Материалдар / Шыңға шығу ойыны

Шыңға шығу ойыны

Материал туралы қысқаша түсінік
Есептің қойылуы, модель құру, компьютерлік тәжирибе, модельдеу нәтижесін талдау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
683
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Информатика пәнінің мұғалімі: Мухамбетова Гулнур 6 “Ә” сыныбы

1 слайд
Информатика пәнінің мұғалімі: Мухамбетова Гулнур 6 “Ә” сыныбы

1 слайд

Информатика пәнінің мұғалімі: Мухамбетова Гулнур 6 “Ә” сыныбы

Үй тапсырмасы: “ Шыңға шығу” ойыны

2 слайд
Үй тапсырмасы: “ Шыңға шығу” ойыны

2 слайд

Үй тапсырмасы: “ Шыңға шығу” ойыны

Монитор тобы сұрақтары Процессор тобы сұрақтары Пернетақта тобы сұрақтары

3 слайд
Монитор тобы сұрақтары Процессор тобы сұрақтары Пернетақта тобы сұрақтары

3 слайд

Монитор тобы сұрақтары Процессор тобы сұрақтары Пернетақта тобы сұрақтары

1. Модель дегеніміз не? Нақты нысанды, құбылысты немесе үдерісті қарапайым етіп түсіндіреді.

4 слайд
1. Модель дегеніміз не? Нақты нысанды, құбылысты немесе үдерісті қарапайым етіп түсіндіреді.

4 слайд

1. Модель дегеніміз не? Нақты нысанды, құбылысты немесе үдерісті қарапайым етіп түсіндіреді.

2. Модельдеудегі негізгі кезеңдерді атаңдар. Есептің қойылуы, модель құру, компьютерлік тәжирибе, модельдеу нәтижесі

5 слайд
2. Модельдеудегі негізгі кезеңдерді атаңдар. Есептің қойылуы, модель құру, компьютерлік тәжирибе, модельдеу нәтижесін талдау.

5 слайд

2. Модельдеудегі негізгі кезеңдерді атаңдар. Есептің қойылуы, модель құру, компьютерлік тәжирибе, модельдеу нәтижесін талдау.

3. Информатикада моделдеудің қандай түрі қарастырылады? Информатикада моделдеудің ақпараттық модель түрі қарастыр

6 слайд
3. Информатикада моделдеудің қандай түрі қарастырылады? Информатикада моделдеудің ақпараттық модель түрі қарастырылады.

6 слайд

3. Информатикада моделдеудің қандай түрі қарастырылады? Информатикада моделдеудің ақпараттық модель түрі қарастырылады.

1. Материалдық модель – заттық немесе физикалық деп айтуға болады. Олар түпнұсқаның геометриялық және физикалық қасиеттер

7 слайд
1. Материалдық модель – заттық немесе физикалық деп айтуға болады. Олар түпнұсқаның геометриялық және физикалық қасиеттерін көрсетеді. Материалдық модельдердің қарапайым мысалдарына балалар ойыншықтарын алуға болады . 2. Ақпараттық модель – объектінің, процесстің, құбылыстың қасиеттері мен күйін сипаттайтын ақпарат жиынтығын және сыртқы әлеммен өзара байланыс болып табылады. Ақпараттық модельге вербальдік модель жатады. Вербальдік модель дегеніміз – ойша немесе әңгіме түрінде жасалған ақпараттық модель. тәжірибелер ойыншықтар4. Ұсыну тәсілі бойынша

7 слайд

1. Материалдық модель – заттық немесе физикалық деп айтуға болады. Олар түпнұсқаның геометриялық және физикалық қасиеттерін көрсетеді. Материалдық модельдердің қарапайым мысалдарына балалар ойыншықтарын алуға болады . 2. Ақпараттық модель – объектінің, процесстің, құбылыстың қасиеттері мен күйін сипаттайтын ақпарат жиынтығын және сыртқы әлеммен өзара байланыс болып табылады. Ақпараттық модельге вербальдік модель жатады. Вербальдік модель дегеніміз – ойша немесе әңгіме түрінде жасалған ақпараттық модель. тәжірибелер ойыншықтар4. Ұсыну тәсілі бойынша

1. Модель қолдану аймағы бойынша қандай түрге бөлінеді? 1. Оқу 2. Имитациялық 3. тәжірибелік – кеме моделі, аэродинамикал

8 слайд
1. Модель қолдану аймағы бойынша қандай түрге бөлінеді? 1. Оқу 2. Имитациялық 3. тәжірибелік – кеме моделі, аэродинамикалық дүрбі ; 4. ғылыми-техникалық – теледидарды тексеру стендісі ; 5. Ойын – экономическалық , іскерлік , стратегиялық.

