Материалдар / "Табиғат баға жетпес сый" 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Табиғат баға жетпес сый" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Балалардың адами құндылықтарды есте сақтау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қаңтар 2021
812
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жоба: «Табиғат – баға жетпес сый»

1 слайд
Жоба: «Табиғат – баға жетпес сый»

1 слайд

Жоба: «Табиғат – баға жетпес сый»

Құндылық: Қиянат жасамау

2 слайд
Құндылық: Қиянат жасамау

2 слайд

Құндылық: Қиянат жасамау

Мақсаты : оқушылардың табиғатпен үйлесімділік, табиғатты аялау туралы түсініктерін кеңейте отырып, қиянат жасамау құндылығыны

3 слайд
Мақсаты : оқушылардың табиғатпен үйлесімділік, табиғатты аялау туралы түсініктерін кеңейте отырып, қиянат жасамау құндылығының мәнін ашу; Міндеттері : - оқушылардың табиғат – тіршілік бастауы, табиғат заңдылықтарын сақтау туралы түсініктерін кеңейту; - оқушыларды қоршаған ортаның тазалығын сақтауға, табиғаттан үндестік таба білуге үйрету. - табиғатқа қамқорлық жасауға тәрбиелеу.

3 слайд

Мақсаты : оқушылардың табиғатпен үйлесімділік, табиғатты аялау туралы түсініктерін кеңейте отырып, қиянат жасамау құндылығының мәнін ашу; Міндеттері : - оқушылардың табиғат – тіршілік бастауы, табиғат заңдылықтарын сақтау туралы түсініктерін кеңейту; - оқушыларды қоршаған ортаның тазалығын сақтауға, табиғаттан үндестік таба білуге үйрету. - табиғатқа қамқорлық жасауға тәрбиелеу.

Бірінші кезең I тоқсан Қыркүйек, қазан Мақсат қою. Іс-әрекет жоспарын әзірлеу. 6-сынып оқулығында немесе оқушы дәптерінде берілг

4 слайд
Бірінші кезең I тоқсан Қыркүйек, қазан Мақсат қою. Іс-әрекет жоспарын әзірлеу. 6-сынып оқулығында немесе оқушы дәптерінде берілген сұрақтарға жауап беру. (сұрақтарға жауап үй жұмысына беріледі, орындалу нәтижелері өзін-өзі тану сабағында талқылау, талқыланатын тақырыпты таңдау) Жоба тақырыбын таңдар алдында  оқушылармен және сынып жетекшімен бірге тақырыпты таңдау. Жоба күнделігі жұмысын бастау. Екінші кезең II тоқсан Қараша, желтоқсан Ойластырылған жоспарды  сынып жетекшімен және оқушылармен  бірге іске асыру; Күнделік жүргізу жұмысын жалғасыру; Жобаны өткізудің жоспарыніс жүзінде қолға алу; Үшінші кезең IIIтоқсан Қаңтар, ақпан, наурыз Өлкеміздегі, қаламыздағы табиғаты сұлу жерлерді тамашалау; -Идеялар ұсыну, ұсыныстар айту. Төртінші кезең IV тоқсан Сәуір, мамыр Соңғы кезеңде: жобаның нітижесін бағалауғ, ұжымдық талқылау , әр оқушы  өзін-өзі бағалау; Ақпаратты талдау, нәтижелерді рәсімдеу;

4 слайд

Бірінші кезең I тоқсан Қыркүйек, қазан Мақсат қою. Іс-әрекет жоспарын әзірлеу. 6-сынып оқулығында немесе оқушы дәптерінде берілген сұрақтарға жауап беру. (сұрақтарға жауап үй жұмысына беріледі, орындалу нәтижелері өзін-өзі тану сабағында талқылау, талқыланатын тақырыпты таңдау) Жоба тақырыбын таңдар алдында  оқушылармен және сынып жетекшімен бірге тақырыпты таңдау. Жоба күнделігі жұмысын бастау. Екінші кезең II тоқсан Қараша, желтоқсан Ойластырылған жоспарды  сынып жетекшімен және оқушылармен  бірге іске асыру; Күнделік жүргізу жұмысын жалғасыру; Жобаны өткізудің жоспарыніс жүзінде қолға алу; Үшінші кезең IIIтоқсан Қаңтар, ақпан, наурыз Өлкеміздегі, қаламыздағы табиғаты сұлу жерлерді тамашалау; -Идеялар ұсыну, ұсыныстар айту. Төртінші кезең IV тоқсан Сәуір, мамыр Соңғы кезеңде: жобаның нітижесін бағалауғ, ұжымдық талқылау , әр оқушы  өзін-өзі бағалау; Ақпаратты талдау, нәтижелерді рәсімдеу;

Біз жас ұрпақ – табиғат қорғаны. Адам табиғатқа мейірімділікпен, сүйіспеншілікпен, қамқорлықпен қарап, үйлесімділік сақтағанда

5 слайд
Біз жас ұрпақ – табиғат қорғаны. Адам табиғатқа мейірімділікпен, сүйіспеншілікпен, қамқорлықпен қарап, үйлесімділік сақтағанда, адамзат баласы үшін табиғат – кең сарай, мәңгі тозбас құтты қоныс болады. Жер бетіндегі барлық тіршілік атаулы табиғат-анаға қарыздар. Сондықтан да Табиғатқа немкетті қарау, онымен санаспау – ана сүтін ақтамағанмен пара-пар. Адам баласы Табиғаттың ең ұлы перзенті болумен бірге, ең ұлы қамқоршысы да екенін ешқашан естен шығармауымыз керек.

5 слайд

Біз жас ұрпақ – табиғат қорғаны. Адам табиғатқа мейірімділікпен, сүйіспеншілікпен, қамқорлықпен қарап, үйлесімділік сақтағанда, адамзат баласы үшін табиғат – кең сарай, мәңгі тозбас құтты қоныс болады. Жер бетіндегі барлық тіршілік атаулы табиғат-анаға қарыздар. Сондықтан да Табиғатқа немкетті қарау, онымен санаспау – ана сүтін ақтамағанмен пара-пар. Адам баласы Табиғаттың ең ұлы перзенті болумен бірге, ең ұлы қамқоршысы да екенін ешқашан естен шығармауымыз керек.

«Табиғатқа тазалықты тарту ет» Р. Сәтімбеков

6 слайд
«Табиғатқа тазалықты тарту ет» Р. Сәтімбеков

6 слайд

«Табиғатқа тазалықты тарту ет» Р. Сәтімбеков

7 слайд

7 слайд

«Табиғат тазалығы - адамзат амандығы» Халық даналығы

8 слайд
«Табиғат тазалығы - адамзат амандығы» Халық даналығы

8 слайд

«Табиғат тазалығы - адамзат амандығы» Халық даналығы

«Аялауды табиғаттан үйрен» Халық даналығы

9 слайд
«Аялауды табиғаттан үйрен» Халық даналығы

9 слайд

«Аялауды табиғаттан үйрен» Халық даналығы

Табиғат бұл - ...

10 слайд
Табиғат бұл - ...

10 слайд

Табиғат бұл - ...

Адамның табиғатта өзін – өзі қалай ұстауы керектігі туралы жаднама Табиғатты қорғауға, оны қалпына келтіруге барлық адам қатыс

11 слайд
Адамның табиғатта өзін – өзі қалай ұстауы керектігі туралы жаднама Табиғатты қорғауға, оны қалпына келтіруге барлық адам қатысуы керек. Әр адам қоршаған ортаны таза сақтауға, қорғауға және жақсартуға тікелей қатыса алады. 1. Қоқысты кез келген жерге тастамай, арнайы қоқыс жəшігіне сал! 2. Ағаштарды кеспе, бұтағын сындырма! 3. Жануарларға зиян келтірме, қамқорлық жаса! 4. Құстарды өлтірме, ұя жасап қамқорлық көрсет! 5. Өсімдіктерді (шөптер, гүлдер) жұлма! 6. Суды ластама, керісінше қоқыстардан тазарт! 7. Табиғат аясында түкірінбеу! 8. Көгалдандыру жұмыстарын жүргізіп отыру керек. Ауаны тазалайтын бірден-бір табиғи құрал болғандықтан ағаштарды көптеп отырғызу артықтық етпейді. 9. Табиғатқа қиянат жасама! Табиғатқа шынайы қамқорлық жасай біл! Адам табиғатты аялап, қорғау керек.

11 слайд

Адамның табиғатта өзін – өзі қалай ұстауы керектігі туралы жаднама Табиғатты қорғауға, оны қалпына келтіруге барлық адам қатысуы керек. Әр адам қоршаған ортаны таза сақтауға, қорғауға және жақсартуға тікелей қатыса алады. 1. Қоқысты кез келген жерге тастамай, арнайы қоқыс жəшігіне сал! 2. Ағаштарды кеспе, бұтағын сындырма! 3. Жануарларға зиян келтірме, қамқорлық жаса! 4. Құстарды өлтірме, ұя жасап қамқорлық көрсет! 5. Өсімдіктерді (шөптер, гүлдер) жұлма! 6. Суды ластама, керісінше қоқыстардан тазарт! 7. Табиғат аясында түкірінбеу! 8. Көгалдандыру жұмыстарын жүргізіп отыру керек. Ауаны тазалайтын бірден-бір табиғи құрал болғандықтан ағаштарды көптеп отырғызу артықтық етпейді. 9. Табиғатқа қиянат жасама! Табиғатқа шынайы қамқорлық жасай біл! Адам табиғатты аялап, қорғау керек.

«Менің кіші достарым» сурет байқауы

12 слайд
«Менің кіші достарым» сурет байқауы

12 слайд

«Менің кіші достарым» сурет байқауы

Өсімдіктер мен жануарлардан келетін пайда туралы айтылатын бояма – кітапшалар

13 слайд
Өсімдіктер мен жануарлардан келетін пайда туралы айтылатын бояма – кітапшалар

13 слайд

Өсімдіктер мен жануарлардан келетін пайда туралы айтылатын бояма – кітапшалар

Құстар туралы не білеміз?

14 слайд
Құстар туралы не білеміз?

14 слайд

Құстар туралы не білеміз?

Жануарлар туралы не білеміз?

15 слайд
Жануарлар туралы не білеміз?

15 слайд

Жануарлар туралы не білеміз?

Өсімдіктер туралы не білеміз?

16 слайд
Өсімдіктер туралы не білеміз?

16 слайд

Өсімдіктер туралы не білеміз?

Түйе- малдың қасқасы! Түйе - төрт түліктің ішінде ең ірісі және ауыр салмақты жануарлардың бірі.Түйе күй талғамайды, басқа жан

17 слайд
Түйе- малдың қасқасы! Түйе  - төрт түліктің ішінде ең ірісі және ауыр салмақты жануарлардың бірі.Түйе күй талғамайды, басқа жануарлар жей алмайтын тікенекті, қатты өсімдіктермен қоректенеді, арқасына май жинайды, оны “өркеш” деп атайды. Шұбат-түйе сүті, өте шипалы сусын. Түйенің еті, жүні, шұбаты адамға көп пайда әкеледі. Түйе жүнінен көрпе жасаймыз. Сиыр Сиыр  - кеуделі, айыр тұяқты, адам баласы алғаш рет қолға үйрете бастаған жануарлардың бірі. Сиырдың еті мен сүтінен өзге оның терісі де жақсы бағаланады. Былғарысынаң неше түрлі бұйымдар жасалып, киімдер тігіледі. Сиырдың сүтінен шалап, айран, қатық, құрт, қаймақ, ірімшік жасайды. Жылқы Жылқы  - ірі, жеті қазынаның бірі, киелі мал. Ол – кеуделі, күшті жануар. Жылқы өзін күткен адамға тез үйренеді, оны таниды. Дүние жүзінде 250-ден астам жылқы тұқымы бар. Жылқыны адамдар көлік қылып мінеді. Жылқы етінен жал, жая, қазы, қарта, шұжық әзірленеді. Қымыз - биенін сүті өте шипалы сусын. Қой Қой  – үй жануарларының бірі. Қой еті дәмді. Қой сүтінен май алынады, ірімшік, құрт жасалынады. Қой терісін илеп, өңдеп жылы сырт киім, тон, ішкі аяқ киім де тігеді. Алайда үй қойы беретін өнімінің ең құндысы – олардың жүні. Одан пима басып, кілем, киім, мата тоқиды. Ешкі Ешкі  – өте тынымсыз үй жануары. Ешкінің сүті өте пайдалы. Ешкінің жүні түбіт деп аталады. Одан түрлі қалың киімдер, әсіресе қолғап тоқимыз.

17 слайд

Түйе- малдың қасқасы! Түйе  - төрт түліктің ішінде ең ірісі және ауыр салмақты жануарлардың бірі.Түйе күй талғамайды, басқа жануарлар жей алмайтын тікенекті, қатты өсімдіктермен қоректенеді, арқасына май жинайды, оны “өркеш” деп атайды. Шұбат-түйе сүті, өте шипалы сусын. Түйенің еті, жүні, шұбаты адамға көп пайда әкеледі. Түйе жүнінен көрпе жасаймыз. Сиыр Сиыр  - кеуделі, айыр тұяқты, адам баласы алғаш рет қолға үйрете бастаған жануарлардың бірі. Сиырдың еті мен сүтінен өзге оның терісі де жақсы бағаланады. Былғарысынаң неше түрлі бұйымдар жасалып, киімдер тігіледі. Сиырдың сүтінен шалап, айран, қатық, құрт, қаймақ, ірімшік жасайды. Жылқы Жылқы  - ірі, жеті қазынаның бірі, киелі мал. Ол – кеуделі, күшті жануар. Жылқы өзін күткен адамға тез үйренеді, оны таниды. Дүние жүзінде 250-ден астам жылқы тұқымы бар. Жылқыны адамдар көлік қылып мінеді. Жылқы етінен жал, жая, қазы, қарта, шұжық әзірленеді. Қымыз - биенін сүті өте шипалы сусын. Қой Қой  – үй жануарларының бірі. Қой еті дәмді. Қой сүтінен май алынады, ірімшік, құрт жасалынады. Қой терісін илеп, өңдеп жылы сырт киім, тон, ішкі аяқ киім де тігеді. Алайда үй қойы беретін өнімінің ең құндысы – олардың жүні. Одан пима басып, кілем, киім, мата тоқиды. Ешкі Ешкі  – өте тынымсыз үй жануары. Ешкінің сүті өте пайдалы. Ешкінің жүні түбіт деп аталады. Одан түрлі қалың киімдер, әсіресе қолғап тоқимыз.

«Менің отбасым – табиғат қорғаушысы»;

18 слайд
«Менің отбасым – табиғат қорғаушысы»;

18 слайд

«Менің отбасым – табиғат қорғаушысы»;

Ауа – өмірің Су – қазынаң Ж ер – үйің, атамекенің Таза болса табиғат, аман болар адамзат

19 слайд
Ауа – өмірің Су – қазынаң Ж ер – үйің, атамекенің Таза болса табиғат, аман болар адамзат

19 слайд

Ауа – өмірің Су – қазынаң Ж ер – үйің, атамекенің Таза болса табиғат, аман болар адамзат

«Табиғат-баға жетпес сый» жобасы бойынша атқарылған іс- шаралардың есебін жаз. ________________________________________________

20 слайд
«Табиғат-баға жетпес сый» жобасы бойынша атқарылған іс- шаралардың есебін жаз. _____________________________________________________ _____________________________________________________ _____________________________________________________ _____________________________________________________ _____________________________________________________ _____________________________________________________ _____________________________________________________ _____________________________________________________ _____________________________________________________ _____________________________________________________ _______________________________

20 слайд

«Табиғат-баға жетпес сый» жобасы бойынша атқарылған іс- шаралардың есебін жаз. _____________________________________________________ _____________________________________________________ _____________________________________________________ _____________________________________________________ _____________________________________________________ _____________________________________________________ _____________________________________________________ _____________________________________________________ _____________________________________________________ _____________________________________________________ _______________________________