Материалдар / Сыныптан тыс жумыс. "Физикалық марафон" "Жылу құбылыстары мен Заттың агрегаттық күйлері" тарауларын қайталау сабағы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сыныптан тыс жумыс. "Физикалық марафон" "Жылу құбылыстары мен Заттың агрегаттық күйлері" тарауларын қайталау сабағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың шығармашылық бейімділіктерін дамыту. Физикалық ойлауын қалыптастыру және пәнге қызығушылығын туғызу. Физикадан алған білімдерін практикада қолдана білуге бағыттау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қараша 2020
661
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Физикалық марафон “ Жылулық құбылыстар”, “Заттың агрегаттық күйлері” тарауын қайталау сабағы

1 слайд
Физикалық марафон “ Жылулық құбылыстар”, “Заттың агрегаттық күйлері” тарауын қайталау сабағы

Физикадан сыныптан тыс жұмыстың мақсаты:Оқушылардың шығармашылық бейімділіктерін дамыту. Физикалық ойлауын қалыптастыру және п

2 слайд
Физикадан сыныптан тыс жұмыстың мақсаты:Оқушылардың шығармашылық бейімділіктерін дамыту. Физикалық ойлауын қалыптастыру және пәнге қызығушылығын туғызу. Физикадан алған білімдерін практикада қолдана білуге бағыттау. 8.3.1.1 - молекулалы - кинетикалық теорияның негізгі қағидаларын дәлелдейтін мысалдар келтіру арқылы сипаттау; 8.3.2.2 - жылу берілудің түрлерін салыстыру; 8.3.2.3 - техникада және тұрмыста жылуберілу түрлерінің қолданылуына мысалдар келтіру; 8.3.2.4 - әртүрлі температураға тірі ағзалардың бейімделуіне мысалдар келтіру; 8.3.2.5 - жылуберілу процесі кезінде алған немесе берген жылу мөлшерін анықтау; 8.3.2.6 - заттың меншікті жылусыйымдылығының физикалық мағынасын түсіндіру;

Оқушыларды әр вагонға атау беру арқылы 3 топқа топтастыру І топ Физика және әдебие т ІІ топ Физика және биол

3 слайд
Оқушыларды әр вагонға атау беру арқылы 3 топқа топтастыру І топ Физика және әдебие т ІІ топ Физика және биологи я ІІІ топ Физика және адам Қорытын дылау

«Сәлем-сөздің анасы» Топ бастаған ортада

4 слайд
«Сәлем-сөздің анасы» Топ бастаған ортада Басшы барын білеміз. Күштілігін олардың Сынап қазір көреміз Әр топ өз ұрандарын айтып сабағымызды бастаймыз.

Қозғалыс бағыты көрсетілген парақтардан тапсырманы орындайды. “ Физика және әдебиет” №1 тапсырма "Жауабын тап" вагоны 1. Би

5 слайд
Қозғалыс бағыты көрсетілген парақтардан тапсырманы орындайды. “ Физика және әдебиет” №1 тапсырма "Жауабын тап" вагоны 1. Бидайдың көрпесі: ол қалың болған сайын, бидай жақсы ұйықтайды. Ол не?

2. Жарықты өткізеді, жылуды шығармайды. Ол не?

6 слайд
2. Жарықты өткізеді, жылуды шығармайды. Ол не?

3. Қыста одан жылы жер жоқ, жазда одан суық жер жоқ. Ол не?

7 слайд
3. Қыста одан жылы жер жоқ, жазда одан суық жер жоқ. Ол не?

4. Терезенің астында оттай ыстық сырнай тұр. Ол не?

8 слайд
4. Терезенің астында оттай ыстық сырнай тұр. Ол не?

№ 2 тапсырма. Әдебиетті ұнататындарға арналған тапсырма Е. Нүсіпбековтың өлеңін тыңдату және жұмбақ шешкізу. Аспанда ерек дабыл

9 слайд
№ 2 тапсырма. Әдебиетті ұнататындарға арналған тапсырма Е. Нүсіпбековтың өлеңін тыңдату және жұмбақ шешкізу. Аспанда ерек дабыл кем күркіреген, Жаңбыр құйды дамылсыз сіркіреген. Ағыл - тегіл кең көше көл боп кетті, Шомылтпаған бұта кем, сілкімеген. Жұмбақ Шашылды көктен ақ моншақ, Жоғалды біздер тапқанша -ақ. Ол не? Өлең мен жұмбақта қандай жылулық құбылыстар туралы айтылды? Осы табиғат құбылыстарын физика тұрғысынан түсіндіріңдер.

№ 2 тапсырма "Неге" вагоны “ Физика және биология” Ойлан және жауап бер 1. Неліктен қыста раушан гүлінің бұталарын үгінд

10 слайд
№ 2 тапсырма "Неге" вагоны “ Физика және биология” Ойлан және жауап бер 1. Неліктен қыста раушан гүлінің бұталарын үгінділермен жауып тастайды? 2. Тышқандар тоңғаннан ғана емес, жылыну үшін де дірілдейді. Қаңқалық бұлшық ет дірілдегенде бөлінетін жылу мөлшері көп емес, бірақ жылу бөлудің биохимиялық реакциялары жылдамырақ бола түседі. Тышқан дірілдеп, тістерін сықырлатып өзінің жылыту жүйесін толығымен іске қосады. Неліктен тышқанның ішкі энергиясы өзгереді?

Ойлан және жауап бер 3. Қоянның құлақтары есту үшін емес, терлемеу үшін ұзын болатынына сенесіңдер ме? 4. Пілдің денесінде 1000

11 слайд
Ойлан және жауап бер 3. Қоянның құлақтары есту үшін емес, терлемеу үшін ұзын болатынына сенесіңдер ме? 4. Пілдің денесінде 1000 - нан астам тері бездері болатынына сенесіңдер ме?

5. Иттер ешқашан терлемейтініне сенесіңдер ме?

12 слайд
5. Иттер ешқашан терлемейтініне сенесіңдер ме?

№ 3 тапсырма "Эрудит" вагоны Физика және адам Формуланы пайдаланып есептер шығару 1. Адам денесінің қалыпты температурасы 36

13 слайд
№ 3 тапсырма "Эрудит" вагоны Физика және адам Формуланы пайдаланып есептер шығару 1. Адам денесінің қалыпты температурасы 36,6 0 С болса, стақандағы судың температурасы 46,6 0 С массасы 100 г суды ішкен адам қанша жылу мөлгерін алды? (4200 Дж/кг 0 С) 2. Көлемі 300 мл болатын және температурасы 70 0 С - ге тең судың 20 0 С - ге дейін салқындау кезінде бөлген жылу мөлшерін анықтаңдар. Судың тығыздығы 1000 кг/м 3 , ал меншікті жылусыйымдылығы 4200 Дж/ кг 0 С. 3. Ұзындығы 20 см, ені 10 см және қалыңдығы 5 см жез кесегін ыстық қалыптау алдында 20 0 С - ден 720 0 С -ге дейін қыздырады. Жез кесегі суығанда қоршаған ортаға қанша жылу таратады? Жездің тығыздығы 8,7 *10 3 кг/м 3 , меншікті жылусыйымдылығы 380 Дж/ кг 0 С.

№ 4 тапсырма "Түйсік" вагоны “ Физика және адам” 1. Сутегі сұйық күйде бола ала ма? 2. Қандай металл адам қолында ериді?

14 слайд
№ 4 тапсырма "Түйсік" вагоны “ Физика және адам” 1. Сутегі сұйық күйде бола ала ма? 2. Қандай металл адам қолында ериді?

Заттардың меншікті жылусыйымдылығы темір 460 Дж/кг 0 С; алтын 140 Дж/кг 0 С;

15 слайд
Заттардың меншікті жылусыйымдылығы темір 460 Дж/кг 0 С; алтын 140 Дж/кг 0 С; күміс 250 дж/кг 0 С; мыс 380 Дж/кг 0 С;3. Темір мен алтын газ күйінде бола ала ма? 4. Массалары бірдей күміс және мыс денелер қайнап тұрған суға салынды. Екі дене бірдей мөлшерде жылу мөлшерін алды ма?

Заттардың меншікті жылусыйымдылығы қорғасын 140 Дж/кг 0 С; мыс 380 Дж/кг 0 С;

16 слайд
Заттардың меншікті жылусыйымдылығы қорғасын 140 Дж/кг 0 С; мыс 380 Дж/кг 0 С; 5. Температуралары бірдей қорғасын және мыс денелерге бірдей жылу мөлшері берілді.Денелердің массалары бірдей болатын болса, қай дене ыстығырақ? 6. Жолға асфальт төсегенде оның қызған иісі алыстан біліне ме?

Рефлексия https://jamboard.google.com/d/1XHSNg2I-augwYuZ_VF3jjr4GDdesamHUNeMCyx3LH-E/edi t?usp=sharing "Пойыз" рефлекиясы: jamb

17 слайд
Рефлексия https://jamboard.google.com/d/1XHSNg2I-augwYuZ_VF3jjr4GDdesamHUNeMCyx3LH-E/edi t?usp=sharing "Пойыз" рефлекиясы: jamboard. онлайн тактасына 3 вагон атауы жазылған пойыздың суреті, оқушылар жазуға арналған сары және жасыл, көк түсті стикерлерге пікір жазу.

Сабақты қорытындылау Бүгінде физика барлық жерде, Құрылыста, техникада, өндірісте. Сырларын бұл ғылымның меңгеріңдер, Шәкірттер,

18 слайд
Сабақты қорытындылау Бүгінде физика барлық жерде, Құрылыста, техникада, өндірісте. Сырларын бұл ғылымның меңгеріңдер, Шәкірттер, зерделікпен меңгеріңдер! Сондықтан табиғаттың сыры терең, Деушіге оқып, зерттеп, білем, көрем. Демесең болсын егер еңбегім еш, Әуелі физиканы оқы дер ем!

Н а з а р л а р ы ң ы з ғ а р а х м е т !

19 слайд
Н а з а р л а р ы ң ы з ғ а р а х м е т !