Сынып жетекшінің рөлі.Тақырыбы:Тәрбиеге байланысты менің көзқарасым
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі: Әлмахан А.Б.
6 ”А” сынып жетекшісі
2018 жыл
1 слайд
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі: Әлмахан А.Б. 6 ”А” сынып жетекшісі 2018 жыл
2 слайд
“ Тәрбиеге байланысты менің
көзқарасым ”
2 слайд
“ Тәрбиеге байланысты менің көзқарасым ”
3 слайд
1. Азаматтық-патриоттық , құқықтық және полимәдениеттік тәрбие;
2. Рухани-адамгершілік тәрбие;
3. Ұлттық тәрбие;
4. Отбасы тәрбие ;
5. Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие;
6. Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие;
7. Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбие ;
8. Дене тәрбие мен салауатты өмір салтын және денсаулық
қорғаушы орта қалыптастыру;
•
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015
жылғы «22» сәуірдегі № 227 бұйрықпен бекітілген Тәрбиенің
тұжырымдамалық негіздері. Тәрбиенің басым бағыттары
3 слайд
1. Азаматтық-патриоттық , құқықтық және полимәдениеттік тәрбие; 2. Рухани-адамгершілік тәрбие; 3. Ұлттық тәрбие; 4. Отбасы тәрбие ; 5. Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие; 6. Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие; 7. Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбие ; 8. Дене тәрбие мен салауатты өмір салтын және денсаулық қорғаушы орта қалыптастыру; • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы «22» сәуірдегі № 227 бұйрықпен бекітілген Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері. Тәрбиенің басым бағыттары
4 слайд
•
Сыныпта 20 оқушы
Қызы 14
Ұлы 6
Озат 3 оқушы ,екпінді 5, үлгермеуші жоқ
Жалпы мәлімет
4 слайд
• Сыныпта 20 оқушы Қызы 14 Ұлы 6 Озат 3 оқушы ,екпінді 5, үлгермеуші жоқ Жалпы мәлімет
5 слайд
5 слайд
6 слайд
Оқушылар белсенділігін арттыру немесе олардың сапалы білім алуын
ұйымдастыру үшін сабақ негізгі мынындай кезеңдерден тұрады:
* Мақсат қою кезеңі (нақты міндеттерді айқын сезіну).
* Іс-әрекетті жүзеге асыруды жоспарлау, ең тиімді әдіс тәсілдерді таңдап
алу.
* Іс-әрекетті жүзеге асыру, оны орындау кезеңі. Бұл кезең әрекетті бақылау
және қажет болған жағдайда оны қайта дұрыс құру арқылы жүзеге асырады.
* Нәтижені тексеру, орын алған қателерді түзету, алынған нәтижені
жоспарланған іс-әрекет моделімен салыстыру, жұмыс нәтижесін
қорытындылау, баға беру кезеңі.
Оқушының оқып үйренуі, олардың сабақ үстіндегі танымдық іс-әрекеті
нәтижелі болу үшін:олардың сабаққа ынта – ықыласын аударып, сабақтың
мазмұнына қызығатындай етіп ұйымдастыра білуі керек.
Оқыту үрдісінде балаларға сапалы білім беру үшін олардың танымдық іс-
әрекетінің мақсатқа жеткізетіндей әдіс-тәсілдерімен қаруландыру қажет.
Оқушылар танымдық іс-әрекеттің әдіс-тәсілдерін меңгергенде ғана
құбылыстың мәнін анықтау жолында, өздігінен білім сапасын арттыру
мақсатында белсенді де, батыл әрекет ете алады.
6 слайд
Оқушылар белсенділігін арттыру немесе олардың сапалы білім алуын ұйымдастыру үшін сабақ негізгі мынындай кезеңдерден тұрады: * Мақсат қою кезеңі (нақты міндеттерді айқын сезіну). * Іс-әрекетті жүзеге асыруды жоспарлау, ең тиімді әдіс тәсілдерді таңдап алу. * Іс-әрекетті жүзеге асыру, оны орындау кезеңі. Бұл кезең әрекетті бақылау және қажет болған жағдайда оны қайта дұрыс құру арқылы жүзеге асырады. * Нәтижені тексеру, орын алған қателерді түзету, алынған нәтижені жоспарланған іс-әрекет моделімен салыстыру, жұмыс нәтижесін қорытындылау, баға беру кезеңі. Оқушының оқып үйренуі, олардың сабақ үстіндегі танымдық іс-әрекеті нәтижелі болу үшін:олардың сабаққа ынта – ықыласын аударып, сабақтың мазмұнына қызығатындай етіп ұйымдастыра білуі керек. Оқыту үрдісінде балаларға сапалы білім беру үшін олардың танымдық іс- әрекетінің мақсатқа жеткізетіндей әдіс-тәсілдерімен қаруландыру қажет. Оқушылар танымдық іс-әрекеттің әдіс-тәсілдерін меңгергенде ғана құбылыстың мәнін анықтау жолында, өздігінен білім сапасын арттыру мақсатында белсенді де, батыл әрекет ете алады.
7 слайд
Оқушылардың білім сапасын арттыруда біздің назар аударатын ең негізгі
мәселелеріміз мыналар:
* Оқушылардың алдына бүгінгі тақырып бойынша меңгеретін негізгі
мәселені мақсат етіп қою. Алдағы уақытта не істеу, қалай жасау қажеттігі
жөнінде жалпылама бағыт беру.
* Оқушылар белгіленген бағыт бойынша материалдармен жұмыс істейді.
Яғни олар таблицамен, схемамен, графиктік сызбалармен айналысады.
*Мұғалімнің сұрақтарына сүйене, схема, таблица және тағы басқа
материалдар көмегімен өздері бақылап, байқап, жұмыс істеп көргендерінің
ішінен ізделінді қасиетті бөліп шығаруға тырысады
*Оқушылар мұғалімнің көмегімен орындаған жұмыстарын тағы бір рет
тексеруден өткізеді: анықтаған қасиеттердің дұрыстығына көз жеткізеді.
7 слайд
Оқушылардың білім сапасын арттыруда біздің назар аударатын ең негізгі мәселелеріміз мыналар: * Оқушылардың алдына бүгінгі тақырып бойынша меңгеретін негізгі мәселені мақсат етіп қою. Алдағы уақытта не істеу, қалай жасау қажеттігі жөнінде жалпылама бағыт беру. * Оқушылар белгіленген бағыт бойынша материалдармен жұмыс істейді. Яғни олар таблицамен, схемамен, графиктік сызбалармен айналысады. *Мұғалімнің сұрақтарына сүйене, схема, таблица және тағы басқа материалдар көмегімен өздері бақылап, байқап, жұмыс істеп көргендерінің ішінен ізделінді қасиетті бөліп шығаруға тырысады *Оқушылар мұғалімнің көмегімен орындаған жұмыстарын тағы бір рет тексеруден өткізеді: анықтаған қасиеттердің дұрыстығына көз жеткізеді.
8 слайд
Ойлау әрекетін осы ретпен қалыптастыру барысында материалды игеруге
оқушылардың мақсаты, қабылдауы, елестетуі, ұғынуы, есте сақтауы барлық
психикалық әрекеттері түгел қатысады. Сондықтан сабақты меңгеру нәтижесі білім
беріктігін қамтамасыз етеді.
Оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыруда тағы бір ескеретін жайт
оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыру, өздігінен шығармашылық жұмыс
істеуге бағыттау. Ол үшін әрбір оқушының даярлығы мен мүмкіндіктерін, қабілеттері
мен білімдеріне сүйене отырып, сабақтың өту құрылымына талдау жасап, білімнің
тиянақты түрде оқушыға түсінікті болуын, нақты дәрежеде игерілуін қадағалау қажет.
Өтілген материалды үнемі жиі қайталап отыру, деңгейлік сұрақтарды қою игерілген
білімнің терең және тиянақты болу мүмкіндігін ұлғайтады. Пәнге деген
қызығушылықты дамыту үшін дидактикалық ойындарды пайдаланып оқушының
логикалық ойлауын, өз бетімен жұмыс істеуін жандандыру қажеттігі шығады.
Оқушының біліміндегі олқылықты анықтау үшін тестік бақылау жұмысының орны
ерекше. Ол біріншіден оқушылардың өз бетінше жұмыс істеу әрекеттерін арттырады,
оқытудың тиімділігіне қол жеткізеді, ойлау қабілетін,
шығармашылық белсенділігін арттырады, егер мұғалім дұрыс бағыт бере білсе.
Сабақта тек материалды игеріп қана қоймай, игерілетін материал төңіреңінде
төңірегінде проблемалар туғызып, оқушының тереңірек ойлануына,
шығармашылықпен жұмыс істеуіне жол ашу керек.
