Тарих сабағында пайдаланатын ойындар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
2 слайд
3 слайд
3 слайд
4 слайд
Ойын кезінде оқушылар өз
білімдерін жинақтайды. Оқулыққа
кірмеген, одан тыс материалдарды
өздері іздеп табады да, сол арқылы
ақылдылығы мен адамгершілік
қасиеттерін байыта түседі. Ал бұл
оған саналы түрде
қанағаттанарлық әкеледі, өзіне
деген сенімділік пайда болады.
4 слайд
Ойын кезінде оқушылар өз білімдерін жинақтайды. Оқулыққа кірмеген, одан тыс материалдарды өздері іздеп табады да, сол арқылы ақылдылығы мен адамгершілік қасиеттерін байыта түседі. Ал бұл оған саналы түрде қанағаттанарлық әкеледі, өзіне деген сенімділік пайда болады.
5 слайд
Жаңа сабақты оқып-үйренуде қолданылатын ойындар.
Бұл кезеңде ойын оқу-танымдық міндет негізінде
кіреді.Ойынға дайындық барысында, оқушылар оны өткізу
үшін қажетті мәліметтерді,
тұлғаларды,ұғымдар ,бейнелер,дәуірдің сипатты белгілерін
жаңа материалдардан алады.
« Рөлдік ойындар » .
Қолдану әдісі.
Ойын ситуациясын таңдау
Дайындық және сергіту
Қатысушыларды таңдау
Ойынды жүргізу
Талқылау
5 слайд
Жаңа сабақты оқып-үйренуде қолданылатын ойындар. Бұл кезеңде ойын оқу-танымдық міндет негізінде кіреді.Ойынға дайындық барысында, оқушылар оны өткізу үшін қажетті мәліметтерді, тұлғаларды,ұғымдар ,бейнелер,дәуірдің сипатты белгілерін жаңа материалдардан алады. « Рөлдік ойындар » . Қолдану әдісі. Ойын ситуациясын таңдау Дайындық және сергіту Қатысушыларды таңдау Ойынды жүргізу Талқылау
6 слайд
Мысалы 6 сынып,Ежелгі дүние тарихы
пәніндегі « Ежелгі Үнді мәдениеті »
тақырыбында пайдалануға болады.Бұл
тақырыпта бір бөлім Буддизм діні,оның
негізін салушы « Гаутама-Будданың
сопылық өмірге келу жолы » деген көріністі
оқушылардың көрсетуіне болады.Мұндағы
рөлдерді,Будданы,сарай
қызметкерін,аластатылған қария,сопының
рөлдерін оқушылардың өздері сомдап
шығады.Сонда кейбір оқушылардың актерлік
шеберліктерінің бар екенін байқауға болады.
6 слайд
Мысалы 6 сынып,Ежелгі дүние тарихы пәніндегі « Ежелгі Үнді мәдениеті » тақырыбында пайдалануға болады.Бұл тақырыпта бір бөлім Буддизм діні,оның негізін салушы « Гаутама-Будданың сопылық өмірге келу жолы » деген көріністі оқушылардың көрсетуіне болады.Мұндағы рөлдерді,Будданы,сарай қызметкерін,аластатылған қария,сопының рөлдерін оқушылардың өздері сомдап шығады.Сонда кейбір оқушылардың актерлік шеберліктерінің бар екенін байқауға болады.
7 слайд
« Ретімен қой » .
5 сыныптағы « Қазақстан тас дәуірінде » тақырыбында пайдалануға
болады.
Мысалы:Адам дамуының кезеңдері.
Неандертальдық-питекантроп-синантроп
Дұрыс жауабы:питекантроп-синантроп-неандертальдық
2.кроманьондық-гомо-люси
Дұрыс жауабы:гомо-люси-кроманьондық
7 слайд
« Ретімен қой » . 5 сыныптағы « Қазақстан тас дәуірінде » тақырыбында пайдалануға болады. Мысалы:Адам дамуының кезеңдері. Неандертальдық-питекантроп-синантроп Дұрыс жауабы:питекантроп-синантроп-неандертальдық 2.кроманьондық-гомо-люси Дұрыс жауабы:гомо-люси-кроманьондық
8 слайд
8 слайд
9 слайд
9 слайд
10 слайд
Тарихи материалды бекіту,қайталау және жинақтауға
арналған ойындар.
« Тарихи қарлы жұмбақ » .
Ойынға бірнеше оқушы немесе сынып түгел қатыса
алады.Тақырып беріледі мысалы: 1836-1838 жылдардағы
шаруалар көтерілісі.1-ші оқушы осы тақырыпқа
байланысты тұлғаның атын немесе датасын
атайды. « Махамбет » .2-ші оқушы алдыңғы сөзді қосып,өз
кезегінде осы тақырыпқа байланысты келесі ұғым немесе
датаны айтады « Махамбет,Исатай » ...келесі 3-ші оқушы
« Махамбет,Исатай,Жәңгір хан » деп,осылайша тарихи
тақырып бойынша негізгі ұғымдар тізбегі
қалыптасады.Соңында, осы тізбекті қорытатын
жинақтаушы сөзді ұтымды әрі дұрыс қорытқан оқушы
жеңімпаз болады.
10 слайд
Тарихи материалды бекіту,қайталау және жинақтауға арналған ойындар. « Тарихи қарлы жұмбақ » . Ойынға бірнеше оқушы немесе сынып түгел қатыса алады.Тақырып беріледі мысалы: 1836-1838 жылдардағы шаруалар көтерілісі.1-ші оқушы осы тақырыпқа байланысты тұлғаның атын немесе датасын атайды. « Махамбет » .2-ші оқушы алдыңғы сөзді қосып,өз кезегінде осы тақырыпқа байланысты келесі ұғым немесе датаны айтады « Махамбет,Исатай » ...келесі 3-ші оқушы « Махамбет,Исатай,Жәңгір хан » деп,осылайша тарихи тақырып бойынша негізгі ұғымдар тізбегі қалыптасады.Соңында, осы тізбекті қорытатын жинақтаушы сөзді ұтымды әрі дұрыс қорытқан оқушы жеңімпаз болады.
11 слайд
« Пошта ойыны».
Бұл ойынды тақырыпты немесе тарауды ,мемлекеттерді қайталағанк
езде пайдаланған тиімді.Оқушыларға сұрақтар беріледі немесе белгілі
оқиғаға байланысты суреттерді қағазға жапсырып оқушыларға
үлестіреді.Оқушылар берілген кеспе қағазды ілулі картадағы
мемлекеттің үстіне инемен қадайды.
Мысалы:
1.Пирамида қай елде пайда болды?
2.Сфинкс қай елде ?
3.Сына жазуы қай елде пайда болды?
4.Ұлы Жібек жолы қай елде?
5.Әлемнің жеті кереметін атап,оларды орналастыр.
6.Ең ұзын өзен қай мемлекетте?
«Тарихи кубок».
Бұл ойын тарауды қайталауда өте тиімді.Қатты қағаздан жасалған
кубоктың 6 жағына карталарды жапсырып 3 бойдан 3 оқушы шығарып
бірінен кейін бірі лақтырады.Оқушылар лақтырған кубоктың бетіндегі
карта қай мемлекеттікі екенін айтуға тиіс.
11 слайд
« Пошта ойыны». Бұл ойынды тақырыпты немесе тарауды ,мемлекеттерді қайталағанк езде пайдаланған тиімді.Оқушыларға сұрақтар беріледі немесе белгілі оқиғаға байланысты суреттерді қағазға жапсырып оқушыларға үлестіреді.Оқушылар берілген кеспе қағазды ілулі картадағы мемлекеттің үстіне инемен қадайды. Мысалы: 1.Пирамида қай елде пайда болды? 2.Сфинкс қай елде ? 3.Сына жазуы қай елде пайда болды? 4.Ұлы Жібек жолы қай елде? 5.Әлемнің жеті кереметін атап,оларды орналастыр. 6.Ең ұзын өзен қай мемлекетте? «Тарихи кубок». Бұл ойын тарауды қайталауда өте тиімді.Қатты қағаздан жасалған кубоктың 6 жағына карталарды жапсырып 3 бойдан 3 оқушы шығарып бірінен кейін бірі лақтырады.Оқушылар лақтырған кубоктың бетіндегі карта қай мемлекеттікі екенін айтуға тиіс.
12 слайд
12 слайд