Сын тұрғысынан ойлауды дамыту
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Шымкент қаласы
№63 Қ.Сәтбаев жом
биология пәні
мұғалімі Тохтаров
Туйчибек
Мақсатым:
Тізбектелген сабақтар топтамасында
7 модульді кіріктіру арқылы оқытудағы жаңа тәсілдерді тиімді пайдалану, оқушылардың биология
пәніне деген қызығушылығын арттыру, логикалық ойлау қабілеттерін жетілдіру, өз бетінше іздене
отырып, алған білімдерін болашақта тиімді пайдалана білуге ықпал ету
Нәтиже:
Жаңа тәсілдерді тиімді қолдану арқылы оқушылардың биология пәніне деген қызығушылығы
артады, логикалық ойлау қабілеттері дамиды, өз бетінше ізденуге үйренеді, алған білімдерін
болашақта тиімді пайдалана алады
№
Сабақтың
тақырыбы
Оқытудың негізгі
мақсаттары
Белсенді оқытуда
қолданатын
әдіс - тәсілдер
Модульдердің кіріктірілуі Оқыту
нәтижелері
Бағалау, соның
ішінде оқыту
үшін бағалау
Барлығын
қосқанда
Негізгі
дереккөздермен
ресурстар
1
Экология
негіздері
Қазақстан
экологиясының апатты
аймақтарының пайда
болу себептерін білу.
Орал теңізінің
экологияға тигизетін
әсерін анықтай алу.
Проблемадан шығу
жолдарын талқылай
алу.
«Веер»
«Миға шабуыл»
«ДЖИКСО»
«Қарлы боран»
«ББҮ»
Оқу мен оқутыдағы жаңа тәсілдер,
Сыни тұрғысынан ойлауға үйрету,
Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау,
Талантты және дарынды балаларды
оқыту,
Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Қазақстан экологиясының
апатты аймақтарының пайда
болу себептерін біледі.
Орал теңізінің экологияға
тигизетін әсерін анықтай
алады.
Проблемадан шығу
жолдарын талқылай алады
«Екі жұлдыз бір
тілек»,
«Жетон»,
«Бағдаршам»
А. Қазақстан экологиясының апатты
аймақтарының пайда болу
себептерін біледі, проблемадан
шығу жолдарын талқылайды.
В.Мәтінді оқып, түсіндіре алады.
Проблемаларды анықтай біледі.
С.Мағынаны таниды, мазмүнын
түсінеді. Табиғатты таза сақтау
керектігін түсінеді
9-сыныпқа арналған,
Биология оқулығы
(Атамура 2005ж),
www.ustaz.kz
Флипчарт, стикерлер,
тағырыптық
фотосуреттер
2
Қазақстандағы
қорықтардың
орналасқан жері.
Қорықтар туралы білу.
Қорықтарды
орналасқан жерін білу.
Қорықтардың маңызын
түсіну.
«өрмекшінің
өрнегі»
«Ребус»
«ДЖИКСО»
«Еркін талқылау»
«СМС»
Оқу мен оқутыдағы жаңа тәсілдер,
Сыни тұрғысынан ойлауға үйрету,
Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау,
Оқыту мен оқуда ақпараттық
коммуникациялық технологияларды
пайдалану.
Қорықтар туралы біледі.
Қорықтарды орналасқан
жерін талдайды.
Қорықтардың маңызын
түсінеді
«Реңді
жұлдызша»
«Тақтадағы
бағалау»
«Қол соғу»
А. Қорықтардың түрлерін биледі,
олардың табиғаттағы мағызын
талқылайды.
В. Мәтінді оқиды, түсіндіреді,
қорықтардың орналасқан жерын
біледі.
С. Қорықтар туралы түсінеді.
9-сыныпқа арналған,
Биология оқулығы
(Атамура 2005ж),
www.ustaz.kz
Флипчарт, маркер,
стикерлер,
фотосуреттер
3
Қазақстан
қорықтарында
тіршілік ететін
өсімдіктер мен
жануарлар.
Қорықтарда
мекендейтін өсімдік
және жануарлар
дың түрлері туралы
білу.
«Ақсу жабағылы»
қорығы туралы мәлімет
жинау.
