Материалдар / Сыныптан тыс жұмыс Ғажайып физика 8 сынып

Сыныптан тыс жұмыс Ғажайып физика 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сыныптан тыс жұмыс Ғажайып физика 8 сынып. Жан-жақты білімді, өмір сүруге бейім өзіндік ой-талғамы бар, адамгершілігі жоғары, қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Наурыз 2022
557
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ҒАЖАЙЫП ҒАЖАЙЫП ФИЗИКАФИЗИКА““ Қарабұлақ орта мектеп-бақшасы” КММҚарабұлақ орта мектеп-бақшасы” КММ Пән мұғалімі: Касенова Ы.К.

1 слайд
ҒАЖАЙЫП ҒАЖАЙЫП ФИЗИКАФИЗИКА““ Қарабұлақ орта мектеп-бақшасы” КММҚарабұлақ орта мектеп-бақшасы” КММ Пән мұғалімі: Касенова Ы.К.Пән мұғалімі: Касенова Ы.К.

1 слайд

ҒАЖАЙЫП ҒАЖАЙЫП ФИЗИКАФИЗИКА““ Қарабұлақ орта мектеп-бақшасы” КММҚарабұлақ орта мектеп-бақшасы” КММ Пән мұғалімі: Касенова Ы.К.Пән мұғалімі: Касенова Ы.К.

Мақсаты:Мақсаты:  Оқушылардың физика курсынан алған білімдерін, табиғаттағы физикалық құбылыстардың құпиясы мен сырын аша біл

2 слайд
Мақсаты:Мақсаты:  Оқушылардың физика курсынан алған білімдерін, табиғаттағы физикалық құбылыстардың құпиясы мен сырын аша білуге әрі қолдана білуге үйрету;  Оқушылардың ой өрістерін дамыта отырып, іскерлік, ептілік, қабілеттерін қалыптастыру;  Мақал-мәтелдермен білім алушыларды шешендікке баулу, әрбір бөлімнің физикалық мағанасын ашу.  Ұжымдық әрекетке, қарым - қатынас жасай білуге, өзіндік жұмысқа, ақпаратты тауып қолдана, пайдалана білуге тәрбиелеу.

2 слайд

Мақсаты:Мақсаты:  Оқушылардың физика курсынан алған білімдерін, табиғаттағы физикалық құбылыстардың құпиясы мен сырын аша білуге әрі қолдана білуге үйрету;  Оқушылардың ой өрістерін дамыта отырып, іскерлік, ептілік, қабілеттерін қалыптастыру;  Мақал-мәтелдермен білім алушыларды шешендікке баулу, әрбір бөлімнің физикалық мағанасын ашу.  Ұжымдық әрекетке, қарым - қатынас жасай білуге, өзіндік жұмысқа, ақпаратты тауып қолдана, пайдалана білуге тәрбиелеу.

Жоспары:Жоспары:  Оқу түбі тоқу  Көп жасаған білмейді, көп көрген біледі  Тіліңмен жүгірме, біліммен жүгір  Білегіңе сенбе,

3 слайд
Жоспары:Жоспары:  Оқу түбі тоқу  Көп жасаған білмейді, көп көрген біледі  Тіліңмен жүгірме, біліммен жүгір  Білегіңе сенбе, біліміңе сен  Білген кісі тауып айтады, Білмеген кісі қауып айтады.  Күш – білімде, білім – кітапта.  Өмір – үлкен мектеп. Өмірдің өзі – ұлы ұстаз.  Өнер – ағып жатқан бұлақ, Ілім – жанып тұрған шырақ.  Білек сүріндіре алмағанды, Білім сүріндіреді.

3 слайд

Жоспары:Жоспары:  Оқу түбі тоқу  Көп жасаған білмейді, көп көрген біледі  Тіліңмен жүгірме, біліммен жүгір  Білегіңе сенбе, біліміңе сен  Білген кісі тауып айтады, Білмеген кісі қауып айтады.  Күш – білімде, білім – кітапта.  Өмір – үлкен мектеп. Өмірдің өзі – ұлы ұстаз.  Өнер – ағып жатқан бұлақ, Ілім – жанып тұрған шырақ.  Білек сүріндіре алмағанды, Білім сүріндіреді.

Оқу түбі тоқуОқу түбі тоқу “ Қызықты физика” кахут сервизі арқылы сұрақтарға жауап беру https://create.kahoot.it/share/5dd949

4 слайд
Оқу түбі тоқуОқу түбі тоқу “ Қызықты физика” кахут сервизі арқылы сұрақтарға жауап беру https://create.kahoot.it/share/5dd94948-fadc-4825-8610-d906181c01fd

4 слайд

Оқу түбі тоқуОқу түбі тоқу “ Қызықты физика” кахут сервизі арқылы сұрақтарға жауап беру https://create.kahoot.it/share/5dd94948-fadc-4825-8610-d906181c01fd

Көп жасаған білмейді, көп көрген біледіКөп жасаған білмейді, көп көрген біледі «Қызықты тәжірибелер» сайысы. Тапсырма берілген қ

5 слайд
Көп жасаған білмейді, көп көрген біледіКөп жасаған білмейді, көп көрген біледі «Қызықты тәжірибелер» сайысы. Тапсырма берілген қажетті құрал-жабдықтарды пайдаланып жасалған тәжірибені физикаліқ мәнін айту. «Тиынды шығарып алу». Жайпақ ыдысқа су құйылып, тиын салынады. Саусақты суға тигізбей, қағаз, шырпы, стакан құралдарын қолдана отырып, жайпақ тарелка бетіндегі тиынды алып шығу. Суы бар тәрелке, 100 теңге. Алғашында су жоқ кезде теңгені ең соңғы шеті көрінетіндей етіп қараймыз. Осы қалыпты өзгертпей, ішіне су құямыз. Сол кезде теңге түгелімен көрінеді, неліктен? (жарықтың екі ортада таралуы)

5 слайд

Көп жасаған білмейді, көп көрген біледіКөп жасаған білмейді, көп көрген біледі «Қызықты тәжірибелер» сайысы. Тапсырма берілген қажетті құрал-жабдықтарды пайдаланып жасалған тәжірибені физикаліқ мәнін айту. «Тиынды шығарып алу». Жайпақ ыдысқа су құйылып, тиын салынады. Саусақты суға тигізбей, қағаз, шырпы, стакан құралдарын қолдана отырып, жайпақ тарелка бетіндегі тиынды алып шығу. Суы бар тәрелке, 100 теңге. Алғашында су жоқ кезде теңгені ең соңғы шеті көрінетіндей етіп қараймыз. Осы қалыпты өзгертпей, ішіне су құямыз. Сол кезде теңге түгелімен көрінеді, неліктен? (жарықтың екі ортада таралуы)

Көп жасаған білмейді, көп көрген біледіКөп жасаған білмейді, көп көрген біледі «Қызықты тәжірибелер» сайысы. Тапсырма берілген қ

6 слайд
Көп жасаған білмейді, көп көрген біледіКөп жасаған білмейді, көп көрген біледі «Қызықты тәжірибелер» сайысы. Тапсырма берілген қажетті құрал-жабдықтарды пайдаланыпжасалған тәжірибені физикаліқ мәнін айту.

6 слайд

Көп жасаған білмейді, көп көрген біледіКөп жасаған білмейді, көп көрген біледі «Қызықты тәжірибелер» сайысы. Тапсырма берілген қажетті құрал-жабдықтарды пайдаланыпжасалған тәжірибені физикаліқ мәнін айту.

