Тәрбиеден өзін өзі тәрбиелеуге. Өзін өзі тану сабағы.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Мамандығы: 1502000 «Агрономия»
Біліктілігі: 150201 2 «Зертханашы»
Пән атауы: Өзін-өзі тану
Оқытушы: Нуртаева Қарлыға Сайлауовна
Топ: 11 А К өксу
ауылшаруашылық
колледжіАлматы облысы, Ескелді ауданы, Жастар ауылы
2020 жыл
1 слайд
Мамандығы: 1502000 «Агрономия» Біліктілігі: 150201 2 «Зертханашы» Пән атауы: Өзін-өзі тану Оқытушы: Нуртаева Қарлыға Сайлауовна Топ: 11 А К өксу ауылшаруашылық колледжіАлматы облысы, Ескелді ауданы, Жастар ауылы 2020 жыл
2 слайд
Тақырыбы:
Тәрбиеден – өзін өзі тәрбиелеуге
Мақсаты: Білім алушылардың
өзін өзі тәрбиелеуге баулу
2 слайд
Тақырыбы: Тәрбиеден – өзін өзі тәрбиелеуге Мақсаты: Білім алушылардың өзін өзі тәрбиелеуге баулу
3 слайд
Күтілетін нәтиже :
Өзін-өзі тануды- өзін-өзі бақылаудан, өз
өмірінің фактілерін талдаудан керек екенін
білетін боламыз.
3 слайд
Күтілетін нәтиже : Өзін-өзі тануды- өзін-өзі бақылаудан, өз өмірінің фактілерін талдаудан керек екенін білетін боламыз.
4 слайд
... Өзіңе сен, өзіңді алып шығар,
Еңбегің мен ақылың екі жақтап.
Абай
4 слайд
... Өзіңе сен, өзіңді алып шығар, Еңбегің мен ақылың екі жақтап. Абай
5 слайд
ӨЗІНЕ ДЕГЕН СЕНІМДІЛІКТІ НЫҒАЙТУ
1. Өз-өзіңе өзіңнің мықты және әлсіз жақтарыңды анықтап, өз күшіңді
сәйкесінше жұмса.
2. Өзіңізге не құнды екенін шешіп, неге сенетініңізді ажыратыңыз, өз
өміріңізді қандай ғып елестетесіз. Өз жоспарыңызды сараптамадан өткізіп,
оны прогресс болған кезде пайдаланатындай ғып бүгінгі күннің есебімен
бағалаңыз.
3. Тамырына дейін жетіңіз. Өткеніңізге сараптама жасап бүгінгі күнгі
жағдайға қалай жеткеніңізді анықтаңыз. Сізді азап шегуге душар еткен адамды
немесе қажет кезде көмек көрсете алса да көрсетпей қойған адамды түсініп,
кешіруге тырысып көріңіз. Өз-өзіңіздің бұрын жасаған қателіктеріңізді,
алданушылығыңызды, күнәләріңізді кешіріңіз. Есте қалған ауыр жағдайлардан
қандайда болмасын пайдалы тұсын іліп алып, оны қайтадан еске алмаңыз.
Сіздің жадыңызда басыңыздан өткізген жаман жағдайлар, тек сіз ол ойларды
қуғанға дейін ғана болады. Одан да аз да болса қолыңыз жеткізген табыстарды
еске алыңыз.
5 слайд
ӨЗІНЕ ДЕГЕН СЕНІМДІЛІКТІ НЫҒАЙТУ 1. Өз-өзіңе өзіңнің мықты және әлсіз жақтарыңды анықтап, өз күшіңді сәйкесінше жұмса. 2. Өзіңізге не құнды екенін шешіп, неге сенетініңізді ажыратыңыз, өз өміріңізді қандай ғып елестетесіз. Өз жоспарыңызды сараптамадан өткізіп, оны прогресс болған кезде пайдаланатындай ғып бүгінгі күннің есебімен бағалаңыз. 3. Тамырына дейін жетіңіз. Өткеніңізге сараптама жасап бүгінгі күнгі жағдайға қалай жеткеніңізді анықтаңыз. Сізді азап шегуге душар еткен адамды немесе қажет кезде көмек көрсете алса да көрсетпей қойған адамды түсініп, кешіруге тырысып көріңіз. Өз-өзіңіздің бұрын жасаған қателіктеріңізді, алданушылығыңызды, күнәләріңізді кешіріңіз. Есте қалған ауыр жағдайлардан қандайда болмасын пайдалы тұсын іліп алып, оны қайтадан еске алмаңыз. Сіздің жадыңызда басыңыздан өткізген жаман жағдайлар, тек сіз ол ойларды қуғанға дейін ғана болады. Одан да аз да болса қолыңыз жеткізген табыстарды еске алыңыз.
6 слайд
Өзін –өзі тәрбиелеудің жолдары :
1. Өзін-өзі тану және өзін-өзі бағалау . Өз тұлғасын белсенді
дамытушы болу үшін студент өзіне сырттай сыни көзбен, болашақ
мамандығының талаптары тұрғысынан қарай білу керек.