Қорықтарға адамның
келтірер пайдасын
талқылау
«Веер»
«Миға шабуыл»
«ДЖИКСО»
«ЭССЕ»
«ББҮ»
Оқу мен оқутыдағы жаңа тәсілдер,
Сыни тұрғысынан ойлауға үйрету,
Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау,
Талантты және дарынды балаларды
оқыту,
Оқытуды басқару және көшбасшылық,
Қорықтарда мекендейтін
өсімдік және жануарлар
дың түрлерін біледі.
«Ақсу жабағылы» қорығы
туралы мәлімет жинайды.
Қорықтарға адамның
келтірер пайдасын
талқылайды
«Қол соғу»,
«Жетон»,
«Тақтадағы
бағалау»
А. Қорықтарда мекендейтін өсімдік
және жануарлардың түрлерін
биледі, олардың табиғаттағы
мағызын талқылайды.
В. . Мәтінді оқып, түсіндіре алады.
Қорықтардың ашылу себептерін
қарастырады.
С.Мағынаны таниды, мазмүнын
түсінеді. Табиғатты аялау керектігін
түсінеді
9-сыныпқа арналған,
Биология оқулығы
(Атамура 2005ж),
www.ustaz.kz
Флипчарт, стикерлер,
тағырыптық
фотосуреттер
4
Қазақстанның
қызыл кітабы
Қызыл кітаптің
мағынасын ашу.
Қызыл кітапқа
еңгізілген өсімдіктер
және жануарлар
туралы мәлімет жинау.
өсімдіктер және
жануарлардың көбейту
«өз жартыңды
тап»
«Сұрақ жауап»
«Фишбоун»
«Қарлы боран»
«Тазалық ойыны»
Оқу мен оқутыдағы жаңа тәсілдер,
Сыни тұрғысынан ойлауға үйрету,
Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау,
Талантты және дарынды балаларды
оқыту,
Оқытуды басқару және көшбасшылық.,
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне
сәйкес оқыту және оқу.
Қызыл кітаптің мағынасын
ашады.
Қызыл кітапқа еңгізілген
өсімдіктер және жануарлар
туралы мәлімет жинайды.
өсімдіктер және
жануарлардың көбейтуге
әрекет жасайды.
«Бағдаршам»
«Тақтадағы
бағалау»
«Қол соғу»
А. Қызыл кітапқа еңгізілген
өсімдіктер және жануарлар туралы
мәлімет жинайды, талдау жасайды.
В. Тақырыптың мағынасын ашады,
өсімдіктер мен жануарлардың
маңызын түсінеді.
С. Қызыл кітаптің мағынысын
ашады, өсімдіктерді қадірлеуге
әрекет жасайды.
9-сыныпқа арналған,
Биология оқулығы
(Атамура 2005ж)
www.ustaz.kz
Флипчарт, стикерлер,
тағырыптық
фотосуреттер
1 слайд
Шымкент қаласы №63 Қ.Сәтбаев жом биология пәні мұғалімі Тохтаров Туйчибек Мақсатым: Тізбектелген сабақтар топтамасында 7 модульді кіріктіру арқылы оқытудағы жаңа тәсілдерді тиімді пайдалану, оқушылардың биология пәніне деген қызығушылығын арттыру, логикалық ойлау қабілеттерін жетілдіру, өз бетінше іздене отырып, алған білімдерін болашақта тиімді пайдалана білуге ықпал ету Нәтиже: Жаңа тәсілдерді тиімді қолдану арқылы оқушылардың биология пәніне деген қызығушылығы артады, логикалық ойлау қабілеттері дамиды, өз бетінше ізденуге үйренеді, алған білімдерін болашақта тиімді пайдалана алады № Сабақтың тақырыбы Оқытудың негізгі мақсаттары Белсенді оқытуда қолданатын әдіс - тәсілдер Модульдердің кіріктірілуі Оқыту нәтижелері Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау Барлығын қосқанда Негізгі дереккөздермен ресурстар 1 Экология негіздері Қазақстан экологиясының апатты аймақтарының пайда болу себептерін білу. Орал теңізінің экологияға тигизетін әсерін анықтай алу. Проблемадан