Тіліңмен жүгірме, біліммен жүгірТіліңмен жүгірме, біліммен жүгір Мақал-мәтелдерді физикалық ұғымдармен сәйкестендіру. 1-топ Қары

7 слайд
Тіліңмен жүгірме, біліммен жүгірТіліңмен жүгірме, біліммен жүгір Мақал-мәтелдерді физикалық ұғымдармен сәйкестендіру. 1-топ Қарыстан сүйем жақын Заттың агрегаттық күйі Қимылдаған қыр асар Физикалық шама Таумен тасты су бұзар Адамзатты сөз бұзар Механикалық қозғалыс Аяқ сүрінсе басқа салмақ түсер Жылдамдық   Шапшаң озар Жатқан қалар Инерция   2-топ Жеті рет өлшеп бір рет кес Заттың тығыздығы   Бір құмалақ бір қарын майды шірітеді Температура   Аттыға жаяу жолдас болмас Физикалық шаманы өлшеу   Темірді қызғанда соқ Жылдамдық   1 кг темірді, 1 кг мақта теңгереді Диффузия  

7 слайд

Тіліңмен жүгірме, біліммен жүгірТіліңмен жүгірме, біліммен жүгір Мақал-мәтелдерді физикалық ұғымдармен сәйкестендіру. 1-топ Қарыстан сүйем жақын Заттың агрегаттық күйі Қимылдаған қыр асар Физикалық шама Таумен тасты су бұзар Адамзатты сөз бұзар Механикалық қозғалыс Аяқ сүрінсе басқа салмақ түсер Жылдамдық   Шапшаң озар Жатқан қалар Инерция   2-топ Жеті рет өлшеп бір рет кес Заттың тығыздығы   Бір құмалақ бір қарын майды шірітеді Температура   Аттыға жаяу жолдас болмас Физикалық шаманы өлшеу   Темірді қызғанда соқ Жылдамдық   1 кг темірді, 1 кг мақта теңгереді Диффузия  

Білегіңе сенбе, біліміңе сенБілегіңе сенбе, біліміңе сен Сөзжұмбақ шешу. Сөзжұмбақ «Ампер» 1 - топқа. 1. Қуат бірлігі 2. Кедергі

8 слайд
Білегіңе сенбе, біліміңе сенБілегіңе сенбе, біліміңе сен Сөзжұмбақ шешу. Сөзжұмбақ «Ампер» 1 - топқа. 1. Қуат бірлігі 2. Кедергі бірлігі 3. Қысым бірлігі 4. Ұзындық бірлігі 5. Электр сыйымдылығының бірлігі «Физика» сөзжұмбағы 2 - топқа. 1. Молекуланың үздіксіз, ретсіз қозғалысы) 2. Итальян ғалымы 3. Заттың үш күйінің бірі 4. Табиғатты зерттейтін ғылым 5. Заттың ең ұсақ бөлшегі 6. Суды көлем өлшейтін құрал

8 слайд

Білегіңе сенбе, біліміңе сенБілегіңе сенбе, біліміңе сен Сөзжұмбақ шешу. Сөзжұмбақ «Ампер» 1 - топқа. 1. Қуат бірлігі 2. Кедергі бірлігі 3. Қысым бірлігі 4. Ұзындық бірлігі 5. Электр сыйымдылығының бірлігі «Физика» сөзжұмбағы 2 - топқа. 1. Молекуланың үздіксіз, ретсіз қозғалысы) 2. Итальян ғалымы 3. Заттың үш күйінің бірі 4. Табиғатты зерттейтін ғылым 5. Заттың ең ұсақ бөлшегі 6. Суды көлем өлшейтін құрал

Білегіңе сенбе, біліміңе сенБілегіңе сенбе, біліміңе сен Сөзжұмбақ шешу. Сөзжұмбақ «Ампер» 1 - топқа. 1. Қуат бірлігі 2. Кедергі

9 слайд
Білегіңе сенбе, біліміңе сенБілегіңе сенбе, біліміңе сен Сөзжұмбақ шешу. Сөзжұмбақ «Ампер» 1 - топқа. 1. Қуат бірлігі 2. Кедергі бірлігі 3. Қысым бірлігі 4. Ұзындық бірлігі 5. Электр сыйымдылығының бірлігі «Физика» сөзжұмбағы 2 - топқа. 1. Молекуланың үздіксіз, ретсіз қозғалысы (диффузия) 2. Итальян ғалымы (Галилей) 3. Заттың үш күйінің бірі (Газ) 4. Табиғатты зерттейтін ғылым (Физика) 5. Заттың ең ұсақ бөлшегі (Молекула) 6. Суды көлем өлшейтін құрал (мензурка)

9 слайд

Білегіңе сенбе, біліміңе сенБілегіңе сенбе, біліміңе сен Сөзжұмбақ шешу. Сөзжұмбақ «Ампер» 1 - топқа. 1. Қуат бірлігі 2. Кедергі бірлігі 3. Қысым бірлігі 4. Ұзындық бірлігі 5. Электр сыйымдылығының бірлігі «Физика» сөзжұмбағы 2 - топқа. 1. Молекуланың үздіксіз, ретсіз қозғалысы (диффузия) 2. Итальян ғалымы (Галилей) 3. Заттың үш күйінің бірі (Газ) 4. Табиғатты зерттейтін ғылым (Физика) 5. Заттың ең ұсақ бөлшегі (Молекула) 6. Суды көлем өлшейтін құрал (мензурка)

Білген кісі тауып айтады,Білген кісі тауып айтады, Білмеген кісі қауып айтады.Білмеген кісі қауып айтады. Жаздың ашық, ыстық күн

10 слайд
Білген кісі тауып айтады,Білген кісі тауып айтады, Білмеген кісі қауып айтады.Білмеген кісі қауып айтады. Жаздың ашық, ыстық күндерінің бірінде тауға шықтық. Жолда ыстықтамау үшін қара киімдер киіп алдық. Алдымен құмдауыт өзен жағасымен жүріп отырдық. Құм құрғақ және таза екен, жүру өте оңайға түсті. Содан соң жол көк шылғынмен жалғасты, бұл жермен жүру қиындау болып, жылдамдығымыз азайып қалды. Алыстан отын шауып алып жатқан адамды көрдік, балтасының дыбысы бұтаққа тиген сәтте құлаққа келіп тұрды. Оған 200 м жол қалғанда, балта дауысы, төмен түскеннен кейін біраздан соң естіліп тұрады. Жолдағы телеграф сымдар ыстықтан қатты тартылып тұр екен. Өзенге жетіп, ұйықтауға өзеннің жағасына жаттық. Кешке қарай салқындап кетті, балалар өзенге түсіп шыққаннан кейін бірден жылынып сала берді. Су түбінде бір үлкен тас жатыр екен, ұлдардың үшеуі әзер көтеріп судан шығарып жіберді. От жағып екі шәйнек шайды оттың үстіне іліп қайнатуға қойды: біреуі цилиндр тәрізді, екіншісі дөңгелек. Дөңгелек шойыннан су қайнап кетті. Кеш батып ай туды, айдың ойығы оң жағына қарап тұр екен. Табиғат өте әдемі. (2 топқа ортақ)

10 слайд

Білген кісі тауып айтады,Білген кісі тауып айтады, Білмеген кісі қауып айтады.Білмеген кісі қауып айтады. Жаздың ашық, ыстық күндерінің бірінде тауға шықтық. Жолда ыстықтамау үшін қара киімдер киіп алдық. Алдымен құмдауыт өзен жағасымен жүріп отырдық. Құм құрғақ және таза екен, жүру өте оңайға түсті. Содан соң жол көк шылғынмен жалғасты, бұл жермен жүру қиындау болып, жылдамдығымыз азайып қалды. Алыстан отын шауып алып жатқан адамды көрдік, балтасының дыбысы бұтаққа тиген сәтте құлаққа келіп тұрды. Оған 200 м жол қалғанда, балта дауысы, төмен түскеннен кейін біраздан соң естіліп тұрады. Жолдағы телеграф сымдар ыстықтан қатты тартылып тұр екен. Өзенге жетіп, ұйықтауға өзеннің жағасына жаттық. Кешке қарай салқындап кетті, балалар өзенге түсіп шыққаннан кейін бірден жылынып сала берді. Су түбінде бір үлкен тас жатыр екен, ұлдардың үшеуі әзер көтеріп судан шығарып жіберді. От жағып екі шәйнек шайды оттың үстіне іліп қайнатуға қойды: біреуі цилиндр тәрізді, екіншісі дөңгелек. Дөңгелек шойыннан су қайнап кетті. Кеш батып ай туды, айдың ойығы оң жағына қарап тұр екен. Табиғат өте әдемі. (2 топқа ортақ)

