Материалдар / Т дыбысы мен әріпі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Т дыбысы мен әріпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Т дыбысы мен әріпі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
569
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Оңтүстік Қазақстан облысы Мақтарал ауданы. “№25 Г. Титов атындағы жалпы орта мектебі “.коммуналдық мемлекеттік мекемес бас

1 слайд
Оңтүстік Қазақстан облысы Мақтарал ауданы. “№25 Г. Титов атындағы жалпы орта мектебі “.коммуналдық мемлекеттік мекемес бастауыш сынып мұғалімі Кысабекова Жанат Жакиповна. Сауат ашу Сабақтың тақырыбы”:Менің мектепке баратын жолым”Т дыбысы мен әрпі 1.2. 9.1.Әріпті тану,ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру (Оқылым) 1.3. 8. 1.Жазу жолын,жоларалық,кеңістікті, жолдың жоғарғы сызығын сақтап,әріп элементтерін коллиграфиялық талаптарға сай жазу. (Жазылым) “Менің мектебім” 2 бөлім I тоқсан Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Т әріпін таниды, мәтін мазмұнын иллюстрациясы бойынша болжай алады. Кейбірі :Жазу жолын ,жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап,әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазды. Оқу мақсаттары 1.1.4 .1 .Мәтіннің мазмұнын тақырыбы иллюстрациясы бойынша болжау. (Айтылым) Көпшілігі: Т дыбысынан келетін сөздерді табады, ажыратады дыбыспен сәйкестендіре отырып ,әріп элементтерін жазады және сөйлем құрайды .

1 слайд

Оңтүстік Қазақстан облысы Мақтарал ауданы. “№25 Г. Титов атындағы жалпы орта мектебі “.коммуналдық мемлекеттік мекемес бастауыш сынып мұғалімі Кысабекова Жанат Жакиповна. Сауат ашу Сабақтың тақырыбы”:Менің мектепке баратын жолым”Т дыбысы мен әрпі 1.2. 9.1.Әріпті тану,ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру (Оқылым) 1.3. 8. 1.Жазу жолын,жоларалық,кеңістікті, жолдың жоғарғы сызығын сақтап,әріп элементтерін коллиграфиялық талаптарға сай жазу. (Жазылым) “Менің мектебім” 2 бөлім I тоқсан Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Т әріпін таниды, мәтін мазмұнын иллюстрациясы бойынша болжай алады. Кейбірі :Жазу жолын ,жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап,әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазды. Оқу мақсаттары 1.1.4 .1 .Мәтіннің мазмұнын тақырыбы иллюстрациясы бойынша болжау. (Айтылым) Көпшілігі: Т дыбысынан келетін сөздерді табады, ажыратады дыбыспен сәйкестендіре отырып ,әріп элементтерін жазады және сөйлем құрайды .

Белсенді оқу әдіс-тәсілдері Оқытудың белсенді әдістері –оқу материалын игеру үдерісінде оқушыларды белсенді ойлау және прак

2 слайд
Белсенді оқу әдіс-тәсілдері Оқытудың белсенді әдістері –оқу материалын игеру үдерісінде оқушыларды белсенді ойлау және практикалық әрекетке итермелейтін әдістер. Белсенді оқыту мұғалімнің білімдерін баяндауына, оларды есте сақтауы мен қайта жаңартуы мен оқушылардың белсенді ойлау және практикалық әрекет үдерісінде өз бетінше бағытталған әдістер жүйесін пайдалануды білдіреді. Сабағымда шаттық шеңберін құра отырып, сабағымды «Ыстық орындық» әдісін, «Кубизм», «Қол шапалақтау» әдісттерін пайдаланамын. Белсенді оқыту әдістерінің ерекшеліктері негізінде практикалық және ойлау әрекетін ояту. Онсыз білімдерді игеруде алға ілгерілеу болмайды.. 1.1.4.1. Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау. Білім алушы Тақырып арқылы мәтіннің не туралы болуы мүмкін екендігін айтады. Иллюстрация бойынша мәтіннің мазмұнын болжап әңгімелейді. Бекіту және қолданысқа енгізу

2 слайд

Белсенді оқу әдіс-тәсілдері Оқытудың белсенді әдістері –оқу материалын игеру үдерісінде оқушыларды белсенді ойлау және практикалық әрекетке итермелейтін әдістер. Белсенді оқыту мұғалімнің білімдерін баяндауына, оларды есте сақтауы мен қайта жаңартуы мен оқушылардың белсенді ойлау және практикалық әрекет үдерісінде өз бетінше бағытталған әдістер жүйесін пайдалануды білдіреді. Сабағымда шаттық шеңберін құра отырып, сабағымды «Ыстық орындық» әдісін, «Кубизм», «Қол шапалақтау» әдісттерін пайдаланамын. Белсенді оқыту әдістерінің ерекшеліктері негізінде практикалық және ойлау әрекетін ояту. Онсыз білімдерді игеруде алға ілгерілеу болмайды.. 1.1.4.1. Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау. Білім алушы Тақырып арқылы мәтіннің не туралы болуы мүмкін екендігін айтады. Иллюстрация бойынша мәтіннің мазмұнын болжап әңгімелейді. Бекіту және қолданысқа енгізу

*Тапсырма *Суреттерге мұқият қараңыз. Тақырыбын оқыңыз. Сурет бойынша әңгіме *құрастырыңыз. Ары қарай не болады деп ойлайсыз?

3 слайд
*Тапсырма *Суреттерге мұқият қараңыз. Тақырыбын оқыңыз. Сурет бойынша әңгіме *құрастырыңыз. Ары қарай не болады деп ойлайсыз? Қамқорлық Дескриптор Берілген тақырыпқа қатысты суретті көреді, ой ланады ; - сурет бойынша сөйлемдер құрастырады; - оқиғаның соңын болжап айтады. Саралау әдісі

3 слайд

*Тапсырма *Суреттерге мұқият қараңыз. Тақырыбын оқыңыз. Сурет бойынша әңгіме *құрастырыңыз. Ары қарай не болады деп ойлайсыз? Қамқорлық Дескриптор Берілген тақырыпқа қатысты суретті көреді, ой ланады ; - сурет бойынша сөйлемдер құрастырады; - оқиғаның соңын болжап айтады. Саралау әдісі

*Қалыптастырушы бағалау Тілек ағашы Бас бармақ

4 слайд
*Қалыптастырушы бағалау Тілек ағашы Бас бармақ

4 слайд

*Қалыптастырушы бағалау Тілек ағашы Бас бармақ

Ықшам сабақ Сабақты жоспарлауда оқу бағдарламасын, оқу жоспарын және әр тапсырмаға критерий бойынша байланыстыра отырып

5 слайд
Ықшам сабақ Сабақты жоспарлауда оқу бағдарламасын, оқу жоспарын және әр тапсырмаға критерий бойынша байланыстыра отырып сабақты жоспарлау керек екенін түсіндім. Ықшам сабаққа деген өз пікірімді айта кетсем, курс барысында әріптестеріммен тренердің кері байланыс беруінің арқасында қысқа мерзімді жоспарлауды түрлі әдіс- тәсілдерді қолдануды үйрендім.Әріптесім Гүлбанудың ықшам сабагындағы суретпен жұмыс ұнады. Мен өз сабағымда қолданамын Алдағы уақытта осы әдіс- тәсілдерді қолдануды жоспарлаймын . Олардан алған кері байланыс арқылы сабақтағы іс-әрекетімізді зерттеп, білім мен дағдыны дамыту үшін сыни ойлау, оқытудағы жаңа әдіс тәсілдерді қолданып, әрі қарай жұмыс жасаймын.

5 слайд

Ықшам сабақ Сабақты жоспарлауда оқу бағдарламасын, оқу жоспарын және әр тапсырмаға критерий бойынша байланыстыра отырып сабақты жоспарлау керек екенін түсіндім. Ықшам сабаққа деген өз пікірімді айта кетсем, курс барысында әріптестеріммен тренердің кері байланыс беруінің арқасында қысқа мерзімді жоспарлауды түрлі әдіс- тәсілдерді қолдануды үйрендім.Әріптесім Гүлбанудың ықшам сабагындағы суретпен жұмыс ұнады. Мен өз сабағымда қолданамын Алдағы уақытта осы әдіс- тәсілдерді қолдануды жоспарлаймын . Олардан алған кері байланыс арқылы сабақтағы іс-әрекетімізді зерттеп, білім мен дағдыны дамыту үшін сыни ойлау, оқытудағы жаңа әдіс тәсілдерді қолданып, әрі қарай жұмыс жасаймын.