шығу жолдарын талқылай алу. «Веер» «Миға шабуыл» «ДЖИКСО» «Қарлы боран» «ББҮ» Оқу мен оқутыдағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғысынан ойлауға үйрету, Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау, Талантты және дарынды балаларды оқыту, Оқытуды басқару және көшбасшылық. Қазақстан экологиясының апатты аймақтарының пайда болу себептерін біледі. Орал теңізінің экологияға тигизетін әсерін анықтай алады. Проблемадан шығу жолдарын талқылай алады «Екі жұлдыз бір тілек», «Жетон», «Бағдаршам» А. Қазақстан экологиясының апатты аймақтарының пайда болу себептерін біледі, проблемадан шығу жолдарын талқылайды. В.Мәтінді оқып, түсіндіре алады. Проблемаларды анықтай біледі. С.Мағынаны таниды, мазмүнын түсінеді. Табиғатты таза сақтау керектігін түсінеді 9-сыныпқа арналған, Биология оқулығы (Атамура 2005ж), www.ustaz.kz Флипчарт, стикерлер, тағырыптық фотосуреттер 2 Қазақстандағы қорықтардың орналасқан жері. Қорықтар туралы білу. Қорықтарды орналасқан жерін білу. Қорықтардың маңызын түсіну. «өрмекшінің өрнегі» «Ребус» «ДЖИКСО» «Еркін талқылау» «СМС» Оқу мен оқутыдағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғысынан ойлауға үйрету, Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау, Оқыту мен оқуда ақпараттық коммуникациялық технологияларды пайдалану. Қорықтар туралы біледі. Қорықтарды орналасқан жерін талдайды. Қорықтардың маңызын түсінеді «Реңді жұлдызша» «Тақтадағы бағалау» «Қол соғу» А. Қорықтардың түрлерін биледі, олардың табиғаттағы мағызын талқылайды. В. Мәтінді оқиды, түсіндіреді, қорықтардың орналасқан жерын біледі. С. Қорықтар туралы түсінеді. 9-сыныпқа арналған, Биология оқулығы (Атамура 2005ж), www.ustaz.kz Флипчарт, маркер, стикерлер, фотосуреттер 3 Қазақстан қорықтарында тіршілік ететін өсімдіктер мен жануарлар. Қорықтарда мекендейтін өсімдік және жануарлар дың түрлері туралы білу. «Ақсу жабағылы» қорығы туралы мәлімет жинау. Қорықтарға адамның келтірер пайдасын талқылау «Веер» «Миға шабуыл» «ДЖИКСО» «ЭССЕ» «ББҮ» Оқу мен оқутыдағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғысынан ойлауға үйрету, Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау, Талантты және дарынды балаларды оқыту, Оқытуды басқару және көшбасшылық, Қорықтарда мекендейтін өсімдік және жануарлар дың түрлерін біледі. «Ақсу жабағылы» қорығы туралы мәлімет жинайды. Қорықтарға адамның келтірер пайдасын талқылайды «Қол соғу», «Жетон», «Тақтадағы бағалау» А. Қорықтарда мекендейтін өсімдік және жануарлардың түрлерін биледі, олардың табиғаттағы мағызын талқылайды. В. . Мәтінді оқып, түсіндіре алады. Қорықтардың ашылу себептерін қарастырады. С.Мағынаны таниды, мазмүнын түсінеді. Табиғатты аялау керектігін түсінеді 9-сыныпқа арналған, Биология оқулығы (Атамура 2005ж), www.ustaz.kz Флипчарт, стикерлер, тағырыптық фотосуреттер 4 Қазақстанның қызыл кітабы Қызыл кітаптің мағынасын ашу. Қызыл кітапқа еңгізілген өсімдіктер және жануарлар туралы мәлімет жинау. өсімдіктер және жануарлардың көбейту «өз жартыңды тап» «Сұрақ жауап» «Фишбоун» «Қарлы боран» «Тазалық ойыны» Оқу мен оқутыдағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғысынан ойлауға үйрету, Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау, Талантты және дарынды балаларды оқыту, Оқытуды басқару және көшбасшылық., Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. Қызыл кітаптің мағынасын ашады. Қызыл кітапқа еңгізілген өсімдіктер және жануарлар туралы мәлімет жинайды. өсімдіктер және жануарлардың көбейтуге әрекет жасайды. «Бағдаршам» «Тақтадағы бағалау» «Қол соғу» А. Қызыл кітапқа еңгізілген өсімдіктер және жануарлар туралы мәлімет жинайды, талдау жасайды. В. Тақырыптың мағынасын ашады, өсімдіктер мен жануарлардың маңызын түсінеді. С. Қызыл кітаптің мағынысын ашады, өсімдіктерді қадірлеуге әрекет жасайды. 9-сыныпқа арналған, Биология оқулығы (Атамура 2005ж) www.ustaz.kz Флипчарт, стикерлер, тағырыптық фотосуреттер
2 слайд
7 модуль
Сын
тұрғысынан
ойлауға үйрету
Оқыту мен
оқудағы жаңа
тәсілдер
Оқу үшін
бағалау және
оқуды бағалау
Талантты және
дарынды
балаларды
оқыту
Оқыту мен
оқуда (АКТ)
пайдалану
Оқушылардың
жас
ерекшеліктеріне
сәйкес оқыту
және оқу
Оқытуды
басқару және
көшбасшылық
Тізбектелген сабақтар топтамасына 7 модульді
ықпалдастыру
Оқушыларға берілген ақпарат пен
мәліметтерді синтездеуді,оның
маңыздылығы мен қажеттілігін талдауды
үйретеді
"Қалай оқу керектігін үйрету" оқушыларға
оқуды өз бетінше жалғастыра алатын білім
жинау жауапкершілігін түсінуге қалай
көмектесуге болатынын көрсетеді
Оқушылармен кері байланысты орната
отырып,өздерінің жеткен жетістіктерінің
деңгейін көрсете біледі
АКТ ғылыми ұғымдарды түсіндіру және
қабылдауда мұғалімге көмектесетін
құрал болып табылады
Қазақстанның кеңеюі үшін
оқушылардың таланты мен қабілетін
оқу барысында дамыту өте маңызды
Білім деңгейіне қарай берілген тапсырма,
білім алу әрекеті немесе үдерісі ретінде
едәуір қызықтырған
Мұғалім-оқыту мен оқу тәжірибесін
жетілдіру жұмысының көшбасышы.
“Веер” әдісі, “Джигсо”
әдісі 1 үйде 3 қонақта,
“ББҮ”, “Фишбоун”,
“Өз жартыңды тап”,
“Өрмекшінің торы”
әдісі
“Миға шабуыл”
әдісі, “Джиксо ”,
“Тест” әдісі
“Джиксо”
“Фишбоун” әдісі
“Өрмекшінің торы”
әдісі, “Өз жартыңды
тап” әдісі,
“Фишбоун” әдісі,
“Автор” әдісі”
“Өрмекшінің
өрнегі”, “ББҮ” әдісі
“Сұрақ қою, қайта
сұрақ қою” әдісі,
“Қарлы боран” әдісі
Жоспарлаудағы
қиындықтар және оны
шешу жолдары
Жою жолдары
Әріптестермен кеңесе
отырып әдіс-тәсілдерді
таңдадым, логикалық
тапсырмалар ды
дайындауда АКТ – дан
пайдаландым, бағалау
критериін оқушыларға
түсінікті етіп, бірге
талдау арқылы
құрастырдым.
Алдағы жоспар
Барлық
оқушылардың ой -
өрісін кемелдендіру
үшін, оларға «Сын
тұрғысынан ойлауға
үйрететін » әдіс –
тәсілдерді көбірек
пайдалану. Жеті
модуль идеяаларын
терең меңгеріп,
оқытудағы жаңа әдіс
– тәсілдерді
сабақтарымда тиімді
қолдану.
Қиындықтар
Әдіс-тәсілдерді таңдауда,
талантты және дарынды
балаларға қосымша
тапсырмалар дайындауда,
бағалау критерийлерін
құруда.
