Материалдар / Сынып жетекшінің бала тәрбиесінде ата-аналармен ынтымақтастығы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сынып жетекшінің бала тәрбиесінде ата-аналармен ынтымақтастығы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сынып жетекшінің бала тәрбиесінде ата-аналармен ынтымақтастығы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Желтоқсан 2020
848
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сынып жетекшінің бала тәрбиесінде ата- аналармен ынтымақтастығы

1 слайд
Сынып жетекшінің бала тәрбиесінде ата- аналармен ынтымақтастығы

1 слайд

Сынып жетекшінің бала тәрбиесінде ата- аналармен ынтымақтастығы

2 слайд

2 слайд

“ Тек ата-аналармен бірге, жалпы күш- жігерді біріктіру арқасында мұғалімдер балаларға үлкен адамдық бақытты беруі мүмкін”

3 слайд
“ Тек ата-аналармен бірге, жалпы күш- жігерді біріктіру арқасында мұғалімдер балаларға үлкен адамдық бақытты беруі мүмкін” В. А Сухомлинский

3 слайд

“ Тек ата-аналармен бірге, жалпы күш- жігерді біріктіру арқасында мұғалімдер балаларға үлкен адамдық бақытты беруі мүмкін” В. А Сухомлинский

мектептің тәрбие процесіне ата- аналардың белсенді қатысуын ұйымдастырудың жолдарын қарастырып, қамтамасыз ету; оқушыларме

4 слайд
мектептің тәрбие процесіне ата- аналардың белсенді қатысуын ұйымдастырудың жолдарын қарастырып, қамтамасыз ету; оқушылармен және олардың ата- аналарымен жиналыстарды, кездесулерді, тәрбие сағаттарын, пікірталастарды, дөңгелек үстелдерді жаңа технологияларды пайдаланып өткізу арқылы шаралардың тиімділіктерін арттыру;оқушылардың әдеп ұстанымдарын және моральдік қасиеттерін, патриоттық, құқықтық саналарын қалыптастыру және дамыту;Тәрбие жүйесінің міндеттері оқушыларды ұжымда жұмыс істеуге бейімдеу, әдемі қарым- қатынасқа, достыққа, ауызбіршілікке, татулыққа тәрбиелеу;  оқушыларды салауатты өмір салтын ұстануға дағдыландыру; оқушыларға кәсіптік бағыт- бағдар беру. мектептің тәрбие процесіне ата- аналардың белсенді қатысуын ұйымдастырудың жолдарын қарастырып, қамтамасыз ету; оқушылармен және олардың ата- аналарымен жиналыстарды, кездесулерді, тәрбие сағаттарын, пікірталастарды, дөңгелек үстелдерді жаңа технологияларды пайдаланып өткізу арқылы шаралардың тиімділіктерін арттыру; оқушылардың әдеп ұстанымдарын және моральдік қасиеттерін, патриоттық, құқықтық саналарын қалыптастыру және дамыту; Тәрбие жүйесінің міндеттері оқушыларды ұжымда жұмыс істеуге бейімдеу, әдемі қарым- қатынасқа, достыққа, ауызбіршілікке, татулыққа тәрбиелеу; оқушыларды салауатты өмір салтын ұстануға дағдыландыру; оқушыларға кәсіптік бағыт- бағдар беру.

4 слайд

мектептің тәрбие процесіне ата- аналардың белсенді қатысуын ұйымдастырудың жолдарын қарастырып, қамтамасыз ету; оқушылармен және олардың ата- аналарымен жиналыстарды, кездесулерді, тәрбие сағаттарын, пікірталастарды, дөңгелек үстелдерді жаңа технологияларды пайдаланып өткізу арқылы шаралардың тиімділіктерін арттыру;оқушылардың әдеп ұстанымдарын және моральдік қасиеттерін, патриоттық, құқықтық саналарын қалыптастыру және дамыту;Тәрбие жүйесінің міндеттері оқушыларды ұжымда жұмыс істеуге бейімдеу, әдемі қарым- қатынасқа, достыққа, ауызбіршілікке, татулыққа тәрбиелеу;  оқушыларды салауатты өмір салтын ұстануға дағдыландыру; оқушыларға кәсіптік бағыт- бағдар беру. мектептің тәрбие процесіне ата- аналардың белсенді қатысуын ұйымдастырудың жолдарын қарастырып, қамтамасыз ету; оқушылармен және олардың ата- аналарымен жиналыстарды, кездесулерді, тәрбие сағаттарын, пікірталастарды, дөңгелек үстелдерді жаңа технологияларды пайдаланып өткізу арқылы шаралардың тиімділіктерін арттыру; оқушылардың әдеп ұстанымдарын және моральдік қасиеттерін, патриоттық, құқықтық саналарын қалыптастыру және дамыту; Тәрбие жүйесінің міндеттері оқушыларды ұжымда жұмыс істеуге бейімдеу, әдемі қарым- қатынасқа, достыққа, ауызбіршілікке, татулыққа тәрбиелеу; оқушыларды салауатты өмір салтын ұстануға дағдыландыру; оқушыларға кәсіптік бағыт- бағдар беру.

Бала тәрбиесіБала тәрбиесі Ата-ана тәрбиесі Ата-әже тәрбиесі Әке тәрбиесі Ана тәрбиесі Имандылық тәрбиесі Салт-д

5 слайд
Бала тәрбиесіБала тәрбиесі Ата-ана тәрбиесі Ата-әже тәрбиесі Әке тәрбиесі Ана тәрбиесі Имандылық тәрбиесі Салт-дәстүр әдет ғұрып тәрбиесі Мектеп қабырғасындағы тәрбие Мектепке дейінгі тәрбие Орта тәрбиеҚоғам талабына сай тәрбие Өзін-өзі тәрбиелеу Жеке бас тәрбиесі Бала тәрбиесіБала тәрбиесі Ата-ана тәрбиесі Ата-әже тәрбиесі Әке тәрбиесі Ана тәрбиесі Имандылық тәрбиесі Салт-дәстүр әдет ғұрып тәрбиесі Мектеп қабырғасындағы тәрбие Мектепке дейінгі тәрбие Орта тәрбие Қоғам талабына сай тәрбие Өзін-өзі тәрбиелеу Жеке бас тәрбиесі

5 слайд

Бала тәрбиесіБала тәрбиесі Ата-ана тәрбиесі Ата-әже тәрбиесі Әке тәрбиесі Ана тәрбиесі Имандылық тәрбиесі Салт-дәстүр әдет ғұрып тәрбиесі Мектеп қабырғасындағы тәрбие Мектепке дейінгі тәрбие Орта тәрбиеҚоғам талабына сай тәрбие Өзін-өзі тәрбиелеу Жеке бас тәрбиесі Бала тәрбиесіБала тәрбиесі Ата-ана тәрбиесі Ата-әже тәрбиесі Әке тәрбиесі Ана тәрбиесі Имандылық тәрбиесі Салт-дәстүр әдет ғұрып тәрбиесі Мектеп қабырғасындағы тәрбие Мектепке дейінгі тәрбие Орта тәрбие Қоғам талабына сай тәрбие Өзін-өзі тәрбиелеу Жеке бас тәрбиесі

Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстағы сынып жетекшісінің негізгі міндеттері

6 слайд
Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстағы сынып жетекшісінің негізгі міндеттері

6 слайд

Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстағы сынып жетекшісінің негізгі міндеттері

Сынып жетекшісі мен ата-аналар ынтымақтастығы Ата-аналарды оқу-тәрбие үрдісіне қатынастыру Материалды-техникалық базаны нығ

7 слайд
Сынып жетекшісі мен ата-аналар ынтымақтастығы Ата-аналарды оқу-тәрбие үрдісіне қатынастыру Материалды-техникалық базаны нығайтуға көмектесу Ата-аналар патрулі Ата-аналар жиналыстары Секция, үйірме, жұмыстарын ұйымдастыру Сәтсіз отбасылармен жұмыс Жеткіншектерді қамқорлыққа алу Ата-аналарды оқу-тәрбие үрдісіне қатынастыру Материалды-техникалық базаны нығайтуға көмектесу Ата-аналар патрулі Ата-аналар жиналыстары Секция, үйірме, жұмыстарын ұйымдастыру Сәтсіз отбасылармен жұмыс Жеткіншектерді қамқорлыққа алу

7 слайд

Сынып жетекшісі мен ата-аналар ынтымақтастығы Ата-аналарды оқу-тәрбие үрдісіне қатынастыру Материалды-техникалық базаны нығайтуға көмектесу Ата-аналар патрулі Ата-аналар жиналыстары Секция, үйірме, жұмыстарын ұйымдастыру Сәтсіз отбасылармен жұмыс Жеткіншектерді қамқорлыққа алу Ата-аналарды оқу-тәрбие үрдісіне қатынастыру Материалды-техникалық базаны нығайтуға көмектесу Ата-аналар патрулі Ата-аналар жиналыстары Секция, үйірме, жұмыстарын ұйымдастыру Сәтсіз отбасылармен жұмыс Жеткіншектерді қамқорлыққа алу

ақпараттық тәрбиелік – дамытушылық Қалыптастыру шылық қорғау - сауықтырушылық бақылаушылы қ тұрмыстықОтбасы мен мектептің өза

8 слайд
ақпараттық тәрбиелік – дамытушылық Қалыптастыру шылық қорғау - сауықтырушылық бақылаушылы қ тұрмыстықОтбасы мен мектептің өзара әрекетінің басты қызметтері

8 слайд

ақпараттық тәрбиелік – дамытушылық Қалыптастыру шылық қорғау - сауықтырушылық бақылаушылы қ тұрмыстықОтбасы мен мектептің өзара әрекетінің басты қызметтері

Аталған өзара әрекеттің міндеттері Отбасының тәрбиелік мүмкіндігі мен күш қуатын айқындау мақсатында зерттеу Ата- анала

9 слайд
Аталған өзара әрекеттің міндеттері Отбасының тәрбиелік мүмкіндігі мен күш қуатын айқындау мақсатында зерттеу Ата- аналардың белсенді педагогикалық ұстанымын қалыптастыру; Ата- аналарды педагогикалық- психологиялық білім- біліктерімен қаруландыру Бала тәрбиесіне ата- аналарды белсенді қатыстыру.

9 слайд

Аталған өзара әрекеттің міндеттері Отбасының тәрбиелік мүмкіндігі мен күш қуатын айқындау мақсатында зерттеу Ата- аналардың белсенді педагогикалық ұстанымын қалыптастыру; Ата- аналарды педагогикалық- психологиялық білім- біліктерімен қаруландыру Бала тәрбиесіне ата- аналарды белсенді қатыстыру.

Ата-анамен мектептің байланысы Сабаққа қатыстыру Іс- шараларға қатыстыру Мектеп психологі, әлеуметтік педагогпен байланыста б

10 слайд
Ата-анамен мектептің байланысы Сабаққа қатыстыру Іс- шараларға қатыстыру Мектеп психологі, әлеуметтік педагогпен байланыста болу Мектептің материалдық- техникалық базасын күшейту Ерікті жасақшылар тобын құру Мектеп пен отбасындағы тәрбиенің бір-бірімен ұштасуынан тәрбиенің негізі қалыптасады.Ата-анамен мектептің байланысы Сабаққа қатыстыру Іс- шараларға қатыстыру Мектеп психологі, әлеуметтік педагогпен байланыста болу Мектептің материалдық- техникалық базасын күшейту Ерікті жасақшылар тобын құру

10 слайд

Ата-анамен мектептің байланысы Сабаққа қатыстыру Іс- шараларға қатыстыру Мектеп психологі, әлеуметтік педагогпен байланыста болу Мектептің материалдық- техникалық базасын күшейту Ерікті жасақшылар тобын құру Мектеп пен отбасындағы тәрбиенің бір-бірімен ұштасуынан тәрбиенің негізі қалыптасады.Ата-анамен мектептің байланысы Сабаққа қатыстыру Іс- шараларға қатыстыру Мектеп психологі, әлеуметтік педагогпен байланыста болу Мектептің материалдық- техникалық базасын күшейту Ерікті жасақшылар тобын құру

11 слайд

11 слайд

Назарлары ңызғ а рахмет!

12 слайд
Назарлары ңызғ а рахмет!

12 слайд

Назарлары ңызғ а рахмет!