Материалдар / Сын тұрғысынан ойлау модулі. Презентация.

Сын тұрғысынан ойлау модулі. Презентация.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сындарлы оқытуға негізделген сабақтар оқушыларға өз білімдері мен сенімдері жайында ойланып, сұрақ қойып, білімін толықтырып, белгілі бір тақырыпты оқып білу кезіңде өз түсінігін өзгертуге мүмкіндік береді. Бұл үдеріс оқушының өз болжамдарына күмәнмен, сыни тұрғыдан ойлауға қарай отырып, сол арқылы әлем, тіршілік, жаратылыс туралы өзінің түсінігің тереңдетіп, кеңейтуге ұмтылу мүмкіндігін ұлғайтады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
529
0 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету модулін өз сабақтар топтамасына кіріктірудің мақсаты: оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау қабілетте

1 слайд
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету модулін өз сабақтар топтамасына кіріктірудің мақсаты: оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыту, бақылауға, ойлауға, талдауға үйренуін қалыптастыру; Күтілетін нәтиже: оқушылар ойын еркін айта алады, сыни тұрғыдан бақылау жүргізе алады, жоғары ойлау қабілеті қалыптасады; ақпаратты өз бетінше ұғынады және меңгере алады;

1 слайд

Сын тұрғысынан ойлауға үйрету модулін өз сабақтар топтамасына кіріктірудің мақсаты: оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыту, бақылауға, ойлауға, талдауға үйренуін қалыптастыру; Күтілетін нәтиже: оқушылар ойын еркін айта алады, сыни тұрғыдан бақылау жүргізе алады, жоғары ойлау қабілеті қалыптасады; ақпаратты өз бетінше ұғынады және меңгере алады;

Ой қозғау Ассоциация В.Ю.Драгунс кий “ Больше всего на свете” Антонимы “ Праздник Наурыз” Как? “ Праздник 8 Марта” Чей? Чья

2 слайд
Ой қозғау Ассоциация В.Ю.Драгунс кий “ Больше всего на свете” Антонимы “ Праздник Наурыз” Как? “ Праздник 8 Марта” Чей? Чья? Чьё? Чьи? “ Праздник 1 Мая” Венн диаграммасы Джиксо Синквейн Эссе Танымдық процеске қатыстыру, актуаландыру үшін; Ақпаратты қысқа да нұсқа жазбаша түрде тұжырымдай алу үшін; Салыстырып отырған түсінік пен құбылыстың ортақ және ерекшеліктерін анықтау үшін Мәтінмен өз бетінше жұмыс жасау дағдысын дамыту үшін; Ұсынылған тақырып бойынша жан - жақты түйіндеме жасай алуы үшін О қушылар сыни тұрғыдан ойлай отырып, өз ойын жүйелі жеткізе алуы үшін;

2 слайд

Ой қозғау Ассоциация В.Ю.Драгунс кий “ Больше всего на свете” Антонимы “ Праздник Наурыз” Как? “ Праздник 8 Марта” Чей? Чья? Чьё? Чьи? “ Праздник 1 Мая” Венн диаграммасы Джиксо Синквейн Эссе Танымдық процеске қатыстыру, актуаландыру үшін; Ақпаратты қысқа да нұсқа жазбаша түрде тұжырымдай алу үшін; Салыстырып отырған түсінік пен құбылыстың ортақ және ерекшеліктерін анықтау үшін Мәтінмен өз бетінше жұмыс жасау дағдысын дамыту үшін; Ұсынылған тақырып бойынша жан - жақты түйіндеме жасай алуы үшін О қушылар сыни тұрғыдан ойлай отырып, өз ойын жүйелі жеткізе алуы үшін;

О қушылар сыни тұрғыдан ойлай отырып, өз ойын жүйелі жеткізе алды Өзара ынтымықтастықта әрекет етуді, еркін сөй

3 слайд
О қушылар сыни тұрғыдан ойлай отырып, өз ойын жүйелі жеткізе алды Өзара ынтымықтастықта әрекет етуді, еркін сөйлесіп пікірін білдіруді үйренді Дәлелдерді сын тұрғысынан айтуды үйренді, өзгелердің пікірін саластыра білді Оқушы ой толғанысын күнделікті оқу процесінде ұйымдастырды Оқушылардың шығармашылық қабілеті артты Оқушы өзіне, басқаға сын көзбен қарап, баға беруге үйрендіДо, ре, ми ,фа, соль, ля, си Сколько клавиш посмотри: Чёрные и белые – По ним пальцы бегают Нәтижесінде...

3 слайд

О қушылар сыни тұрғыдан ойлай отырып, өз ойын жүйелі жеткізе алды Өзара ынтымықтастықта әрекет етуді, еркін сөйлесіп пікірін білдіруді үйренді Дәлелдерді сын тұрғысынан айтуды үйренді, өзгелердің пікірін саластыра білді Оқушы ой толғанысын күнделікті оқу процесінде ұйымдастырды Оқушылардың шығармашылық қабілеті артты Оқушы өзіне, басқаға сын көзбен қарап, баға беруге үйрендіДо, ре, ми ,фа, соль, ля, си Сколько клавиш посмотри: Чёрные и белые – По ним пальцы бегают Нәтижесінде...

Сабақ құрылымы үш кезең бойынша жүзеге асырылды: 1.Қызығушылығын ояту кезеңі 2.Мағынаны ашу кезеңі 3.Ойтолғаныс кезеңі Ой

4 слайд
Сабақ құрылымы үш кезең бойынша жүзеге асырылды: 1.Қызығушылығын ояту кезеңі 2.Мағынаны ашу кезеңі 3.Ойтолғаныс кезеңі Ой қозғау Синквейн Венн диаграммасы Ассоциация Джиксо Эссе

4 слайд

Сабақ құрылымы үш кезең бойынша жүзеге асырылды: 1.Қызығушылығын ояту кезеңі 2.Мағынаны ашу кезеңі 3.Ойтолғаныс кезеңі Ой қозғау Синквейн Венн диаграммасы Ассоциация Джиксо Эссе