2 слайд
7 модуль Сын тұрғысынан ойлауға үйрету Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау Талантты және дарынды балаларды оқыту Оқыту мен оқуда (АКТ) пайдалану Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқытуды басқару және көшбасшылық Тізбектелген сабақтар топтамасына 7 модульді ықпалдастыру Оқушыларға берілген ақпарат пен мәліметтерді синтездеуді,оның маңыздылығы мен қажеттілігін талдауды үйретеді "Қалай оқу керектігін үйрету" оқушыларға оқуды өз бетінше жалғастыра алатын білім жинау жауапкершілігін түсінуге қалай көмектесуге болатынын көрсетеді Оқушылармен кері байланысты орната отырып,өздерінің жеткен жетістіктерінің деңгейін көрсете біледі АКТ ғылыми ұғымдарды түсіндіру және қабылдауда мұғалімге көмектесетін құрал болып табылады Қазақстанның кеңеюі үшін оқушылардың таланты мен қабілетін оқу барысында дамыту өте маңызды Білім деңгейіне қарай берілген тапсырма, білім алу әрекеті немесе үдерісі ретінде едәуір қызықтырған Мұғалім-оқыту мен оқу тәжірибесін жетілдіру жұмысының көшбасышы. “Веер” әдісі, “Джигсо” әдісі 1 үйде 3 қонақта, “ББҮ”, “Фишбоун”, “Өз жартыңды тап”, “Өрмекшінің торы” әдісі “Миға шабуыл” әдісі, “Джиксо ”, “Тест” әдісі “Джиксо” “Фишбоун” әдісі “Өрмекшінің торы” әдісі, “Өз жартыңды тап” әдісі, “Фишбоун” әдісі, “Автор” әдісі” “Өрмекшінің өрнегі”, “ББҮ” әдісі “Сұрақ қою, қайта сұрақ қою” әдісі, “Қарлы боран” әдісі Жоспарлаудағы қиындықтар және оны шешу жолдары Жою жолдары Әріптестермен кеңесе отырып әдіс-тәсілдерді таңдадым, логикалық тапсырмалар ды дайындауда АКТ – дан пайдаландым, бағалау критериін оқушыларға түсінікті етіп, бірге талдау арқылы құрастырдым. Алдағы жоспар Барлық оқушылардың ой - өрісін кемелдендіру үшін, оларға «Сын тұрғысынан ойлауға үйрететін » әдіс – тәсілдерді көбірек пайдалану. Жеті модуль идеяаларын терең меңгеріп, оқытудағы жаңа әдіс – тәсілдерді сабақтарымда тиімді қолдану. Қиындықтар Әдіс-тәсілдерді таңдауда, талантты және дарынды балаларға қосымша тапсырмалар дайындауда, бағалау критерийлерін құруда.
3 слайд
Оқыту мен оқудағы
жаңа тәсілдер
Мақсатым:
Оқушылардың биология пәніне деген қызығушылығын ояту, жаңа әдіс тәсілдерді өз
сабағымда тиімді пайдалана отырып, оқушыларды сын тұрғысынан ойлауға, өз ойын
еркін жеткізуге, алған білімдерін келешекте қолдана алатын тұлға қалыптастыру.
Әлеуметтік – сындарлылық тұрғыдан оқытуды түсіну-
«Оқыту мен оқудағы жаңа тәілдер» негізінде жатыр.
“Сұрақ қою” әдісі “Джиксо” әдісі “Веер” әдісі “ББҮ” әдісі
Қиындықтар
Жою жолдары
Болашақтағы
жоспарым
Сабақта оқушылардың топта бірлесіп жұмыс істеу дағдыларының қалыптаспағандығы, сабақ барысында
оқушылардың өз ойын толық жеткізе алмауы, оқушылардың сыни ойлау дағдыларының толық
қалыптаспағандығы салдарынан кейбір тапсырмаларды орындау барысында уақытты көп жұмсауы.
Оқушыларды зерттеушілік әңгімеге тарта отырып сұрақтарды дұрыс қоюға дағдыландыру, қосымша тапсырмалар
беру арқылы ойлау жылдамдығын арттыру.
Сындарлы теориялық оқытуға негізделген тәсілді тиімді пайдаланып, сөйлеу, талдау, дәлелдеу қабілеті дамыған
сыни тұрғыдан ойлай алатын, алған білімін өмірде пайдалана білетін тұлғаны қалыптастыру.