8 слайд

1. Модель қолдану аймағы бойынша қандай түрге бөлінеді? 1. Оқу 2. Имитациялық 3. тәжірибелік – кеме моделі, аэродинамикалық дүрбі ; 4. ғылыми-техникалық – теледидарды тексеру стендісі ; 5. Ойын – экономическалық , іскерлік , стратегиялық.

2. Бір нысанға қанша модель құруға болады? Бір нысан үшін шексіз модель құрылуы мүмкін.

9 слайд
2. Бір нысанға қанша модель құруға болады? Бір нысан үшін шексіз модель құрылуы мүмкін.

9 слайд

2. Бір нысанға қанша модель құруға болады? Бір нысан үшін шексіз модель құрылуы мүмкін.

3. Компьютерлік модель деген не? Программалық орта көмегімен жүзеге асатын моделдерді айтады.

10 слайд
3. Компьютерлік модель деген не? Программалық орта көмегімен жүзеге асатын моделдерді айтады.

10 слайд

3. Компьютерлік модель деген не? Программалық орта көмегімен жүзеге асатын моделдерді айтады.

4. Модельді құрастырудың себептері қандай? Үдеріс өте тез іштен жану қозғалқышының (двигательдің) моделі Үдеріс өте баяу геол

11 слайд
4. Модельді құрастырудың себептері қандай? Үдеріс өте тез іштен жану қозғалқышының (двигательдің) моделі Үдеріс өте баяу геологиялық модель Түпнұсқа өте үлкен болуы мүмкін. Күн жүйесінің моделі Түпнұсқа өте кішкентай

11 слайд

4. Модельді құрастырудың себептері қандай? Үдеріс өте тез іштен жану қозғалқышының (двигательдің) моделі Үдеріс өте баяу геологиялық модель Түпнұсқа өте үлкен болуы мүмкін. Күн жүйесінің моделі Түпнұсқа өте кішкентай

1. Модельдің жіктелуі қандай? МОДЕЛЬ ҚОЛДАНУ АЙМАҒЫ УАҚЫТ ФАКТОРЫ КӨРСЕТУ (ҰСЫНУ) ТӘСІЛІ

12 слайд
1. Модельдің жіктелуі қандай? МОДЕЛЬ ҚОЛДАНУ АЙМАҒЫ УАҚЫТ ФАКТОРЫ КӨРСЕТУ (ҰСЫНУ) ТӘСІЛІ

12 слайд

1. Модельдің жіктелуі қандай? МОДЕЛЬ ҚОЛДАНУ АЙМАҒЫ УАҚЫТ ФАКТОРЫ КӨРСЕТУ (ҰСЫНУ) ТӘСІЛІ

Ақпараттық модель – нысанды ақпараттық кодтау тіліндегі баяндалуы2. Ақпараттық модель деген не?

13 слайд
Ақпараттық модель – нысанды ақпараттық кодтау тіліндегі баяндалуы2. Ақпараттық модель деген не?

13 слайд

Ақпараттық модель – нысанды ақпараттық кодтау тіліндегі баяндалуы2. Ақпараттық модель деген не?

3. Модельдеу дегеніміз не? Нысандарды , үдерістерді және құбылыстарды зерттеу үшін модель құру.

14 слайд
3. Модельдеу дегеніміз не? Нысандарды , үдерістерді және құбылыстарды зерттеу үшін модель құру.

14 слайд

3. Модельдеу дегеніміз не? Нысандарды , үдерістерді және құбылыстарды зерттеу үшін модель құру.

4. Уақыт факторы бойынша модель қандай түрге бөлінеді? Динамикалық модель - уақыт барысындағы объектінің қасиеттерінің өзг

15 слайд
4. Уақыт факторы бойынша модель қандай түрге бөлінеді? Динамикалық модель - уақыт барысындағы объектінің қасиеттерінің өзгерісін көрсету мүмкіндігін береді. Статистикалық модель - объект жөнінде алынған ақпараттың белгілі бір уақыт бөлігіндегі үзіндісін айтуға болады.

15 слайд

4. Уақыт факторы бойынша модель қандай түрге бөлінеді? Динамикалық модель - уақыт барысындағы объектінің қасиеттерінің өзгерісін көрсету мүмкіндігін береді. Статистикалық модель - объект жөнінде алынған ақпараттың белгілі бір уақыт бөлігіндегі үзіндісін айтуға болады.

Сабақтың тақырыбы «Модельдеуге тәжірибелік жұмыс»

16 слайд
Сабақтың тақырыбы «Модельдеуге тәжірибелік жұмыс»

16 слайд

Сабақтың тақырыбы «Модельдеуге тәжірибелік жұмыс»

Білімділік: Оқушыларға модельдеудің негізгі кезеңдері бойынша модель құруға ұйрету Дамытушылық: Оқушыларды модель құруға д

17 слайд
Білімділік: Оқушыларға модельдеудің негізгі кезеңдері бойынша модель құруға ұйрету Дамытушылық: Оқушыларды модель құруға дағдыландыру, пәнге қызығушылығын арттыруТ ә р б и е л іл ік : О қуш ы ларды нақты ш еш ім қабы лдай білуге, топпен ж ұм ы с ж асауға, өз ойы н еркін ж еткізе білуге тәрбиелеу.

17 слайд

Білімділік: Оқушыларға модельдеудің негізгі кезеңдері бойынша модель құруға ұйрету Дамытушылық: Оқушыларды модель құруға дағдыландыру, пәнге қызығушылығын арттыруТ ә р б и е л іл ік : О қуш ы ларды нақты ш еш ім қабы лдай білуге, топпен ж ұм ы с ж асауға, өз ойы н еркін ж еткізе білуге тәрбиелеу.

Модель мысалдары Бұл екі модельде объект қарастырылады, олардың өлшемдері өте кішкентай немесе өте үлкен болғандықтан

18 слайд
Модель мысалдары Бұл екі модельде объект қарастырылады, олардың өлшемдері өте кішкентай немесе өте үлкен болғандықтан Оларды оқыту (зерттеу) шын мәнініде мүмкін емес.

18 слайд

Модель мысалдары Бұл екі модельде объект қарастырылады, олардың өлшемдері өте кішкентай немесе өте үлкен болғандықтан Оларды оқыту (зерттеу) шын мәнініде мүмкін емес.

Карталар жергілікті жермен танысуға мүмкіндік береді, үйден шықпастан қозғалыс маршрутын есептеуге болады.

19 слайд
Карталар жергілікті жермен танысуға мүмкіндік береді, үйден шықпастан қозғалыс маршрутын есептеуге болады.

19 слайд

Карталар жергілікті жермен танысуға мүмкіндік береді, үйден шықпастан қозғалыс маршрутын есептеуге болады.

20 слайд

20 слайд

Модельдеу кезеңдері І.Есептің қойылымы ІІ. Модельді құру ІІІ. Компьютерлік модель І V Модельдеу нәтижесін талдау Нәтиже мақ

21 слайд
Модельдеу кезеңдері І.Есептің қойылымы ІІ. Модельді құру ІІІ. Компьютерлік модель І V Модельдеу нәтижесін талдау Нәтиже мақсатқа жетеді Нәтиже мақсатқа сәйкес келмейді

21 слайд

Модельдеу кезеңдері І.Есептің қойылымы ІІ. Модельді құру ІІІ. Компьютерлік модель І V Модельдеу нәтижесін талдау Нәтиже мақсатқа жетеді Нәтиже мақсатқа сәйкес келмейді

Компьютерде модель құруға жаттығу

22 слайд
Компьютерде модель құруға жаттығу

22 слайд

Компьютерде модель құруға жаттығу

Сипатталған анықтама қайсына сәйкес екенін анықтандар. 1 Нысандарды, үдерістерді және құбылыстарды зерттеу үшін модель құ