Күш – білімде, білім – кітапта.Күш – білімде, білім – кітапта. 2 Ом 2 Ом V3 Ом 0.1 A 6 B 5 Ом 10 Ом 30 Ом A V II. Схемада

11 слайд
Күш – білімде, білім – кітапта.Күш – білімде, білім – кітапта. 2 Ом 2 Ом V3 Ом 0.1 A 6 B 5 Ом 10 Ом 30 Ом A V II. Схемадан жіберілген қателерді табу. III. Формуладан жіберілген қателерді табу. I топ І I топ

11 слайд

Күш – білімде, білім – кітапта.Күш – білімде, білім – кітапта. 2 Ом 2 Ом V3 Ом 0.1 A 6 B 5 Ом 10 Ом 30 Ом A V II. Схемадан жіберілген қателерді табу. III. Формуладан жіберілген қателерді табу. I топ І I топ

Өмір – үлкен мектеп. Өмірдің өзі – ұлы ұстаз 1 Попов А.С. 2 Әбу Насыр Әл – Фараби 3 Циолковский К.Э. 4 М. Ұлықпек 5. Әубәкіров Т

12 слайд
Өмір – үлкен мектеп. Өмірдің өзі – ұлы ұстаз 1 Попов А.С. 2 Әбу Насыр Әл – Фараби 3 Циолковский К.Э. 4 М. Ұлықпек 5. Әубәкіров Т. 6. АристотельБұл сайысымыз физикаға өзіндік үлес қосқан ғалымдар жайлы болады. 1. Ғылымға «физика» деген сөзді енгізген ғалым кім? 2. Самарқанда астрономия саласында өшпес із қалдырған кім? 3. Ең алғаш радионы ойлап тапқан орыс ғалымы кім? 4. Қазақ ғарышкері? 5. Радиоактивті қозғалыс заңдарын зерттеген ғалым инженер? 6. «Физика» сөзінің мағынасын байтуда тарихта екінші ұстаз атанған ұлы бабамыз?

12 слайд

Өмір – үлкен мектеп. Өмірдің өзі – ұлы ұстаз 1 Попов А.С. 2 Әбу Насыр Әл – Фараби 3 Циолковский К.Э. 4 М. Ұлықпек 5. Әубәкіров Т. 6. АристотельБұл сайысымыз физикаға өзіндік үлес қосқан ғалымдар жайлы болады. 1. Ғылымға «физика» деген сөзді енгізген ғалым кім? 2. Самарқанда астрономия саласында өшпес із қалдырған кім? 3. Ең алғаш радионы ойлап тапқан орыс ғалымы кім? 4. Қазақ ғарышкері? 5. Радиоактивті қозғалыс заңдарын зерттеген ғалым инженер? 6. «Физика» сөзінің мағынасын байтуда тарихта екінші ұстаз атанған ұлы бабамыз?

Өмір – үлкен мектеп. Өмірдің өзі – ұлы ұстаз 1 Попов А.С. 2 Әбу Насыр Әл – Фараби 3 Циолковский К.Э. 4 М. Ұлықпек 5. Әубәкіров Т

13 слайд
Өмір – үлкен мектеп. Өмірдің өзі – ұлы ұстаз 1 Попов А.С. 2 Әбу Насыр Әл – Фараби 3 Циолковский К.Э. 4 М. Ұлықпек 5. Әубәкіров Т. 6. АристотельБұл сайысымыз физикаға өзіндік үлес қосқан ғалымдар жайлы болады. 1. Ғылымға «физика» деген сөзді енгізген ғалым кім? (6) 2. Самарқанда астрономия саласында өшпес із қалдырған кім? (4) 3. Ең алғаш радионы ойлап тапқан орыс ғалымы кім? (1) 4. Қазақ ғарышкері? (5) 5. Радиоактивті қозғалыс заңдарын зерттеген ғалым инженер? (3) 6. «Физика» сөзінің мағынасын байтуда тарихта екінші ұстаз атанған ұлы бабамыз? (2)

