Материалдар / “Тәрбие мен оқыту тәжірибесіне өзгеріс енгізу және ол өзгерістерді басқару туралы рефлексия”
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

“Тәрбие мен оқыту тәжірибесіне өзгеріс енгізу және ол өзгерістерді басқару туралы рефлексия”

Материал туралы қысқаша түсінік
балабақша тәрбиешілеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2019
1188
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Балалардың танымдық қызығушылығын арттыру үшін, түрлі әдіс-тәсілдерді қолдану нәтижесінде, ойынның қажеттілігін анықтадым

1 слайд
Балалардың танымдық қызығушылығын арттыру үшін, түрлі әдіс-тәсілдерді қолдану нәтижесінде, ойынның қажеттілігін анықтадым. Оқу материалдары, ойын құралдары болып табылғандығы. Ойынның алдына нақты оқу мақсатының қойылуы. “ Түрлі-түсті жапырақтар” Мақсаты: Күз мезгілі туралы түсініктерін қалыптастыру, жапы- рақтардың түстерінің өзгеруін білу. Күтілетін нәтиже: Күз мезгілі туралы түсініктері қалыптасады, жапы- рақтардың түстерінің өзгеруін біледі.“ Тәрбие мен оқыту тәжірибесіне өзгеріс енгізу және ол өзгерістерді басқару туралы рефлексия” Казыбаева Гульназ Шаменовна “ Түрлі-түсті жапырақтар” құрылымдалған ойын. Нәтиже арқылы, қызығушылық мүдде арқылы сараладым. Жетелеуші сұрақтар арқылы бақыладым. “Топтастыру” әдісі бойынша коммандаға бөліп, ойын шартын түсіндірдім. Балаларға ресурстарды беріп, кейбір балалар ойынға қызықпағанын байқап, қажеттіліктерін білу үшін олармен диалогқа түсу арқылы “Бала үнін” тыңдадым. “ Мысық пен тышқан” педагог жетекшілігімен жүргізілетін ойын. Ойынды өнім арқылы, қарқын, жылдамдық, уақыт бойынша саралап, жиілікті есептеу арқылы бақыладым. Ойынның шартын толық нақтылап бердім, балалар бір-бірімен қарым-қатынасқа түсті, сыни ойлай алды, бала үнін естідім, ойынды аяқтаған соң, жетістікке жеткендігін сезінді. “ Түстерді ажырат ” еркін ойын. Оқу ортасы арқылы, заттық-кеңістікті ортаны ұйымдастыру арқылы сараладым, жетелеуші сұрақтар арқылы бақыладым. Құрал-жабдықтардың жеткілікті екенін қадағаладым. Ойында балалар қалағанын жасады. Нақты ереже мен шарт қоймадым, топқа бөліп ойын материалдарын алдарына тараттым. Сырттай іс-әрекеттерін қадағалай отырдым.

Ойын түрлері Неліктен тиімді болды? Педагог жетекші- лігімен Құрылым далған Еркін ойын Ойын түрлерінің тиімділігін бағалау Ә

2 слайд
Ойын түрлері Неліктен тиімді болды? Педагог жетекші- лігімен Құрылым далған Еркін ойын Ойын түрлерінің тиімділігін бағалау Әлсіз тұсы немесе кездескен кедергілер Қандай дағды қалыптас- тырды? Педагогтің ролі/ ойынды қалай басқардым? Командада жұмыс жасағанда, “Бала үнін” тыңдау тиімді болды.Қарым қатынас- қа түсу арқылы коммуникатив- тілік тілдік қор- лары дамыды. Өзара проблемаларды шеше алды, креативтілігі, танымдық қабілеттері дамыды. Көп уақыт жұмсалуы, топтық жұмыста балалардың кейбір балаларға кедергі келтіруі. Шағын топта бірге ойнай алу, өз ойларын жеткізу дағдылары қалыптасты. Ойын шартын түсіндірдім, ойын атрибуттарын таратып бердім.Тұйық мінезді, баяу қимылдайтын балалардың ойынға ілесе алмауы. Заттардың негізгі түстерін, пішінін, көлемін, сипатын ажырата алу дағдысы қалыптасты. Ойын шартын нақтылап бердім, ойын материал- дарын жеткілікті екенін ескердім. Жекелеген балалардың сөздік қорының дамымағандығы- нан рөлдерді толық ойнай алмауы. Әртүрлі заттармен әрекет жасау (ажырата, жалғай, құрастыра) дағдылары қалыптасты. Қажетті ойын ресурстарын таратып, іс- әрекеттерін сырттарынан бақыладым.

Ойын түрлерін қолдану тиімділігін арттыру жөнінде қорытынды Құрылымдалған Педагог жетекшілігімен Еркін ойын Балалар белсен-

3 слайд
Ойын түрлерін қолдану тиімділігін арттыру жөнінде қорытынды Құрылымдалған Педагог жетекшілігімен Еркін ойын Балалар белсен- ділік танытты. Өздерінің ой- сезімдерін білдіре алады, ойын соңында нәтижеге жететіндігін сезініп, қуануы. Бір-біріне көмек көрсетуі, ойын шартын бұзбауы, бір-бірімен қарым-қатынасқа түсуі. Ойынды басқалардың көмегінсіз өздері аяқтауы. Ойын барысында нақты ережеге бағынбайды, бала өзінің қалағанын жасайды. Бір келісімге келіп, проблемаларды шығармашылық- пен шеше алуы.