Табиғи материалдан дайындалған бұйым нобайын орындау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Түркістан облысы, Сайрам ауданы,Көлкен ауылы № 13 А.Навои атындағы жалпы орта
мектептің көркем еңбек пәнінің мұғалімі Ташниязов Абдилаким
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
Сәндік-қолданбалы өнер Сабақтың тақырыбы: Табиғи
материалдан дайындалған бұйым
нобайын орындау
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме):
6.1.5.2.Шығармашылық идеяларын іске асыру үшін нобайлар техникалық суреттер мен сызбалар
орындау.
Сабақтың мақсаттары
Барлық оқушылар:.
Барлық оқушылар
бұйым нобайын істей
алады. Барлық
оқушылар табиғи
материал тұралы
түсініктемеге еге және
ажрата біледі. Оқушылардың
басым бөлігі:
Бұйым дайындау
кезінде дайындау
этаптарын және
нобай түсіруін, әр
элементті орната
біледі. Кейбір
оқушылар:
Жұмыстың
кезеңін орындай
алады. Сәндік
өнерін дамыта
алады. Жұмыстың
мәнің өз бетінше
түсіне алады. Бағалау критерилері:
Табиғи материалдардың
басқа материалдардан
ерекшеліктерін біледі.
Берілген
тапсырықтарды жәнеде
жобаларды орындайды.
1 слайд
Түркістан облысы, Сайрам ауданы,Көлкен ауылы № 13 А.Навои атындағы жалпы орта мектептің көркем еңбек пәнінің мұғалімі Ташниязов Абдилаким Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Сәндік-қолданбалы өнер Сабақтың тақырыбы: Табиғи материалдан дайындалған бұйым нобайын орындау Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): 6.1.5.2.Шығармашылық идеяларын іске асыру үшін нобайлар техникалық суреттер мен сызбалар орындау. Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар:. Барлық оқушылар бұйым нобайын істей алады. Барлық оқушылар табиғи материал тұралы түсініктемеге еге және ажрата біледі. Оқушылардың басым бөлігі: Бұйым дайындау кезінде дайындау этаптарын және нобай түсіруін, әр элементті орната біледі. Кейбір оқушылар: Жұмыстың кезеңін орындай алады. Сәндік өнерін дамыта алады. Жұмыстың мәнің өз бетінше түсіне алады. Бағалау критерилері: Табиғи материалдардың басқа материалдардан ерекшеліктерін біледі. Берілген тапсырықтарды жәнеде жобаларды орындайды.
2 слайд
Сабақтың
басы:1.Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесу.
Оқушылардың назарын
сабаққа жаңа тақырыпқа
аудару. «Миға шабуыл»
әдісін қолдау арқылы
сыныптың психологиялық
ахуалын жақсарту.
Оқушылар берілген
сызбалар бойынша
құрастыру арқылы жұмыс
жасаймыз және екі топқа
бөлінеміз.
Тапсырмалау әдістерін
үйрету арқылы қолдану
тәсілдерін көрсету.Осы әдіс
арқылы оқушының
белсенділігін және
қызығушылығы артады. Сабақтың
соңы « Ыстық
орындық » әдісі арқылы
сабақты қортындылау.
Бұйымды жапсырмалау
барысында дәнді
дақылдарды қалай
жынайды,немен
жынайды,қалай
үнемдейді.
Табиғи материалдардан
бұйым жасау кезінде
қандай қауіпсіздік
ережесін сақтау керек.
Гигиена талаптарын
білесізба?Сабақтың ортасы: Нобай және оның
қажеттілігі :
Ой қозғау сұрағы арқылы оқушылармен ой пікір
алмасу
-Нобай дегеніміз не?.ол не үшін сызылады?
Табиғи материалдарға нелер жатады және одан
нелер жасауға болады?
Дискриптор
Табиға материалдардан қандай сәндік бұйымдар
жасауға болады.
(жапырак, дәнді дақылдар, шыбықтар,бамбук және
басқа )
1.Осы бұйымдар қандай материалдардан
жасалатын оқушы біледі (сағат картинкасы,
суреттер,портреттер)
2. Суреттердің рамкасын қалай жасауға болады.
Табиғи материалдардан жапсырмалау әдіс
бойынша бірнеше тәсілдерді орындау арқылы
топтасады.
1топ. Ағаш және жапырақтар
2топ. Дәндік дақылдарОқытудағы белсенді әдіс-тәсілдер
2 слайд
Сабақтың басы:1.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Оқушылардың назарын сабаққа жаңа тақырыпқа аудару. «Миға шабуыл» әдісін қолдау арқылы сыныптың психологиялық ахуалын жақсарту. Оқушылар берілген сызбалар бойынша құрастыру арқылы жұмыс жасаймыз және екі топқа бөлінеміз. Тапсырмалау әдістерін үйрету арқылы қолдану тәсілдерін көрсету.Осы әдіс арқылы оқушының белсенділігін және қызығушылығы артады. Сабақтың соңы « Ыстық орындық » әдісі арқылы сабақты қортындылау. Бұйымды жапсырмалау барысында дәнді дақылдарды қалай жынайды,немен жынайды,қалай үнемдейді. Табиғи материалдардан бұйым жасау кезінде қандай қауіпсіздік ережесін сақтау керек. Гигиена талаптарын білесізба?Сабақтың ортасы: Нобай және оның қажеттілігі : Ой қозғау сұрағы арқылы оқушылармен ой пікір алмасу -Нобай дегеніміз не?.ол не үшін сызылады? Табиғи материалдарға нелер жатады және одан нелер жасауға болады? Дискриптор Табиға материалдардан қандай сәндік бұйымдар жасауға болады. (жапырак, дәнді дақылдар, шыбықтар,бамбук және басқа ) 1.Осы бұйымдар қандай материалдардан жасалатын оқушы біледі (сағат картинкасы, суреттер,портреттер) 2. Суреттердің рамкасын қалай жасауға болады. Табиғи материалдардан жапсырмалау әдіс бойынша бірнеше тәсілдерді орындау арқылы топтасады. 1топ. Ағаш және жапырақтар 2топ. Дәндік дақылдарОқытудағы белсенді әдіс-тәсілдер
3 слайд
Саралау әдістері
Тапсырма: Дереккөздер:
Бағалау: Диолог және
қолдау көрсету
3 слайд
Саралау әдістері Тапсырма: Дереккөздер: Бағалау: Диолог және қолдау көрсету
4 слайд
Ойлау
дағдылары 6.1.5.2.Шығармашылық идеяларын іске асыру үшін нобайлар техникалық суреттер
мен сызбалар орындау.Мақсаты
Бағалау әдісіДескрипторлар Бағалау
критерииі
Тапсырма Түсіну
Көркем кестеде қолданылатын материалдар мен құрал-жабдықтарды анықтайды.
Көркем кестеде қолданылатын материалдар мен құрал-жабдықтарды анықтау
Көркем кестелеуде қолданылатын материалдармен құрал-жабдықтарды пайдалану
жолдарын меңгереді.
Оқушыларды берген жауаптарына қарай уәждеу және ынталандыру мақсатында
«Көңілді смайликтер» арқылы қалыптастырушы бағалау жүргізу.Критериалды бағалау
4 слайд
Ойлау дағдылары 6.1.5.2.Шығармашылық идеяларын іске асыру үшін нобайлар техникалық суреттер мен сызбалар орындау.Мақсаты Бағалау әдісіДескрипторлар Бағалау критерииі Тапсырма Түсіну Көркем кестеде қолданылатын материалдар мен құрал-жабдықтарды анықтайды. Көркем кестеде қолданылатын материалдар мен құрал-жабдықтарды анықтау Көркем кестелеуде қолданылатын материалдармен құрал-жабдықтарды пайдалану жолдарын меңгереді. Оқушыларды берген жауаптарына қарай уәждеу және ынталандыру мақсатында «Көңілді смайликтер» арқылы қалыптастырушы бағалау жүргізу.Критериалды бағалау