қатардың модасы- 24 болса, онда осы санды анықтаңыз.
8 слайд
Жаңа материалды еңгізу
СТАТИСТИКА [грек. statos –тұрғызылған,
тұрған, қимылсыз ] мағынаны береді
1. Экономика және қоғам дамуының сандық
өлшемдері туралы ғылым.
2. Құбылыстар мен жиынтық
кездейсоқтардың сандық тіркеуі.
3. Білімнің кейбір аймақтарындағы сандық
зерттеулердің ғылыми әдісі.
Мысалы: Математикалық статистика және т. б.
8 слайд
Жаңа материалды еңгізу СТАТИСТИКА [грек. statos –тұрғызылған, тұрған, қимылсыз ] мағынаны береді 1. Экономика және қоғам дамуының сандық өлшемдері туралы ғылым. 2. Құбылыстар мен жиынтық кездейсоқтардың сандық тіркеуі. 3. Білімнің кейбір аймақтарындағы сандық зерттеулердің ғылыми әдісі. Мысалы: Математикалық статистика және т. б.
9 слайд
Бас жиынтық
( лат. generis — жалпы, рулық), (ағыл.
терминология
— population) — нақты
проблемаланы
зерттеу кезінде барлық
объектілер
(бірліктер) жиынтығына қатысты
ғалымның
жасайтын қорытындысы.
9 слайд
Бас жиынтық ( лат. generis — жалпы, рулық), (ағыл. терминология — population) — нақты проблемаланы зерттеу кезінде барлық объектілер (бірліктер) жиынтығына қатысты ғалымның жасайтын қорытындысы.
10 слайд
Бас жиынтыққа мысалдар:
1) Көкшетау қаласының ФМБ НЗМ 7 « D » сыныпбында
оқитын, 12-13 жасар қыздар мен ұлдар оқыту үшін
markiApple техникасын пайдалануды қалайды.
2) Көкшетау қаласының ФМБ НЗМ 7 « D » сыныпбында
сабақ беретін 25-30 жастағы ұстаздар үй тапсырмасын
EDMOD О сайтына жіберуді жөн көреді.
3) Көкшетау қаласының ФМБ НЗМ 7 «D» сыныпбында
оқитын, 12-13 жасар қыздар мен ұлдар, бір-бірімен
қарым-қатынаста болу үшін ВКОНТАКТЕ әлеуметтік
желісін пайдаланады.
10 слайд
Бас жиынтыққа мысалдар: 1) Көкшетау қаласының ФМБ НЗМ 7 « D » сыныпбында оқитын, 12-13 жасар қыздар мен ұлдар оқыту үшін markiApple техникасын пайдалануды қалайды. 2) Көкшетау қаласының ФМБ НЗМ 7 « D » сыныпбында сабақ беретін 25-30 жастағы ұстаздар үй тапсырмасын EDMOD О сайтына жіберуді жөн көреді. 3) Көкшетау қаласының ФМБ НЗМ 7 «D» сыныпбында оқитын, 12-13 жасар қыздар мен ұлдар, бір-бірімен қарым-қатынаста болу үшін ВКОНТАКТЕ әлеуметтік желісін пайдаланады.
11 слайд
Таңдама немесе таңдамалы жиынтык -
экспериментпен (байқау, сауалнама) қамтылатын
жалпы жиынтық элементтерінің бөлігі.
Кездейсоқ таңдама (шама) – жағдайға тәуелді
белгілі бір ықтималдығы бар әр түрлі мән алатын
қандай да бір шама.
11 слайд
Таңдама немесе таңдамалы жиынтык - экспериментпен (байқау, сауалнама) қамтылатын жалпы жиынтық элементтерінің бөлігі. Кездейсоқ таңдама (шама) – жағдайға тәуелді белгілі бір ықтималдығы бар әр түрлі мән алатын қандай да бір шама.
12 слайд
12 слайд
13 слайд
Нұсқалық (варианта) – жеке сандық білдіру белгісі.