Өзін-өзі тану – бір мезетті емес, күрделі үдеріс. Ол басқа адамдармен
өзара әрекеттестік жағдайында жүзеге асады. Өзін-өзі тану өзін-өзі
сынау нәтижесінде пайда болады.
Өзін-өзі тануды өзін-өзі бақылаудан, өз өмірінің фактілерін талдаудан
бастау керек. Білім алушы үнемі өзін-өзі саналы өмірмен жасауы қажет:
ол өзін дербес қоғамдық, кәсіби және жеке өмірге дайындап жатқанын,
өз бойындағы қайсы қасиеттердің келешекте қажеттігін, немесе
керісінше, өз іс-әрекетінің қай тұстары бекер өтіп жатқанын байқай
алуы керек.
6 слайд
Өзін –өзі тәрбиелеудің жолдары : 1. Өзін-өзі тану және өзін-өзі бағалау . Өз тұлғасын белсенді дамытушы болу үшін студент өзіне сырттай сыни көзбен, болашақ мамандығының талаптары тұрғысынан қарай білу керек. Өзін-өзі тану – бір мезетті емес, күрделі үдеріс. Ол басқа адамдармен өзара әрекеттестік жағдайында жүзеге асады. Өзін-өзі тану өзін-өзі сынау нәтижесінде пайда болады. Өзін-өзі тануды өзін-өзі бақылаудан, өз өмірінің фактілерін талдаудан бастау керек. Білім алушы үнемі өзін-өзі саналы өмірмен жасауы қажет: ол өзін дербес қоғамдық, кәсіби және жеке өмірге дайындап жатқанын, өз бойындағы қайсы қасиеттердің келешекте қажеттігін, немесе керісінше, өз іс-әрекетінің қай тұстары бекер өтіп жатқанын байқай алуы керек.
7 слайд
2 . Өзін-өзі ынталандыру . Өзінің кемшіліктері мен жетістіктерін білу
олармен күресу қажеттілігін тудыруға жеткіліксіз екендігі жақсы
белгілі. Ол үшін мақсатқа ұмтылушылық, ерік күші, т.б. тұлғалық
қасиеттер қажет. Өзін-өзі сынаудың ынталандырушы әсері болады.
Алдымен, тұлға өзінің кемшіліктерін анықтап, шеше білуі қажет.
Екіншіден, өз өміріне белгілі бір мақсат қоя білуі керек. Әрине,
мақсатты өз мүмкіндіктеріне қарай қоюы тиіс. Сонымен өзін-өзі
сынау мен өмірлік мақсатының болуы өзін-өзі тәрбиелеудің
ынталандырушы факторы болып табылады.
7 слайд
2 . Өзін-өзі ынталандыру . Өзінің кемшіліктері мен жетістіктерін білу олармен күресу қажеттілігін тудыруға жеткіліксіз екендігі жақсы белгілі. Ол үшін мақсатқа ұмтылушылық, ерік күші, т.б. тұлғалық қасиеттер қажет. Өзін-өзі сынаудың ынталандырушы әсері болады. Алдымен, тұлға өзінің кемшіліктерін анықтап, шеше білуі қажет. Екіншіден, өз өміріне белгілі бір мақсат қоя білуі керек. Әрине, мақсатты өз мүмкіндіктеріне қарай қоюы тиіс. Сонымен өзін-өзі сынау мен өмірлік мақсатының болуы өзін-өзі тәрбиелеудің ынталандырушы факторы болып табылады.
8 слайд
3. Өзін-өзі бағдарламалау немесе өзін-өзі тәрбиелеу
жоспары әр түрлі формада жүзеге асуы мүмкін: жазбаша
түрде немесе саналы мақсаттар мен міндеттер қойып ойша
жоспарлау. Бірінші курс білім алушыларына жазба түрдегі
жоспарлау қолайлы болып табылады. Кейінірек, өзін-өзі
тәрбиелеу процедурасы меңгерілгеннен кейін, жазба
нұсқаның қажеті болмайды.
8 слайд
3. Өзін-өзі бағдарламалау немесе өзін-өзі тәрбиелеу жоспары әр түрлі формада жүзеге асуы мүмкін: жазбаша түрде немесе саналы мақсаттар мен міндеттер қойып ойша жоспарлау. Бірінші курс білім алушыларына жазба түрдегі жоспарлау қолайлы болып табылады. Кейінірек, өзін-өзі тәрбиелеу процедурасы меңгерілгеннен кейін, жазба нұсқаның қажеті болмайды.
9 слайд
Өзін-өзі бақылау — адамның өз іс-әрекеттерін, психикалық процесстер мен
көңіл-күйлерін түсінуі, бағалауы және реттеуі. Бұл тәсіл адамға
айналадағылармен сабырлы қарым-қатынаста болу іскерліктерін, басқа
адамдардың кемшіліктеріне, әлсіздіктеріне, қателіктеріне шыдамды болуды
үйретеді. Аталған тәсіл көмегімен адам шиеленіс жағдайларды реттеп,
ұстамдылыққа, күрделі жағдайларда байсалдылық, сабырлық сақтауға
үйренеді.