8 слайд
Ойлау әрекетін осы ретпен қалыптастыру барысында материалды игеруге оқушылардың мақсаты, қабылдауы, елестетуі, ұғынуы, есте сақтауы барлық психикалық әрекеттері түгел қатысады. Сондықтан сабақты меңгеру нәтижесі білім беріктігін қамтамасыз етеді. Оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыруда тағы бір ескеретін жайт оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыру, өздігінен шығармашылық жұмыс істеуге бағыттау. Ол үшін әрбір оқушының даярлығы мен мүмкіндіктерін, қабілеттері мен білімдеріне сүйене отырып, сабақтың өту құрылымына талдау жасап, білімнің тиянақты түрде оқушыға түсінікті болуын, нақты дәрежеде игерілуін қадағалау қажет. Өтілген материалды үнемі жиі қайталап отыру, деңгейлік сұрақтарды қою игерілген білімнің терең және тиянақты болу мүмкіндігін ұлғайтады. Пәнге деген қызығушылықты дамыту үшін дидактикалық ойындарды пайдаланып оқушының логикалық ойлауын, өз бетімен жұмыс істеуін жандандыру қажеттігі шығады. Оқушының біліміндегі олқылықты анықтау үшін тестік бақылау жұмысының орны ерекше. Ол біріншіден оқушылардың өз бетінше жұмыс істеу әрекеттерін арттырады, оқытудың тиімділігіне қол жеткізеді, ойлау қабілетін, шығармашылық белсенділігін арттырады, егер мұғалім дұрыс бағыт бере білсе. Сабақта тек материалды игеріп қана қоймай, игерілетін материал төңіреңінде төңірегінде проблемалар туғызып, оқушының тереңірек ойлануына, шығармашылықпен жұмыс істеуіне жол ашу керек.
9 слайд
«Ел боламын десең бесігіңді түзе» д еп ұлы жазушы, ғұлама ғалым Мұхтар
Әуезов айтқан. Бұл сөзде мәні терең мағына жатыр. Еліңнің ертеңі – жас
ұрпақты жақсылап өсір деген сөз. Сондықтан, бүгінгі жас ұрпаққа жан-
жақты білім беру, тәрбиелеу әр ұстаздың міндеті.
Қазіргі таңда білімге, ғылымға деген қызығуы жоғары, интеллектуалды
жастар сомдау өзекті мәселе. Оны шешуге орта мектепте пәнді оқытуда
ең алғашқы күннен бастап-ақ оқушылардың пәнге қызығушылығын,
ынтасын арттыру керек және де білім беруде сабақты күнделікті өмірмен
байланыстыра өту тиімді.
Сапалы білім беруде мұғалім міндеті – білім технологиясын бүгінгі күн
талабына сай жетілдіру. Бағдарлама бойынша дифференциалдап оқыту,
сабақ барысына прблемалы әдісті қолдана білу, сабақтың әр бойында
барлық оқушылардың толық жұмыс істеуін қамтамасыз ету, қайталау
жұмыстарын шебер ұйымдастыра білу, сабақ барысында әрбір оқушының
ерекшеліктерін ескере отыру, олардың белсенді әрекеттерін, әсіресе,
ұйымшылдық пен еңбексүйгіштік қасиетін әрі қарай дамыту - әрбір
мұғалімнің биік міндеті.
9 слайд
«Ел боламын десең бесігіңді түзе» д еп ұлы жазушы, ғұлама ғалым Мұхтар Әуезов айтқан. Бұл сөзде мәні терең мағына жатыр. Еліңнің ертеңі – жас ұрпақты жақсылап өсір деген сөз. Сондықтан, бүгінгі жас ұрпаққа жан- жақты білім беру, тәрбиелеу әр ұстаздың міндеті. Қазіргі таңда білімге, ғылымға деген қызығуы жоғары, интеллектуалды жастар сомдау өзекті мәселе. Оны шешуге орта мектепте пәнді оқытуда ең алғашқы күннен бастап-ақ оқушылардың пәнге қызығушылығын, ынтасын арттыру керек және де білім беруде сабақты күнделікті өмірмен байланыстыра өту тиімді. Сапалы білім беруде мұғалім міндеті – білім технологиясын бүгінгі күн талабына сай жетілдіру. Бағдарлама бойынша дифференциалдап оқыту, сабақ барысына прблемалы әдісті қолдана білу, сабақтың әр бойында барлық оқушылардың толық жұмыс істеуін қамтамасыз ету, қайталау жұмыстарын шебер ұйымдастыра білу, сабақ барысында әрбір оқушының ерекшеліктерін ескере отыру, олардың белсенді әрекеттерін, әсіресе, ұйымшылдық пен еңбексүйгіштік қасиетін әрі қарай дамыту - әрбір мұғалімнің биік міндеті.
