Шыңғысхан империясы және оның мұрагерлері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Шыңғысхан империясы және оның мұрагерлері

Материал туралы қысқаша түсінік
XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің геосаяси белсенділігін сипаттау; Орта ғасырдағы мемлекеттердің Еуразиядағы тарихи процестердің барысына әсер ету дәрежесін анықтау; Мемлекет құрылысындағы сабақтастықты анықтау.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Мақтаарал аграрлық колледжі САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: Шыңғысхан империясы және оның мұрагерлері Oсы сабақта қол жетізілетін оқу нәтижеле

#1 слайд
Мақтаарал аграрлық колледжі САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: Шыңғысхан империясы және оның мұрагерлері Oсы сабақта қол жетізілетін оқу нәтижелері 10.3.2.4 мемлекет құрылысындағы сабақтастықты анықтай отырып, Қазақстан аумағында ұлыс жүйесінің дамуын зерттеу; 10.3.2.5 – XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің геосаяси белсенділігін сипаттау арқылы, олардың Еуразиядағы тарихи процестердің барысына әсер ету дәрежесін анықтау Сабақтың мақсаты: XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің геосаяси белсенділігін сипаттау; Орта ғасырдағы мемлекеттердің Еуразиядағы тарихи процестердің барысына әсер ету дәрежесін анықтау; Мемлекет құрылысындағы сабақтастықты анықтау. Абдикалиев Улукбек Конратбаевич

1 слайд

Мақтаарал аграрлық колледжі САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: Шыңғысхан империясы және оның мұрагерлері Oсы сабақта қол жетізілетін оқу нәтижелері 10.3.2.4 мемлекет құрылысындағы сабақтастықты анықтай отырып, Қазақстан аумағында ұлыс жүйесінің дамуын зерттеу; 10.3.2.5 – XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің геосаяси белсенділігін сипаттау арқылы, олардың Еуразиядағы тарихи процестердің барысына әсер ету дәрежесін анықтау Сабақтың мақсаты: XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің геосаяси белсенділігін сипаттау; Орта ғасырдағы мемлекеттердің Еуразиядағы тарихи процестердің барысына әсер ету дәрежесін анықтау; Мемлекет құрылысындағы сабақтастықты анықтау. Абдикалиев Улукбек Конратбаевич

Тілдік мақсаттар: Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: 1. «Яса» заңдар жинағы арқылы моңғо

#2 слайд
Тілдік мақсаттар: Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: 1. «Яса» заңдар жинағы арқылы моңғол мемлекетінің идеологиясы, басқару жүйесі, әлеуметтік құрылымын талдайды (оқылым дағдысы); 2. Кешіктен - Шыңғысханның жеке басын қорғайтын жасауыл 3. Құрылтай – моңғол империясының жоғары басқару органы Диалогтар мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Әскер, әлеуметтік, саяси жағдай, қосылу, ақсүйек, қарасүйек, заң, әскери жүйе, біріктіру. Бағалау критерийлері Мемлекет құрылысындағы сабақтастықты анықтайды; Қазақстан аумағында ұлыс жүйесінің дамуын зерттейді; Мемлекеттердің геосаяси белсенділігін сипаттау арқылы, олардың Еуразиядағы тарихи процестердің барысына әсер ету дәрежесін анықтайды.

2 слайд

Тілдік мақсаттар: Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: 1. «Яса» заңдар жинағы арқылы моңғол мемлекетінің идеологиясы, басқару жүйесі, әлеуметтік құрылымын талдайды (оқылым дағдысы); 2. Кешіктен - Шыңғысханның жеке басын қорғайтын жасауыл 3. Құрылтай – моңғол империясының жоғары басқару органы Диалогтар мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Әскер, әлеуметтік, саяси жағдай, қосылу, ақсүйек, қарасүйек, заң, әскери жүйе, біріктіру. Бағалау критерийлері Мемлекет құрылысындағы сабақтастықты анықтайды; Қазақстан аумағында ұлыс жүйесінің дамуын зерттейді; Мемлекеттердің геосаяси белсенділігін сипаттау арқылы, олардың Еуразиядағы тарихи процестердің барысына әсер ету дәрежесін анықтайды.

БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІС- ТӘСІЛДЕРІ «Сәйкес тендір» әдісі « Қызықты сегіздік» әдісі «Мазойка» әдісі «Венн диаграмма тәс

#3 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІС- ТӘСІЛДЕРІ «Сәйкес тендір» әдісі « Қызықты сегіздік» әдісі «Мазойка» әдісі «Венн диаграмма тәсілі» әдісі Білім алушылар бірнеше оқиғаларды мағынасы бойынша сәйкес- тендіреді Берілген мәтін арқылы Қазақстанда мемлекеттіліктің қалыптасуының тарихи кезеңдерін, сондайақ Қазақстан аумағында ұлыс жүйесінің дамуын зерттейді Берілген тапсырмалар арқылы оқушылар кестені толтыра отырып, Моңғол империясының құрылуын біледі Шыңғысханның басқада хандармен немесе Әмірлермен ұқсастық және ерекшеліктерін салыстыра отырып анықтайды. «Саяхат» әдісі Жалпы оқушылар Шыңғысханның жаулап алған жерлеріне мұғаліммен бірлесіп саяхат жасайды

3 слайд

БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІС- ТӘСІЛДЕРІ «Сәйкес тендір» әдісі « Қызықты сегіздік» әдісі «Мазойка» әдісі «Венн диаграмма тәсілі» әдісі Білім алушылар бірнеше оқиғаларды мағынасы бойынша сәйкес- тендіреді Берілген мәтін арқылы Қазақстанда мемлекеттіліктің қалыптасуының тарихи кезеңдерін, сондайақ Қазақстан аумағында ұлыс жүйесінің дамуын зерттейді Берілген тапсырмалар арқылы оқушылар кестені толтыра отырып, Моңғол империясының құрылуын біледі Шыңғысханның басқада хандармен немесе Әмірлермен ұқсастық және ерекшеліктерін салыстыра отырып анықтайды. «Саяхат» әдісі Жалпы оқушылар Шыңғысханның жаулап алған жерлеріне мұғаліммен бірлесіп саяхат жасайды

САРАЛАУ ӘДІСІ Қарқын Сабақ барысында оқушылар «Сәйкестендір» әдісі арқылы бірнеше оқиғаларды мағынасы бойынша сәйкестендіред

#4 слайд
САРАЛАУ ӘДІСІ Қарқын Сабақ барысында оқушылар «Сәйкестендір» әдісі арқылы бірнеше оқиғаларды мағынасы бойынша сәйкестендіреді. ТАПСЫРМА « Қызықты сегіздік », « Мозайка » әдісітерінде оқушылар империяның құрылуын Қазақстан аумағында ұлыс жүйесінің дамуын картадан зерттейді. ДЕРЕККӨЗДЕР Тірек бейнеролик әдісінде оқушыларды қосымша деректерді қарап, талдайды.Сабақты саралау сыни ойлауды дамытуға негізделген. Ойлаудың түсіну, қолдану, талдау деңгейін жүзеге асыру мақсатына сәйкес тапсырмалар сұрыпталды. Оқушыларға практика ретінде жетілдіру үшін болжамдау тапсырмаларын әзірлеу арқылы шығармашылықтарын дамыту көзделді.

4 слайд

САРАЛАУ ӘДІСІ Қарқын Сабақ барысында оқушылар «Сәйкестендір» әдісі арқылы бірнеше оқиғаларды мағынасы бойынша сәйкестендіреді. ТАПСЫРМА « Қызықты сегіздік », « Мозайка » әдісітерінде оқушылар империяның құрылуын Қазақстан аумағында ұлыс жүйесінің дамуын картадан зерттейді. ДЕРЕККӨЗДЕР Тірек бейнеролик әдісінде оқушыларды қосымша деректерді қарап, талдайды.Сабақты саралау сыни ойлауды дамытуға негізделген. Ойлаудың түсіну, қолдану, талдау деңгейін жүзеге асыру мақсатына сәйкес тапсырмалар сұрыпталды. Оқушыларға практика ретінде жетілдіру үшін болжамдау тапсырмаларын әзірлеу арқылы шығармашылықтарын дамыту көзделді.

КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ «Мадақтау сэндвичі» әдісі «Саяхат» әдісі«+ -» керемет әдісіБағалау сабақтың өн бойында әрбір әрекеттен

#5 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ «Мадақтау сэндвичі» әдісі «Саяхат» әдісі«+ -» керемет әдісіБағалау сабақтың өн бойында әрбір әрекеттен кейін тапсырмалар дескрипторлары мен қалыптастырушы бағалау түрлерін енгізе отырып жүргізіледі, оқушының өзін-өзі бағалауына және жұпта, топ ішінде өзара бағалау жүргізіледі. "+;-; керемет", «саяхат» әдістері қолданылды.

5 слайд

КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ «Мадақтау сэндвичі» әдісі «Саяхат» әдісі«+ -» керемет әдісіБағалау сабақтың өн бойында әрбір әрекеттен кейін тапсырмалар дескрипторлары мен қалыптастырушы бағалау түрлерін енгізе отырып жүргізіледі, оқушының өзін-өзі бағалауына және жұпта, топ ішінде өзара бағалау жүргізіледі. "+;-; керемет", «саяхат» әдістері қолданылды.

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

#6 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

6 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

Файл форматы:
pptx
27.02.2023
658
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі