Материалдар / «Тарих пәнін оқытуда PISA бағдарламасының ерекшелігі негізінде оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Тарих пәнін оқытуда PISA бағдарламасының ерекшелігі негізінде оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту»

Материал туралы қысқаша түсінік
Тарих пәні бойынша оқушылардың ақпараттық коммуникативтік сауаттылығы мен креативті ойлауын қалыптастырудың әдістері мен тәсілдерін тиімді қолдануға бағыт беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қазан 2022
722
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Алматы облысы Білім басқармасының Ақсу ауданы бойынша білім бөлімі КММ “ Е.Жайсаңбаев атындағы орта мектебі”КММ Тақырыбы:

1 слайд
Алматы облысы Білім басқармасының Ақсу ауданы бойынша білім бөлімі КММ “ Е.Жайсаңбаев атындағы орта мектебі”КММ Тақырыбы: «Тарих пәнін оқытуда PISA ба ғдарламасының ерекшелігі негізінде оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту» Тарих пәнінің мұғалімі Керейбаева Гульжанар Төлеухановна

Еліміздің орта білім саласына енгізіліп жатқан жаңа реформа білімнің берілу сауаттылығы ғана емес, мемл

2 слайд
Еліміздің орта білім саласына енгізіліп жатқан жаңа реформа білімнің берілу сауаттылығы ғана емес, мемлекетіміздің әлемдік деңгейдегі бәсекелестікте алатын орнына да қатысты. Бүгінгі білім саласындағы талап әлемдік озық үлгідегі білім беретін елдермен тәжірибе алмаса отырып оқыту. Негізгісі оқушыларды мектеп бітіргеннен кейін өмірге бейім етіп, алған білімін өмірде кез келген жағдайда, қажетті жерде оңтайлы қолдана алатын тұлға ретінде оқыту болып отыр.ӨЗЕКТІЛІГІ:

Негізігі мақсатым : Тарих пәні бойынша оқушылардың ақпараттық коммуникативтік сауаттылығы мен креативті ойлауын қалыптас

3 слайд
Негізігі мақсатым : Тарих пәні бойынша оқушылардың ақпараттық коммуникативтік сауаттылығы мен креативті ойлауын қалыптастырудың әдістері мен тәсілдерін тиімді қолдану 1.Ақпараттық сауаттылық – іздеп табу - іріктеу.талдау -өңдеу .тұжырымдау -жағдаятқа қарай қолдану 2.Коммуникативтік сауаттылық –өзіне қарата білу - пікірталасқа қатыса білу -өз пікірін дәлелдей білу -басқаны тыңдай және түсіне білу -сұрақ қоя білу және нақты толық жауап бере білу

Ақпараттық құзыреттіліктің қалыптасуы: – ақпаратпен жұмыс істеу білігінен; – зерттеушілік іс-әрекет негізін меңгеруіне

4 слайд
Ақпараттық құзыреттіліктің қалыптасуы: – ақпаратпен жұмыс істеу білігінен; – зерттеушілік іс-әрекет негізін меңгеруінен; – бір-бірімен ақпарат алмасу білігінен; – оқу мәтінімен өздігінен жұмыс істеу білігінен; Коммуникативтік құзыреттіліктің қалыптасуы: – әртүрлі іс-әрекет түрлері жағдайында адамдармен өзара қарым-қатынас жасау білігінен; – құрдастарымен және үлкендермен қарым қатынас жасау шеберлігінен; – сөйлеу мәдениеті ережесін сақтауынан; – мәселені ұжымда талқылауда тыңдай және оған қатыса алу білігінен; – өз ойын дұрыс, толық, жүйелі және нақты жеткізе алу білігінен;

PISA, TIMSS зерттеулері критерийлері мен Б.С.Блум таксономиясы арасындағы арақатынасы PISA, TIMSS зерттеулері критерийлері

5 слайд
PISA, TIMSS зерттеулері критерийлері мен Б.С.Блум таксономиясы арасындағы арақатынасы PISA, TIMSS зерттеулері критерийлері Б.С.Блум таксономиясы білімді меңгеру деңгейлері Білу (репродуктивтік іс-әрекету) Білу – Түсіну Қолдану (байланыстарды орнату, ұғымдарды пайдалану) Қолдану Ойлау (рефлексия) Анализ – Синтез – Бағалау

4-деңгей: шығармашылық деңгей 1-деңгей: оқушылық деңгей – репродуктивтік деңгей: 2-деңгей: алгоритмдік деңгей – елеулі бел

6 слайд
4-деңгей: шығармашылық деңгей 1-деңгей: оқушылық деңгей – репродуктивтік деңгей: 2-деңгей: алгоритмдік деңгей – елеулі белгілерді есте сақтау дағдысына негізделеді 3-деңгей: тапсырмалары – эвристикалық танымдық іздену түрінде орындалатын тапсырмаларPISA зерттеулерінің критерийлері

Ақпараттық сауаттылықты дамытуға арналған әдіс тәсілдер

7 слайд
Ақпараттық сауаттылықты дамытуға арналған әдіс тәсілдер

Коммуникативтік сауаттылықты арттыруға арналған стратегиялар Менің тәжірибемдегі осы стратегияларды пайдалану тиімділігіне

8 слайд
Коммуникативтік сауаттылықты арттыруға арналған стратегиялар Менің тәжірибемдегі осы стратегияларды пайдалану тиімділігінен мынадай оң нәтижелерге қол жеткізуге болады:  оқуға деген қызығушылығы артады,  іскерлік дағдысын дамытады,  ақпаратты саралауға, жүйелеуге дағдыланады,  сұрақ қойып, сұрақтарға жауап беруге дағдыланады,  мақсатқа өз бетімен ұмтылады,  ойлау белсенділігі, тапқырлығы артып, негізгі түйінді табуға машықтанады,  шығармашылық белсенділіктері артады.

Қорыта келгенде осындай бағыттағы міндеттер жолға қойылып, нақты жұмыстар атқарылса, оқушылардың функционалдық сау

9 слайд
Қорыта келгенде осындай бағыттағы міндеттер жолға қойылып, нақты жұмыстар атқарылса, оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға мүмкіндік ашылады. Функционалдық сауаттылықты қалыптастыру жас ұрпақтың ертеңгі күні қазіргі тез өзгермелі әлемде әлеуметтік, мәдени, саяси және экономикалық қызметтерге белсенді қатысуына, сондай-ақ «өмір бойы білім алуына» ықпал ететін базалық факторлардың біріне айналып отыр.

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ !!!

10 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ !!!