Материалдар / Тәрбиенің мақсаты, оның әлеуметтік тұрғыдан негізделуі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тәрбиенің мақсаты, оның әлеуметтік тұрғыдан негізделуі

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбиенің мақсаты. Педагогикалық ой пікірлер тарихындағы тәрбиенің мақсаты мен міндеттері.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Сәуір 2023
587
8 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Тәрбиенің мақсаты, оның әлеуметтік тұрғыдан негізделуі

1 слайд
Тәрбиенің мақсаты, оның әлеуметтік тұрғыдан негізделуі

Жоспары: 1. Тәрбиенің мақсаты. 2. Педагогикалық ой пікірлер тарихындағы тәрбиенің мақсаты мен міндеттері.

2 слайд
Жоспары: 1. Тәрбиенің мақсаты. 2. Педагогикалық ой пікірлер тарихындағы тәрбиенің мақсаты мен міндеттері.

• Тәрбие мақсаты жалпы және жеке болып келеді. Тәрбиенің жалпы мақсаты барлық азаматтардың бойында сапалық құндылықтардың, ал

3 слайд
• Тәрбие мақсаты жалпы және жеке болып келеді. Тәрбиенің жалпы мақсаты барлық азаматтардың бойында сапалық құндылықтардың, ал жеке мақсаты - жеке тұлғаның қалыптасуын көздейді. Қазіргі заманда тәрбие мақсатының алуан түрлі болуына қарай, соған сәйкес оның жүйесі жасалынады. • Тәрбиенің мақсатына обьективті себептер ықпал етеді, олар: адамның физиологиялық жетілуі мен психикалық дамуы, философия мен педагогика ғылымның жетістіктері, әлеуметтік ортаның қоғам мүддесіне қарай, үнемі өзгеріп отыруы.Осыған байланысты тәрбиеге қойылатын негізгі мақсаттар мынадай: - жеке тұлғаның дүниеге ғылыми көзқарасын дұрыс қалыптастыру; - жеке тұлғаның даралық және дене қабілеттерін жан-жақты дамытып, эстетикалық талғамдары мен сезімдерін қоғамның талаптарына сай тәрбиелеу.

Тұтас педагогикалық үрдісте тәрбие ерекше орын алады. Жеке адамды қалыптастыруда осы үрдістің мәнін мына құрылым

4 слайд
Тұтас педагогикалық үрдісте тәрбие ерекше орын алады. Жеке адамды қалыптастыруда осы үрдістің мәнін мына құрылым арқылы анықтауға болады. Тәрбие үрдісі дегеніміз — мақсатты орындауға бағытталған тәрбиеші мен тәрбиеленушінің ынтымақтастығы. Тәрбие үрдісінің бірқатар ерекшеліктері бар. Ең алдымен ол мақсатқа бағытталған мақсаты, ынтымақтастығы бірыңғай жағдайда ғана қазіргі тәрбие үрдісі дұрысталады. Тәрбие үрдісі – көп факторлы, онда объективтік және субъективтік факторлар орын алады. Тәрбие үрдісі – узақтылығымен сипатталады. Ол өз мәнінде өмір бойы болуы мүмкін. Тәрбие үрдісінің тағы бір ерекшелігі – үздіксіздігі. Белгілі мақсатқа негізделген жүйеге жұмыс қажет. Егерде тәрбие үрдісі кездейсоқ үнемі болмай отырса онда тәрбиешіге тұрақты әдет қалыптастыру үшін оқушының санасына жаңа із салып отыруға тура келеді,1 32

Тәрбие үрдісінің бағыттары мыналар:  тәрбиенің мақсат-міндеттеріне орай жеке адам тұлғасын жан-жақты үйлесімді дамыту;  оқыту

5 слайд
Тәрбие үрдісінің бағыттары мыналар:  тәрбиенің мақсат-міндеттеріне орай жеке адам тұлғасын жан-жақты үйлесімді дамыту;  оқыту үрдісі барысында оқушыларды қоғамдық мәдениеттер мен рухани байлықтарды (идеология, мораль, ғылым, еңбек, өнер, мәдениет) игеруге қатыстыру;  әр саладағы қоғамдық ұйымдар мен бірлестіктерде ұжымдық қарым-қатынаста болып, бір-бірін сыйлау, құрметтеу, қол үшін беру сияқты адамгершілікті – эмоциялық жағдай туғызып жеке адамның функциясын дамыту;  оқушылардың танымдық қызметтерін ұтымды ұйымдастырып, олардың қоғамдық сапасын дамыту;

Педагогика тарихындағы ой — пікірлердегі тәрбие мақсатының мәселесі • Тәрбие мақсаты төңірегіндегі пікір-талас ежелгі дәуірдің

6 слайд
Педагогика тарихындағы ой — пікірлердегі тәрбие мақсатының мәселесі • Тәрбие мақсаты төңірегіндегі пікір-талас ежелгі дәуірдің өзінде-ақ басталған. Ежелгі ойшылдар тәрбиенің мақсаты ізгі, рақымшыл азаматтарды тәрбиелеу деп түсінді. Ал, «рақым» туралы пікірде олардың ойлары бір жерден шықпады. Сократтың түсігінше тәрбиенің мақсаты- заттардың табиғатын зерттеу емес, өз-өзінді тану, аса құлықтылықты жетілдіру. Я.А. Коменский тәрбиенің күшіне сенді, оның ойынша тәрбие үш мақсатқа жетуге бағытталуы қажет: өзіңді және қоршаған ортаны тану (ақыл-ой тәрбиесі) және құдайға сиыну (діни тәрбие).

Дж. Локтың ойынша тәрбиенің негізгі мақсаты «өз істерін ақылмен және байыппен жүргізетін адамды» қалыптастыру. И.Г. Пестолоц

7 слайд
Дж. Локтың ойынша тәрбиенің негізгі мақсаты «өз істерін ақылмен және байыппен жүргізетін адамды» қалыптастыру. И.Г. Пестолоццидың тәрбие мақсаты адамның табиғи күш-қуаты мен қабілеттілігін дамытуға негізделуді, сонымен қатар, бұл даму жан- жақты және үйлесімді болуының биігінен көрінуі И.Ф. Гербарттың ойынша тәрбие мақсаты, рақымды адамды қалыптастыруға, қалыптасқан қарым-қатынастарға бейімделе алатын, қоғамдағы белгіленген тәртіпті сыйлайтын, оған бой ұсынатын адамдар деген түйінге келеді.