Материалдар / Шығармашылық жұмыс Үздік портфолио
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Шығармашылық жұмыс Үздік портфолио

Материал туралы қысқаша түсінік
Менің шығармашылық жұмысым жас мамандарға қажет болса керегін алар дегенім ғой,өзімде барды әріптестеріммен бөліскім келді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Маусым 2018
1145
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Үздік портфолио» Жамбыл облысы Тараз қаласы Абай атындағы №26 о

1 слайд
Үздік портфолио» Жамбыл облысы Тараз қаласы Абай атындағы №26 орта мектебінің III (базалық )деңгейлік курс бітірген қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Шегебаева Гулжан Муслимовна Шығармашылық жұмыс

Тақырыбы: Сын тұрғысынан ойлау бағдарламасының әдіс-тәсілдерін пайдалану арқылы оқушылардыңсауаттылығын арттыру Мақсаты: Қаз

2 слайд
Тақырыбы: Сын тұрғысынан ойлау бағдарламасының әдіс-тәсілдерін пайдалану арқылы оқушылардыңсауаттылығын арттыру Мақсаты: Қазақ тілі мен әдебиеті сабағында оқушылардың белсенді танымдық әрекетін жетілдіруге негізделген жаңа педагогикалық технологияны пайдалана отырып, ізденімпаздыққа баулу, танымдық белсенділігін көтеру Міндеттері: Оқушылардың көркем ойлау және сөйлеу іскерлігін дамытуға арналған жұмыстарына талдау; Пән негіздерін жан-жақты әрі өмірмен байланыстыра отырып меңгерту тәсілдерін нақтылау; Оқушылардың дарынын ашуға және жетілдіруге қолайлы жағдай туғызу; Кез келген ақпаратқа өзіндік талдау жасап, шешім қабылдай алатын тұлға моделін жасау. Ғылыми тұжырым 1. Танымдық қабілетін арттыру. 2. Өз бетінше жұмыс жүргізе білу. 3. Оқуға қызығушылығын арттыру. 4. Оқушылардан талант пен дарындылықты байқау. 5. Сабаққа деген қызығушылығын қалыптастыру, белсенділігін арттыру. 6. Тіл мәдениетін жетілдіру. 7. Оқушыларды ізденіске жетелеу, ой сараптауға үйрету. 8. Жоспар жасауға, салыстыруға, алған білімді қолдана білуге дағдыландыру.

Ғылыми тұжырым 1. Танымдық қабілетін арттыру. 2. Өз бетінше жұмыс жүргізе білу. 3. Оқуға қызығушылығын арттыру. 4. Оқушылардан т

3 слайд
Ғылыми тұжырым 1. Танымдық қабілетін арттыру. 2. Өз бетінше жұмыс жүргізе білу. 3. Оқуға қызығушылығын арттыру. 4. Оқушылардан талант пен дарындылықты байқау. 5. Сабаққа деген қызығушылығын қалыптастыру, белсенділігін арттыру. 6. Тіл мәдениетін жетілдіру. 7. Оқушыларды ізденіске жетелеу, ой сараптауға үйрету. 8. Жоспар жасауға, салыстыруға, алған білімді қолдана білуге дағдыландыру.

Педагогикалық тұжырымдамаКөздеген мақсатқа жету үшін кез келген мұғалім жаңа педагогикалық құндылықтарға, ғылыми – зерттеушіл