13 слайд

Өмір – үлкен мектеп. Өмірдің өзі – ұлы ұстаз 1 Попов А.С. 2 Әбу Насыр Әл – Фараби 3 Циолковский К.Э. 4 М. Ұлықпек 5. Әубәкіров Т. 6. АристотельБұл сайысымыз физикаға өзіндік үлес қосқан ғалымдар жайлы болады. 1. Ғылымға «физика» деген сөзді енгізген ғалым кім? (6) 2. Самарқанда астрономия саласында өшпес із қалдырған кім? (4) 3. Ең алғаш радионы ойлап тапқан орыс ғалымы кім? (1) 4. Қазақ ғарышкері? (5) 5. Радиоактивті қозғалыс заңдарын зерттеген ғалым инженер? (3) 6. «Физика» сөзінің мағынасын байтуда тарихта екінші ұстаз атанған ұлы бабамыз? (2)

Өнер – ағып жатқан бұлақ,Өнер – ағып жатқан бұлақ, Ілім – жанып тұрған шырақ.Ілім – жанып тұрған шырақ. Келесі кезеңіміз «Физика

14 слайд
Өнер – ағып жатқан бұлақ,Өнер – ағып жатқан бұлақ, Ілім – жанып тұрған шырақ.Ілім – жанып тұрған шырақ. Келесі кезеңіміз «Физикалық пантомимо» Бұл сайыста үстелден келіп әр топ үш карточкадан алады да, қимыл арқылы бір топ екінші топқа физикалық құбылыстар мен заңдылықтарды көрсетеді. 1. Өткізгіштерді қосу. 2. Молекулалар қозғалысы 3. денелердің тартылысы. 4 Қайнау 5. Инерция. 6. Үйкеліс күші.

14 слайд

Өнер – ағып жатқан бұлақ,Өнер – ағып жатқан бұлақ, Ілім – жанып тұрған шырақ.Ілім – жанып тұрған шырақ. Келесі кезеңіміз «Физикалық пантомимо» Бұл сайыста үстелден келіп әр топ үш карточкадан алады да, қимыл арқылы бір топ екінші топқа физикалық құбылыстар мен заңдылықтарды көрсетеді. 1. Өткізгіштерді қосу. 2. Молекулалар қозғалысы 3. денелердің тартылысы. 4 Қайнау 5. Инерция. 6. Үйкеліс күші.

Білек сүріндіре алмағанды,Білек сүріндіре алмағанды, Білім сүріндіреді.Білім сүріндіреді. Келесі сайысымыз «Физикалық эстафета».

15 слайд
Білек сүріндіре алмағанды,Білек сүріндіре алмағанды, Білім сүріндіреді.Білім сүріндіреді. Келесі сайысымыз «Физикалық эстафета». Мұнда әр топтын бір мүшесі үлестірмелі қағазға жазылған есептің берілгенін, 2-ші мүшесі табу керегін, 3-шісі өлшемдерді ХБЖға келтіреді, 4-шісі формуласын, 5-шісі есепті шығарады, 6-шысы өлшем бірлігін тауып, жауабын жазады. 1 . 25 Кл заряд өткенде ток күші 25 кА болатын электр заряды қанша уақытқа созылады? 2. Егер массасы 10 кг көмір жанғанда 340 МДж энергия бөлінсе, оның меншікті жану жылуынеге тең?

15 слайд

Білек сүріндіре алмағанды,Білек сүріндіре алмағанды, Білім сүріндіреді.Білім сүріндіреді. Келесі сайысымыз «Физикалық эстафета». Мұнда әр топтын бір мүшесі үлестірмелі қағазға жазылған есептің берілгенін, 2-ші мүшесі табу керегін, 3-шісі өлшемдерді ХБЖға келтіреді, 4-шісі формуласын, 5-шісі есепті шығарады, 6-шысы өлшем бірлігін тауып, жауабын жазады. 1 . 25 Кл заряд өткенде ток күші 25 кА болатын электр заряды қанша уақытқа созылады? 2. Егер массасы 10 кг көмір жанғанда 340 МДж энергия бөлінсе, оның меншікті жану жылуынеге тең?

16 слайд

16 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