Материалдар / Шыңғысхан империясы және оның мұрагерлері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Шыңғысхан империясы және оның мұрагерлері

Материал туралы қысқаша түсінік
XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің геосаяси белсенділігін сипаттау; Орта ғасырдағы мемлекеттердің Еуразиядағы тарихи процестердің барысына әсер ету дәрежесін анықтау; Мемлекет құрылысындағы сабақтастықты анықтау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Ақпан 2023
345
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Мақтаарал аграрлық колледжі САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: Шыңғысхан империясы және оның мұрагерлері Oсы сабақта қол жетізілетін оқу нәтижеле

1 слайд
Мақтаарал аграрлық колледжі САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: Шыңғысхан империясы және оның мұрагерлері Oсы сабақта қол жетізілетін оқу нәтижелері 10.3.2.4 мемлекет құрылысындағы сабақтастықты анықтай отырып, Қазақстан аумағында ұлыс жүйесінің дамуын зерттеу; 10.3.2.5 – XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің геосаяси белсенділігін сипаттау арқылы, олардың Еуразиядағы тарихи процестердің барысына әсер ету дәрежесін анықтау Сабақтың мақсаты: XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің геосаяси белсенділігін сипаттау; Орта ғасырдағы мемлекеттердің Еуразиядағы тарихи процестердің барысына әсер ету дәрежесін анықтау; Мемлекет құрылысындағы сабақтастықты анықтау. Абдикалиев Улукбек Конратбаевич

Тілдік мақсаттар: Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: 1. «Яса» заңдар жинағы арқылы моңғо

2 слайд
Тілдік мақсаттар: Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: 1. «Яса» заңдар жинағы арқылы моңғол мемлекетінің идеологиясы, басқару жүйесі, әлеуметтік құрылымын талдайды (оқылым дағдысы); 2. Кешіктен - Шыңғысханның жеке басын қорғайтын жасауыл 3. Құрылтай – моңғол империясының жоғары басқару органы Диалогтар мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Әскер, әлеуметтік, саяси жағдай, қосылу, ақсүйек, қарасүйек, заң, әскери жүйе, біріктіру. Бағалау критерийлері Мемлекет құрылысындағы сабақтастықты анықтайды; Қазақстан аумағында ұлыс жүйесінің дамуын зерттейді; Мемлекеттердің геосаяси белсенділігін сипаттау арқылы, олардың Еуразиядағы тарихи процестердің барысына әсер ету дәрежесін анықтайды.

БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІС- ТӘСІЛДЕРІ «Сәйкес тендір» әдісі « Қызықты сегіздік» әдісі «Мазойка» әдісі «Венн диаграмма тәс

3 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІС- ТӘСІЛДЕРІ «Сәйкес тендір» әдісі « Қызықты сегіздік» әдісі «Мазойка» әдісі «Венн диаграмма тәсілі» әдісі Білім алушылар бірнеше оқиғаларды мағынасы бойынша сәйкес- тендіреді Берілген мәтін арқылы Қазақстанда мемлекеттіліктің қалыптасуының тарихи кезеңдерін, сондайақ Қазақстан аумағында ұлыс жүйесінің дамуын зерттейді Берілген тапсырмалар арқылы оқушылар кестені толтыра отырып, Моңғол империясының құрылуын біледі Шыңғысханның басқада хандармен немесе Әмірлермен ұқсастық және ерекшеліктерін салыстыра отырып анықтайды. «Саяхат» әдісі Жалпы оқушылар Шыңғысханның жаулап алған жерлеріне мұғаліммен бірлесіп саяхат жасайды

САРАЛАУ ӘДІСІ Қарқын Сабақ барысында оқушылар «Сәйкестендір» әдісі арқылы бірнеше оқиғаларды мағынасы бойынша сәйкестендіред

4 слайд
САРАЛАУ ӘДІСІ Қарқын Сабақ барысында оқушылар «Сәйкестендір» әдісі арқылы бірнеше оқиғаларды мағынасы бойынша сәйкестендіреді. ТАПСЫРМА « Қызықты сегіздік », « Мозайка » әдісітерінде оқушылар империяның құрылуын Қазақстан аумағында ұлыс жүйесінің дамуын картадан зерттейді. ДЕРЕККӨЗДЕР Тірек бейнеролик әдісінде оқушыларды қосымша деректерді қарап, талдайды.Сабақты саралау сыни ойлауды дамытуға негізделген. Ойлаудың түсіну, қолдану, талдау деңгейін жүзеге асыру мақсатына сәйкес тапсырмалар сұрыпталды. Оқушыларға практика ретінде жетілдіру үшін болжамдау тапсырмаларын әзірлеу арқылы шығармашылықтарын дамыту көзделді.

КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ «Мадақтау сэндвичі» әдісі «Саяхат» әдісі«+ -» керемет әдісіБағалау сабақтың өн бойында әрбір әрекеттен

5 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ «Мадақтау сэндвичі» әдісі «Саяхат» әдісі«+ -» керемет әдісіБағалау сабақтың өн бойында әрбір әрекеттен кейін тапсырмалар дескрипторлары мен қалыптастырушы бағалау түрлерін енгізе отырып жүргізіледі, оқушының өзін-өзі бағалауына және жұпта, топ ішінде өзара бағалау жүргізіледі. "+;-; керемет", «саяхат» әдістері қолданылды.

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

6 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