Тәрбиеден – өзін өзі тәрбиелеуге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тәрбиеден – өзін өзі тәрбиелеуге
Өзіңе сен, өзіңді алып шығар,
Еңбегің мен ақылың екі жақтап.
Абай
1 слайд
Тәрбиеден – өзін өзі тәрбиелеуге Өзіңе сен, өзіңді алып шығар, Еңбегің мен ақылың екі жақтап. Абай
2 слайд
Мақсаты: Дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу арқылы,
оқушыларды өзін өзі тәрбиелеуге баулу
Міндеттері:
1. Білімділік: Оқушыларды қоғамға риясыз қызмет жасауға
баулу
2. Дамытушылық: Оқушылардың бойындағы жауапкершілік
қасиеттерін дамыту.
3. Тәрбиелік: Оқушыларды жауапкершілікке тәрбиелеу.
2 слайд
Мақсаты: Дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу арқылы, оқушыларды өзін өзі тәрбиелеуге баулу Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларды қоғамға риясыз қызмет жасауға баулу 2. Дамытушылық: Оқушылардың бойындағы жауапкершілік қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды жауапкершілікке тәрбиелеу.
3 слайд
3 слайд
4 слайд
М ұғалім сы йы . А дам герш ілік
Ұстаз айтты: – Адамгершілік деген не? – Адамдарға махаббат. – Білім деген не? – Ол – адамдарды білу. Адал кісіні адал еместерден биік қойсаң, адал
еместерді адалдыққа тартасың.
Ұстаз айтты: – Адам баласы жанымыздан ағып өтіп бара жатқан өзен суы сияқты: біздің
жанымыздан өтіп кеткенмен күндіз-түні өзінің жүрісін тоқтатпайды.
Ұстаз айтты: – Ғалым кісі табанды әрі тиянақты болмаса болмайды, өйткені оның өзіне
артқан жүгі ауыр және жүрер жолы ұзақ. Оның жүгі – адамгершілік, ол ауыр
болмай қалай болсын. Ол өз жолын өлгенде ғана аяқтайды – бұдан ұзақ жол
бар ма?! Ұстаз айтты: – Ақылды кісіні көрсең, соған ұқсауға ұмтыл. Ақылсыз адамды көрсең,
өзіңді онымен іштей салыстырып көр де, ойлан.
Ұстаз айтты: – Оқымысты кісі деп мінезінде ұялу бар, өзге елге барғанда өз елінің
абыройына қызмет етуге жарайтын, ата-анасына, үлкенге құрметпен
қарайтын, сөзі шыншыл, әрекеті батыл адамды айтамыз.
Ұстаз айтты: - Ізгі кісі мына ойды есінде тұтады:
- қараған кезде анық байқады ма;
- естіген кезде дұрыс естіді ме;
- өзінің бет-әлпеті тартымды ма;
- сөзі шын ба;
4 слайд
М ұғалім сы йы . А дам герш ілік Ұстаз айтты: – Адамгершілік деген не? – Адамдарға махаббат. – Білім деген не? – Ол – адамдарды білу. Адал кісіні адал еместерден биік қойсаң, адал еместерді адалдыққа тартасың. Ұстаз айтты: – Адам баласы жанымыздан ағып өтіп бара жатқан өзен суы сияқты: біздің жанымыздан өтіп кеткенмен күндіз-түні өзінің жүрісін тоқтатпайды. Ұстаз айтты: – Ғалым кісі табанды әрі тиянақты болмаса болмайды, өйткені оның өзіне артқан жүгі ауыр және жүрер жолы ұзақ. Оның жүгі – адамгершілік, ол ауыр болмай қалай болсын. Ол өз жолын өлгенде ғана аяқтайды – бұдан ұзақ жол бар ма?! Ұстаз айтты: – Ақылды кісіні көрсең, соған ұқсауға ұмтыл. Ақылсыз адамды көрсең, өзіңді онымен іштей салыстырып көр де, ойлан. Ұстаз айтты: – Оқымысты кісі деп мінезінде ұялу бар, өзге елге барғанда өз елінің абыройына қызмет етуге жарайтын, ата-анасына, үлкенге құрметпен қарайтын, сөзі шыншыл, әрекеті батыл адамды айтамыз. Ұстаз айтты: - Ізгі кісі мына ойды есінде тұтады: - қараған кезде анық байқады ма; - естіген кезде дұрыс естіді ме; - өзінің бет-әлпеті тартымды ма; - сөзі шын ба;
5 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс .
2-тапсырма. «Мен кіммін? «Менің іс-әрекетімдегі немесе
мінез - құлқымдағы жетілдіруді қажет ететіндер»
тақырыбына төмендегі қадамдарды басшылыққа алып,
өзіңізді зерттеңіз. Дәптерге бір күндік, бір апталық, бір
айлық жоспарын жасап, орындаңыз.
• Не істеу керек?
• Бұған қалайша жетуге болады?
• Іске асырудың жолдары мен құралдарын анықтаңыз.
• Жүзеге асырыңыз.
• Барлығы дұрыс орындалды ма?
• Келесі жолы нені дәлірек істеген жөн?
5 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . 2-тапсырма. «Мен кіммін? «Менің іс-әрекетімдегі немесе мінез - құлқымдағы жетілдіруді қажет ететіндер» тақырыбына төмендегі қадамдарды басшылыққа алып, өзіңізді зерттеңіз. Дәптерге бір күндік, бір апталық, бір айлық жоспарын жасап, орындаңыз. • Не істеу керек? • Бұған қалайша жетуге болады? • Іске асырудың жолдары мен құралдарын анықтаңыз. • Жүзеге асырыңыз. • Барлығы дұрыс орындалды ма? • Келесі жолы нені дәлірек істеген жөн?
6 слайд
Үй тапсырмасы.
1. №11 – сабақ. 1 – тапсырманы
орындау.
2. Келесі сабақ. №12, «Тоғыз тағлым»
мәтінін оқып келу.
6 слайд
Үй тапсырмасы. 1. №11 – сабақ. 1 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №12, «Тоғыз тағлым» мәтінін оқып келу.
7 слайд
Сабақтың қорытынды сәті.
Тыныс алуға зейін қою.
Баяу музыка қойылады.
Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз
қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің
ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз.
Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз.
Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз...,
қолдарыңды тізеге қоюға болады...
Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет!
Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.
7 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.