Шыңға шығу ойыны
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Информатика пәнінің мұғалімі: Мухамбетова Гулнур
6“Ә” сыныбы
1 слайд
Информатика пәнінің мұғалімі: Мухамбетова Гулнур 6“Ә” сыныбы
2 слайд
Үй тапсырмасы:
“Шыңға шығу” ойыны
2 слайд
Үй тапсырмасы: “Шыңға шығу” ойыны
3 слайд
Монитор тобы сұрақтары
Процессор тобы сұрақтары
Пернетақта тобы сұрақтары
3 слайд
Монитор тобы сұрақтары Процессор тобы сұрақтары Пернетақта тобы сұрақтары
4 слайд
1. Модель дегеніміз не?
Нақты нысанды, құбылысты немесе
үдерісті қарапайым етіп түсіндіреді.
4 слайд
1. Модель дегеніміз не? Нақты нысанды, құбылысты немесе үдерісті қарапайым етіп түсіндіреді.
5 слайд
2.Модельдеудегі негізгі кезеңдерді атаңдар.
Есептің қойылуы, модель құру,
компьютерлік тәжирибе, модельдеу
нәтижесін талдау.
5 слайд
2.Модельдеудегі негізгі кезеңдерді атаңдар. Есептің қойылуы, модель құру, компьютерлік тәжирибе, модельдеу нәтижесін талдау.
6 слайд
3. Информатикада моделдеудің
қандай түрі қарастырылады?
Информатикада моделдеудің ақпараттық
модель түрі қарастырылады.
6 слайд
3. Информатикада моделдеудің қандай түрі қарастырылады? Информатикада моделдеудің ақпараттық модель түрі қарастырылады.
7 слайд
1. Материалдық модель – заттық
немесе физикалық деп айтуға
болады. Олар түпнұсқаның
геометриялық және физикалық
қасиеттерін көрсетеді.
Материалдық модельдердің
қарапайым мысалдарына
балалар ойыншықтарын алуға
болады.
2. Ақпараттық модель – объектінің,
процесстің, құбылыстың қасиеттері мен
күйін сипаттайтын ақпарат жиынтығын
және сыртқы әлеммен өзара байланыс
болып табылады.
Ақпараттық модельге вербальдік модель
жатады. Вербальдік модель дегеніміз –
ойша немесе әңгіме түрінде жасалған
ақпараттық модель.
тәжірибелер
ойыншықтар
4. Ұсыну тәсілі бойынша
7 слайд
1. Материалдық модель – заттық немесе физикалық деп айтуға болады. Олар түпнұсқаның геометриялық және физикалық қасиеттерін көрсетеді. Материалдық модельдердің қарапайым мысалдарына балалар ойыншықтарын алуға болады. 2. Ақпараттық модель – объектінің, процесстің, құбылыстың қасиеттері мен күйін сипаттайтын ақпарат жиынтығын және сыртқы әлеммен өзара байланыс болып табылады. Ақпараттық модельге вербальдік модель жатады. Вербальдік модель дегеніміз – ойша немесе әңгіме түрінде жасалған ақпараттық модель. тәжірибелер ойыншықтар 4. Ұсыну тәсілі бойынша
8 слайд
1. Модель қолдану аймағы
бойынша қандай түрге бөлінеді?
1. Оқу 2. Имитациялық
3. тәжірибелік – кеме моделі, аэродинамикалық дүрбі ;
4. ғылыми-техникалық – теледидарды тексеру стендісі ;
5. Ойын – экономическалық , іскерлік , стратегиялық.
8 слайд
1. Модель қолдану аймағы бойынша қандай түрге бөлінеді? 1. Оқу 2. Имитациялық 3. тәжірибелік – кеме моделі, аэродинамикалық дүрбі ; 4. ғылыми-техникалық – теледидарды тексеру стендісі ; 5. Ойын – экономическалық , іскерлік , стратегиялық.
9 слайд
2.Бір нысанға қанша модель құруға болады?
Бір нысан үшін шексіз модель құрылуы
мүмкін.
9 слайд
2.Бір нысанға қанша модель құруға болады? Бір нысан үшін шексіз модель құрылуы мүмкін.
10 слайд
3. Компьютерлік модель деген
не?
Программалық орта көмегімен жүзеге
асатын моделдерді айтады.
10 слайд
3. Компьютерлік модель деген не? Программалық орта көмегімен жүзеге асатын моделдерді айтады.
11 слайд
4. Модельді құрастырудың себептері
қандай?
Үдеріс өте тез
іштен жану қозғалқышының
(двигательдің) моделі
Үдеріс өте баяу
геологиялық модель
Түпнұсқа өте үлкен
болуы мүмкін.
Күн жүйесінің моделі
Түпнұсқа
өте
кішкентай
11 слайд
4. Модельді құрастырудың себептері қандай? Үдеріс өте тез іштен жану қозғалқышының (двигательдің) моделі Үдеріс өте баяу геологиялық модель Түпнұсқа өте үлкен болуы мүмкін. Күн жүйесінің моделі Түпнұсқа өте кішкентай
12 слайд
1. Модельдің жіктелуі қандай?
МОДЕЛЬ
ҚОЛДАНУ
АЙМАҒЫ
УАҚЫТ
ФАКТОРЫ
КӨРСЕТУ
(ҰСЫНУ)
ТӘСІЛІ
12 слайд
1. Модельдің жіктелуі қандай? МОДЕЛЬ ҚОЛДАНУ АЙМАҒЫ УАҚЫТ ФАКТОРЫ КӨРСЕТУ (ҰСЫНУ) ТӘСІЛІ
13 слайд
Ақпараттық модель – нысанды ақпараттық
кодтау тіліндегі баяндалуы
2.Ақпараттық модель деген не?
13 слайд
Ақпараттық модель – нысанды ақпараттық кодтау тіліндегі баяндалуы 2.Ақпараттық модель деген не?
14 слайд
3.Модельдеу дегеніміз не?
Нысандарды , үдерістерді және
құбылыстарды зерттеу үшін модель құру.
14 слайд
3.Модельдеу дегеніміз не? Нысандарды , үдерістерді және құбылыстарды зерттеу үшін модель құру.
15 слайд
4.Уақыт факторы бойынша модель
қандай түрге бөлінеді?
Динамикалық модель - уақыт
барысындағы объектінің
қасиеттерінің өзгерісін көрсету
мүмкіндігін береді.
Статистикалық модель -
объект жөнінде алынған
ақпараттың белгілі бір уақыт
бөлігіндегі үзіндісін айтуға
болады.
15 слайд
4.Уақыт факторы бойынша модель қандай түрге бөлінеді? Динамикалық модель - уақыт барысындағы объектінің қасиеттерінің өзгерісін көрсету мүмкіндігін береді. Статистикалық модель - объект жөнінде алынған ақпараттың белгілі бір уақыт бөлігіндегі үзіндісін айтуға болады.
16 слайд
Сабақтың тақырыбы
«Модельдеуге тәжірибелік
жұмыс»
16 слайд
Сабақтың тақырыбы «Модельдеуге тәжірибелік жұмыс»
17 слайд
Білімділік:
Оқушыларға модельдеудің
негізгі кезеңдері бойынша
модель құруға ұйрету
Дамытушылық:
Оқушыларды модель
құруға дағдыландыру,
пәнге қызығушылығын
арттыру
Тәрбиелілік:
Оқушыларды нақты шешім қабылдай
білуге, топпен жұмыс жасауға,
өз ойын еркін жеткізе
білуге тәрбиелеу.
17 слайд
Білімділік: Оқушыларға модельдеудің негізгі кезеңдері бойынша модель құруға ұйрету Дамытушылық: Оқушыларды модель құруға дағдыландыру, пәнге қызығушылығын арттыру Тәрбиелілік: Оқушыларды нақты шешім қабылдай білуге, топпен жұмыс жасауға, өз ойын еркін жеткізе білуге тәрбиелеу.
18 слайд
Модель мысалдары
Бұл екі модельде объект қарастырылады,
олардың өлшемдері өте кішкентай немесе өте үлкен болғандықтан
Оларды оқыту (зерттеу) шын мәнініде мүмкін емес.
18 слайд
Модель мысалдары Бұл екі модельде объект қарастырылады, олардың өлшемдері өте кішкентай немесе өте үлкен болғандықтан Оларды оқыту (зерттеу) шын мәнініде мүмкін емес.
19 слайд
Карталар жергілікті жермен танысуға мүмкіндік береді, үйден
шықпастан қозғалыс маршрутын есептеуге болады.
19 слайд
Карталар жергілікті жермен танысуға мүмкіндік береді, үйден шықпастан қозғалыс маршрутын есептеуге болады.
20 слайд
20 слайд
21 слайд
Модельдеу кезеңдері
І.Есептің
қойылымы
ІІ. Модельді құру
ІІІ. Компьютерлік
модель
ІV Модельдеу
нәтижесін талдау
Нәтиже
мақсатқа жетеді
Нәтиже
мақсатқа сәйкес келмейді
21 слайд
Модельдеу кезеңдері І.Есептің қойылымы ІІ. Модельді құру ІІІ. Компьютерлік модель ІV Модельдеу нәтижесін талдау Нәтиже мақсатқа жетеді Нәтиже мақсатқа сәйкес келмейді
22 слайд
Компьютерде модель
құруға жаттығу
22 слайд
Компьютерде модель құруға жаттығу
23 слайд
Сипатталған анықтама қайсына
сәйкес екенін анықтандар.
1 Нысандарды, үдерістерді және құбылыстарды
зерттеу үшін модель құру.
Абұл да нәтиже
2 Нақты нысанды , құбылысты немесе үдерісті
қарапайым етіп түсіндіреді.
В Модельдеу
3 Анықталған қате СЕсептің қойылуы, модель
құру, Компьютерлік моделдеу,
нәтижені талқылау;
4 Модельдеудің негізгі кезеңдері Д Модель
5 Ақпараттық модель ЕҚолдану аймағы , Уақыт
Факторы, Көрсету
(ұсыну) тәсілі
6 Модельдің жіктелуі F Компьютерлік модель
7 Уақыт факторларына байланысты модельді
келесідей деп айтуға болады:
Gнысанды ақпараттық кодтау
тіліндегі баяндалуы
8 Программалық орта көмегімен жүзеге асатын
модельдер
H стастикалық және
динамикалық
жау
абы
1 2 3 4 5 6 7 8
23 слайд
Сипатталған анықтама қайсына сәйкес екенін анықтандар. 1 Нысандарды, үдерістерді және құбылыстарды зерттеу үшін модель құру. Абұл да нәтиже 2 Нақты нысанды , құбылысты немесе үдерісті қарапайым етіп түсіндіреді. В Модельдеу 3 Анықталған қате СЕсептің қойылуы, модель құру, Компьютерлік моделдеу, нәтижені талқылау; 4 Модельдеудің негізгі кезеңдері Д Модель 5 Ақпараттық модель ЕҚолдану аймағы , Уақыт Факторы, Көрсету (ұсыну) тәсілі 6 Модельдің жіктелуі F Компьютерлік модель 7 Уақыт факторларына байланысты модельді келесідей деп айтуға болады: Gнысанды ақпараттық кодтау тіліндегі баяндалуы 8 Программалық орта көмегімен жүзеге асатын модельдер H стастикалық және динамикалық жау абы 1 2 3 4 5 6 7 8
24 слайд
Сипатталған анықтама қайсына
сәйкес екенін анықтандар.
1 Нысандарды, үдерістерді және құбылыстарды
зерттеу үшін модель құру.
Абұл да нәтиже
2 Нақты нысанды , құбылысты немесе үдерісті
қарапайым етіп түсіндіреді.
В Модельдеу
3 Анықталған қате СЕсептің қойылуы, модель
құру, Компьютерлік моделдеу,
нәтижені талқылау;
4 Модельдеудің негізгі кезеңдері Д Модель
5 Ақпараттық модель ЕҚолдану аймағы , Уақыт
Факторы, Көрсету
(ұсыну) тәсілі
6 Модельдің жіктелуі F Компьютерлік модель
7 Уақыт факторларына байланысты модельді
келесідей деп айтуға болады:
Gнысанды ақпараттық кодтау
тіліндегі баяндалуы
8 Программалық орта көмегімен жүзеге асатын
модельдер
H стастикалық және
динамикалық
жау
абы
1 2 3 4 5 6 7 8
B D A C G E H F
24 слайд
Сипатталған анықтама қайсына сәйкес екенін анықтандар. 1 Нысандарды, үдерістерді және құбылыстарды зерттеу үшін модель құру. Абұл да нәтиже 2 Нақты нысанды , құбылысты немесе үдерісті қарапайым етіп түсіндіреді. В Модельдеу 3 Анықталған қате СЕсептің қойылуы, модель құру, Компьютерлік моделдеу, нәтижені талқылау; 4 Модельдеудің негізгі кезеңдері Д Модель 5 Ақпараттық модель ЕҚолдану аймағы , Уақыт Факторы, Көрсету (ұсыну) тәсілі 6 Модельдің жіктелуі F Компьютерлік модель 7 Уақыт факторларына байланысты модельді келесідей деп айтуға болады: Gнысанды ақпараттық кодтау тіліндегі баяндалуы 8 Программалық орта көмегімен жүзеге асатын модельдер H стастикалық және динамикалық жау абы 1 2 3 4 5 6 7 8 B D A C G E H F
25 слайд
Компьютердегі
тәжірибелік жұмыс
25 слайд
Компьютердегі тәжірибелік жұмыс
26 слайд
Тапсырма 1. Информатика кабинетінің моделі.
1. Мұқият информатика кабинетін қарастырып шығамыз. Информатика кабинетінің жоспарын
құрамыз.
2. Жоспарға сәйкес көлемін аламыз, мысалы 1:100. Онда 1 см - 1 м жоспарға сәйкес келеді.
3. Тіктөртбұрыштан бастаймыз.
4. Есік, терезелерді әртүрлі сызықтармен, әртүрлі түстермен сызамыз.
5. Информатика кабинетіндегі жұмыс орнын қалай ұйымдастыру керек:үстел,орындық және
компьютер.
6. Мұғалімнің жұмыс орнын, интерактивті тақта және т.б.
26 слайд
Тапсырма 1. Информатика кабинетінің моделі. 1. Мұқият информатика кабинетін қарастырып шығамыз. Информатика кабинетінің жоспарын құрамыз. 2. Жоспарға сәйкес көлемін аламыз, мысалы 1:100. Онда 1 см - 1 м жоспарға сәйкес келеді. 3. Тіктөртбұрыштан бастаймыз. 4. Есік, терезелерді әртүрлі сызықтармен, әртүрлі түстермен сызамыз. 5. Информатика кабинетіндегі жұмыс орнын қалай ұйымдастыру керек:үстел,орындық және компьютер. 6. Мұғалімнің жұмыс орнын, интерактивті тақта және т.б.
27 слайд
Тапсырма 2. Информатика кабинетіндегі жұмыс
орнының моделінің жоспары
1.Информатика кабинетіндегі жұмыс орнын қалай ұйымдастыру
керек: үстел және компьютер. Мысалы осындай болу керек:
2. Мұғалімнің жұмыс орнын Жұмыс орны деп сақтаймыз.
27 слайд
Тапсырма 2. Информатика кабинетіндегі жұмыс орнының моделінің жоспары 1.Информатика кабинетіндегі жұмыс орнын қалай ұйымдастыру керек: үстел және компьютер. Мысалы осындай болу керек: 2. Мұғалімнің жұмыс орнын Жұмыс орны деп сақтаймыз.
28 слайд
1.Мысал бойынша жүк машина суретін сал
(кетіргіш құралын пайдалан).
2.Қандай құралдардың көмегімен сіздер жүгіңдіңіздер.
3.Қандай элементтерді пайдаланыныздар.
«Cұт өнімдері» деген сөзді енгізіңіз.
4.Жүк машина деп сақтаңыз.
Тапсырма 3. Жүк машинасын құрастыр.
28 слайд
1.Мысал бойынша жүк машина суретін сал (кетіргіш құралын пайдалан). 2.Қандай құралдардың көмегімен сіздер жүгіңдіңіздер. 3.Қандай элементтерді пайдаланыныздар. «Cұт өнімдері» деген сөзді енгізіңіз. 4.Жүк машина деп сақтаңыз. Тапсырма 3. Жүк машинасын құрастыр.
29 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ
Модель қажет:
- нақты нысанды түсіну: құрылымы қандай, негізгі қасиеттері, даму
заңдары мен қоршаған ортамен байланысы ;
- нысанды немесе құбылысты басқаруды үйрену: мақсатқа жету үшін
оны басқарудың ұтымды тәсілдерін анықтау;
- нысанға қатысты барлық тәсілдер мен формаларды қолдану.
Модель қажет:
- нақты нысанды түсіну: құрылымы қандай, негізгі қасиеттері, даму
заңдары мен қоршаған ортамен байланысы ;
- нысанды немесе құбылысты басқаруды үйрену: мақсатқа жету үшін
оны басқарудың ұтымды тәсілдерін анықтау;
- нысанға қатысты барлық тәсілдер мен формаларды қолдану.
•Модель – нақты нысанды , құбылысты немесе үдерісті
қарапайым етіп түсіндіру.
•Модель түпнұсқаның барлық негізгі сипаттамасы мен қасиетін
сақтайды.
•Модель – көрнекі түрде жазбаша жоспар, сызба ретінде жасалуы
мүмкін. Мұндай модель барлық уақытта біздің ойымызда
бейнеленетін прототип пайда болғанға дейін жасалады.
•Бір объект үшін әр түрлі модель жасалуы мүмкін. Модельдің жасалуы
зерттеу мақсатына және прототип жөнінде жинақталған
мәліметтердің көлеміне тәуелді болады.
•Модель – нақты нысанды , құбылысты немесе үдерісті
қарапайым етіп түсіндіру.
•Модель түпнұсқаның барлық негізгі сипаттамасы мен қасиетін
сақтайды.
•Модель – көрнекі түрде жазбаша жоспар, сызба ретінде жасалуы
мүмкін. Мұндай модель барлық уақытта біздің ойымызда
бейнеленетін прототип пайда болғанға дейін жасалады.
•Бір объект үшін әр түрлі модель жасалуы мүмкін. Модельдің жасалуы
зерттеу мақсатына және прототип жөнінде жинақталған
мәліметтердің көлеміне тәуелді болады.
- Модельдеу – ғылымды тану тәсілі .- Модельдеу – ғылымды тану тәсілі .
29 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ Модель қажет: - нақты нысанды түсіну: құрылымы қандай, негізгі қасиеттері, даму заңдары мен қоршаған ортамен байланысы ; - нысанды немесе құбылысты басқаруды үйрену: мақсатқа жету үшін оны басқарудың ұтымды тәсілдерін анықтау; - нысанға қатысты барлық тәсілдер мен формаларды қолдану. Модель қажет: - нақты нысанды түсіну: құрылымы қандай, негізгі қасиеттері, даму заңдары мен қоршаған ортамен байланысы ; - нысанды немесе құбылысты басқаруды үйрену: мақсатқа жету үшін оны басқарудың ұтымды тәсілдерін анықтау; - нысанға қатысты барлық тәсілдер мен формаларды қолдану. •Модель – нақты нысанды , құбылысты немесе үдерісті қарапайым етіп түсіндіру. •Модель түпнұсқаның барлық негізгі сипаттамасы мен қасиетін сақтайды. •Модель – көрнекі түрде жазбаша жоспар, сызба ретінде жасалуы мүмкін. Мұндай модель барлық уақытта біздің ойымызда бейнеленетін прототип пайда болғанға дейін жасалады. •Бір объект үшін әр түрлі модель жасалуы мүмкін. Модельдің жасалуы зерттеу мақсатына және прототип жөнінде жинақталған мәліметтердің көлеміне тәуелді болады. •Модель – нақты нысанды , құбылысты немесе үдерісті қарапайым етіп түсіндіру. •Модель түпнұсқаның барлық негізгі сипаттамасы мен қасиетін сақтайды. •Модель – көрнекі түрде жазбаша жоспар, сызба ретінде жасалуы мүмкін. Мұндай модель барлық уақытта біздің ойымызда бейнеленетін прототип пайда болғанға дейін жасалады. •Бір объект үшін әр түрлі модель жасалуы мүмкін. Модельдің жасалуы зерттеу мақсатына және прототип жөнінде жинақталған мәліметтердің көлеміне тәуелді болады. - Модельдеу – ғылымды тану тәсілі .- Модельдеу – ғылымды тану тәсілі .
30 слайд
Үй тапсырмасы
Тапсырма . Астана қаласындағы
«Бәйтерек» және «Ханшатыр»
сауда орталығының моделін
салып келу.
30 слайд
Үй тапсырмасы Тапсырма . Астана қаласындағы «Бәйтерек» және «Ханшатыр» сауда орталығының моделін салып келу.
31 слайд
31 слайд