Тәрбие формалары мен құралдары, тәрбие әдістері.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тәрбие формалары мен құралдары,
тәрбие әдістері.
1 слайд
Тәрбие формалары мен құралдары, тәрбие әдістері.
2 слайд
Жоспары:
1.Тәрбие құралдары: табиғат, қарым-қатынас, материалдық және
рухтық құндылықтар, жарыс, ұжым, іс-әрекет.
2.Тәрбие әдістері туралы түсінік, тәрбие әдістерін жіктеу және
оларды дайындаудың ӛлшемдері.
2 слайд
Жоспары: 1.Тәрбие құралдары: табиғат, қарым-қатынас, материалдық және рухтық құндылықтар, жарыс, ұжым, іс-әрекет. 2.Тәрбие әдістері туралы түсінік, тәрбие әдістерін жіктеу және оларды дайындаудың ӛлшемдері.
3 слайд
Тәрбие құралдары – дегеніміз арнайы тәрбиелік міндеттерді
шешуге арналған , мақсат көзделіп ұйымдастырылған әдістемелік
жолдар.
Тәрбие құралдарына әр салалы іс - әрекет түрлері (ойын, оқу,
еңбек, өнер, спорт, т.б.) сонымен қатар педагогикалық жұмысқа
қажетті материалдық және рухани шығармалар, заттар жиынтығы
(көрнекті құралдар, саяси, көркем және көпшілікке арналған
ғылыми әдебиеттер, бейнелеу өнері, музыкалық шығармалар,
көпшілік ақпарат құралдары т.б.) жатады
3 слайд
Тәрбие құралдары – дегеніміз арнайы тәрбиелік міндеттерді шешуге арналған , мақсат көзделіп ұйымдастырылған әдістемелік жолдар. Тәрбие құралдарына әр салалы іс - әрекет түрлері (ойын, оқу, еңбек, өнер, спорт, т.б.) сонымен қатар педагогикалық жұмысқа қажетті материалдық және рухани шығармалар, заттар жиынтығы (көрнекті құралдар, саяси, көркем және көпшілікке арналған ғылыми әдебиеттер, бейнелеу өнері, музыкалық шығармалар, көпшілік ақпарат құралдары т.б.) жатады
4 слайд
Оқыту әдістерінің барлығы ретімен білім, білік, дағдыны қалыптастыруға
бағытталған. Тәрбие әдістерінің олардан айырмашылығы, мұғалім мен оқушы
арасындағы өзара байланыс іс-әрекеттерінің соңғы нәтижесінде тәрбиелі тұлғанының
сапалы даму деңгейін анықтайды. Тәрбие мақсаты жемісті болу үшін тәрбие әдістерін
тиімді пайдалану қажет. Әдістердің бірлігі оқушылардың тәрбиелеу деңгейін және
әрбір кезде адекватты қойылған мақсатты іске асыруға бағытталған.
Тәрбие әдісінің мақсаттылық, мазмұндылық, іскерлік жақтарын қамтитын дәстүрлі
классификация болып табылады.
Бағыттаушылық негізіне сай әдістердің үш түрлі тобын көрсетуге болады.
Олар
1. сананы қалыптастыру әдістері (әңгімелеу, түсіндіру, нұсқау беру, пікірталас,
баяндама т.б);
2. ұйымдастырушылық пен мінезді қалыптастыру әдістері ( жаттығу, тапсырма,
тәрбиелік жағдаят);
3. ынталандыру әдістері (жарыс, ынталандыру, жазалау).
4 слайд
Оқыту әдістерінің барлығы ретімен білім, білік, дағдыны қалыптастыруға бағытталған. Тәрбие әдістерінің олардан айырмашылығы, мұғалім мен оқушы арасындағы өзара байланыс іс-әрекеттерінің соңғы нәтижесінде тәрбиелі тұлғанының сапалы даму деңгейін анықтайды. Тәрбие мақсаты жемісті болу үшін тәрбие әдістерін тиімді пайдалану қажет. Әдістердің бірлігі оқушылардың тәрбиелеу деңгейін және әрбір кезде адекватты қойылған мақсатты іске асыруға бағытталған. Тәрбие әдісінің мақсаттылық, мазмұндылық, іскерлік жақтарын қамтитын дәстүрлі классификация болып табылады. Бағыттаушылық негізіне сай әдістердің үш түрлі тобын көрсетуге болады. Олар 1. сананы қалыптастыру әдістері (әңгімелеу, түсіндіру, нұсқау беру, пікірталас, баяндама т.б); 2. ұйымдастырушылық пен мінезді қалыптастыру әдістері ( жаттығу, тапсырма, тәрбиелік жағдаят); 3. ынталандыру әдістері (жарыс, ынталандыру, жазалау).
5 слайд
Профессиялық педагогикада педагогтар мен
тәрбиеленушілер негізінде әдістер классификациясы
қалыптасқан:
● коллективті ұйымдастыру әдістері.
● сендіру әдістері
●ынталандыру әдістері.
Коллективті ұйымдастыру әдістері. Ұйымдастырылған кәсіпкерлік ұжым мен
мүшелерінің тәрбиенің жоғарғы деңгейі мен қарым – қатынас мәдениетін анықтайды.
Ынталандыру әдісі - оқушыларыдың жақсы бағалануын көрсетеді. Ол жағымды
дағдылар мен әдеттерді бекітеді және қалыпты эмоция мен сенімділікті
қалыптастырады.. Ынталандыру әртүрлі формада беріледі: мақтау, мадақтау, марапаттау
т.б. Ынталандыру барысында индивидтің жеке қасиеттерін ескеру қажет.Сендіру бір ұғымның саналы дәлелі мен өнегелі позициясын және орын алған жағдайда
бағалауды болжайды. Айтылғандардың шын екендігіне көз жеткізсек оқушы өзінің
әлемге, қоғамға, әлеуметке деген көзқарасын қалыптастырады. Сендіру де тәрбие
әдістері тәрбие түрлерінің формалары арқылы жүзеге асады.
5 слайд
Профессиялық педагогикада педагогтар мен тәрбиеленушілер негізінде әдістер классификациясы қалыптасқан: ● коллективті ұйымдастыру әдістері. ● сендіру әдістері ●ынталандыру әдістері. Коллективті ұйымдастыру әдістері. Ұйымдастырылған кәсіпкерлік ұжым мен мүшелерінің тәрбиенің жоғарғы деңгейі мен қарым – қатынас мәдениетін анықтайды. Ынталандыру әдісі - оқушыларыдың жақсы бағалануын көрсетеді. Ол жағымды дағдылар мен әдеттерді бекітеді және қалыпты эмоция мен сенімділікті қалыптастырады.. Ынталандыру әртүрлі формада беріледі: мақтау, мадақтау, марапаттау т.б. Ынталандыру барысында индивидтің жеке қасиеттерін ескеру қажет.Сендіру бір ұғымның саналы дәлелі мен өнегелі позициясын және орын алған жағдайда бағалауды болжайды. Айтылғандардың шын екендігіне көз жеткізсек оқушы өзінің әлемге, қоғамға, әлеуметке деген көзқарасын қалыптастырады. Сендіру де тәрбие әдістері тәрбие түрлерінің формалары арқылы жүзеге асады.