23 слайд
Сипатталған анықтама қайсына сәйкес екенін анықтандар. 1 Нысандарды, үдерістерді және құбылыстарды зерттеу үшін модель құру. А бұл да нәтиже 2 Нақты нысанды , құбылысты немесе үдерісті қарапайым етіп түсіндіреді. В Модельдеу 3 Анықталған қате С Есептің қойылуы, модель құру, Компьютерлік моделдеу, нәтижені талқылау; 4 Модельдеудің негізгі кезеңдері Д Модель 5 Ақпараттық модель Е Қолдану аймағы , Уақыт Факторы , Көрсету (ұсыну) тәсілі 6 Модельдің жіктелуі F Компьютерлік модель 7 Уақыт факторларына байланысты модельді келесідей деп айтуға болады: G нысанды ақпараттық кодтау тіліндегі баяндалуы 8 Программалық орта көмегімен жүзеге асатын модельде р H стастикалық және динамикалық жау абы 1 2 3 4 5 6 7 8

23 слайд

Сипатталған анықтама қайсына сәйкес екенін анықтандар. 1 Нысандарды, үдерістерді және құбылыстарды зерттеу үшін модель құру. А бұл да нәтиже 2 Нақты нысанды , құбылысты немесе үдерісті қарапайым етіп түсіндіреді. В Модельдеу 3 Анықталған қате С Есептің қойылуы, модель құру, Компьютерлік моделдеу, нәтижені талқылау; 4 Модельдеудің негізгі кезеңдері Д Модель 5 Ақпараттық модель Е Қолдану аймағы , Уақыт Факторы , Көрсету (ұсыну) тәсілі 6 Модельдің жіктелуі F Компьютерлік модель 7 Уақыт факторларына байланысты модельді келесідей деп айтуға болады: G нысанды ақпараттық кодтау тіліндегі баяндалуы 8 Программалық орта көмегімен жүзеге асатын модельде р H стастикалық және динамикалық жау абы 1 2 3 4 5 6 7 8

Сипатталған анықтама қайсына сәйкес екенін анықтандар. 1 Нысандарды, үдерістерді және құбылыстарды зерттеу үшін модель құ

24 слайд
Сипатталған анықтама қайсына сәйкес екенін анықтандар. 1 Нысандарды, үдерістерді және құбылыстарды зерттеу үшін модель құру. А бұл да нәтиже 2 Нақты нысанды , құбылысты немесе үдерісті қарапайым етіп түсіндіреді. В Модельдеу 3 Анықталған қате С Есептің қойылуы, модель құру, Компьютерлік моделдеу, нәтижені талқылау; 4 Модельдеудің негізгі кезеңдері Д Модель 5 Ақпараттық модель Е Қолдану аймағы , Уақыт Факторы , Көрсету (ұсыну) тәсілі 6 Модельдің жіктелуі F Компьютерлік модель 7 Уақыт факторларына байланысты модельді келесідей деп айтуға болады: G нысанды ақпараттық кодтау тіліндегі баяндалуы 8 Программалық орта көмегімен жүзеге асатын модельде р H стастикалық және динамикалық жау абы 1 2 3 4 5 6 7 8 B D A C G E H F

24 слайд

Сипатталған анықтама қайсына сәйкес екенін анықтандар. 1 Нысандарды, үдерістерді және құбылыстарды зерттеу үшін модель құру. А бұл да нәтиже 2 Нақты нысанды , құбылысты немесе үдерісті қарапайым етіп түсіндіреді. В Модельдеу 3 Анықталған қате С Есептің қойылуы, модель құру, Компьютерлік моделдеу, нәтижені талқылау; 4 Модельдеудің негізгі кезеңдері Д Модель 5 Ақпараттық модель Е Қолдану аймағы , Уақыт Факторы , Көрсету (ұсыну) тәсілі 6 Модельдің жіктелуі F Компьютерлік модель 7 Уақыт факторларына байланысты модельді келесідей деп айтуға болады: G нысанды ақпараттық кодтау тіліндегі баяндалуы 8 Программалық орта көмегімен жүзеге асатын модельде р H стастикалық және динамикалық жау абы 1 2 3 4 5 6 7 8 B D A C G E H F

Компьютердегі тәжірибелік жұмыс

25 слайд
Компьютердегі тәжірибелік жұмыс

25 слайд

Компьютердегі тәжірибелік жұмыс

Тапсырма 1 . Информатика кабинетінің моделі. 1. Мұқият информатика кабинетін қарастырып шығамыз. Информатика кабинетінің жосп