4 слайд
Педагогикалық тұжырымдамаКөздеген мақсатқа жету үшін кез келген мұғалім жаңа педагогикалық құндылықтарға, ғылыми – зерттеушілік әрекетті игеруге талпынады. Бұл – ең күрделі процесс. Қазіргі кезде білім беру, оқыту үрдісінде көптеген жаңа оқу технологиялары қолданысқа енді. Мен өз тәжірибемде “Сын тұрғысынан ойлау бағдарламасының әдіс-тәсілдерін пайдалану арқылы оқушылардың сауаттылығын арттыру” технологиясын басшылыққа аламын. Бұл оқыту технологиясының теориялық негізі – Д.Дьюи еңбектеріне, психологиялық негізі – Л.Е.Выготскийдің оқушының ақыл – ойы қабілетінің даму зоналары туралы теориясынан алынған. Д.Дьюйдің білімдік қағидасы екі сипатқа ие: бір жағынан, пәннің мазмұнын сауатты қолдану арқылы тәжірибені толықтыру және екінші жағынан тұлға мінезінің моральдық сипатын дамыту. Бұл оқыту технологиясын сабаққа енгізуде басты назар аударатын екі аспектіні атап көрсетуге болады. 1 – балалардың идеяларын тыңдауға дайын тұру, 2 - балаларда өзіндік идея туындайтындай ортамен қамтамасыз ету. Сыни ойлауды дамыту – бұл мұғалімді оқушыларымен жақындастыра түсетін білім ұсыну әдісі. Сыни ойлауды дамыту – бұл өзара ынтымақтастыққа негізделген динамикалық әрекет. Қоғамның дамуына байланысты білім беру жүйесінде “білгіш адам” тұжырымын (парадигма) “өмірге дайындалған адам, әрекеттенуші” тұжырымы алмастырды деуге болады. Білімді адам – тек бәрін білетін адам ғана емес, қалыптасқан дүниетанымы бар, өмірге дайындалған, ортадағы өз орнын табуға қабілетті тұлға. Еркін тұлғаны қалыптастырудың шарттарын оқу – тәрбие үрдісі туғызады емес пе? Осыған орай мұғалім оқытудың тұлғаға бағытталып ұйымдастырылуын басты назарда ұстайды: 1. Өзара сенім атмосферасын құру; 2. Оқушының өзін ізденуге жетелеудің тиімді жолдарын ойластыру; 3. Балаға сену; 4. Өзіңе сену.

Оқушылардың мәдениетті ортада тәрбиеленуі оның сол ортаға сіңіп кетуі емес, сол ортадан тұлға ретінде өзіне қажеттерін ала бі

5 слайд
Оқушылардың мәдениетті ортада тәрбиеленуі оның сол ортаға сіңіп кетуі емес, сол ортадан тұлға ретінде өзіне қажеттерін ала білуі керек. Осыны ескерген Шегебаева Гүлжан өз тәжірибесінде оқушының қызығушылығы мен белсенділігін арттыруға лайықталған іс - әрекет түрлерін үйлесімді пайдаланады. Осындай ізденістер барысында ол өз тәжірибесінің талдау кезеңіне көтерілді: - ақпаратты жинақтау; - жүйелеу; - зерттеу, ұсыныс, даярлау сияқты әрекеттермен сипатталады. Қоғам талабына сай, өмір сүруге қабілетті оқушы дайындау үшін дидактиканың мына ұстаным қағидаларына жүгінеміз. Оқушының ғылыми білімді меңгеруін, дүниетанымының қалыптасуын қамтамасыз ететін оқытудың ғылымилық ұстанымы, ғылым мен тәжірибенің диалектикалық байланысын ашатын өмірмен байланыстылық ұстанымы, оқушыны тануға, қалыптастыруға алғы шарт болып табылатын саналық пен белсенділік, жүйелілік, жеке ерекшелігін ескеру ұстанымдарын, сол сияқты оқытудың ізгілік ұстанымы мен тұлға қылыптастырудың нәтижелі жолына қол жеткізу үшін педагогикалық әсерлердің жүйесін толық қамтитын үйлесімділік ұстанымдарының бірлігі ерекше мәнді. Мұғалім жеке тұлғаны дамыту шарттарын, қалыптастыру жолдарын, іс-әрекет түрлерінің өзіндік моделін жасады.

