Материалдар / "Тапқыр информатик"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Тапқыр информатик"

Материал туралы қысқаша түсінік
сыныптан тыс жұмыс қызықты
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2019
748
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!

1 слайд

Мақсаты: Білімділік: Оқушылардың информатикадан алған білімдерін тереңдету, өткен тақырыптар бойынша білімдерін пысықтау.

2 слайд
Мақсаты:  Білімділік:  Оқушылардың информатикадан алған білімдерін тереңдету, өткен тақырыптар бойынша білімдерін пысықтау. Дамытушылық:  Оқушылардың есте сақтау, ой – өрісін кеңейту, қиялдау, логикалық ойлау, өз бетінше тапсырма орындау қабілетін дамыту. Тәрбиелік:  Ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, ұтқыр ойға ұтымды жауап беруге тәрбиелеу.

Ойын-толқын , айналған қатты ағысқа, Табылғандай таным да, жат дауыс та. Біреу озып келеді қатарынан, Біреу мініп жатқанда апт

3 слайд
Ойын-толқын , айналған қатты ағысқа, Табылғандай таным да, жат дауыс та. Біреу озып келеді қатарынан, Біреу мініп жатқанда аптығыста. Ойын-толқын, жатқандай асып, тасып, Біреу мығым, біреулер шалыс басып. Бұл ойыннан өтеді ғұлама ойлар, Жеңсең де, жеңілсең де қалма жасып

4 слайд

« Таныстыру » Асып әсте саспайық, Сайыс қызығын ей достар. Осылайша шабытпен, Қане енді бастайық.

5 слайд
« Таныстыру »  Асып әсте саспайық, Сайыс қызығын ей достар. Осылайша шабытпен, Қане енді бастайық.

«Кім көп біледі?» Ойлы-ойлы тереңнен, Жақсы емес көп бөгелген. Сұрақтарды білмесең, Өте алмайсың көпірден

6 слайд
«Кім көп біледі?»   Ойлы-ойлы тереңнен, Жақсы емес көп бөгелген. Сұрақтарды білмесең, Өте алмайсың көпірден

Белгілі бір атпен сақталған ақпараттар жиыны…? Компьютерге ақпаратты енгізу жабдығы. Принтердің неше түрі бар? “ Ас – адамның

7 слайд
Белгілі бір атпен сақталған ақпараттар жиыны…?  Компьютерге ақпаратты енгізу жабдығы.  Принтердің неше түрі бар?  “ Ас – адамның арқауы”, ал компьтердің асы не?  Сандарды атау және жазу ережелері мен әдістерінің жинағын не деп атаймыз? Логикалық көбейтудің атауы Аз батырмалы құрылғы Компьютердің атасы деп кімді атаған? Компьютердің қандай құрылғысы адам денсаулығына зиянды Дүниежүзілік компьютер арасындағы байланыс Вирусты тауып жоятын бағдарлама Компьютердің миы Белгілі бір атпен сақталған ақпараттар жиыны…?  Компьютерге ақпаратты енгізу жабдығы.  Принтердің неше түрі бар?  “ Ас – адамның арқауы”, ал компьтердің асы не?  Сандарды атау және жазу ережелері мен әдістерінің жинағын не деп атаймыз? Логикалық көбейтудің атауы Аз батырмалы құрылғы Компьютердің атасы деп кімді атаған? Компьютердің қандай құрылғысы адам денсаулығына зиянды Дүниежүзілік компьютер арасындағы байланыс Вирусты тауып жоятын бағдарлама Компьютердің миы

Сергіту сәті Ал, балалар, тұрайық Алақанды ұрайық Оңға қарай иіліп Солға қарай иіліп Бір отырып, бір тұрып Сәл тынығып алайық!

8 слайд
Сергіту сәті Ал, балалар, тұрайық Алақанды ұрайық Оңға қарай иіліп Солға қарай иіліп Бір отырып, бір тұрып Сәл тынығып алайық!

Кім жылдам, әрі тапқыр . Программаланғандықтан

9 слайд
Кім жылдам, әрі тапқыр . Программаланғандықтан  

Ойлан, тап! • Үстелде үш стақан сүт бар! Дулат бір стақан сүтті ішіп қойды. Үстелде неше стақан бар? • Алманың жартысы неге ұ

10 слайд
Ойлан, тап!   • Үстелде үш стақан сүт бар! Дулат бір стақан сүтті ішіп қойды. Үстелде неше стақан бар? • Алманың жартысы неге ұқсайды? • Ағаштың бұтағында он торғай отырды. аңшы біреуін атып тастаған соң, неше торғай қалады? • Үш страус ұшып келе жатты.Аңшы олардың біреуін атып өлтірді.Олардың қаншасы қалды? • Қандай үш санның көбейтіндісі оның қосындысымен тең? • Аңшы аңға барады.Сауысқанды атады ,бірақ қарға құлайды. Неге?

 Төрбұрышты әйнек, Тұнып тұрған әлек  Бұтақ орнында мың бір инесі, Компьютер жаны мекені  Ақпаратты сақтап, таратқан,

11 слайд
 Төрбұрышты әйнек, Тұнып тұрған әлек  Бұтақ орнында мың бір инесі, Компьютер жаны мекені  Ақпаратты сақтап, таратқан, Жұртты өзіне қаратқан

 «Адасқан әріптер»  ретьмопюк , атифоикнарм, аынқшт

12 слайд
 «Адасқан әріптер»   ретьмопюк , атифоикнарм, аынқшт

13 слайд