Материалдар / Шыңғысхан империясы және оның мұрагерлері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Шыңғысхан империясы және оның мұрагерлері

Материал туралы қысқаша түсінік
XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің геосаяси белсенділігін сипаттау; Орта ғасырдағы мемлекеттердің Еуразиядағы тарихи процестердің барысына әсер ету дәрежесін анықтау; Мемлекет құрылысындағы сабақтастықты анықтау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Ақпан 2023
477
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мақтаарал аграрлық колледжі САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: Шыңғысхан империясы және оның мұрагерлері Oсы сабақта қол жетізілетін оқу нәтижеле

1 слайд
Мақтаарал аграрлық колледжі САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: Шыңғысхан империясы және оның мұрагерлері Oсы сабақта қол жетізілетін оқу нәтижелері 10.3.2.4 мемлекет құрылысындағы сабақтастықты анықтай отырып, Қазақстан аумағында ұлыс жүйесінің дамуын зерттеу; 10.3.2.5 – XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің геосаяси белсенділігін сипаттау арқылы, олардың Еуразиядағы тарихи процестердің барысына әсер ету дәрежесін анықтау Сабақтың мақсаты: XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің геосаяси белсенділігін сипаттау; Орта ғасырдағы мемлекеттердің Еуразиядағы тарихи процестердің барысына әсер ету дәрежесін анықтау; Мемлекет құрылысындағы сабақтастықты анықтау. Абдикалиев Улукбек Конратбаевич

1 слайд

Мақтаарал аграрлық колледжі САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: Шыңғысхан империясы және оның мұрагерлері Oсы сабақта қол жетізілетін оқу нәтижелері 10.3.2.4 мемлекет құрылысындағы сабақтастықты анықтай отырып, Қазақстан аумағында ұлыс жүйесінің дамуын зерттеу; 10.3.2.5 – XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің геосаяси белсенділігін сипаттау арқылы, олардың Еуразиядағы тарихи процестердің барысына әсер ету дәрежесін анықтау Сабақтың мақсаты: XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің геосаяси белсенділігін сипаттау; Орта ғасырдағы мемлекеттердің Еуразиядағы тарихи процестердің барысына әсер ету дәрежесін анықтау; Мемлекет құрылысындағы сабақтастықты анықтау. Абдикалиев Улукбек Конратбаевич

Тілдік мақсаттар: Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: 1. «Яса» заңдар жинағы арқылы моңғо

2 слайд
Тілдік мақсаттар: Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: 1. «Яса» заңдар жинағы арқылы моңғол мемлекетінің идеологиясы, басқару жүйесі, әлеуметтік құрылымын талдайды (оқылым дағдысы); 2. Кешіктен - Шыңғысханның жеке басын қорғайтын жасауыл 3. Құрылтай – моңғол империясының жоғары басқару органы Диалогтар мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Әскер, әлеуметтік, саяси жағдай, қосылу, ақсүйек, қарасүйек, заң, әскери жүйе, біріктіру. Бағалау критерийлері Мемлекет құрылысындағы сабақтастықты анықтайды; Қазақстан аумағында ұлыс жүйесінің дамуын зерттейді; Мемлекеттердің геосаяси белсенділігін сипаттау арқылы, олардың Еуразиядағы тарихи процестердің барысына әсер ету дәрежесін анықтайды.

2 слайд

Тілдік мақсаттар: Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: 1. «Яса» заңдар жинағы арқылы моңғол мемлекетінің идеологиясы, басқару жүйесі, әлеуметтік құрылымын талдайды (оқылым дағдысы); 2. Кешіктен - Шыңғысханның жеке басын қорғайтын жасауыл 3. Құрылтай – моңғол империясының жоғары басқару органы Диалогтар мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Әскер, әлеуметтік, саяси жағдай, қосылу, ақсүйек, қарасүйек, заң, әскери жүйе, біріктіру. Бағалау критерийлері Мемлекет құрылысындағы сабақтастықты анықтайды; Қазақстан аумағында ұлыс жүйесінің дамуын зерттейді; Мемлекеттердің геосаяси белсенділігін сипаттау арқылы, олардың Еуразиядағы тарихи процестердің барысына әсер ету дәрежесін анықтайды.

БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІС- ТӘСІЛДЕРІ «Сәйкес тендір» әдісі « Қызықты сегіздік» әдісі «Мазойка» әдісі «Венн диаграмма тәс

3 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІС- ТӘСІЛДЕРІ «Сәйкес тендір» әдісі « Қызықты сегіздік» әдісі «Мазойка» әдісі «Венн диаграмма тәсілі» әдісі Білім алушылар бірнеше оқиғаларды мағынасы бойынша сәйкес- тендіреді Берілген мәтін арқылы Қазақстанда мемлекеттіліктің қалыптасуының тарихи кезеңдерін, сондайақ Қазақстан аумағында ұлыс жүйесінің дамуын зерттейді Берілген тапсырмалар арқылы оқушылар кестені толтыра отырып, Моңғол империясының құрылуын біледі Шыңғысханның басқада хандармен немесе Әмірлермен ұқсастық және ерекшеліктерін салыстыра отырып анықтайды. «Саяхат» әдісі Жалпы оқушылар Шыңғысханның жаулап алған жерлеріне мұғаліммен бірлесіп саяхат жасайды

3 слайд

БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІС- ТӘСІЛДЕРІ «Сәйкес тендір» әдісі « Қызықты сегіздік» әдісі «Мазойка» әдісі «Венн диаграмма тәсілі» әдісі Білім алушылар бірнеше оқиғаларды мағынасы бойынша сәйкес- тендіреді Берілген мәтін арқылы Қазақстанда мемлекеттіліктің қалыптасуының тарихи кезеңдерін, сондайақ Қазақстан аумағында ұлыс жүйесінің дамуын зерттейді Берілген тапсырмалар арқылы оқушылар кестені толтыра отырып, Моңғол империясының құрылуын біледі Шыңғысханның басқада хандармен немесе Әмірлермен ұқсастық және ерекшеліктерін салыстыра отырып анықтайды. «Саяхат» әдісі Жалпы оқушылар Шыңғысханның жаулап алған жерлеріне мұғаліммен бірлесіп саяхат жасайды

САРАЛАУ ӘДІСІ Қарқын Сабақ барысында оқушылар «Сәйкестендір» әдісі арқылы бірнеше оқиғаларды мағынасы бойынша сәйкестендіред

4 слайд
САРАЛАУ ӘДІСІ Қарқын Сабақ барысында оқушылар «Сәйкестендір» әдісі арқылы бірнеше оқиғаларды мағынасы бойынша сәйкестендіреді. ТАПСЫРМА « Қызықты сегіздік », « Мозайка » әдісітерінде оқушылар империяның құрылуын Қазақстан аумағында ұлыс жүйесінің дамуын картадан зерттейді. ДЕРЕККӨЗДЕР Тірек бейнеролик әдісінде оқушыларды қосымша деректерді қарап, талдайды.Сабақты саралау сыни ойлауды дамытуға негізделген. Ойлаудың түсіну, қолдану, талдау деңгейін жүзеге асыру мақсатына сәйкес тапсырмалар сұрыпталды. Оқушыларға практика ретінде жетілдіру үшін болжамдау тапсырмаларын әзірлеу арқылы шығармашылықтарын дамыту көзделді.

4 слайд

САРАЛАУ ӘДІСІ Қарқын Сабақ барысында оқушылар «Сәйкестендір» әдісі арқылы бірнеше оқиғаларды мағынасы бойынша сәйкестендіреді. ТАПСЫРМА « Қызықты сегіздік », « Мозайка » әдісітерінде оқушылар империяның құрылуын Қазақстан аумағында ұлыс жүйесінің дамуын картадан зерттейді. ДЕРЕККӨЗДЕР Тірек бейнеролик әдісінде оқушыларды қосымша деректерді қарап, талдайды.Сабақты саралау сыни ойлауды дамытуға негізделген. Ойлаудың түсіну, қолдану, талдау деңгейін жүзеге асыру мақсатына сәйкес тапсырмалар сұрыпталды. Оқушыларға практика ретінде жетілдіру үшін болжамдау тапсырмаларын әзірлеу арқылы шығармашылықтарын дамыту көзделді.

КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ «Мадақтау сэндвичі» әдісі «Саяхат» әдісі«+ -» керемет әдісіБағалау сабақтың өн бойында әрбір әрекеттен

5 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ «Мадақтау сэндвичі» әдісі «Саяхат» әдісі«+ -» керемет әдісіБағалау сабақтың өн бойында әрбір әрекеттен кейін тапсырмалар дескрипторлары мен қалыптастырушы бағалау түрлерін енгізе отырып жүргізіледі, оқушының өзін-өзі бағалауына және жұпта, топ ішінде өзара бағалау жүргізіледі. "+;-; керемет", «саяхат» әдістері қолданылды.

5 слайд

КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ «Мадақтау сэндвичі» әдісі «Саяхат» әдісі«+ -» керемет әдісіБағалау сабақтың өн бойында әрбір әрекеттен кейін тапсырмалар дескрипторлары мен қалыптастырушы бағалау түрлерін енгізе отырып жүргізіледі, оқушының өзін-өзі бағалауына және жұпта, топ ішінде өзара бағалау жүргізіледі. "+;-; керемет", «саяхат» әдістері қолданылды.

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

6 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

6 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