Өзін-өзі түзету адамға өз мінез-құлқын, кемшіліктерін, қателіктерін және басқа
адамдарға деген қарым-қатынасын өзгертуге мүмкіндік береді. Өзін-өзі түзету
адамның өзіне сын тұрғысынан қарауына байланысты болады.
9 слайд
Өзін-өзі бақылау — адамның өз іс-әрекеттерін, психикалық процесстер мен көңіл-күйлерін түсінуі, бағалауы және реттеуі. Бұл тәсіл адамға айналадағылармен сабырлы қарым-қатынаста болу іскерліктерін, басқа адамдардың кемшіліктеріне, әлсіздіктеріне, қателіктеріне шыдамды болуды үйретеді. Аталған тәсіл көмегімен адам шиеленіс жағдайларды реттеп, ұстамдылыққа, күрделі жағдайларда байсалдылық, сабырлық сақтауға үйренеді. Өзін-өзі түзету адамға өз мінез-құлқын, кемшіліктерін, қателіктерін және басқа адамдарға деген қарым-қатынасын өзгертуге мүмкіндік береді. Өзін-өзі түзету адамның өзіне сын тұрғысынан қарауына байланысты болады.
10 слайд
М ұғалім сы йы . А дам герш ілікМҰҒАЛІМ
СЫЙЫ
10 слайд
М ұғалім сы йы . А дам герш ілікМҰҒАЛІМ СЫЙЫ
11 слайд
Шығармашылық жұмыс .
1-тапсырма. «Мен кіммін? «Менің іс-әрекетімдегі немесе
мінез - құлқымдағы жетілдіруді қажет ететіндер»
тақырыбына төмендегі қадамдарды басшылыққа алып,
өзіңізді зерттеңіз. Дәптерге бір күндік, бір апталық, бір
айлық жоспарын жасап, орындаңыз.
• Не істеу керек?
• Бұған қалайша жетуге болады?
• Іске асырудың жолдары мен құралдарын анықтаңыз.
• Жүзеге асырыңыз.
• Барлығы дұрыс орындалды ма?
• Келесі жолы нені дәлірек істеген жөн?
11 слайд
Шығармашылық жұмыс . 1-тапсырма. «Мен кіммін? «Менің іс-әрекетімдегі немесе мінез - құлқымдағы жетілдіруді қажет ететіндер» тақырыбына төмендегі қадамдарды басшылыққа алып, өзіңізді зерттеңіз. Дәптерге бір күндік, бір апталық, бір айлық жоспарын жасап, орындаңыз. • Не істеу керек? • Бұған қалайша жетуге болады? • Іске асырудың жолдары мен құралдарын анықтаңыз. • Жүзеге асырыңыз. • Барлығы дұрыс орындалды ма? • Келесі жолы нені дәлірек істеген жөн?
12 слайд
Сабақтың қорытынды сәті.
Тыныс алуға зейін қою.
Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз
қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде,
біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен
қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі
мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз.
Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды
тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады...
Д е м а л..... ш ы ғ а р
Рахмет!
Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге
сақтайық.
12 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.
13 слайд
Үй тапсырмасы
Бақылау сұрақтары
1. Өзін-өзі тәрбиелеудің қажеттілігі мен мәні неде?
2. Өзін-өзі тәрбиелеудің қозғаушы күштері қандай?
3. Сіздер өзін-өзі тәрбиелеу туралы ойланасыздар ма?
13 слайд
Үй тапсырмасы Бақылау сұрақтары 1. Өзін-өзі тәрбиелеудің қажеттілігі мен мәні неде? 2. Өзін-өзі тәрбиелеудің қозғаушы күштері қандай? 3. Сіздер өзін-өзі тәрбиелеу туралы ойланасыздар ма?
14 слайд
Тапсырмаларды толық орындап, лекцияны жазып Plotonus
плотформасына салып жіберіңіздер.
Тапсырмаларды бағалау балдық жүйемен жүреді.
Балдық жүйе критерийлері
95-100 Өте жақсы
90-94
85-89
жақсы
80-84
75-79
70-74
65-69 қанағаттандырарлық
60-64
55-59
50-54
0-49 Қанағаттандырылмаған
14 слайд
Тапсырмаларды толық орындап, лекцияны жазып Plotonus плотформасына салып жіберіңіздер. Тапсырмаларды бағалау балдық жүйемен жүреді. Балдық жүйе критерийлері 95-100 Өте жақсы 90-94 85-89 жақсы 80-84 75-79 70-74 65-69 қанағаттандырарлық 60-64 55-59 50-54 0-49 Қанағаттандырылмаған
15 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!!!
15 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!