26 слайд
Тапсырма 1 . Информатика кабинетінің моделі. 1. Мұқият информатика кабинетін қарастырып шығамыз. Информатика кабинетінің жоспарын құрамыз. 2. Жоспарға сәйкес көлемін аламыз, мысалы 1:100. Онда 1 см - 1 м жоспарға сәйкес келеді. 3. Тіктөртбұрыштан бастаймыз. 4. Есік, терезелерді әртүрлі сызықтармен, әртүрлі түстермен сызамыз. 5. Информатика кабинетіндегі жұмыс орнын қалай ұйымдастыру керек:үстел,орындық және компьютер. 6. Мұғалімнің жұмыс орнын, интерактивті тақта және т.б.

26 слайд

Тапсырма 1 . Информатика кабинетінің моделі. 1. Мұқият информатика кабинетін қарастырып шығамыз. Информатика кабинетінің жоспарын құрамыз. 2. Жоспарға сәйкес көлемін аламыз, мысалы 1:100. Онда 1 см - 1 м жоспарға сәйкес келеді. 3. Тіктөртбұрыштан бастаймыз. 4. Есік, терезелерді әртүрлі сызықтармен, әртүрлі түстермен сызамыз. 5. Информатика кабинетіндегі жұмыс орнын қалай ұйымдастыру керек:үстел,орындық және компьютер. 6. Мұғалімнің жұмыс орнын, интерактивті тақта және т.б.

Тапсырма 2. Информатика кабинетіндегі жұмыс орнының моделінің жоспары 1. Информатика кабинетіндегі жұмыс орнын қалай ұйымдастыр

27 слайд
Тапсырма 2. Информатика кабинетіндегі жұмыс орнының моделінің жоспары 1. Информатика кабинетіндегі жұмыс орнын қалай ұйымдастыру керек: үстел және компьютер. Мысалы осындай болу керек:  2. Мұғалімнің жұмыс орнын Жұмыс орны деп сақтаймыз.

27 слайд

Тапсырма 2. Информатика кабинетіндегі жұмыс орнының моделінің жоспары 1. Информатика кабинетіндегі жұмыс орнын қалай ұйымдастыру керек: үстел және компьютер. Мысалы осындай болу керек:  2. Мұғалімнің жұмыс орнын Жұмыс орны деп сақтаймыз.

1.Мысал бойынша жүк машина суретін сал (кетіргіш құралын пайдалан). 2.Қандай құралдардың көмегімен сіздер жүгіңдіңіздер. 3.Қа

28 слайд
1.Мысал бойынша жүк машина суретін сал (кетіргіш құралын пайдалан). 2.Қандай құралдардың көмегімен сіздер жүгіңдіңіздер. 3.Қандай элементтерді пайдаланыныздар. « C ұт өнімдері» деген сөзді енгізіңіз. 4.Жүк машина деп сақтаңыз. Тапсырма 3. Жүк машинасын құрастыр.

28 слайд

1.Мысал бойынша жүк машина суретін сал (кетіргіш құралын пайдалан). 2.Қандай құралдардың көмегімен сіздер жүгіңдіңіздер. 3.Қандай элементтерді пайдаланыныздар. « C ұт өнімдері» деген сөзді енгізіңіз. 4.Жүк машина деп сақтаңыз. Тапсырма 3. Жүк машинасын құрастыр.

ҚОРЫТЫНДЫ Модель қажет: - нақты нысанды түсіну: құрылымы қандай, негізгі қасиеттері, даму заңдары мен қоршаған ортамен

