Материалдар / Сұрыптау 9 сынып информатика

Сұрыптау 9 сынып информатика

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Наурыз 2019
1828
22 рет жүктелген
770 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«ДАЛАБАЗАР» ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІНІҢ ИНФОРМАТИКА ПӘНІ МҰҒАЛІМІ САЙДАЛИЕВ МАХАММАДЖОН АДИЛЖАНОВИЧ Сабаққа негізделген оқу мақсаты:

1 слайд
«ДАЛАБАЗАР» ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІНІҢ ИНФОРМАТИКА ПӘНІ МҰҒАЛІМІ САЙДАЛИЕВ МАХАММАДЖОН АДИЛЖАНОВИЧ Сабаққа негізделген оқу мақсаты: 9.3.3.1 Визуалды ортада (мысалы, Lazarus) бағдарламаларды әзірлеу кезінде массивтерді қолдануСабақ тақырыбы: Сұрыптау Сабақ мақсаттары: Визуалды ортада бағдарламаларды әзірлеу кезінде массивтерді құруды үйренеді. Бағалау критерийі: Визуалды ортада бағдарламаларды әзірлеуді біледі, массивтер не екенін түсінеді. Тілдік мақсаты: Оқушылар бағдарламалау әзірлеу кезінде массивтерді қолдануды түсіну. Негізгі сөздер мен тіркестер: Bubbl, insertion, selection, quicksort Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: Бағдарламалау дегеніміз не? Массивті сұрыптау дегеніміз не? Талқылауға арналған тармақтар: Массивтердің қажеттілігі. Массивтерді сұрыптаудың маңыздылығы не?

1 слайд

«ДАЛАБАЗАР» ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІНІҢ ИНФОРМАТИКА ПӘНІ МҰҒАЛІМІ САЙДАЛИЕВ МАХАММАДЖОН АДИЛЖАНОВИЧ Сабаққа негізделген оқу мақсаты: 9.3.3.1 Визуалды ортада (мысалы, Lazarus) бағдарламаларды әзірлеу кезінде массивтерді қолдануСабақ тақырыбы: Сұрыптау Сабақ мақсаттары: Визуалды ортада бағдарламаларды әзірлеу кезінде массивтерді құруды үйренеді. Бағалау критерийі: Визуалды ортада бағдарламаларды әзірлеуді біледі, массивтер не екенін түсінеді. Тілдік мақсаты: Оқушылар бағдарламалау әзірлеу кезінде массивтерді қолдануды түсіну. Негізгі сөздер мен тіркестер: Bubbl, insertion, selection, quicksort Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: Бағдарламалау дегеніміз не? Массивті сұрыптау дегеніміз не? Талқылауға арналған тармақтар: Массивтердің қажеттілігі. Массивтерді сұрыптаудың маңыздылығы не?

Құндылықтарға баулу Алдынғы тақырып Пәнаралық байланыс Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономиканың өсуін

2 слайд
Құндылықтарға баулу Алдынғы тақырып Пәнаралық байланыс Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономиканың өсуіне өз үлесін қосуға бағыттау Берілген қасиеттері бойынша массив элементтерін біледі. Бір өлшемді массивтерге есептерді шеше алады. Математика-есеп қисап жұмыстарын жүргізеді.

2 слайд

Құндылықтарға баулу Алдынғы тақырып Пәнаралық байланыс Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономиканың өсуіне өз үлесін қосуға бағыттау Берілген қасиеттері бойынша массив элементтерін біледі. Бір өлшемді массивтерге есептерді шеше алады. Математика-есеп қисап жұмыстарын жүргізеді.

Оқушылар өткен тақырыпты «Жылдам сұрақ» әдісін қолдану арқылы қайталайды. Оқушыларға 1 минуттың ішінде 10 сұрақ қойылады

3 слайд
Оқушылар өткен тақырыпты «Жылдам сұрақ» әдісін қолдану арқылы қайталайды. Оқушыларға 1 минуттың ішінде 10 сұрақ қойылады соған жылдам жауап берген топқа бір жұлдызша таратылады. Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу Топқа бөлу Геометриялық фигуралар әдісі арқылы топқа бөліну Аялдама әдісі бойынша топтарға жаңа сабақты бөліп беремін әр топ өзіне берілген тақырып бойынша кітаптан оқиды және екінші топқа түсіндіруге дайындалып өздеріне берілген тақырып бойынша сабақты екінші топқа түсіндіреді. Әр топ түсінгендерін мұғалімге айтып береді1 4 Қонаққа бару әдісі бойынша тапсырма: Компьютердегі тәжірибелік жұмысСабақтың барысы 32

3 слайд

Оқушылар өткен тақырыпты «Жылдам сұрақ» әдісін қолдану арқылы қайталайды. Оқушыларға 1 минуттың ішінде 10 сұрақ қойылады соған жылдам жауап берген топқа бір жұлдызша таратылады. Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу Топқа бөлу Геометриялық фигуралар әдісі арқылы топқа бөліну Аялдама әдісі бойынша топтарға жаңа сабақты бөліп беремін әр топ өзіне берілген тақырып бойынша кітаптан оқиды және екінші топқа түсіндіруге дайындалып өздеріне берілген тақырып бойынша сабақты екінші топқа түсіндіреді. Әр топ түсінгендерін мұғалімге айтып береді1 4 Қонаққа бару әдісі бойынша тапсырма: Компьютердегі тәжірибелік жұмысСабақтың барысы 32

Сергіту сәті «Крокодил ойыны» Әр тотптан бір оқушыдан ортаға шығады бірінші топтың оқушысы екінші топтан шыққан

4 слайд
Сергіту сәті «Крокодил ойыны» Әр тотптан бір оқушыдан ортаға шығады бірінші топтың оқушысы екінші топтан шыққан оқушы құлағына сыбырлап бір зат атауын айтады ол затты басқаларға ыммен көрсетеді, басқалар ол қандай зат екенін табады. Кері байланыс«Пікір алмасу» (Showdown). Әрбір топ тақырыпқа қатысты 5 сұрақ дайындайды. Әрбір сұрақты стикердің бірінші жағына, ал жауабын екінші жағына жазып, келесі топпен стикерлерін ауыстырады. Топ басшысы стикердегі сұрақтарды оқиды, топ мүшелері жауаптарын жазып дайындайды. Көшбасшы белгі бергенде, барлығы өз жауабын ашады және жауаптарды талқылап, дұрыс жауаппен салыстырады.

4 слайд

Сергіту сәті «Крокодил ойыны» Әр тотптан бір оқушыдан ортаға шығады бірінші топтың оқушысы екінші топтан шыққан оқушы құлағына сыбырлап бір зат атауын айтады ол затты басқаларға ыммен көрсетеді, басқалар ол қандай зат екенін табады. Кері байланыс«Пікір алмасу» (Showdown). Әрбір топ тақырыпқа қатысты 5 сұрақ дайындайды. Әрбір сұрақты стикердің бірінші жағына, ал жауабын екінші жағына жазып, келесі топпен стикерлерін ауыстырады. Топ басшысы стикердегі сұрақтарды оқиды, топ мүшелері жауаптарын жазып дайындайды. Көшбасшы белгі бергенде, барлығы өз жауабын ашады және жауаптарды талқылап, дұрыс жауаппен салыстырады.

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жосп

5 слайд
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Топтық жұмыс барысында қабилеті нашар оқушыларды белсенді оқушылармен бірлесіп жұмыс істеуге бағыттаймын Сабақ барысында қабилеті жоғары оқушыларға барлық оқушыларға берілген тапсырмалардан бөлек шешімдерді бірінші істеп болған оқушыларға қосымша өтілген тақырыпқа сәйкес тест тапсырмаларын беремін. «Пікір алмасу» (Showdown). Әрбір топ тақырыпқа қатысты 5 сұрақ дайындайды. Әрбір сұрақты стикердің бірінші жағына, ал жауабын екінші жағына жазып, келесі топпен стикерлерін ауыстырады. Топ басшысы стикердегі сұрақтарды оқиды, топ мүшелері жауаптарын жазып дайындайды. Көшбасшы белгі бергенде, барлығы өз жауабын ашады және жауаптарды талқылап, дұрыс жауаппен салыстырады. Идеялар талқыланады, жинақталады. Мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі.

5 слайд

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Топтық жұмыс барысында қабилеті нашар оқушыларды белсенді оқушылармен бірлесіп жұмыс істеуге бағыттаймын Сабақ барысында қабилеті жоғары оқушыларға барлық оқушыларға берілген тапсырмалардан бөлек шешімдерді бірінші істеп болған оқушыларға қосымша өтілген тақырыпқа сәйкес тест тапсырмаларын беремін. «Пікір алмасу» (Showdown). Әрбір топ тақырыпқа қатысты 5 сұрақ дайындайды. Әрбір сұрақты стикердің бірінші жағына, ал жауабын екінші жағына жазып, келесі топпен стикерлерін ауыстырады. Топ басшысы стикердегі сұрақтарды оқиды, топ мүшелері жауаптарын жазып дайындайды. Көшбасшы белгі бергенде, барлығы өз жауабын ашады және жауаптарды талқылап, дұрыс жауаппен салыстырады. Идеялар талқыланады, жинақталады. Мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі.