Табиғатты қорғау
беріледі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
сертификат алыңыз!
1 слайд
Сынып: 6
Сабақ тақырыбы:
Табиғатты қорғау
1 слайд
Сынып: 6 Сабақ тақырыбы: Табиғатты қорғау
2 слайд
О қу мақсаты:
6.6.3.1 өзінің
аймағындағы кейбір
экологиялық
мәселелердің себептерін
талдау
2 слайд
О қу мақсаты: 6.6.3.1 өзінің аймағындағы кейбір экологиялық мәселелердің себептерін талдау
3 слайд
* Саба қтың мақсаты:* өз аймағының экологиялық мәселелерін
анықтау;
* өз аймағының экологиялық
мәселелерінің пайда болу себептерін
талдау;
* өз аймағының экологиялық мәселелерді
алдын алу жолдарын ұсыну.
3 слайд
* Саба қтың мақсаты:* өз аймағының экологиялық мәселелерін анықтау; * өз аймағының экологиялық мәселелерінің пайда болу себептерін талдау; * өз аймағының экологиялық мәселелерді алдын алу жолдарын ұсыну.
4 слайд
* Бағалау критерийлері: * өз аймағының экологиялық мәселелерін
атайды;
* аталған экологиялық мәселелердің
себептерін анықтайды;
* өз аймағының экологиялық
мәселелерінің шешу жолдарын
талдайды.
4 слайд
* Бағалау критерийлері: * өз аймағының экологиялық мәселелерін атайды; * аталған экологиялық мәселелердің себептерін анықтайды; * өз аймағының экологиялық мәселелерінің шешу жолдарын талдайды.
5 слайд
ЭКОЛОГИЯЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕР
Адамның жер бетіндегі табиғатқа әсер ету
ауқымдылығына байланысты адамзатты
алаңдатып отырған экологиялық
мәселелерді, негізінен, үш топқа бөледі:
Ғаламдық экологиялық мәселелер
Аймақтық экологиялық мәселелер
Жергілікті экологиялық мәселелер
5 слайд
ЭКОЛОГИЯЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕР Адамның жер бетіндегі табиғатқа әсер ету ауқымдылығына байланысты адамзатты алаңдатып отырған экологиялық мәселелерді, негізінен, үш топқа бөледі: Ғаламдық экологиялық мәселелер Аймақтық экологиялық мәселелер Жергілікті экологиялық мәселелер
6 слайд
Ғаламдық экологиялық проблемамен
қатар, аймақтық экологиялық
проблемалар, қала мен ауылдық елді
мекендердің проблемалары
және олармен бірге кіші және орта
экожүйелердегі проблемалар
кеңінен белең алуда.
6 слайд
Ғаламдық экологиялық проблемамен қатар, аймақтық экологиялық проблемалар, қала мен ауылдық елді мекендердің проблемалары және олармен бірге кіші және орта экожүйелердегі проблемалар кеңінен белең алуда.
7 слайд
Республика аумағында көп жылдардан бері
шешілмей келе жатқан проблемалар
жеткілікті. Арал теңізі суының
тартылуы,бұрынғы Семей полигонының
зардабы. Құнарсыз жерлердің пайда
болуы (құмның ауылшаруашылық жерлерін
басып қалуы, ірі өндіріс және өнеркәсіптен
бөлінген әртүрлі шаң-тозаңдар
айналасындағы жерлерді уландыруы,
суармалы егіншілік жерлерде тыңайтқышты
дұрыс пайдаланбау нәтижесінде топырақтың
тозуы және т.б.)
7 слайд
Республика аумағында көп жылдардан бері шешілмей келе жатқан проблемалар жеткілікті. Арал теңізі суының тартылуы,бұрынғы Семей полигонының зардабы. Құнарсыз жерлердің пайда болуы (құмның ауылшаруашылық жерлерін басып қалуы, ірі өндіріс және өнеркәсіптен бөлінген әртүрлі шаң-тозаңдар айналасындағы жерлерді уландыруы, суармалы егіншілік жерлерде тыңайтқышты дұрыс пайдаланбау нәтижесінде топырақтың тозуы және т.б.)
8 слайд
Экологиялық және табиғатты
қорғау біліміне экономикалық
және ғылыми-техникалық
жетістіктермен қатар,
экологиялық
білімді,тәрбиені, мәдениетті де
жатқызуға болады
8 слайд
Экологиялық және табиғатты қорғау біліміне экономикалық және ғылыми-техникалық жетістіктермен қатар, экологиялық білімді,тәрбиені, мәдениетті де жатқызуға болады
9 слайд
Кез келген аумақтың және туған
өлкеміздің экологиялық проблемасын
шешу дегеніміз – қалдықсыз технологияны
дамыту, өнеркәсіптік, тұрмыстық және мал
шаруашылығынан шыққан кәріз суларын
залалсыздандыру және тазалау,
автокөліктерді, мұнай өнімдерін пайдалану
барысында қолданылған қалдық суларды
тазартып, қайта пайдалану. Ол үшін біз
жасыл экономиканы дамытып, өзіміздің
экологиялық мәдениетімізді көтеруіміз керек.
9 слайд
Кез келген аумақтың және туған өлкеміздің экологиялық проблемасын шешу дегеніміз – қалдықсыз технологияны дамыту, өнеркәсіптік, тұрмыстық және мал шаруашылығынан шыққан кәріз суларын залалсыздандыру және тазалау, автокөліктерді, мұнай өнімдерін пайдалану барысында қолданылған қалдық суларды тазартып, қайта пайдалану. Ол үшін біз жасыл экономиканы дамытып, өзіміздің экологиялық мәдениетімізді көтеруіміз керек.
10 слайд
ТАПСЫРМА 1 . ӨСІМДІК ӨСУІНЕ ӘСЕР ЕТЕТІН
ФАКТОРЛАРДЫ АНЫҚТА
А Ә
Дескрипторлар
А ыдыста өскен тұқымдардың ерекшеліктерін сипаттайды;
Ә ыдыста өскен тұқымдардың ерекшеліктерін анықтайды;
Өсімдіктің өсуіне әсер ететін факторарды талдайды.
10 слайд
ТАПСЫРМА 1 . ӨСІМДІК ӨСУІНЕ ӘСЕР ЕТЕТІН ФАКТОРЛАРДЫ АНЫҚТА А Ә Дескрипторлар А ыдыста өскен тұқымдардың ерекшеліктерін сипаттайды; Ә ыдыста өскен тұқымдардың ерекшеліктерін анықтайды; Өсімдіктің өсуіне әсер ететін факторарды талдайды.
11 слайд
Тапсырма 2 . Тізімде берілген экологиялық
мәселелердің ішінен өз аймағының
экологиялық мәселес ін таңдап, төмендегі
сөйлемдерді аяқта.
A . Су көздерінің ластануы
Ә. Ауаның ластануы
Б. Ауыз су тапшылығы
В. Тұрмыс қалдықтарының жиналып қалуы
Г. Жабайы ағзалардың жойылу қаупі
Менің ойымша, экологиялық мәселенің
себебі
…........................................................................
................................................................ .
11 слайд
Тапсырма 2 . Тізімде берілген экологиялық мәселелердің ішінен өз аймағының экологиялық мәселес ін таңдап, төмендегі сөйлемдерді аяқта. A . Су көздерінің ластануы Ә. Ауаның ластануы Б. Ауыз су тапшылығы В. Тұрмыс қалдықтарының жиналып қалуы Г. Жабайы ағзалардың жойылу қаупі Менің ойымша, экологиялық мәселенің себебі …........................................................................ ................................................................ .
12 слайд
Рефлексия
барлығын түсіндім!
түсіндім, бірақ барлығын
емес ештеңе түсінбедім!
12 слайд
Рефлексия барлығын түсіндім! түсіндім, бірақ барлығын емес ештеңе түсінбедім!