29 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ Модель қажет: - нақты нысанды түсіну: құрылымы қандай, негізгі қасиеттері, даму заңдары мен қоршаған ортамен байланысы ; - нысанды немесе құбылысты басқаруды үйрену: мақсатқа жету үшін оны басқарудың ұтымды тәсілдерін анықтау; - нысанға қатысты барлық тәсілдер мен формаларды қолдану.Модель қажет: - нақты нысанды түсіну: құрылымы қандай, негізгі қасиеттері, даму заңдары мен қоршаған ортамен байланысы ; - нысанды немесе құбылысты басқаруды үйрену: мақсатқа жету үшін оны басқарудың ұтымды тәсілдерін анықтау; - нысанға қатысты барлық тәсілдер мен формаларды қолдану.• Модель – нақты нысанды , құбылысты немесе үдерісті қарапайым етіп түсіндіру. • Модель түпнұсқаның барлық негізгі сипаттамасы мен қасиетін сақтайды. • Модель – көрнекі түрде жазбаша жоспар, сызба ретінде жасалуы мүмкін. Мұндай модель барлық уақытта біздің ойымызда бейнеленетін прототип пайда болғанға дейін жасалады. • Бір объект үшін әр түрлі модель жасалуы мүмкін. Модельдің жасалуы зерттеу мақсатына және прототип жөнінде жинақталған мәліметтердің көлеміне тәуелді болады.• Модель – нақты нысанды , құбылысты немесе үдерісті қарапайым етіп түсіндіру. • Модель түпнұсқаның барлық негізгі сипаттамасы мен қасиетін сақтайды. • Модель – көрнекі түрде жазбаша жоспар, сызба ретінде жасалуы мүмкін. Мұндай модель барлық уақытта біздің ойымызда бейнеленетін прототип пайда болғанға дейін жасалады. • Бір объект үшін әр түрлі модель жасалуы мүмкін. Модельдің жасалуы зерттеу мақсатына және прототип жөнінде жинақталған мәліметтердің көлеміне тәуелді болады. - Модельдеу – ғылымды тану тәсілі .- Модельдеу – ғылымды тану тәсілі .

29 слайд

ҚОРЫТЫНДЫ Модель қажет: - нақты нысанды түсіну: құрылымы қандай, негізгі қасиеттері, даму заңдары мен қоршаған ортамен байланысы ; - нысанды немесе құбылысты басқаруды үйрену: мақсатқа жету үшін оны басқарудың ұтымды тәсілдерін анықтау; - нысанға қатысты барлық тәсілдер мен формаларды қолдану.Модель қажет: - нақты нысанды түсіну: құрылымы қандай, негізгі қасиеттері, даму заңдары мен қоршаған ортамен байланысы ; - нысанды немесе құбылысты басқаруды үйрену: мақсатқа жету үшін оны басқарудың ұтымды тәсілдерін анықтау; - нысанға қатысты барлық тәсілдер мен формаларды қолдану.• Модель – нақты нысанды , құбылысты немесе үдерісті қарапайым етіп түсіндіру. • Модель түпнұсқаның барлық негізгі сипаттамасы мен қасиетін сақтайды. • Модель – көрнекі түрде жазбаша жоспар, сызба ретінде жасалуы мүмкін. Мұндай модель барлық уақытта біздің ойымызда бейнеленетін прототип пайда болғанға дейін жасалады. • Бір объект үшін әр түрлі модель жасалуы мүмкін. Модельдің жасалуы зерттеу мақсатына және прототип жөнінде жинақталған мәліметтердің көлеміне тәуелді болады.• Модель – нақты нысанды , құбылысты немесе үдерісті қарапайым етіп түсіндіру. • Модель түпнұсқаның барлық негізгі сипаттамасы мен қасиетін сақтайды. • Модель – көрнекі түрде жазбаша жоспар, сызба ретінде жасалуы мүмкін. Мұндай модель барлық уақытта біздің ойымызда бейнеленетін прототип пайда болғанға дейін жасалады. • Бір объект үшін әр түрлі модель жасалуы мүмкін. Модельдің жасалуы зерттеу мақсатына және прототип жөнінде жинақталған мәліметтердің көлеміне тәуелді болады. - Модельдеу – ғылымды тану тәсілі .- Модельдеу – ғылымды тану тәсілі .

Үй тапсырмасы Тапсырма . Астана қаласындағы «Бәйтерек» және «Ханшатыр» сауда орталығының моделін салып келу.

30 слайд
Үй тапсырмасы Тапсырма . Астана қаласындағы «Бәйтерек» және «Ханшатыр» сауда орталығының моделін салып келу.

30 слайд

Үй тапсырмасы Тапсырма . Астана қаласындағы «Бәйтерек» және «Ханшатыр» сауда орталығының моделін салып келу.

31 слайд

31 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