«Тарих пәнін оқытуда PISA бағдарламасының ерекшелігі негізінде оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Алматы облысы Білім басқармасының Ақсу ауданы бойынша білім
бөлімі КММ
“ Е.Жайсаңбаев атындағы орта мектебі”КММ
Тақырыбы: «Тарих пәнін оқытуда PISA ба ғдарламасының ерекшелігі
негізінде оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту»
Тарих пәнінің мұғалімі
Керейбаева Гульжанар Төлеухановна
1 слайд
Алматы облысы Білім басқармасының Ақсу ауданы бойынша білім бөлімі КММ “ Е.Жайсаңбаев атындағы орта мектебі”КММ Тақырыбы: «Тарих пәнін оқытуда PISA ба ғдарламасының ерекшелігі негізінде оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту» Тарих пәнінің мұғалімі Керейбаева Гульжанар Төлеухановна
2 слайд
Еліміздің орта білім саласына енгізіліп жатқан жаңа
реформа білімнің берілу сауаттылығы ғана емес,
мемлекетіміздің әлемдік деңгейдегі бәсекелестікте алатын
орнына да қатысты. Бүгінгі білім саласындағы талап әлемдік
озық үлгідегі білім беретін елдермен тәжірибе алмаса отырып
оқыту. Негізгісі оқушыларды мектеп бітіргеннен кейін өмірге
бейім етіп, алған білімін өмірде кез келген жағдайда, қажетті
жерде оңтайлы қолдана алатын тұлға ретінде оқыту болып
отыр.ӨЗЕКТІЛІГІ:
2 слайд
Еліміздің орта білім саласына енгізіліп жатқан жаңа реформа білімнің берілу сауаттылығы ғана емес, мемлекетіміздің әлемдік деңгейдегі бәсекелестікте алатын орнына да қатысты. Бүгінгі білім саласындағы талап әлемдік озық үлгідегі білім беретін елдермен тәжірибе алмаса отырып оқыту. Негізгісі оқушыларды мектеп бітіргеннен кейін өмірге бейім етіп, алған білімін өмірде кез келген жағдайда, қажетті жерде оңтайлы қолдана алатын тұлға ретінде оқыту болып отыр.ӨЗЕКТІЛІГІ:
3 слайд
Негізігі мақсатым :
Тарих пәні бойынша
оқушылардың
ақпараттық
коммуникативтік
сауаттылығы мен
креативті ойлауын
қалыптастырудың
әдістері мен
тәсілдерін тиімді
қолдану 1.Ақпараттық сауаттылық – іздеп табу
- іріктеу.талдау
-өңдеу .тұжырымдау
-жағдаятқа қарай қолдану
2.Коммуникативтік сауаттылық –өзіне қарата білу
- пікірталасқа қатыса білу
-өз пікірін дәлелдей білу
-басқаны тыңдай және түсіне
білу
-сұрақ қоя білу және нақты
толық жауап бере білу
3 слайд
Негізігі мақсатым : Тарих пәні бойынша оқушылардың ақпараттық коммуникативтік сауаттылығы мен креативті ойлауын қалыптастырудың әдістері мен тәсілдерін тиімді қолдану 1.Ақпараттық сауаттылық – іздеп табу - іріктеу.талдау -өңдеу .тұжырымдау -жағдаятқа қарай қолдану 2.Коммуникативтік сауаттылық –өзіне қарата білу - пікірталасқа қатыса білу -өз пікірін дәлелдей білу -басқаны тыңдай және түсіне білу -сұрақ қоя білу және нақты толық жауап бере білу
4 слайд
Ақпараттық құзыреттіліктің
қалыптасуы:
– ақпаратпен жұмыс істеу
білігінен;
– зерттеушілік іс-әрекет негізін
меңгеруінен;
– бір-бірімен ақпарат алмасу
білігінен;
– оқу мәтінімен өздігінен жұмыс
істеу білігінен; Коммуникативтік құзыреттіліктің
қалыптасуы:
– әртүрлі іс-әрекет түрлері жағдайында
адамдармен өзара қарым-қатынас жасау
білігінен;
– құрдастарымен және үлкендермен
қарым қатынас жасау шеберлігінен;
– сөйлеу мәдениеті ережесін
сақтауынан;
– мәселені ұжымда талқылауда тыңдай
және оған қатыса алу білігінен;
– өз ойын дұрыс, толық, жүйелі және
нақты жеткізе алу білігінен;
4 слайд
Ақпараттық құзыреттіліктің қалыптасуы: – ақпаратпен жұмыс істеу білігінен; – зерттеушілік іс-әрекет негізін меңгеруінен; – бір-бірімен ақпарат алмасу білігінен; – оқу мәтінімен өздігінен жұмыс істеу білігінен; Коммуникативтік құзыреттіліктің қалыптасуы: – әртүрлі іс-әрекет түрлері жағдайында адамдармен өзара қарым-қатынас жасау білігінен; – құрдастарымен және үлкендермен қарым қатынас жасау шеберлігінен; – сөйлеу мәдениеті ережесін сақтауынан; – мәселені ұжымда талқылауда тыңдай және оған қатыса алу білігінен; – өз ойын дұрыс, толық, жүйелі және нақты жеткізе алу білігінен;
5 слайд
PISA, TIMSS зерттеулері критерийлері мен Б.С.Блум
таксономиясы арасындағы арақатынасы
PISA, TIMSS зерттеулері
критерийлері Б.С.Блум таксономиясы
білімді меңгеру деңгейлері
Білу
(репродуктивтік іс-әрекету) Білу – Түсіну
Қолдану
(байланыстарды орнату,
ұғымдарды пайдалану) Қолдану
Ойлау (рефлексия) Анализ – Синтез – Бағалау
5 слайд
PISA, TIMSS зерттеулері критерийлері мен Б.С.Блум таксономиясы арасындағы арақатынасы PISA, TIMSS зерттеулері критерийлері Б.С.Блум таксономиясы білімді меңгеру деңгейлері Білу (репродуктивтік іс-әрекету) Білу – Түсіну Қолдану (байланыстарды орнату, ұғымдарды пайдалану) Қолдану Ойлау (рефлексия) Анализ – Синтез – Бағалау
6 слайд
4-деңгей: шығармашылық деңгей
1-деңгей: оқушылық деңгей –
репродуктивтік деңгей: 2-деңгей: алгоритмдік деңгей – елеулі белгілерді
есте сақтау дағдысына негізделеді 3-деңгей: тапсырмалары – эвристикалық
танымдық іздену түрінде орындалатын
тапсырмаларPISA
зерттеулерінің
критерийлері
6 слайд
4-деңгей: шығармашылық деңгей 1-деңгей: оқушылық деңгей – репродуктивтік деңгей: 2-деңгей: алгоритмдік деңгей – елеулі белгілерді есте сақтау дағдысына негізделеді 3-деңгей: тапсырмалары – эвристикалық танымдық іздену түрінде орындалатын тапсырмаларPISA зерттеулерінің критерийлері
7 слайд
Ақпараттық сауаттылықты дамытуға
арналған әдіс тәсілдер
7 слайд
Ақпараттық сауаттылықты дамытуға арналған әдіс тәсілдер
8 слайд
Коммуникативтік сауаттылықты арттыруға арналған
стратегиялар
Менің тәжірибемдегі осы стратегияларды пайдалану тиімділігінен мынадай оң
нәтижелерге қол жеткізуге болады:
оқуға деген қызығушылығы артады,
іскерлік дағдысын дамытады,
ақпаратты саралауға, жүйелеуге дағдыланады,
сұрақ қойып, сұрақтарға жауап беруге дағдыланады,
мақсатқа өз бетімен ұмтылады,
ойлау белсенділігі, тапқырлығы артып, негізгі түйінді табуға машықтанады,
шығармашылық белсенділіктері артады.
8 слайд
Коммуникативтік сауаттылықты арттыруға арналған стратегиялар Менің тәжірибемдегі осы стратегияларды пайдалану тиімділігінен мынадай оң нәтижелерге қол жеткізуге болады: оқуға деген қызығушылығы артады, іскерлік дағдысын дамытады, ақпаратты саралауға, жүйелеуге дағдыланады, сұрақ қойып, сұрақтарға жауап беруге дағдыланады, мақсатқа өз бетімен ұмтылады, ойлау белсенділігі, тапқырлығы артып, негізгі түйінді табуға машықтанады, шығармашылық белсенділіктері артады.
9 слайд
Қорыта келгенде осындай бағыттағы міндеттер жолға
қойылып, нақты жұмыстар атқарылса, оқушылардың
функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға мүмкіндік
ашылады.
Функционалдық сауаттылықты қалыптастыру жас ұрпақтың
ертеңгі күні қазіргі тез өзгермелі әлемде әлеуметтік, мәдени,
саяси және экономикалық қызметтерге белсенді қатысуына,
сондай-ақ «өмір бойы білім алуына» ықпал ететін базалық
факторлардың біріне айналып отыр.
9 слайд
Қорыта келгенде осындай бағыттағы міндеттер жолға қойылып, нақты жұмыстар атқарылса, оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға мүмкіндік ашылады. Функционалдық сауаттылықты қалыптастыру жас ұрпақтың ертеңгі күні қазіргі тез өзгермелі әлемде әлеуметтік, мәдени, саяси және экономикалық қызметтерге белсенді қатысуына, сондай-ақ «өмір бойы білім алуына» ықпал ететін базалық факторлардың біріне айналып отыр.
10 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ !!!
10 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ !!!