Сын тұрғысынан ойлау модулі. Презентация.
беріледі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
сертификат алыңыз!
1 слайд
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету модулін өз
сабақтар топтамасына кіріктірудің мақсаты:
оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін
дамыту, бақылауға, ойлауға, талдауға үйренуін
қалыптастыру;
Күтілетін нәтиже:
оқушылар ойын еркін айта алады, сыни тұрғыдан
бақылау жүргізе алады, жоғары ойлау қабілеті
қалыптасады; ақпаратты өз бетінше ұғынады және
меңгере алады;
1 слайд
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету модулін өз сабақтар топтамасына кіріктірудің мақсаты: оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыту, бақылауға, ойлауға, талдауға үйренуін қалыптастыру; Күтілетін нәтиже: оқушылар ойын еркін айта алады, сыни тұрғыдан бақылау жүргізе алады, жоғары ойлау қабілеті қалыптасады; ақпаратты өз бетінше ұғынады және меңгере алады;
2 слайд
Ой қозғау
Ассоциация В.Ю.Драгунс
кий
“ Больше
всего на
свете”
Антонимы
“ Праздник
Наурыз”
Как?
“ Праздник 8
Марта”
Чей? Чья?
Чьё? Чьи?
“ Праздник
1 Мая” Венн
диаграммасы
Джиксо
Синквейн
Эссе Танымдық процеске
қатыстыру, актуаландыру
үшін;
Ақпаратты қысқа да нұсқа
жазбаша түрде тұжырымдай
алу үшін;
Салыстырып отырған түсінік
пен құбылыстың ортақ және
ерекшеліктерін анықтау үшін
Мәтінмен өз бетінше жұмыс
жасау дағдысын дамыту үшін;
Ұсынылған тақырып
бойынша жан - жақты
түйіндеме жасай алуы үшін
О қушылар сыни тұрғыдан ойлай
отырып, өз ойын жүйелі жеткізе
алуы үшін;
2 слайд
Ой қозғау Ассоциация В.Ю.Драгунс кий “ Больше всего на свете” Антонимы “ Праздник Наурыз” Как? “ Праздник 8 Марта” Чей? Чья? Чьё? Чьи? “ Праздник 1 Мая” Венн диаграммасы Джиксо Синквейн Эссе Танымдық процеске қатыстыру, актуаландыру үшін; Ақпаратты қысқа да нұсқа жазбаша түрде тұжырымдай алу үшін; Салыстырып отырған түсінік пен құбылыстың ортақ және ерекшеліктерін анықтау үшін Мәтінмен өз бетінше жұмыс жасау дағдысын дамыту үшін; Ұсынылған тақырып бойынша жан - жақты түйіндеме жасай алуы үшін О қушылар сыни тұрғыдан ойлай отырып, өз ойын жүйелі жеткізе алуы үшін;
3 слайд
О қушылар сыни
тұрғыдан ойлай
отырып, өз ойын
жүйелі жеткізе
алды
Өзара
ынтымықтастықта
әрекет етуді,
еркін сөйлесіп
пікірін білдіруді
үйренді
Дәлелдерді сын
тұрғысынан
айтуды үйренді,
өзгелердің пікірін
саластыра білді Оқушы ой
толғанысын
күнделікті оқу
процесінде
ұйымдастырды
Оқушылардың
шығармашылық
қабілеті артты Оқушы өзіне,
басқаға сын көзбен
қарап, баға беруге
үйрендіДо, ре, ми ,фа, соль, ля, си
Сколько клавиш посмотри:
Чёрные и белые –
По ним пальцы бегают
Нәтижесінде...
3 слайд
О қушылар сыни тұрғыдан ойлай отырып, өз ойын жүйелі жеткізе алды Өзара ынтымықтастықта әрекет етуді, еркін сөйлесіп пікірін білдіруді үйренді Дәлелдерді сын тұрғысынан айтуды үйренді, өзгелердің пікірін саластыра білді Оқушы ой толғанысын күнделікті оқу процесінде ұйымдастырды Оқушылардың шығармашылық қабілеті артты Оқушы өзіне, басқаға сын көзбен қарап, баға беруге үйрендіДо, ре, ми ,фа, соль, ля, си Сколько клавиш посмотри: Чёрные и белые – По ним пальцы бегают Нәтижесінде...
4 слайд
Сабақ құрылымы үш кезең бойынша жүзеге асырылды:
1.Қызығушылығын
ояту кезеңі 2.Мағынаны ашу
кезеңі 3.Ойтолғаныс
кезеңі
Ой қозғау
Синквейн
Венн диаграммасы
Ассоциация
Джиксо Эссе
4 слайд
Сабақ құрылымы үш кезең бойынша жүзеге асырылды: 1.Қызығушылығын ояту кезеңі 2.Мағынаны ашу кезеңі 3.Ойтолғаныс кезеңі Ой қозғау Синквейн Венн диаграммасы Ассоциация Джиксо Эссе