Болжам бойынша, назарға қайталану санын алмағанда,
әрбір бірегей белгінің мәні, нұсқалық (варианта) деп
аталады.
Мысалы: «Үй жануарларының қайсысын, сіз, өз үйінізде
көруіңізді қалайсыз?»
Мысық– 54%;
Балық– 0%;
Тотықұс– 8 %;
Ит– 15%;
Тасбақа– 8%;
Атжалман – 15%. Тапсырма: нұсқалықты (вариантаны) ата .
13 слайд
Нұсқалық (варианта) – жеке сандық білдіру белгісі. Болжам бойынша, назарға қайталану санын алмағанда, әрбір бірегей белгінің мәні, нұсқалық (варианта) деп аталады. Мысалы: «Үй жануарларының қайсысын, сіз, өз үйінізде көруіңізді қалайсыз?» Мысық– 54%; Балық– 0%; Тотықұс– 8 %; Ит– 15%; Тасбақа– 8%; Атжалман – 15%. Тапсырма: нұсқалықты (вариантаны) ата .
14 слайд
Вариациялық қатар – ол варианттары (өсу немесе
кему дәрежесі бойынша) сәйкестірілген қатар
(нәтижелер).
Мысалы: Зерттеу барысында оқушылардың салмағы
(кг) бойынша мына берілгендер жинақталды:
58; 58; 58; 55; 50; 45,7; 37; 37; 40; 42; 58; 48; 45; 42;
33; 35; 48; 49; 45; 46.
Тапсырмасы : Берілгендерді қолданып вариациялық
қатар құрастыр.
14 слайд
Вариациялық қатар – ол варианттары (өсу немесе кему дәрежесі бойынша) сәйкестірілген қатар (нәтижелер). Мысалы: Зерттеу барысында оқушылардың салмағы (кг) бойынша мына берілгендер жинақталды: 58; 58; 58; 55; 50; 45,7; 37; 37; 40; 42; 58; 48; 45; 42; 33; 35; 48; 49; 45; 46. Тапсырмасы : Берілгендерді қолданып вариациялық қатар құрастыр.
15 слайд
Нәтижені қорытындылау
1. Статистика деген не ?
2. Бас жиынтық деп нені атайды? Мысал
келтіріңіздер.
3. Таңдама деп нені атайды? Мысал келтіріңіздер.
4. Нұсқалық (варианта) деп нені атайды? Мысал
келтіріңіздер.
5. Вариациялық қатар деп нені атайды? Мысал
келтіріңіздер.
15 слайд
Нәтижені қорытындылау 1. Статистика деген не ? 2. Бас жиынтық деп нені атайды? Мысал келтіріңіздер. 3. Таңдама деп нені атайды? Мысал келтіріңіздер. 4. Нұсқалық (варианта) деп нені атайды? Мысал келтіріңіздер. 5. Вариациялық қатар деп нені атайды? Мысал келтіріңіздер.
16 слайд
Үй тапсырма:
3,7 3,85 3,7 3,78 3,6 4,45 4,2 3,87 3,33 3,76
3,75 4,03 3,75 4,18 3,8 4,75 3,25 4,1 3,55 3,35Ауруханада, бала туғанда, нәрестенің салмағын өлшейді.
20 нәрестенің дене салмағын 10 г дәлдікпен өлшеген.
Нәтиже ( кг ) кестеде берілген:
Нәтестелердің салмақтарының вариациялық қатарын
құрастыр.
16 слайд
Үй тапсырма: 3,7 3,85 3,7 3,78 3,6 4,45 4,2 3,87 3,33 3,76 3,75 4,03 3,75 4,18 3,8 4,75 3,25 4,1 3,55 3,35Ауруханада, бала туғанда, нәрестенің салмағын өлшейді. 20 нәрестенің дене салмағын 10 г дәлдікпен өлшеген. Нәтиже ( кг ) кестеде берілген: Нәтестелердің салмақтарының вариациялық қатарын құрастыр.