10 слайд
Оқушылардың білімін жүйелі тексеріп, бақылап отыру
оқушылардың жауапкершілікке, үнемі жұмыс істеуге баулып,
оқушы білімінің тиянақтылығын, тереңдігін арттырады.
Сондықтан біз өз тәжірибемізде оқушыға сапалы, тиянақты
білім беріп, білімділік дағдыларын қалыптастыруда оңайдан
қиынға, қарапайымнан күрделіге қарай оқытудың жүйелілік
ұстанымын басшылыққа аламыз, білім тексерудің сан алуан
түрлерін қолданамыз. Үлкен бір тарау өткенде білімді жүйеге
келтіру, есепке алу өрісін жетілдіру – басты мақсатымыз.
10 слайд
Оқушылардың білімін жүйелі тексеріп, бақылап отыру оқушылардың жауапкершілікке, үнемі жұмыс істеуге баулып, оқушы білімінің тиянақтылығын, тереңдігін арттырады. Сондықтан біз өз тәжірибемізде оқушыға сапалы, тиянақты білім беріп, білімділік дағдыларын қалыптастыруда оңайдан қиынға, қарапайымнан күрделіге қарай оқытудың жүйелілік ұстанымын басшылыққа аламыз, білім тексерудің сан алуан түрлерін қолданамыз. Үлкен бір тарау өткенде білімді жүйеге келтіру, есепке алу өрісін жетілдіру – басты мақсатымыз.
11 слайд
Оқушылардың білім сапасын көтеру үшін төмендегі негізгі
ұстанымдарды еске сақтау қажет.
Оқу тәрбие жұмысын педагогикалық диагностикалық нәтижелеріне
байланысты ұйымдастыру әр баланың іс-қабілетін анықтау,
сұранысын білу;
Басты мақсат – балалардың бойындағы дарындылықты дамыту,
шеберлігін арттыру, жеке шығармашылығын қалыптастыру;
Оқытудың мазмұны мен жетістігіне ғылыми талдау жасау.
Педагогикалық ізденіс барысында баланың ойлау жүйесінің дамуына
болжау жасау, білім берудің өзгеше әдіс-тәсілдерін енгізу.
Оқушылардың жеке шығармашылығын дамыту үшін ұстаз өз
шығармашылығын көтеру, іздену керек.
11 слайд
Оқушылардың білім сапасын көтеру үшін төмендегі негізгі ұстанымдарды еске сақтау қажет. Оқу тәрбие жұмысын педагогикалық диагностикалық нәтижелеріне байланысты ұйымдастыру әр баланың іс-қабілетін анықтау, сұранысын білу; Басты мақсат – балалардың бойындағы дарындылықты дамыту, шеберлігін арттыру, жеке шығармашылығын қалыптастыру; Оқытудың мазмұны мен жетістігіне ғылыми талдау жасау. Педагогикалық ізденіс барысында баланың ойлау жүйесінің дамуына болжау жасау, білім берудің өзгеше әдіс-тәсілдерін енгізу. Оқушылардың жеке шығармашылығын дамыту үшін ұстаз өз шығармашылығын көтеру, іздену керек.
12 слайд
Оқушылардың шығармашылық қабілетін
арттырып, ынталандыру үшін сабақтарды
мынадай жолдармен өткізуге болады:
1.Сабақта кең көлемде көрнекі құралдарды
пайдалану;
2.Сабақты түрлендіріп өткізу;
3.Сабақта оқушылар өздері жасаған суреттер,
схемаларды пайдалану;
4.Техникалық құралдарды тиімді қолдану;
5.Сабаққа қатысты бейнетаспаларды,
фильмдерді көрсету.
12 слайд
Оқушылардың шығармашылық қабілетін арттырып, ынталандыру үшін сабақтарды мынадай жолдармен өткізуге болады: 1.Сабақта кең көлемде көрнекі құралдарды пайдалану; 2.Сабақты түрлендіріп өткізу; 3.Сабақта оқушылар өздері жасаған суреттер, схемаларды пайдалану; 4.Техникалық құралдарды тиімді қолдану; 5.Сабаққа қатысты бейнетаспаларды, фильмдерді көрсету.
13 слайд
Тиімді жұмыс атқару үшін маман өзінің беретін пәнін, әр түрлі
әдіс- тәсілдерді жетік білуі керек, оқушылармен тығыз қарым
– қатынаста болуы қажет. Осы мәселелерді әрдайым сабақта,
сабақтан тыс уақытта, белгілі бір мақсатта емес, әр түрлі
жағдайларда қолданып отыру, атқарылған жұмыстардың
нәтижесін көрсетеді.
Баланың жеке тұлға ретіндегі дамуы, өзіндік көзқарасының
калыптасуы, ой - өрісінің кеңейуіне, сабақта жұмысының
тиімділігіне психологиялық ахуалдың қосар үлесі мол.
13 слайд
Тиімді жұмыс атқару үшін маман өзінің беретін пәнін, әр түрлі әдіс- тәсілдерді жетік білуі керек, оқушылармен тығыз қарым – қатынаста болуы қажет. Осы мәселелерді әрдайым сабақта, сабақтан тыс уақытта, белгілі бір мақсатта емес, әр түрлі жағдайларда қолданып отыру, атқарылған жұмыстардың нәтижесін көрсетеді. Баланың жеке тұлға ретіндегі дамуы, өзіндік көзқарасының калыптасуы, ой - өрісінің кеңейуіне, сабақта жұмысының тиімділігіне психологиялық ахуалдың қосар үлесі мол.
14 слайд
Ұстаздың ең басты парызы – сабақта көңіл
қанағаттанарлық жағдай, көтеріңкі көңіл-күй, жалпыға бірдей
өзара сыйластық кеңістігін қалыптастыру.
Сондықтан, сабақты бастамай тұрып, психиологиялық ахуал
тудырып, балаларды «ояту».
Жаңға жайлы психологиялық жағдай оқушылардың
шығармашылықпен қатар қиялдану процестерін арттырады.
Танып-білу әрекеті жоғары қанағаттанушылық күйінде өтеді.
Психологиялық комфортты жағдай оқушыны қарым-
қатынастың елеулі өнегесінде тәрбиелеп, жаңа ақпаратты
меңгеруге дайындығын көтере отырып, жаңа білімді игеруге
сананың барлық саңылауларын ашады.
14 слайд
Ұстаздың ең басты парызы – сабақта көңіл қанағаттанарлық жағдай, көтеріңкі көңіл-күй, жалпыға бірдей өзара сыйластық кеңістігін қалыптастыру. Сондықтан, сабақты бастамай тұрып, психиологиялық ахуал тудырып, балаларды «ояту». Жаңға жайлы психологиялық жағдай оқушылардың шығармашылықпен қатар қиялдану процестерін арттырады. Танып-білу әрекеті жоғары қанағаттанушылық күйінде өтеді. Психологиялық комфортты жағдай оқушыны қарым- қатынастың елеулі өнегесінде тәрбиелеп, жаңа ақпаратты меңгеруге дайындығын көтере отырып, жаңа білімді игеруге сананың барлық саңылауларын ашады.
15 слайд
Қорыта келгенде, О.Бальзактың “ұдай еңбек ету- өнердің де,
өмірдің де заңы” дегеніндей, оқушылардың шығармашылық қабілеті
мен белсенділігін артыруда мұғалімге үнемі ізденуге, тұрақты еңбек
етуді міндеттейді.
Әрине, артқарылған істер аз емес. Дегенмен, әлі де болса бізді
ойландыратын, толғандыратын істер жетерлік. Атап айтқанда,
олар – білім сапасын арттыру, оқушылардың біліміне, ойлау
қабілетіне сай деңгейлеп оқыту, ғылыми-ізденіс қабілеттерін
қалыптастыру, т.с.с. Өйткені, ХХІ ғасыр- білімділер ғасыры. Ендеше
бізге ой өрісі жоғары дамыған, зерделі, жан-жақты парасатты
ұрпақ керек екенін бір сәтте естен шығармағанымыз жөн.
15 слайд
Қорыта келгенде, О.Бальзактың “ұдай еңбек ету- өнердің де, өмірдің де заңы” дегеніндей, оқушылардың шығармашылық қабілеті мен белсенділігін артыруда мұғалімге үнемі ізденуге, тұрақты еңбек етуді міндеттейді. Әрине, артқарылған істер аз емес. Дегенмен, әлі де болса бізді ойландыратын, толғандыратын істер жетерлік. Атап айтқанда, олар – білім сапасын арттыру, оқушылардың біліміне, ойлау қабілетіне сай деңгейлеп оқыту, ғылыми-ізденіс қабілеттерін қалыптастыру, т.с.с. Өйткені, ХХІ ғасыр- білімділер ғасыры. Ендеше бізге ой өрісі жоғары дамыған, зерделі, жан-жақты парасатты ұрпақ керек екенін бір сәтте естен шығармағанымыз жөн.
16 слайд
16 слайд
17 слайд
17 слайд