Сұрыптау 9 сынып информатика
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«ДАЛАБАЗАР» ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІНІҢ
ИНФОРМАТИКА ПӘНІ МҰҒАЛІМІ САЙДАЛИЕВ МАХАММАДЖОН АДИЛЖАНОВИЧ
Сабаққа негізделген оқу мақсаты:
9.3.3.1 Визуалды ортада (мысалы, Lazarus) бағдарламаларды
әзірлеу кезінде массивтерді қолдануСабақ тақырыбы:
Сұрыптау
Сабақ мақсаттары: Визуалды ортада
бағдарламаларды әзірлеу кезінде
массивтерді құруды үйренеді. Бағалау критерийі: Визуалды ортада
бағдарламаларды әзірлеуді біледі,
массивтер не екенін түсінеді.
Тілдік мақсаты: Оқушылар бағдарламалау әзірлеу кезінде массивтерді қолдануды түсіну.
Негізгі сөздер мен тіркестер: Bubbl, insertion, selection, quicksort
Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: Бағдарламалау дегеніміз не?
Массивті сұрыптау дегеніміз не?
Талқылауға арналған тармақтар: Массивтердің қажеттілігі.
Массивтерді сұрыптаудың маңыздылығы не?
1 слайд
«ДАЛАБАЗАР» ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІНІҢ ИНФОРМАТИКА ПӘНІ МҰҒАЛІМІ САЙДАЛИЕВ МАХАММАДЖОН АДИЛЖАНОВИЧ Сабаққа негізделген оқу мақсаты: 9.3.3.1 Визуалды ортада (мысалы, Lazarus) бағдарламаларды әзірлеу кезінде массивтерді қолдануСабақ тақырыбы: Сұрыптау Сабақ мақсаттары: Визуалды ортада бағдарламаларды әзірлеу кезінде массивтерді құруды үйренеді. Бағалау критерийі: Визуалды ортада бағдарламаларды әзірлеуді біледі, массивтер не екенін түсінеді. Тілдік мақсаты: Оқушылар бағдарламалау әзірлеу кезінде массивтерді қолдануды түсіну. Негізгі сөздер мен тіркестер: Bubbl, insertion, selection, quicksort Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: Бағдарламалау дегеніміз не? Массивті сұрыптау дегеніміз не? Талқылауға арналған тармақтар: Массивтердің қажеттілігі. Массивтерді сұрыптаудың маңыздылығы не?
2 слайд
Құндылықтарға
баулу
Алдынғы
тақырып
Пәнаралық
байланыс Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген
экономиканың өсуіне өз үлесін қосуға бағыттау
Берілген қасиеттері бойынша массив элементтерін біледі. Бір
өлшемді массивтерге есептерді шеше алады.
Математика-есеп қисап жұмыстарын жүргізеді.
2 слайд
Құндылықтарға баулу Алдынғы тақырып Пәнаралық байланыс Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономиканың өсуіне өз үлесін қосуға бағыттау Берілген қасиеттері бойынша массив элементтерін біледі. Бір өлшемді массивтерге есептерді шеше алады. Математика-есеп қисап жұмыстарын жүргізеді.
3 слайд
Оқушылар өткен
тақырыпты
«Жылдам сұрақ»
әдісін қолдану
арқылы қайталайды.
Оқушыларға 1
минуттың ішінде 10
сұрақ қойылады
соған жылдам жауап
берген топқа бір
жұлдызша
таратылады. Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу
Топқа бөлу
Геометриялық фигуралар әдісі
арқылы топқа бөліну
Аялдама әдісі бойынша топтарға жаңа сабақты
бөліп беремін әр топ өзіне берілген тақырып
бойынша кітаптан оқиды және екінші топқа
түсіндіруге дайындалып өздеріне берілген
тақырып бойынша сабақты екінші топқа
түсіндіреді. Әр топ түсінгендерін мұғалімге айтып
береді1
4
Қонаққа бару
әдісі бойынша
тапсырма:
Компьютердегі
тәжірибелік
жұмысСабақтың
барысы
32
3 слайд
Оқушылар өткен тақырыпты «Жылдам сұрақ» әдісін қолдану арқылы қайталайды. Оқушыларға 1 минуттың ішінде 10 сұрақ қойылады соған жылдам жауап берген топқа бір жұлдызша таратылады. Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу Топқа бөлу Геометриялық фигуралар әдісі арқылы топқа бөліну Аялдама әдісі бойынша топтарға жаңа сабақты бөліп беремін әр топ өзіне берілген тақырып бойынша кітаптан оқиды және екінші топқа түсіндіруге дайындалып өздеріне берілген тақырып бойынша сабақты екінші топқа түсіндіреді. Әр топ түсінгендерін мұғалімге айтып береді1 4 Қонаққа бару әдісі бойынша тапсырма: Компьютердегі тәжірибелік жұмысСабақтың барысы 32
4 слайд
Сергіту
сәті «Крокодил ойыны»
Әр тотптан бір оқушыдан
ортаға шығады бірінші
топтың оқушысы екінші
топтан шыққан оқушы
құлағына сыбырлап бір зат
атауын айтады ол затты
басқаларға ыммен көрсетеді,
басқалар ол қандай зат екенін
табады.
Кері
байланыс«Пікір алмасу» (Showdown).
Әрбір топ тақырыпқа қатысты 5 сұрақ
дайындайды. Әрбір сұрақты стикердің бірінші
жағына, ал жауабын екінші жағына жазып,
келесі топпен стикерлерін ауыстырады. Топ
басшысы стикердегі сұрақтарды оқиды, топ
мүшелері жауаптарын жазып дайындайды.
Көшбасшы белгі бергенде, барлығы өз жауабын
ашады және жауаптарды талқылап, дұрыс
жауаппен салыстырады.
4 слайд
Сергіту сәті «Крокодил ойыны» Әр тотптан бір оқушыдан ортаға шығады бірінші топтың оқушысы екінші топтан шыққан оқушы құлағына сыбырлап бір зат атауын айтады ол затты басқаларға ыммен көрсетеді, басқалар ол қандай зат екенін табады. Кері байланыс«Пікір алмасу» (Showdown). Әрбір топ тақырыпқа қатысты 5 сұрақ дайындайды. Әрбір сұрақты стикердің бірінші жағына, ал жауабын екінші жағына жазып, келесі топпен стикерлерін ауыстырады. Топ басшысы стикердегі сұрақтарды оқиды, топ мүшелері жауаптарын жазып дайындайды. Көшбасшы белгі бергенде, барлығы өз жауабын ашады және жауаптарды талқылап, дұрыс жауаппен салыстырады.
5 слайд
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді
қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы күрделендіруді
қалай жоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың
үйренгенін тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
Топтық жұмыс барысында қабилеті
нашар оқушыларды белсенді
оқушылармен бірлесіп жұмыс
істеуге бағыттаймын
Сабақ барысында қабилеті жоғары
оқушыларға барлық оқушыларға
берілген тапсырмалардан бөлек
шешімдерді бірінші істеп болған
оқушыларға қосымша өтілген
тақырыпқа сәйкес тест
тапсырмаларын беремін.
«Пікір алмасу» (Showdown).
Әрбір топ тақырыпқа қатысты 5 сұрақ
дайындайды. Әрбір сұрақты стикердің
бірінші жағына, ал жауабын екінші
жағына жазып, келесі топпен стикерлерін
ауыстырады. Топ басшысы стикердегі
сұрақтарды оқиды, топ мүшелері
жауаптарын жазып дайындайды.
Көшбасшы белгі бергенде, барлығы өз
жауабын ашады және жауаптарды
талқылап, дұрыс жауаппен салыстырады.
Идеялар талқыланады, жинақталады.
Мұғалім тарапынан кері байланыс
беріледі.
5 слайд
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Топтық жұмыс барысында қабилеті нашар оқушыларды белсенді оқушылармен бірлесіп жұмыс істеуге бағыттаймын Сабақ барысында қабилеті жоғары оқушыларға барлық оқушыларға берілген тапсырмалардан бөлек шешімдерді бірінші істеп болған оқушыларға қосымша өтілген тақырыпқа сәйкес тест тапсырмаларын беремін. «Пікір алмасу» (Showdown). Әрбір топ тақырыпқа қатысты 5 сұрақ дайындайды. Әрбір сұрақты стикердің бірінші жағына, ал жауабын екінші жағына жазып, келесі топпен стикерлерін ауыстырады. Топ басшысы стикердегі сұрақтарды оқиды, топ мүшелері жауаптарын жазып дайындайды. Көшбасшы белгі бергенде, барлығы өз жауабын ашады және жауаптарды талқылап, дұрыс жауаппен салыстырады. Идеялар талқыланады, жинақталады. Мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі.