Материалдар / Тәрбиешілердің іс-құжаттары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тәрбиешілердің іс-құжаттары

Материал туралы қысқаша түсінік
мектепалды даярлық сыныбының мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Ақпан 2021
1245
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Мазмұндық модуль 1  МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМДАРДА БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУ ЖАҒДАЙЫНДА ОҚУ-ТӘРБИЕ ҮДЕРІСІН ЖОСПАРЛАУ. өтпел

1 слайд
Мазмұндық модуль 1  МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМДАРДА БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУ ЖАҒДАЙЫНДА ОҚУ-ТӘРБИЕ ҮДЕРІСІН ЖОСПАРЛАУ. өтпелі тақырыптар бойынша перспективалық жоспар құру, циклограмманы, оқу қызметті жоспарлау

Тәрбиешілердің іс құжаттары 1.Перспективалы қ жоспар- әр айға 2. Циклограмма - әр аптаға 3. Оқу қызметтердің жоспарлары –к

2 слайд
Тәрбиешілердің іс құжаттары 1.Перспективалы қ жоспар- әр айға 2. Циклограмма - әр аптаға 3. Оқу қызметтердің жоспарлары –күнделікті 4 . Отбасымен жұмыс құжаттары – тоқсан сайын 5. Тәжірибе алмасу дәптері – қажеттілігі бойынша 6. Денсаулық журналы –күн сайын 7. Қатысу жураналы –күн сайын

ПЕРСПЕКТИВАЛЫ Қ ЖОСПАР

3 слайд
ПЕРСПЕКТИВАЛЫ Қ ЖОСПАР

Перспективалық жоспарлаудың құрылымы қыркүйектен мамырға дейін барлық оқу жылына көзделген өтпелі тақырыптар бойынша ұйымдасты

4 слайд
Перспективалық жоспарлаудың құрылымы қыркүйектен мамырға дейін барлық оқу жылына көзделген өтпелі тақырыптар бойынша ұйымдастырылған. Әр тақырып бір айдың ішінде оқытылады

№ ТА ҚЫРЫПТАР АЙЛАР 1 Балабақша Қыркүйек 2 Менің отбасым Қазан 3 Дені саудың жаны сау Қараша 4 Менің Қазақстаным Желтоқсан 5

5 слайд
№ ТА ҚЫРЫПТАР АЙЛАР 1 Балабақша Қыркүйек 2 Менің отбасым Қазан 3 Дені саудың жаны сау Қараша 4 Менің Қазақстаным Желтоқсан 5 Табиғат әлемі Қаңтар 6 Бізді қоршаған әлем Ақпан 7 Салттар мен фольклор Наурыз 8 Біз еңбекқор баламыз Сәуір 9 Әрқашан күн сөнбесін! Мамыр Өтпелі тақырыптарды таңдау кезінде педагог мектепке дейінгі ұйымның тақырыптық бағыттылығына немесе тәрбиешінің, педагог-маманның жұмыс тақырыбына, баланың жас ерекшелігіне, аймақтық ерекшеліктеріне бағдарланып шығармашылық құзыреттілік көрсету керек.

ПЕРСПЕКТИВАЛЫҚ ЖОСПАР КЕЛЕСІ ӨТПЕЛІ ТАҚЫРЫПТАР БОЙЫНША ІСКЕ АСЫРЫЛАДЫ: 1. «Балабақша» - балалардың бойында балабақшаға,

6 слайд
ПЕРСПЕКТИВАЛЫҚ ЖОСПАР КЕЛЕСІ ӨТПЕЛІ ТАҚЫРЫПТАР БОЙЫНША ІСКЕ АСЫРЫЛАДЫ: 1. «Балабақша» - балалардың бойында балабақшаға, балаларға, ересектерге сүйіспеншілік сезімді қалыптастыруға; бірлескен әрекетке қызығушылықты дамытуға бағытталған. 2 .«Менің отбасым» - отбасы, ана, әке, әже, ата, аға, әпкенің рөлі; отбасы мүшелерінің еңбек міндеттері; отбасындағы жағымды өзара қарым-қатынас, өзара көмек, отбасының барлық мүшелеріне сүйіспеншілік туралы түсініктерін кеңейтуге ықпал етеді. 3 .«Дені саудың жаны сау» - баланың денсаулығын сақтауға және нығайтуға, тұрмыста, көшеде, табиғат жағдайларында қауіпсіз мінез-құлық дағдыларын қалыптастыруға және балалардың қимыл-қозғалыс тәжірибесін негізгі қимылдарды жетілдіру арқылы байытуға, шығармашылық, танымдық және сөйлеу қабілеттерін пайдалана отырып, қимыл белсенділігіне қажеттілікті жетілдіруге бағытталған.

4 . «Менің Қазақстаным» - балалардың жас және жеке мүмкіндіктеріне сәйкес білім, білік, дағдыларды, рухани-адамгерш

7 слайд
4 . «Менің Қазақстаным» - балалардың жас және жеке мүмкіндіктеріне сәйкес білім, білік, дағдыларды, рухани-адамгершілік құндылықтарды қалыптастыруға, "Мәңгілік Ел" жалпыұлттық идеясына негізделген жалпы адамзаттық қасиеттерді, патриотизм мен толеранттылықты тәрбиелеуге ықпал етеді. 5 .«Табиғат әлемі»- тірі және өлі табиғат заттары мен құбылыстары, маусымдық өзгерістер, өсімдіктер туралы білімдерін кеңейтуге; жануарлар, жәндіктер мен өсімдіктердің барлық түрлерін сақтаудың қажеттілігі туралы түсініктерін қалыптастыруға; табиғатпен тікелей байланысты тәжірибені игеруге; қоршаған ортаға ұқыпты қарауды және тіршілік ету ортасының маңызын түсінуге бағытталған. 6 .«Бізді қоршаған әлем»- қоршаған ортамен өзара әрекет етуге қажетті танымдық әрекеттің қарапайым дағдыларына ие баланың тұлғасын дамытуды, адамгершілік нормаларын, төзімділікті және адамдарға құрмет танытуды сезінуін қамтамасыз етеді.

7 .«Салттар мен фольклор»- Қазақстан Республикасында тұратын қазақ және басқа халықтардың мәдениетіне, салт-дәстүрлеріне тәр

8 слайд
7 .«Салттар мен фольклор»- Қазақстан Республикасында тұратын қазақ және басқа халықтардың мәдениетіне, салт-дәстүрлеріне тәрбиелеуге, адамдарға мейірімді және сыйластық қатынасты қалыптастыруға бағытталған. 8 .«Біз еңбекқор баламыз»- қарапайым еңбек дағдыларына, еңбек сүйгіштікке, еңбек адамдарына құрмет сезімдерін тәрбиелеуге, адамның қолымен жасалғанның барлығына ұқыпты қарауға; балалардың сөйлеуін, зейінін, қиялын дамытуға; мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қабілеттерін және ойлауын қалыптастыруға ықпал етеді. 9 .«Әрқашан күн сөнбесін» - балалардың бойында адамгершілік қасиеттерді: жақын адамдарына сүйіспеншілікті, оларға қамқорлық жасауға ынтасын, өзінің туған қаласына, өз еліне құштарлық сезімді, оның тарихына қызығушылықты тәрбиелеуді қарастырады.

10. «Өнер көзі – халықта» - адамгершілік-патриоттық тәрбие, өзін-өзі тану, қоршаған ортамен, Қазақстан халқының жән

9 слайд
10. «Өнер көзі – халықта» - адамгершілік-патриоттық тәрбие, өзін-өзі тану, қоршаған ортамен, Қазақстан халқының және басқа елдердің салт-дәстүрімен, өнерімен таныстыру. 11. «Мен және қоршаған орта» - табиғатпен таныстыру, экологиялық тәрбие, тіршілік әрекетінің қауіпсіздік негіздерін қалыптастыру, адамдар және олардың мамандықтарымен таныстыру. 12. «Тірі және өлі табиғат» - тірі және өлі табиғатпен таныстыру, табиғатпен өзара әрекет ету, оларға ұқыпты қарау білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. 13. «Жабайы табиғат әлемі» - ғаламшардағы флора мен фаунамен таныстыру, экологиялық тәрбие. 14. «Біз мектепке барамыз» (мектепалды даярлық топқа арналған) – мектеппен таныстыру, мектепке әлеуметтік бейімделуге даярлау. 15. «Қош келдің Алтын күз!» - күздегі табиғат құбылыстарының өзгерістерімен, Қазақстан өңірлеріндегі түрлі климаттық жағдайларымен (оңтүстік пен солтүстіктегі күзгі ауа-райы), күздің түрлі мезгілімен таныстыру: ерте күз, алтын күз, кеш келген күз – астық өнімін жинау мезгілі. 16. «Қызықты қыс мезгілі!» - қыстағы табиғат құбылыстарымен, оның өзгерістерімен, қыстың қызықты мерекелерімен және ермектерімен таныстыру. 17. «Алғашқы тамшылар» - түрлі өңірлердегі күздің түрлі мезгілімен, көктемдегі жеміс-жидектерді отырғызу, олардың табиғаттағы өзгерістерімен таныстыру. 18. «Жайдары жаз келді!» - жаздағы табиғат құбылыстарымен, оның өзгерістерімен таныстыру, жаз – адам ағзасына жеміс-жидектер арқылы келетін табиғат дәрумендерінің мезгілі.

19. «Жомарт күз» - бау-бақшалардан, егін алқабынан мол өнім жинау туралы білімдерін қалыптастыру, татулыққа, бірлікке, өзара кө

10 слайд
19. «Жомарт күз» - бау-бақшалардан, егін алқабынан мол өнім жинау туралы білімдерін қалыптастыру, татулыққа, бірлікке, өзара көмек көрсетуге, еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу. 20. «Ас атасы-нан» - егін науқанына дайындық: егін алқабын жырту, бидай тұқымын себу, нанның дастарханға қалай келетіні туралы түсінік беру; дихан, наубайшы еңбегімен таныстыру, олардың еңбегін құрметтей білуге тәрбиелеу. 21. «Жыл құстары» - жыл құстары, олардың жылы жаққа ұшып кету себептері туралы білімдерін кеңейту. Жыл құстары көктемде туған жерге қайта оралып, ұя салады, балапан басып шығарады. 22. «Жайнай бер, Қазақстаным!» - Отан – туып өскен, кіндік қанын тамған жер, ата – анаң, досың, туған-туысқандарың деген түсінік беру. Отанға деген сүйіспеншілік және мақтаныш сезімдерін қалыптастыру. 23. «Алақай, қыс келді!» - балалардың қыс мезгілі және оның ерекшеліктері туралы түсініктерін кеңейту. Қыс мезгілі өзінің аппақ қарымен, сықырлаған аязымен, көк айдын мұзымен ерекше. Ақ ұлпа қар жамылған ағаштар, үйлер көздің жауын алады. Қыс мезгілінің тағы бір ерекше көрінісі - қысқы ойындар: шанамен, шаңғымен сырғанау. 24. «Қыстайтын құстар» - қыстайтын құстар туралы мәлімет беру. Қыста құстарға азық табу қиын, сондықтан олар қыс кезінде адамға жақын жүреді. Құстарға жем шашуды ұмытпау керек. Құстардың табиғатқа тигізетін пайдасы зор, оларға қамқорлық көрсетуге тәрбиелеу. 25. «Қыс қызығы» - балалардың қыс мезгілі туралы білімдерін кеңейтіп, сөздік қорын байыту. Қысқы ойындарды әңгімелеп айтуға баулу, Қыс мезгілінде ойналатын ойындарды, сырғанауға арналған заттарды ажырата білу. 26. «Қош келдің, Жаңа жыл!»- балалардың көптен күткен қуанышқа толы ең ғажайып мерекелердің бірі жаңа жыл туралы түсініктерін жетілдіру. Жаңа жылды қарсы алу, аяз ата мен ақша қардың келуі, жаңа жылдық сыйлықтар мен ертегілер, әндер мен билер арқылы мерекелік көңіл-күй сыйлау. 27. «Күз сыйы» - көкөніс пен жеміс-жидектердің бау-бақшада өсетіні, олардың аталуы, құрамындағы кездесетін дәрумендерің адам денсаулығына маңызы туралы түсініктерін кеңейту. «Жомарт күз» деп неліктен аталатынын түсіндіру, күз мезгілінің ерекшеліктерін бақылау. 28. «Жаңа жылдық сыйлықтар» - туысқандарына және достарына сыйлықтар дайындау, өз қолдарымен тартымды сыйлықтар жасай білуге баулу.

29. «Аңдардың қысқы тіршілігі»- балаларға жануарлардың қысқы тіршілігі туралы түсінік беру. Олар қыстың суығынан қалай қорғанат

11 слайд
29. «Аңдардың қысқы тіршілігі»- балаларға жануарлардың қысқы тіршілігі туралы түсінік беру. Олар қыстың суығынан қалай қорғанатынын, сыртқы бейнелері неліктен өзгеретінін, немен қоректенетін, қыста жануарларға қамқорлық қажет екенін түсіндіру. 30. «Қардың пайдасы» - қар жерді қатты аяздардан, ағаштардың, бұталардың және көп жылдық өсімдіктердің тамырларын тоңып қалудан қорғайтыны, қардан мұз қалашықтар тұрғызуға, шанамен және шаңғымен сырғанауға, қардан мүсіндер жасауға қажет екені туралы түсінік беру. 31. «Көктем жаршысы – құстар»- жыл мезгіліне байланысты табиғатта болатын өзгерістер, көктемде жыл құстары туған жерге оралып, ұя салып, балапан басып шығаратыны туралы түсінік қалыптастыру. 32. «Жылғалардан су ақты» - жыл мезгілдерін ажырата білу, көктемде күн шуағының жылуымен қар еріп, сай-салалардан, жылғалардан сылдырап су ағады, табиғат ерекше күйге енеді, алғашқы бәйшешектер өсіп шығады. 33. «Ғарышқа саяхат» - ғарыш әлемі: зымыран, ғарышкер жайлы түсінік беру, ғарыш әлемі және оның құпия сырларына деген қызығушылықтарын қалыптастыру. Жерді қоршап тұрған планеталар: Күн, Ай, олардың қозғалыстары, күн жер бетіндегі адамдардың өміріне, өсімдіктер мен жануарлардың тіршілігіне қажет жылу мен жарық шашатыны туралы түсіндіру. 34. «Жер-Ана!» - Жер – біздің ортақ үйіміз, өзен, көл және теңіздер мен мұхиттар, таулар, орман мен дала туралы түсінік беру. Жер-ананы сүюге, қадірлеуге тәрбиелеу 35. «Аспан әлемінің планеталары» - балалардың ғарыш, аспан, Жер, Ай, Жұлдыз планеталары және күн жүйесінде 8 планеталардың бар екендігі туралы білімдерін қалыптастыру. Олардың барлығы Күнді айнала қозғалады. Сол планеталардың бірі-Жер. Күн- үлкен және ең ыстық планета. Ай- Жер серігі, ол тек түнде ғана көрінеді. Басқа планеталар – Юпитер, Сатурн, Шолпан, Меркурий, Марс, Уран, Нептун, Плутон туралы әңгімелеп беру.

36. «Көктем жаршысы – құстар» - табиғатта болып жатқан өзгерістер, көктемнің келгені мен жыл құстарының өлкелеріне ұшып келуі,

12 слайд
36. «Көктем жаршысы – құстар» - табиғатта болып жатқан өзгерістер, көктемнің келгені мен жыл құстарының өлкелеріне ұшып келуі, ұя салуы, балапандар басып шығаруы туралы түсініктерін қалыптастыру. 37. «Жылғалардан су ақты» - жыл мезгілдерін анықтай білу, көктем белгілерін білу, көктем ерте түскенде қардың еруі, күн көзінің жылуымен оның жылғаларға айналуы, олардың мөлдір өзенге құйылуы, табиғаттың оянуы, алғашқы бәйшешектердің шығуын білу. 38. «Қазақстанның ғарышкерлері» - балалардың ғарыш, зымыран, спутник, ғарышкерлер туралы түсініктерін қалыптастыру, балалардың ғарышқа қызығушылықтарын тәрбиелеу, оның құпияларын білуге ұмтылу, Жерді қоршаған планеталар, Күн, Ай, олардың қозғалысы, Күннің Жерге адам, өсімдік пен жануарларға қажетті жылу мен жарық беретіні туралы дұрыс түсіндіру. 39. «Жер-Ана!» - балалардың танымдық қызығушылықтарын дамыту, Жер – біздің ортақ үй екенін, мұнда өзен, көл, теңіз бен мұхит, тау, жазық дала, орман мен алқаптар бар екенін түсіндіру. 40. «Аспан әлемінің планеталары» - балалардың ғарыш, аспан, Жер, Ай, Жұлдыздар туралы, күн жүйесіндегі 8 планета туралы білімдерін қалыптастыру. Олардың барлығы Күнді үнемі бір жолмен айналады, ол орбита деп аталады. Осы планеталардың бірі – Жер. Күн – бұл өте үлкен және ыстық планета, Ай – бұл біздің планетамыздың спутнигі, оны біз түнде ғана көреміз, Жерді атмосфера қоршайды, сондықтан біздің планетада ауа бар. Басқа да планеталар Юпитер, Сатурн, Венера, Меркурий, Марс, Уран, Нептун, Плутон туралы айту әңгімелеу .

40. «Аспан әлемінің планеталары» - балалардың ғарыш, аспан, Жер, Ай, Жұлдыздар туралы, күн жүйесіндегі 8 планета туралы білімде

13 слайд
40. «Аспан әлемінің планеталары» - балалардың ғарыш, аспан, Жер, Ай, Жұлдыздар туралы, күн жүйесіндегі 8 планета туралы білімдерін қалыптастыру. Олардың барлығы Күнді үнемі бір жолмен айналады, ол орбита деп аталады. Осы планеталардың бірі – Жер. Күн – бұл өте үлкен және ыстық планета, Ай – бұл біздің планетамыздың спутнигі, оны біз түнде ғана көреміз, Жерді атмосфера қоршайды, сондықтан біздің планетада ауа бар. Басқа да планеталар Юпитер, Сатурн, Венера, Меркурий, Марс, Уран, Нептун, Плутон туралы айту әңгімелеу . 41. "Бір шаңырақ астында» - Қазақстан халқының тарихына, мәдени мұрасына баулу, тәуелсіз еліміздің басты жетістігі – халықтар арасындағы достық түсінігін қалыптастыру. 42. «Бейбітшілік қорғанында» - өз еліне деген сүйіспеншілікті, қарулы күштер үшін мақтаныш, патриоттық сезімдерін, Отан қорғаушыларына моционалдық жағымды қатынасты, алғыр, мықты, жігерлі Отан қорғаушылар болуға тәрбиелеу. 43. «Көктемгі ағаштар» - балаларды туған жерінің табиғатына қызығушылығын арттыру, өсімдіктер әлемін зерттеуге тәрбиелеу, білуге құмарлықтарын, байқампаздықтарын дамыту, көктемнің келуімен табиғаттағы өзгерістер туралы балалардың түсініктерін кеңейту, өз бетінше бейтаныс құбылыстарды ашуға баулу. 44. «Көктемгі егістік» - ауыл шаруашылығымен айналысатын адамдарға құрметпен қарауға тәрбиелеу, көктем мезгіліндегі ауыл шаруашылығының ерекшеліктері туралы түсініктерін кеңейту, көктемде жер жыртады, егін егу басталады, танымдық қызығушылықтарын, білімге құштарлығын, ынтасын дамыту.

45. «Табиғ...

14 слайд
45. «Табиғ...