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Шегебаева Гүлжан Мүслімқызының жұмыс жүйесіне сипаттама Білім бастауы мектеп болса, ме

6 слайд
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Шегебаева Гүлжан Мүслімқызының жұмыс жүйесіне сипаттама Білім бастауы мектеп болса, мектептің басты тұлғасы, жүрегі - мұғалім. Мұғалім “Сын тұрғысынан ойлау бағдарламасының әдіс-тәсілдерін пайдалану арқылы оқушылардың сауаттылығын арттыру” тақырыбында жұмыс істейді. Өзінің оқыту әрекетіне, іс-тәжірибесін ұйымдастыруда оқушы тұлғасын жан-жақты дамуын зерттеуді,сауаттылығын арттыру, оқушылардың белсенді танымдық әрекетін жетілдіруге негізделген педагогикалық технологияны пайдалана отырып, ізденімпаздыққа баулу, танымдық белсенділігін көтеру жолдарын анықтауды мақсат етеді. Бұл мақсатты жүзеге асыру үшін, ұстаз алдына мынадай міндеттер қойып отыр. 1. Оқушыларды көздеген мақсатқа жету үшін топпен жұмыс арқылы, көзқарас дербестігін қалыптастыру ; 2. Пән негіздерін жан-жақты әрі өмірмен байланыстыра отырып меңгерту,әдіс- тәсілдерін нақтылау; 3. Оқушылардың дарынын ашуға және жетілдіруге қолайлы жағдай туғызу; 4. Кез келген ақпаратқа өзіндік талдау жасап, шешім қабылдай алатын тұлға моделін жасау.

Қазіргі таңда “білімді адам” ұғымын өмірге икемді адам ұғымы алмастырып отырғаны белгілі. Баланы болашақ өмірге бейім етіп тәр

7 слайд
Қазіргі таңда “білімді адам” ұғымын өмірге икемді адам ұғымы алмастырып отырғаны белгілі. Баланы болашақ өмірге бейім етіп тәрбиелеу процесі жаңалықтарға да, ізденістерге де толы. Оқушының бейімділігіне, ББД – на қойылатын талап – мұғалім ізденісінен, шығармашылығына түрткі, алғы шарт деуге болады. Шегебаева Гүлжан - өзінің оқыту әрекетін ұйымдастыруда балаға тұлға ретінде ерекше көңіл бөлетін ұстаз. Ол өзінің мұғалімдік тәжірибесінде оқушының ой өрісін, сөйлеу, жазу сауаттылығын көтеруге арналған әдіс-тәсілдер жүйесін өте сауатты, тиімді қолданады. Көздеген мақсатқа жету үшін кез келген мұғалім жаңа педагогикалық құндылықтарға, ғылыми – зерттеушілік әрекетті игеруге талпынатыны белгілі. Бұл - ең күрделі процесс. Қазіргі кезде білім беру , оқыту үрдісінде көптеген жаңа оқу технологиялары қолданысқа енді. Шегебаева Гүлжан өз тәжірибесінде “Сын тұрғысынан ойлау бағдарламасының әдіс-тәсілдерін пайдалану арқылы оқушылардың сауаттылығын арттыру” технологиясын басшылыққа алады. Бұл оқыту технологиясының теориялық негізі – Д.Дьюи еңбектеріне, психологиялық негізі – Л.Е.Выготскийдің оқушының ақыл – ойы қабілетінің даму зоналары туралы теориясынан алынған.

Шығармашыл тұлға  Жауапкершілік  Сын  Әділдік  Рухани жан дүниесінің байлығы  Көзқарас дербестігі  Қайырымды

8 слайд
Шығармашыл тұлға  Жауапкершілік  Сын  Әділдік  Рухани жан дүниесінің байлығы  Көзқарас дербестігі  Қайырымдылық  Мотивация Аксиологиялық әлеует Көркем шығармашылық әлеует Коммуникативтік әлеует Танымдық (гносеологиялық) әлеует Сыни ойлауды дамыту: Қалыптастыру, талдау, ізденіс, сендіру, бақылау, бағыттау, жүйелеу, дамыту 1.Оқушылардың көркем ойлау және сөйлеу іскерлігін Дамытуға арналған зерттеу жұмыстарын талдау 2.Пән негіздерін жан-жақты әрі өмірмен байланыстыра отырып меңгерту тәсілдеріннақтылау 3. Оқушылардың дарынын ашуға және жетілдіруге қолайлы жағдай туғызу 4. Кез келген ақпаратқа өзіндік талдау жасап, шешім қабылдай алатын тұлға моделін жасау 5Оқушы тұлғасының жан-жақты дамуын зерттеу: оқушылардың белсенді танымдық әрекетін жетілдіруге негізделген жаңа педагогикалық технологияны пайдалана отырып, ізденімпаздыққа баулу, танымдық белсенділігін көтеру жолдарын анықтау 6.Шығармашыл тұлға қалыптастырудың педагогикалық негізі

Оқыту процесіне жаңа технологияны енгізу сол пәнді оқытудың тиімділігін арттырады. Сыни ойлауды дамыту әдіс-тәсілдерін пайдала

9 слайд
Оқыту процесіне жаңа технологияны енгізу сол пәнді оқытудың тиімділігін арттырады. Сыни ойлауды дамыту әдіс-тәсілдерін пайдалану оқушылардың сабақта да, сабақтан тыс уақытта да жұмыс істеуіне, өздігінен білімін жетілдіріп, өзін - өзі тексеруіне де жақсы әсер етеді. Оқушылар да өздерінің білім деңгейіне, іс-әрекетіне деген жеке жауапкершілік пайда болады. Жобамен жұмыс істеу барысында оқушылар өз бетімен керекті мәліметтерді табуға, түрлі дерек көздерін пайдалануға үйренеді. Мұғалім олардың тең құқылы әріптесіне және кеңесшісіне айналады. Бірігіп жұмыс істеу ұжымды жақындастырады: оқушылардың өзара қарым – қатынасы мен ынтымақтастығы, бірін – бірі түсінуі артады. Әрбір оқушы өзінің бастаған жұмысының толық нәтижесін көрсету үшін, оны жақсы аяқтауға тырысады. Мазмұн бойынша түсінігін айта алады, өз ойын жеткізе алады, салыстырады, талдайды, сұраққа жауап бере алады, оны дәлелдей алады. - Дәлелдерді есте сақтайды; - Ой елегінен өткізуге үйренеді; - Алған білімін жаңа жағдайларда пайдаланады; - Талдайды; - Қорытады (жаңа бір нәрселерді жасау үшін идеяларды біріктіреді; - Бағалауды үйренеді. Болжамданған нәтиже

Халқымыздың тарихындағы ақыл – ойдың алыбы Абай “Адамға үш алуан адамнан мінез жұғады: ата – анадан, ұстазынан, құрбысынан, әсі

