Тәрбиеден – өзін өзі тәрбиелеуге

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тәрбиеден – өзін өзі тәрбиелеуге

Материал туралы қысқаша түсінік
Өзіңе сен, өзіңді алып шығар, Еңбегің мен ақылың екі жақтап.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Тәрбиеден – өзін өзі тәрбиелеуге Өзіңе сен, өзіңді алып шығар, Еңбегің мен ақылың екі жақтап. Абай

#1 слайд
Тәрбиеден – өзін өзі тәрбиелеуге Өзіңе сен, өзіңді алып шығар, Еңбегің мен ақылың екі жақтап. Абай

1 слайд

Тәрбиеден – өзін өзі тәрбиелеуге Өзіңе сен, өзіңді алып шығар, Еңбегің мен ақылың екі жақтап. Абай

Мақсаты: Дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу арқылы, оқушыларды өзін өзі тәрбиелеуге баулу Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыл

#2 слайд
Мақсаты: Дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу арқылы, оқушыларды өзін өзі тәрбиелеуге баулу Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларды қоғамға риясыз қызмет жасауға баулу 2. Дамытушылық: Оқушылардың бойындағы жауапкершілік қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды жауапкершілікке тәрбиелеу.

2 слайд

Мақсаты: Дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу арқылы, оқушыларды өзін өзі тәрбиелеуге баулу Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларды қоғамға риясыз қызмет жасауға баулу 2. Дамытушылық: Оқушылардың бойындағы жауапкершілік қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды жауапкершілікке тәрбиелеу.

#3 слайд

3 слайд

М ұғалім сы йы . А дам герш ілік Ұстаз айтты: – Адамгершілік деген не? – Адамдарға махаббат. – Білім деген не? – Ол – адамдард

#4 слайд
М ұғалім сы йы . А дам герш ілік Ұстаз айтты: – Адамгершілік деген не? – Адамдарға махаббат. – Білім деген не? – Ол – адамдарды білу. Адал кісіні адал еместерден биік қойсаң, адал еместерді адалдыққа тартасың. Ұстаз айтты: – Адам баласы жанымыздан ағып өтіп бара жатқан өзен суы сияқты: біздің жанымыздан өтіп кеткенмен күндіз-түні өзінің жүрісін тоқтатпайды. Ұстаз айтты: – Ғалым кісі табанды әрі тиянақты болмаса болмайды, өйткені оның өзіне артқан жүгі ауыр және жүрер жолы ұзақ. Оның жүгі – адамгершілік, ол ауыр болмай қалай болсын. Ол өз жолын өлгенде ғана аяқтайды – бұдан ұзақ жол бар ма?! Ұстаз айтты: – Ақылды кісіні көрсең, соған ұқсауға ұмтыл. Ақылсыз адамды көрсең, өзіңді онымен іштей салыстырып көр де, ойлан. Ұстаз айтты: – Оқымысты кісі деп мінезінде ұялу бар, өзге елге барғанда өз елінің абыройына қызмет етуге жарайтын, ата-анасына, үлкенге құрметпен қарайтын, сөзі шыншыл, әрекеті батыл адамды айтамыз. Ұстаз айтты: - Ізгі кісі мына ойды есінде тұтады: - қараған кезде анық байқады ма; - естіген кезде дұрыс естіді ме; - өзінің бет-әлпеті тартымды ма; - сөзі шын ба;

4 слайд

М ұғалім сы йы . А дам герш ілік Ұстаз айтты: – Адамгершілік деген не? – Адамдарға махаббат. – Білім деген не? – Ол – адамдарды білу. Адал кісіні адал еместерден биік қойсаң, адал еместерді адалдыққа тартасың. Ұстаз айтты: – Адам баласы жанымыздан ағып өтіп бара жатқан өзен суы сияқты: біздің жанымыздан өтіп кеткенмен күндіз-түні өзінің жүрісін тоқтатпайды. Ұстаз айтты: – Ғалым кісі табанды әрі тиянақты болмаса болмайды, өйткені оның өзіне артқан жүгі ауыр және жүрер жолы ұзақ. Оның жүгі – адамгершілік, ол ауыр болмай қалай болсын. Ол өз жолын өлгенде ғана аяқтайды – бұдан ұзақ жол бар ма?! Ұстаз айтты: – Ақылды кісіні көрсең, соған ұқсауға ұмтыл. Ақылсыз адамды көрсең, өзіңді онымен іштей салыстырып көр де, ойлан. Ұстаз айтты: – Оқымысты кісі деп мінезінде ұялу бар, өзге елге барғанда өз елінің абыройына қызмет етуге жарайтын, ата-анасына, үлкенге құрметпен қарайтын, сөзі шыншыл, әрекеті батыл адамды айтамыз. Ұстаз айтты: - Ізгі кісі мына ойды есінде тұтады: - қараған кезде анық байқады ма; - естіген кезде дұрыс естіді ме; - өзінің бет-әлпеті тартымды ма; - сөзі шын ба;

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . 2-тапсырма. «Мен кіммін? «Менің іс-әрекетімдегі немесе мінез - құлқымдағы жетілдіруді қажет

#5 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . 2-тапсырма. «Мен кіммін? «Менің іс-әрекетімдегі немесе мінез - құлқымдағы жетілдіруді қажет ететіндер» тақырыбына төмендегі қадамдарды басшылыққа алып, өзіңізді зерттеңіз. Дәптерге бір күндік, бір апталық, бір айлық жоспарын жасап, орындаңыз. • Не істеу керек? • Бұған қалайша жетуге болады? • Іске асырудың жолдары мен құралдарын анықтаңыз. • Жүзеге асырыңыз. • Барлығы дұрыс орындалды ма? • Келесі жолы нені дәлірек істеген жөн?

5 слайд

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . 2-тапсырма. «Мен кіммін? «Менің іс-әрекетімдегі немесе мінез - құлқымдағы жетілдіруді қажет ететіндер» тақырыбына төмендегі қадамдарды басшылыққа алып, өзіңізді зерттеңіз. Дәптерге бір күндік, бір апталық, бір айлық жоспарын жасап, орындаңыз. • Не істеу керек? • Бұған қалайша жетуге болады? • Іске асырудың жолдары мен құралдарын анықтаңыз. • Жүзеге асырыңыз. • Барлығы дұрыс орындалды ма? • Келесі жолы нені дәлірек істеген жөн?

Үй тапсырмасы. 1. №11 – сабақ. 1 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №12, «Тоғыз тағлым» мәтінін оқып келу.

#6 слайд
Үй тапсырмасы. 1. №11 – сабақ. 1 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №12, «Тоғыз тағлым» мәтінін оқып келу.

6 слайд

Үй тапсырмасы. 1. №11 – сабақ. 1 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №12, «Тоғыз тағлым» мәтінін оқып келу.

Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруы

#7 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.

7 слайд

Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.

Файл форматы:
pptx
29.12.2020
1351
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі