Т дыбысы мен әріпі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Оңтүстік Қазақстан облысы Мақтарал ауданы. “№25 Г. Титов
атындағы жалпы орта мектебі “.коммуналдық мемлекеттік
мекемес бастауыш сынып мұғалімі Кысабекова Жанат
Жакиповна.
Сауат ашу
Сабақтың тақырыбы”:Менің мектепке баратын
жолым”Т дыбысы мен әрпі
1.2. 9.1.Әріпті
тану,ажырату
және оны
дыбыспен
сәйкестендіру
(Оқылым)
1.3. 8. 1.Жазу
жолын,жоларалық,кеңістікті,
жолдың жоғарғы сызығын
сақтап,әріп элементтерін
коллиграфиялық талаптарға
сай жазу.
(Жазылым)
“Менің мектебім” 2 бөлім
I тоқсан
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:
Т әріпін таниды, мәтін
мазмұнын
иллюстрациясы
бойынша болжай алады.
Кейбірі :Жазу
жолын ,жоларалық
кеңістікті, жолдың жоғарғы
және төменгі сызығын
сақтап,әріп элементтерін
каллиграфиялық
талаптарға сай жазды.
Оқу мақсаттары
1.1.4 .1 .Мәтіннің
мазмұнын тақырыбы
иллюстрациясы
бойынша болжау.
(Айтылым)
Көпшілігі: Т дыбысынан
келетін сөздерді табады,
ажыратады дыбыспен
сәйкестендіре отырып ,әріп
элементтерін жазады және
сөйлем құрайды .
1 слайд
Оңтүстік Қазақстан облысы Мақтарал ауданы. “№25 Г. Титов атындағы жалпы орта мектебі “.коммуналдық мемлекеттік мекемес бастауыш сынып мұғалімі Кысабекова Жанат Жакиповна. Сауат ашу Сабақтың тақырыбы”:Менің мектепке баратын жолым”Т дыбысы мен әрпі 1.2. 9.1.Әріпті тану,ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру (Оқылым) 1.3. 8. 1.Жазу жолын,жоларалық,кеңістікті, жолдың жоғарғы сызығын сақтап,әріп элементтерін коллиграфиялық талаптарға сай жазу. (Жазылым) “Менің мектебім” 2 бөлім I тоқсан Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Т әріпін таниды, мәтін мазмұнын иллюстрациясы бойынша болжай алады. Кейбірі :Жазу жолын ,жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап,әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазды. Оқу мақсаттары 1.1.4 .1 .Мәтіннің мазмұнын тақырыбы иллюстрациясы бойынша болжау. (Айтылым) Көпшілігі: Т дыбысынан келетін сөздерді табады, ажыратады дыбыспен сәйкестендіре отырып ,әріп элементтерін жазады және сөйлем құрайды .
2 слайд
Белсенді оқу
әдіс-тәсілдері
Оқытудың белсенді әдістері –оқу
материалын игеру үдерісінде
оқушыларды белсенді ойлау және
практикалық әрекетке итермелейтін
әдістер. Белсенді оқыту мұғалімнің
білімдерін баяндауына, оларды есте
сақтауы мен қайта жаңартуы мен
оқушылардың белсенді ойлау және
практикалық әрекет үдерісінде өз
бетінше бағытталған әдістер жүйесін
пайдалануды білдіреді.
Сабағымда шаттық
шеңберін құра отырып,
сабағымды «Ыстық
орындық» әдісін, «Кубизм»,
«Қол шапалақтау» әдісттерін
пайдаланамын.
Белсенді оқыту әдістерінің
ерекшеліктері негізінде
практикалық және ойлау
әрекетін ояту. Онсыз
білімдерді игеруде алға
ілгерілеу болмайды..
1.1.4.1. Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы
бойынша болжау.
Білім алушы
Тақырып арқылы мәтіннің не туралы болуы мүмкін екендігін айтады.
Иллюстрация бойынша мәтіннің мазмұнын болжап әңгімелейді.