Александер (2004) оқытудағы
әңгіме-қарым-қатынас
жасаудың бірсарынды үдерісі
емес, керісінше, әңгіме
барысында идеялар екі
жақты бағытта жүріп, соның
негізінде оқушыны білім алу
үдерісі алға жылжитын
белсенді үдеріс деп
тұжырымдайды
Мерсер мен Литлтон (2007)
өз еңбектерінде диалог
сабақта оқушылардың
қызығушылығын
арттырумен қатар, олардың
білім деңгейінің өсуіне үлес
қосатындығын атап
көрсетті
Шанк пен Циммеран (1994)
балалардың өз оқуын
бақылауға алу мен оны
жүргізу барысында оларға
дербестік беруге баса назар
аудару
Оқушының бір-бірін
оқытуына мүмкіндік беру
Барнс (1971) сыныпта тіл
қаншалықты қоланылса,
оқушылардың оқуына
соншалықты әсер ететінін
айтады
Қолайлы оқу үшін
адамдарға кері байланыс
пен мадақтау қажет,
сондықтан да, баға ізгі болу
керек
3 слайд
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Мақсатым: Оқушылардың биология пәніне деген қызығушылығын ояту, жаңа әдіс тәсілдерді өз сабағымда тиімді пайдалана отырып, оқушыларды сын тұрғысынан ойлауға, өз ойын еркін жеткізуге, алған білімдерін келешекте қолдана алатын тұлға қалыптастыру. Әлеуметтік – сындарлылық тұрғыдан оқытуды түсіну- «Оқыту мен оқудағы жаңа тәілдер» негізінде жатыр. “Сұрақ қою” әдісі “Джиксо” әдісі “Веер” әдісі “ББҮ” әдісі Қиындықтар Жою жолдары Болашақтағы жоспарым Сабақта оқушылардың топта бірлесіп жұмыс істеу дағдыларының қалыптаспағандығы, сабақ барысында оқушылардың өз ойын толық жеткізе алмауы, оқушылардың сыни ойлау дағдыларының толық қалыптаспағандығы салдарынан кейбір тапсырмаларды орындау барысында уақытты көп жұмсауы. Оқушыларды зерттеушілік әңгімеге тарта отырып сұрақтарды дұрыс қоюға дағдыландыру, қосымша тапсырмалар беру арқылы ойлау жылдамдығын арттыру. Сындарлы теориялық оқытуға негізделген тәсілді тиімді пайдаланып, сөйлеу, талдау, дәлелдеу қабілеті дамыған сыни тұрғыдан ойлай алатын, алған білімін өмірде пайдалана білетін тұлғаны қалыптастыру. Александер (2004) оқытудағы әңгіме-қарым-қатынас жасаудың бірсарынды үдерісі емес, керісінше, әңгіме барысында идеялар екі жақты бағытта жүріп, соның негізінде оқушыны білім алу үдерісі алға жылжитын белсенді үдеріс деп тұжырымдайды Мерсер мен Литлтон (2007) өз еңбектерінде диалог сабақта оқушылардың қызығушылығын арттырумен қатар, олардың білім деңгейінің өсуіне үлес қосатындығын атап көрсетті Шанк пен Циммеран (1994) балалардың өз оқуын бақылауға алу мен оны жүргізу барысында оларға дербестік беруге баса назар аудару Оқушының бір-бірін оқытуына мүмкіндік беру Барнс (1971) сыныпта тіл қаншалықты қоланылса, оқушылардың оқуына соншалықты әсер ететінін айтады Қолайлы оқу үшін адамдарға кері байланыс пен мадақтау қажет, сондықтан да, баға ізгі болу керек
4 слайд
Мақсаты: Қазаќстан экологиясының апатты аймақтарының
пайда болу себептерін білу. Арал теңізінің экологияға
тигизетін әсерін анықтай алу. Проблемадан шығу жолдарын
талқылау..
Модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан
ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Оқыту мен оқуда АКТ қолдану. Талантты және дарынды
балаларды оқыту. Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Қолданылған әдіс-тәсілдер: Психологиялық жаттығу.
«Веер» әдісі, «Джиксо» әдісі, «Өрмекшінің торы» әдісі,
«ББҮ» әдісі.
Нәтиже: Қазақстан экологиясының апатты
аймақтарының пайда болу себептерін біледі.
Арал теңізінің экологияға тигизетін әсерін
анықтай алады. Проблемадан шығу жолдарын
талқылай алады .
Сабақтың тақырыбы: Қазақстан экологиясы.
А. . Қазақстан экологиясының апатты
аймақтарының пайда болу себептерін біледі,
проблемадан шығу жолдарын талқылайды.
Ә. Мәтінді оқып, түсіндіре алады.
Проблемаларды анықтай біледі.
Б. Мағынаны таниды, мазмұнын түсінеді.
Табиғатты таза сақтау керектігін ұғынады.
Ізгі тілегім
Ынтымақтастық
атмосферасы
Топқа бөлу
Сабақты бекіту
“Өрмекшінің
торы” әдісі
Жаңа сабақ
“ДЖИКСО”
әдісі
Үй тапсырмасы
“ВЕЕР әдісі”
Кері байланыс
“ББҮ” әдісі
Бағалау
“Қол соғу”
Сабақтың сәтті тұстары
Топпен жұмыс жүргізу барысында оқушылардың қызығушылығы артып, өз белсенділіктерінің
жоғарғы деңгейде екендігін көрсете алды. Өз ойларын нақты білдіруге тырысты.
4 слайд
Мақсаты: Қазаќстан экологиясының апатты аймақтарының пайда болу себептерін білу. Арал теңізінің экологияға тигизетін әсерін анықтай алу. Проблемадан шығу жолдарын талқылау.. Модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқыту мен оқуда АКТ қолдану. Талантты және дарынды балаларды оқыту. Оқытуды басқару және көшбасшылық. Қолданылған әдіс-тәсілдер: Психологиялық жаттығу. «Веер» әдісі, «Джиксо» әдісі, «Өрмекшінің торы» әдісі, «ББҮ» әдісі. Нәтиже: Қазақстан экологиясының апатты аймақтарының пайда болу себептерін біледі. Арал теңізінің экологияға тигизетін әсерін анықтай алады. Проблемадан шығу жолдарын талқылай алады . Сабақтың тақырыбы: Қазақстан экологиясы. А. . Қазақстан экологиясының апатты аймақтарының пайда болу себептерін біледі, проблемадан шығу жолдарын талқылайды. Ә. Мәтінді оқып, түсіндіре алады. Проблемаларды анықтай біледі. Б. Мағынаны таниды, мазмұнын түсінеді. Табиғатты таза сақтау керектігін ұғынады. Ізгі тілегім Ынтымақтастық атмосферасы Топқа бөлу Сабақты бекіту “Өрмекшінің торы” әдісі Жаңа сабақ “ДЖИКСО” әдісі Үй тапсырмасы “ВЕЕР әдісі” Кері байланыс “ББҮ” әдісі Бағалау “Қол соғу” Сабақтың сәтті тұстары Топпен жұмыс жүргізу барысында оқушылардың қызығушылығы артып, өз белсенділіктерінің жоғарғы деңгейде екендігін көрсете алды. Өз ойларын нақты білдіруге тырысты.
5 слайд
Оқыту мен оқудағы
өзгеріс
Менің мақсатым: Білім берудегі Сындарлы оқыту тәсілінің
теориялық негіздері курсынан өтіп, биология пәнінен әдіс-
тәсілдерді сабақта тиімді пайдалану, оқушының ақыл-ойының
дамуын ұйымдастыру және оған басшылық ету.
Дәстүрлі оқыту Сындарлы оқыту
Жаңа сабақты түсіндіру барысында басты рөлді өзім
атқарып, ал оқушыны тек көрермен ретінде отыру.
Бағалау тек сабақ соңында болатын үрдіс ретінде тану,
бағалау критерийлерін пайдаланбау.
Оқушылардың қызығушылығын ескермеу.
Оқушылар жаңа сабақты түсіндіру тек мұғалімнің
міндеті деп ұғады.
Оқушылар тапсырмаларды жеке орындады.
Өз пікірін ортаға сала бермейді, көбінесе мұғалімнің
айтқанына толығымен қосылады, құптайды.
Сабақ жоспарын оқушылардың қызығушылығын ескере
отырып құрдым.
Оқушылардың сыни ойлауына арналған тапсырмаларды
жоспарға енгіздім.
Сабақ барысында басты рөлді оқушыларға тапсырып,
тек бағыт-бағдар беріп отырдым.
Оқушылар өзін-өзі және бір-бірін бағалай алуды
үйренді.
Өз бойларында сенімділіктің артуы, сабаққа
қызығушылықтарының ерекше оянуы.
«Ұстаз болу өзінің уақытын аямау, Өзгенің бақытын
аялау»
Конфуций
5 слайд
Оқыту мен оқудағы өзгеріс Менің мақсатым: Білім берудегі Сындарлы оқыту тәсілінің теориялық негіздері курсынан өтіп, биология пәнінен әдіс- тәсілдерді сабақта тиімді пайдалану, оқушының ақыл-ойының дамуын ұйымдастыру және оған басшылық ету. Дәстүрлі оқыту Сындарлы оқыту Жаңа сабақты түсіндіру барысында басты рөлді өзім атқарып, ал оқушыны тек көрермен ретінде отыру. Бағалау тек сабақ соңында болатын үрдіс ретінде тану, бағалау критерийлерін пайдаланбау. Оқушылардың қызығушылығын ескермеу. Оқушылар жаңа сабақты түсіндіру тек мұғалімнің міндеті деп ұғады. Оқушылар тапсырмаларды жеке орындады. Өз пікірін ортаға сала бермейді, көбінесе мұғалімнің айтқанына толығымен қосылады, құптайды. Сабақ жоспарын оқушылардың қызығушылығын ескере отырып құрдым. Оқушылардың сыни ойлауына арналған тапсырмаларды жоспарға енгіздім. Сабақ барысында басты рөлді оқушыларға тапсырып, тек бағыт-бағдар беріп отырдым. Оқушылар өзін-өзі және бір-бірін бағалай алуды үйренді. Өз бойларында сенімділіктің артуы, сабаққа қызығушылықтарының ерекше оянуы. «Ұстаз болу өзінің уақытын аямау, Өзгенің бақытын аялау» Конфуций
6 слайд
Алдағы уақытта қандай қадам жасаймын?
Сабақ барысында әр оқушының жеке-дара қасиеттері мен дарынын
анықтай отырып, жас ерекшеліктерін ескеріп тапсырмалар
дайындаймын. Өзімнің және оқушылардың іс-әрекеттеріне талдау
жасаймын. Әр сабағыма модульдерді оқыту мен оқудағы жаңа
әдістермен тиімді ықпалдастырамын. Теорияны практикамен
ұштастырамын. Оқушылардың өздігінен жұмыс жасауына
мүмкіндік беремін. Ұстаздық қызметтің қыры мен сырын жетік
меңгеріп, игеру жолында кәсіби шеберлігімді бүгінгі заман
талабына сай жетілдіріп отырамын.
Қорыта айтқанда
Менің ойымша әр-бір педагог Абай атамыз айтқандай
нұрлы ақыл, ыстық қайрат, жылы жүрекпен
оқушыларға барынша әсерімізді шын ниетпен
жеткізуіміз керек.
6 слайд
Алдағы уақытта қандай қадам жасаймын? Сабақ барысында әр оқушының жеке-дара қасиеттері мен дарынын анықтай отырып, жас ерекшеліктерін ескеріп тапсырмалар дайындаймын. Өзімнің және оқушылардың іс-әрекеттеріне талдау жасаймын. Әр сабағыма модульдерді оқыту мен оқудағы жаңа әдістермен тиімді ықпалдастырамын. Теорияны практикамен ұштастырамын. Оқушылардың өздігінен жұмыс жасауына мүмкіндік беремін. Ұстаздық қызметтің қыры мен сырын жетік меңгеріп, игеру жолында кәсіби шеберлігімді бүгінгі заман талабына сай жетілдіріп отырамын. Қорыта айтқанда Менің ойымша әр-бір педагог Абай атамыз айтқандай нұрлы ақыл, ыстық қайрат, жылы жүрекпен оқушыларға барынша әсерімізді шын ниетпен жеткізуіміз керек.