10 слайд
Халқымыздың тарихындағы ақыл – ойдың алыбы Абай “Адамға үш алуан адамнан мінез жұғады: ата – анадан, ұстазынан, құрбысынан, әсіресе, қайсысын жақсы көрсе, содан көп жұғады” – деген. Ал көңіл түпкірінде “Сүйікті ұстаз” болуды армандайтын мұғалім кемде-кем болар!? Өмірдің өзі педагогикаға жаңалықтарды үсті – үстіне әкелуде: жастар тез есейеді, олардың адамгершілік тәрбиесі, өмірге бейім болып қалыптасуы басты мәселеге айналып отыр. Міне, сондықтан да бала үшін өз ойын ашық жеткізе алатын орынға айналуы, дүниежүзілік білім кеңестігіне енуі бүкіл оқу - әдістемелік жүйеге, оқытушылар алдына жаңа талап, жаңа міндеттер қойып отырған қазіргі кезде оқушы өміріндегі мұғалімнің ролі ерекше. Біз, білім беру – адамзаттық ортақ игілігіне айналған дәуірде өмір сүрудеміз. Жоғары оқу орнын бітіріп, еңбекке араласқалы бері жаңалыққа толы, үздіксіз үрдістің бел ортасындамын. Меніңше, бұл өзгерістер білім беру үрдісінде субъектіні дамыту мен оның өзін-өзі дамытуына бағытталған инновациялық–дидактикалық іс- әрекетті талап етеді. Біз, мұғалімдер, балалардың өзіндік орнын сезінуге әсер ететіндей жағдай туғызуға міндеттіміз. Қазіргі таңда жеке адамның жан-жақты дамуына үлкен мән беріліп отыр. Жас жеткіншектің келешегін, оның жанұясының материалдық тұрмысы емес, қабілеті, талабы, ерік күші айқындауы керек. Баланың бойына өзіне деген сенімділік, жауапкершілік сезімдерін үйде ата – анасы, мектепте ұстаздар сіңіруі абзал. Сондықтан бала жас кезінен-ақ еркін ойлауға, алдына қойған істі жоспарлап, оны соңына дейін жеткізуге, кедергілерге қарсы тұруға бейімделгені жөн. Олай болса, әр сабақта оқушылардың әр мәселеге сыни көзқарасын қалыптастырып, оларды ашық, еркін сөйлеуге баулу – ұстаздың міндеті. Ұстаздар қауымының жұмысы жеміс ағашының жеміс бергеніне өте ұқсас, ағаш өнім беру үшін қаншама күтіп – баптауды қажет етеді. Біздің балаларға тәрбие, білім беруіміз де соншалықты еңбекті қажет етеді. Педагогикада бар инновациялық әдіс – тәсілдерді пайдалана отырып, жан-жақты дамыған тұлға қалыптастыруды өзіме мақсат еткенде, осы ойды жадымда ұстаймын. Қоғам талабына сай, өмір сүруге қабілетті оқушы дайындау үшін дидактиканың мына ұстаным, қағидаларына жүгінемін. Оқушының ғылыми білімді меңгеруін, дүниетанымының қалыптасуын қамтамасыз ететін оқытудың ғылымилық ұстанымы, ғылым мен тәжірибенің диалектикалық байланысын ашатын өмірмен байланыстылық ұстанымы, оқушыны тануға, қалыптастыруға алғы шарт болып табылатын саналық пен белсенділік, жүйелілік, жеке ерекшелігін ескеру ұстанымдарын, сол сияқты оқытудың ізгілік ұстанымы мен тұлға қалыптастырудың нәтижелі жолына қол жеткізу үшін Педагогикалық эссе

педагогикалық әсерлердің жүйесін толық қамтитын үйлесімділік ұстанымының мәні ерекше деп ойлаймын.Көздеген мақсатқа жету үшін

11 слайд
педагогикалық әсерлердің жүйесін толық қамтитын үйлесімділік ұстанымының мәні ерекше деп ойлаймын.Көздеген мақсатқа жету үшін кез келген мұғалім жаңа педагогикалық құндылықтарға, ғылыми-зертеушілік әрекетті игеруге талпынады. Бұл – ең күрделі үрдіс. К.Д.Ушинский: “Мұғалім -өзінің білімін үздіксіз көтеріп отырғанда ғана мұғалім, оқуды, ізденуді тоқтатысымен, оның мұғалімдігі де жойылады”, - деген. Қазіргі кезде білім беру, оқыту үрдісінде көптеген жаңа оқу технологиялары қолданысқа енді. Сабақ жоспарлауда “ C ын тұрғысынан ойлау бағдарламасының әдіс- тәсілдерін пайдалану арқылы оқушылардың сауаттылығын арттыру” бағдарламасын негізге аламын. Бұл оқыту технологиясының пс...