Бекіту және
қолданысқа енгізу
2 слайд
Белсенді оқу әдіс-тәсілдері Оқытудың белсенді әдістері –оқу материалын игеру үдерісінде оқушыларды белсенді ойлау және практикалық әрекетке итермелейтін әдістер. Белсенді оқыту мұғалімнің білімдерін баяндауына, оларды есте сақтауы мен қайта жаңартуы мен оқушылардың белсенді ойлау және практикалық әрекет үдерісінде өз бетінше бағытталған әдістер жүйесін пайдалануды білдіреді. Сабағымда шаттық шеңберін құра отырып, сабағымды «Ыстық орындық» әдісін, «Кубизм», «Қол шапалақтау» әдісттерін пайдаланамын. Белсенді оқыту әдістерінің ерекшеліктері негізінде практикалық және ойлау әрекетін ояту. Онсыз білімдерді игеруде алға ілгерілеу болмайды.. 1.1.4.1. Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау. Білім алушы Тақырып арқылы мәтіннің не туралы болуы мүмкін екендігін айтады. Иллюстрация бойынша мәтіннің мазмұнын болжап әңгімелейді. Бекіту және қолданысқа енгізу
3 слайд
*Тапсырма
*Суреттерге мұқият қараңыз. Тақырыбын оқыңыз. Сурет бойынша әңгіме
*құрастырыңыз. Ары қарай не болады деп ойлайсыз?
Қамқорлық
Дескриптор
Берілген
тақырыпқа
қатысты
суретті көреді,
ой ланады ;
- сурет
бойынша
сөйлемдер
құрастырады;
- оқиғаның
соңын болжап
айтады.
Саралау әдісі
3 слайд
*Тапсырма *Суреттерге мұқият қараңыз. Тақырыбын оқыңыз. Сурет бойынша әңгіме *құрастырыңыз. Ары қарай не болады деп ойлайсыз? Қамқорлық Дескриптор Берілген тақырыпқа қатысты суретті көреді, ой ланады ; - сурет бойынша сөйлемдер құрастырады; - оқиғаның соңын болжап айтады. Саралау әдісі
4 слайд
*Қалыптастырушы бағалау
Тілек ағашы
Бас бармақ
4 слайд
*Қалыптастырушы бағалау Тілек ағашы Бас бармақ
5 слайд
Ықшам сабақ
Сабақты жоспарлауда
оқу бағдарламасын,
оқу жоспарын және
әр тапсырмаға
критерий бойынша
байланыстыра отырып
сабақты жоспарлау
керек екенін түсіндім.
Ықшам сабаққа деген өз пікірімді айта
кетсем, курс барысында
әріптестеріммен тренердің кері
байланыс беруінің арқасында қысқа
мерзімді жоспарлауды түрлі әдіс-
тәсілдерді қолдануды
үйрендім.Әріптесім Гүлбанудың
ықшам сабагындағы суретпен жұмыс
ұнады. Мен өз сабағымда қолданамын
Алдағы уақытта осы әдіс- тәсілдерді
қолдануды жоспарлаймын . Олардан
алған кері байланыс арқылы сабақтағы
іс-әрекетімізді зерттеп, білім мен
дағдыны дамыту үшін сыни ойлау,
оқытудағы жаңа әдіс тәсілдерді
қолданып, әрі қарай жұмыс жасаймын.
5 слайд
Ықшам сабақ Сабақты жоспарлауда оқу бағдарламасын, оқу жоспарын және әр тапсырмаға критерий бойынша байланыстыра отырып сабақты жоспарлау керек екенін түсіндім. Ықшам сабаққа деген өз пікірімді айта кетсем, курс барысында әріптестеріммен тренердің кері байланыс беруінің арқасында қысқа мерзімді жоспарлауды түрлі әдіс- тәсілдерді қолдануды үйрендім.Әріптесім Гүлбанудың ықшам сабагындағы суретпен жұмыс ұнады. Мен өз сабағымда қолданамын Алдағы уақытта осы әдіс- тәсілдерді қолдануды жоспарлаймын . Олардан алған кері байланыс арқылы сабақтағы іс-әрекетімізді зерттеп, білім мен дағдыны дамыту үшін сыни ойлау, оқытудағы жаңа әдіс тәсілдерді қолданып, әрі қарай жұмыс жасаймын.