Сұрыптау 9 сынып информатика

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сұрыптау 9 сынып информатика

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
«ДАЛАБАЗАР» ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІНІҢ ИНФОРМАТИКА ПӘНІ МҰҒАЛІМІ САЙДАЛИЕВ МАХАММАДЖОН АДИЛЖАНОВИЧ Сабаққа негізделген оқу мақсаты:

#1 слайд
«ДАЛАБАЗАР» ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІНІҢ ИНФОРМАТИКА ПӘНІ МҰҒАЛІМІ САЙДАЛИЕВ МАХАММАДЖОН АДИЛЖАНОВИЧ Сабаққа негізделген оқу мақсаты: 9.3.3.1 Визуалды ортада (мысалы, Lazarus) бағдарламаларды әзірлеу кезінде массивтерді қолдануСабақ тақырыбы: Сұрыптау Сабақ мақсаттары: Визуалды ортада бағдарламаларды әзірлеу кезінде массивтерді құруды үйренеді. Бағалау критерийі: Визуалды ортада бағдарламаларды әзірлеуді біледі, массивтер не екенін түсінеді. Тілдік мақсаты: Оқушылар бағдарламалау әзірлеу кезінде массивтерді қолдануды түсіну. Негізгі сөздер мен тіркестер: Bubbl, insertion, selection, quicksort Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: Бағдарламалау дегеніміз не? Массивті сұрыптау дегеніміз не? Талқылауға арналған тармақтар: Массивтердің қажеттілігі. Массивтерді сұрыптаудың маңыздылығы не?

1 слайд

«ДАЛАБАЗАР» ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІНІҢ ИНФОРМАТИКА ПӘНІ МҰҒАЛІМІ САЙДАЛИЕВ МАХАММАДЖОН АДИЛЖАНОВИЧ Сабаққа негізделген оқу мақсаты: 9.3.3.1 Визуалды ортада (мысалы, Lazarus) бағдарламаларды әзірлеу кезінде массивтерді қолдануСабақ тақырыбы: Сұрыптау Сабақ мақсаттары: Визуалды ортада бағдарламаларды әзірлеу кезінде массивтерді құруды үйренеді. Бағалау критерийі: Визуалды ортада бағдарламаларды әзірлеуді біледі, массивтер не екенін түсінеді. Тілдік мақсаты: Оқушылар бағдарламалау әзірлеу кезінде массивтерді қолдануды түсіну. Негізгі сөздер мен тіркестер: Bubbl, insertion, selection, quicksort Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: Бағдарламалау дегеніміз не? Массивті сұрыптау дегеніміз не? Талқылауға арналған тармақтар: Массивтердің қажеттілігі. Массивтерді сұрыптаудың маңыздылығы не?

Құндылықтарға баулу Алдынғы тақырып Пәнаралық байланыс Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономиканың өсуін

#2 слайд
Құндылықтарға баулу Алдынғы тақырып Пәнаралық байланыс Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономиканың өсуіне өз үлесін қосуға бағыттау Берілген қасиеттері бойынша массив элементтерін біледі. Бір өлшемді массивтерге есептерді шеше алады. Математика-есеп қисап жұмыстарын жүргізеді.

2 слайд

Құндылықтарға баулу Алдынғы тақырып Пәнаралық байланыс Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономиканың өсуіне өз үлесін қосуға бағыттау Берілген қасиеттері бойынша массив элементтерін біледі. Бір өлшемді массивтерге есептерді шеше алады. Математика-есеп қисап жұмыстарын жүргізеді.

Оқушылар өткен тақырыпты «Жылдам сұрақ» әдісін қолдану арқылы қайталайды. Оқушыларға 1 минуттың ішінде 10 сұрақ қойылады

#3 слайд
Оқушылар өткен тақырыпты «Жылдам сұрақ» әдісін қолдану арқылы қайталайды. Оқушыларға 1 минуттың ішінде 10 сұрақ қойылады соған жылдам жауап берген топқа бір жұлдызша таратылады. Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу Топқа бөлу Геометриялық фигуралар әдісі арқылы топқа бөліну Аялдама әдісі бойынша топтарға жаңа сабақты бөліп беремін әр топ өзіне берілген тақырып бойынша кітаптан оқиды және екінші топқа түсіндіруге дайындалып өздеріне берілген тақырып бойынша сабақты екінші топқа түсіндіреді. Әр топ түсінгендерін мұғалімге айтып береді1 4 Қонаққа бару әдісі бойынша тапсырма: Компьютердегі тәжірибелік жұмысСабақтың барысы 32

3 слайд

Оқушылар өткен тақырыпты «Жылдам сұрақ» әдісін қолдану арқылы қайталайды. Оқушыларға 1 минуттың ішінде 10 сұрақ қойылады соған жылдам жауап берген топқа бір жұлдызша таратылады. Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу Топқа бөлу Геометриялық фигуралар әдісі арқылы топқа бөліну Аялдама әдісі бойынша топтарға жаңа сабақты бөліп беремін әр топ өзіне берілген тақырып бойынша кітаптан оқиды және екінші топқа түсіндіруге дайындалып өздеріне берілген тақырып бойынша сабақты екінші топқа түсіндіреді. Әр топ түсінгендерін мұғалімге айтып береді1 4 Қонаққа бару әдісі бойынша тапсырма: Компьютердегі тәжірибелік жұмысСабақтың барысы 32

Сергіту сәті «Крокодил ойыны» Әр тотптан бір оқушыдан ортаға шығады бірінші топтың оқушысы екінші топтан шыққан

#4 слайд
Сергіту сәті «Крокодил ойыны» Әр тотптан бір оқушыдан ортаға шығады бірінші топтың оқушысы екінші топтан шыққан оқушы құлағына сыбырлап бір зат атауын айтады ол затты басқаларға ыммен көрсетеді, басқалар ол қандай зат екенін табады. Кері байланыс«Пікір алмасу» (Showdown). Әрбір топ тақырыпқа қатысты 5 сұрақ дайындайды. Әрбір сұрақты стикердің бірінші жағына, ал жауабын екінші жағына жазып, келесі топпен стикерлерін ауыстырады. Топ басшысы стикердегі сұрақтарды оқиды, топ мүшелері жауаптарын жазып дайындайды. Көшбасшы белгі бергенде, барлығы өз жауабын ашады және жауаптарды талқылап, дұрыс жауаппен салыстырады.

4 слайд

Сергіту сәті «Крокодил ойыны» Әр тотптан бір оқушыдан ортаға шығады бірінші топтың оқушысы екінші топтан шыққан оқушы құлағына сыбырлап бір зат атауын айтады ол затты басқаларға ыммен көрсетеді, басқалар ол қандай зат екенін табады. Кері байланыс«Пікір алмасу» (Showdown). Әрбір топ тақырыпқа қатысты 5 сұрақ дайындайды. Әрбір сұрақты стикердің бірінші жағына, ал жауабын екінші жағына жазып, келесі топпен стикерлерін ауыстырады. Топ басшысы стикердегі сұрақтарды оқиды, топ мүшелері жауаптарын жазып дайындайды. Көшбасшы белгі бергенде, барлығы өз жауабын ашады және жауаптарды талқылап, дұрыс жауаппен салыстырады.

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жосп

#5 слайд
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Топтық жұмыс барысында қабилеті нашар оқушыларды белсенді оқушылармен бірлесіп жұмыс істеуге бағыттаймын Сабақ барысында қабилеті жоғары оқушыларға барлық оқушыларға берілген тапсырмалардан бөлек шешімдерді бірінші істеп болған оқушыларға қосымша өтілген тақырыпқа сәйкес тест тапсырмаларын беремін. «Пікір алмасу» (Showdown). Әрбір топ тақырыпқа қатысты 5 сұрақ дайындайды. Әрбір сұрақты стикердің бірінші жағына, ал жауабын екінші жағына жазып, келесі топпен стикерлерін ауыстырады. Топ басшысы стикердегі сұрақтарды оқиды, топ мүшелері жауаптарын жазып дайындайды. Көшбасшы белгі бергенде, барлығы өз жауабын ашады және жауаптарды талқылап, дұрыс жауаппен салыстырады. Идеялар талқыланады, жинақталады. Мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі.

5 слайд

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Топтық жұмыс барысында қабилеті нашар оқушыларды белсенді оқушылармен бірлесіп жұмыс істеуге бағыттаймын Сабақ барысында қабилеті жоғары оқушыларға барлық оқушыларға берілген тапсырмалардан бөлек шешімдерді бірінші істеп болған оқушыларға қосымша өтілген тақырыпқа сәйкес тест тапсырмаларын беремін. «Пікір алмасу» (Showdown). Әрбір топ тақырыпқа қатысты 5 сұрақ дайындайды. Әрбір сұрақты стикердің бірінші жағына, ал жауабын екінші жағына жазып, келесі топпен стикерлерін ауыстырады. Топ басшысы стикердегі сұрақтарды оқиды, топ мүшелері жауаптарын жазып дайындайды. Көшбасшы белгі бергенде, барлығы өз жауабын ашады және жауаптарды талқылап, дұрыс жауаппен салыстырады. Идеялар талқыланады, жинақталады. Мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі.

Файл форматы:
pptx
19.03.2019
2153
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі