Материалдар / «Тарих пәнін оқытуда PISA бағдарламасының ерекшелігі негізінде оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Тарих пәнін оқытуда PISA бағдарламасының ерекшелігі негізінде оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту»

Материал туралы қысқаша түсінік
Тарих пәні бойынша оқушылардың ақпараттық коммуникативтік сауаттылығы мен креативті ойлауын қалыптастырудың әдістері мен тәсілдерін тиімді қолдануға бағыт беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қазан 2022
1271
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Алматы облысы Білім басқармасының Ақсу ауданы бойынша білім бөлімі КММ “ Е.Жайсаңбаев атындағы орта мектебі”КММ Тақырыбы:

1 слайд
Алматы облысы Білім басқармасының Ақсу ауданы бойынша білім бөлімі КММ “ Е.Жайсаңбаев атындағы орта мектебі”КММ Тақырыбы: «Тарих пәнін оқытуда PISA ба ғдарламасының ерекшелігі негізінде оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту» Тарих пәнінің мұғалімі Керейбаева Гульжанар Төлеухановна

1 слайд

Алматы облысы Білім басқармасының Ақсу ауданы бойынша білім бөлімі КММ “ Е.Жайсаңбаев атындағы орта мектебі”КММ Тақырыбы: «Тарих пәнін оқытуда PISA ба ғдарламасының ерекшелігі негізінде оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту» Тарих пәнінің мұғалімі Керейбаева Гульжанар Төлеухановна

Еліміздің орта білім саласына енгізіліп жатқан жаңа реформа білімнің берілу сауаттылығы ғана емес, мемл

2 слайд
Еліміздің орта білім саласына енгізіліп жатқан жаңа реформа білімнің берілу сауаттылығы ғана емес, мемлекетіміздің әлемдік деңгейдегі бәсекелестікте алатын орнына да қатысты. Бүгінгі білім саласындағы талап әлемдік озық үлгідегі білім беретін елдермен тәжірибе алмаса отырып оқыту. Негізгісі оқушыларды мектеп бітіргеннен кейін өмірге бейім етіп, алған білімін өмірде кез келген жағдайда, қажетті жерде оңтайлы қолдана алатын тұлға ретінде оқыту болып отыр.ӨЗЕКТІЛІГІ:

2 слайд

Еліміздің орта білім саласына енгізіліп жатқан жаңа реформа білімнің берілу сауаттылығы ғана емес, мемлекетіміздің әлемдік деңгейдегі бәсекелестікте алатын орнына да қатысты. Бүгінгі білім саласындағы талап әлемдік озық үлгідегі білім беретін елдермен тәжірибе алмаса отырып оқыту. Негізгісі оқушыларды мектеп бітіргеннен кейін өмірге бейім етіп, алған білімін өмірде кез келген жағдайда, қажетті жерде оңтайлы қолдана алатын тұлға ретінде оқыту болып отыр.ӨЗЕКТІЛІГІ:

Негізігі мақсатым : Тарих пәні бойынша оқушылардың ақпараттық коммуникативтік сауаттылығы мен креативті ойлауын қалыптас

3 слайд
Негізігі мақсатым : Тарих пәні бойынша оқушылардың ақпараттық коммуникативтік сауаттылығы мен креативті ойлауын қалыптастырудың әдістері мен тәсілдерін тиімді қолдану 1.Ақпараттық сауаттылық – іздеп табу - іріктеу.талдау -өңдеу .тұжырымдау -жағдаятқа қарай қолдану 2.Коммуникативтік сауаттылық –өзіне қарата білу - пікірталасқа қатыса білу -өз пікірін дәлелдей білу -басқаны тыңдай және түсіне білу -сұрақ қоя білу және нақты толық жауап бере білу

3 слайд

Негізігі мақсатым : Тарих пәні бойынша оқушылардың ақпараттық коммуникативтік сауаттылығы мен креативті ойлауын қалыптастырудың әдістері мен тәсілдерін тиімді қолдану 1.Ақпараттық сауаттылық – іздеп табу - іріктеу.талдау -өңдеу .тұжырымдау -жағдаятқа қарай қолдану 2.Коммуникативтік сауаттылық –өзіне қарата білу - пікірталасқа қатыса білу -өз пікірін дәлелдей білу -басқаны тыңдай және түсіне білу -сұрақ қоя білу және нақты толық жауап бере білу

Ақпараттық құзыреттіліктің қалыптасуы: – ақпаратпен жұмыс істеу білігінен; – зерттеушілік іс-әрекет негізін меңгеруіне

4 слайд
Ақпараттық құзыреттіліктің қалыптасуы: – ақпаратпен жұмыс істеу білігінен; – зерттеушілік іс-әрекет негізін меңгеруінен; – бір-бірімен ақпарат алмасу білігінен; – оқу мәтінімен өздігінен жұмыс істеу білігінен; Коммуникативтік құзыреттіліктің қалыптасуы: – әртүрлі іс-әрекет түрлері жағдайында адамдармен өзара қарым-қатынас жасау білігінен; – құрдастарымен және үлкендермен қарым қатынас жасау шеберлігінен; – сөйлеу мәдениеті ережесін сақтауынан; – мәселені ұжымда талқылауда тыңдай және оған қатыса алу білігінен; – өз ойын дұрыс, толық, жүйелі және нақты жеткізе алу білігінен;

4 слайд

Ақпараттық құзыреттіліктің қалыптасуы: – ақпаратпен жұмыс істеу білігінен; – зерттеушілік іс-әрекет негізін меңгеруінен; – бір-бірімен ақпарат алмасу білігінен; – оқу мәтінімен өздігінен жұмыс істеу білігінен; Коммуникативтік құзыреттіліктің қалыптасуы: – әртүрлі іс-әрекет түрлері жағдайында адамдармен өзара қарым-қатынас жасау білігінен; – құрдастарымен және үлкендермен қарым қатынас жасау шеберлігінен; – сөйлеу мәдениеті ережесін сақтауынан; – мәселені ұжымда талқылауда тыңдай және оған қатыса алу білігінен; – өз ойын дұрыс, толық, жүйелі және нақты жеткізе алу білігінен;

PISA, TIMSS зерттеулері критерийлері мен Б.С.Блум таксономиясы арасындағы арақатынасы PISA, TIMSS зерттеулері критерийлері

5 слайд
PISA, TIMSS зерттеулері критерийлері мен Б.С.Блум таксономиясы арасындағы арақатынасы PISA, TIMSS зерттеулері критерийлері Б.С.Блум таксономиясы білімді меңгеру деңгейлері Білу (репродуктивтік іс-әрекету) Білу – Түсіну Қолдану (байланыстарды орнату, ұғымдарды пайдалану) Қолдану Ойлау (рефлексия) Анализ – Синтез – Бағалау

5 слайд

PISA, TIMSS зерттеулері критерийлері мен Б.С.Блум таксономиясы арасындағы арақатынасы PISA, TIMSS зерттеулері критерийлері Б.С.Блум таксономиясы білімді меңгеру деңгейлері Білу (репродуктивтік іс-әрекету) Білу – Түсіну Қолдану (байланыстарды орнату, ұғымдарды пайдалану) Қолдану Ойлау (рефлексия) Анализ – Синтез – Бағалау

4-деңгей: шығармашылық деңгей 1-деңгей: оқушылық деңгей – репродуктивтік деңгей: 2-деңгей: алгоритмдік деңгей – елеулі бел

6 слайд
4-деңгей: шығармашылық деңгей 1-деңгей: оқушылық деңгей – репродуктивтік деңгей: 2-деңгей: алгоритмдік деңгей – елеулі белгілерді есте сақтау дағдысына негізделеді 3-деңгей: тапсырмалары – эвристикалық танымдық іздену түрінде орындалатын тапсырмаларPISA зерттеулерінің критерийлері

6 слайд

4-деңгей: шығармашылық деңгей 1-деңгей: оқушылық деңгей – репродуктивтік деңгей: 2-деңгей: алгоритмдік деңгей – елеулі белгілерді есте сақтау дағдысына негізделеді 3-деңгей: тапсырмалары – эвристикалық танымдық іздену түрінде орындалатын тапсырмаларPISA зерттеулерінің критерийлері

Ақпараттық сауаттылықты дамытуға арналған әдіс тәсілдер

7 слайд
Ақпараттық сауаттылықты дамытуға арналған әдіс тәсілдер

7 слайд

Ақпараттық сауаттылықты дамытуға арналған әдіс тәсілдер

Коммуникативтік сауаттылықты арттыруға арналған стратегиялар Менің тәжірибемдегі осы стратегияларды пайдалану тиімділігіне

8 слайд
Коммуникативтік сауаттылықты арттыруға арналған стратегиялар Менің тәжірибемдегі осы стратегияларды пайдалану тиімділігінен мынадай оң нәтижелерге қол жеткізуге болады:  оқуға деген қызығушылығы артады,  іскерлік дағдысын дамытады,  ақпаратты саралауға, жүйелеуге дағдыланады,  сұрақ қойып, сұрақтарға жауап беруге дағдыланады,  мақсатқа өз бетімен ұмтылады,  ойлау белсенділігі, тапқырлығы артып, негізгі түйінді табуға машықтанады,  шығармашылық белсенділіктері артады.

8 слайд

Коммуникативтік сауаттылықты арттыруға арналған стратегиялар Менің тәжірибемдегі осы стратегияларды пайдалану тиімділігінен мынадай оң нәтижелерге қол жеткізуге болады:  оқуға деген қызығушылығы артады,  іскерлік дағдысын дамытады,  ақпаратты саралауға, жүйелеуге дағдыланады,  сұрақ қойып, сұрақтарға жауап беруге дағдыланады,  мақсатқа өз бетімен ұмтылады,  ойлау белсенділігі, тапқырлығы артып, негізгі түйінді табуға машықтанады,  шығармашылық белсенділіктері артады.

Қорыта келгенде осындай бағыттағы міндеттер жолға қойылып, нақты жұмыстар атқарылса, оқушылардың функционалдық сау

9 слайд
Қорыта келгенде осындай бағыттағы міндеттер жолға қойылып, нақты жұмыстар атқарылса, оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға мүмкіндік ашылады. Функционалдық сауаттылықты қалыптастыру жас ұрпақтың ертеңгі күні қазіргі тез өзгермелі әлемде әлеуметтік, мәдени, саяси және экономикалық қызметтерге белсенді қатысуына, сондай-ақ «өмір бойы білім алуына» ықпал ететін базалық факторлардың біріне айналып отыр.

9 слайд

Қорыта келгенде осындай бағыттағы міндеттер жолға қойылып, нақты жұмыстар атқарылса, оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға мүмкіндік ашылады. Функционалдық сауаттылықты қалыптастыру жас ұрпақтың ертеңгі күні қазіргі тез өзгермелі әлемде әлеуметтік, мәдени, саяси және экономикалық қызметтерге белсенді қатысуына, сондай-ақ «өмір бойы білім алуына» ықпал ететін базалық факторлардың біріне айналып отыр.

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ !!!

10 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ !!!

10 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ !!!