Тарих сабағында пайдаланатын ойындар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тарих сабағында пайдаланатын ойындар

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге әдістемелік көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

#2 слайд

2 слайд

#3 слайд

3 слайд

Ойын кезінде оқушылар өз білімдерін жинақтайды. Оқулыққа кірмеген, одан тыс материалдарды өздері іздеп табады да, сол арқылы

#4 слайд
Ойын кезінде оқушылар өз білімдерін жинақтайды. Оқулыққа кірмеген, одан тыс материалдарды өздері іздеп табады да, сол арқылы ақылдылығы мен адамгершілік қасиеттерін байыта түседі. Ал бұл оған саналы түрде қанағаттанарлық әкеледі, өзіне деген сенімділік пайда болады.

4 слайд

Ойын кезінде оқушылар өз білімдерін жинақтайды. Оқулыққа кірмеген, одан тыс материалдарды өздері іздеп табады да, сол арқылы ақылдылығы мен адамгершілік қасиеттерін байыта түседі. Ал бұл оған саналы түрде қанағаттанарлық әкеледі, өзіне деген сенімділік пайда болады.

Жаңа сабақты оқып-үйренуде қолданылатын ойындар. Бұл кезеңде ойын оқу-танымдық міндет негізінде кіреді.Ойынға дайындық бар

#5 слайд
Жаңа сабақты оқып-үйренуде қолданылатын ойындар. Бұл кезеңде ойын оқу-танымдық міндет негізінде кіреді.Ойынға дайындық барысында, оқушылар оны өткізу үшін қажетті мәліметтерді, тұлғаларды,ұғымдар ,бейнелер,дәуірдің сипатты белгілерін жаңа материалдардан алады. « Рөлдік ойындар » . Қолдану әдісі. Ойын ситуациясын таңдау Дайындық және сергіту Қатысушыларды таңдау Ойынды жүргізу Талқылау

5 слайд

Жаңа сабақты оқып-үйренуде қолданылатын ойындар. Бұл кезеңде ойын оқу-танымдық міндет негізінде кіреді.Ойынға дайындық барысында, оқушылар оны өткізу үшін қажетті мәліметтерді, тұлғаларды,ұғымдар ,бейнелер,дәуірдің сипатты белгілерін жаңа материалдардан алады. « Рөлдік ойындар » . Қолдану әдісі. Ойын ситуациясын таңдау Дайындық және сергіту Қатысушыларды таңдау Ойынды жүргізу Талқылау

Мысалы 6 сынып,Ежелгі дүние тарихы пәніндегі « Ежелгі Үнді мәдениеті » тақырыбында пайдалануға болады.Бұл тақырыпта бір бө

#6 слайд
Мысалы 6 сынып,Ежелгі дүние тарихы пәніндегі « Ежелгі Үнді мәдениеті » тақырыбында пайдалануға болады.Бұл тақырыпта бір бөлім Буддизм діні,оның негізін салушы « Гаутама-Будданың сопылық өмірге келу жолы » деген көріністі оқушылардың көрсетуіне болады.Мұндағы рөлдерді,Будданы,сарай қызметкерін,аластатылған қария,сопының рөлдерін оқушылардың өздері сомдап шығады.Сонда кейбір оқушылардың актерлік шеберліктерінің бар екенін байқауға болады.

6 слайд

Мысалы 6 сынып,Ежелгі дүние тарихы пәніндегі « Ежелгі Үнді мәдениеті » тақырыбында пайдалануға болады.Бұл тақырыпта бір бөлім Буддизм діні,оның негізін салушы « Гаутама-Будданың сопылық өмірге келу жолы » деген көріністі оқушылардың көрсетуіне болады.Мұндағы рөлдерді,Будданы,сарай қызметкерін,аластатылған қария,сопының рөлдерін оқушылардың өздері сомдап шығады.Сонда кейбір оқушылардың актерлік шеберліктерінің бар екенін байқауға болады.

« Ретімен қой » . 5 сыныптағы « Қазақстан тас дәуірінде » тақырыбында пайдалануға болады. Мысалы:Адам дамуының кезеңдері. Не

#7 слайд
« Ретімен қой » . 5 сыныптағы « Қазақстан тас дәуірінде » тақырыбында пайдалануға болады. Мысалы:Адам дамуының кезеңдері. Неандертальдық-питекантроп-синантроп Дұрыс жауабы:питекантроп-синантроп-неандертальдық 2.кроманьондық-гомо-люси Дұрыс жауабы:гомо-люси-кроманьондық

7 слайд

« Ретімен қой » . 5 сыныптағы « Қазақстан тас дәуірінде » тақырыбында пайдалануға болады. Мысалы:Адам дамуының кезеңдері. Неандертальдық-питекантроп-синантроп Дұрыс жауабы:питекантроп-синантроп-неандертальдық 2.кроманьондық-гомо-люси Дұрыс жауабы:гомо-люси-кроманьондық

#8 слайд

8 слайд

#9 слайд

9 слайд

Тарихи материалды бекіту,қайталау және жинақтауға арналған ойындар. « Тарихи қарлы жұмбақ » . Ойынға бірнеше оқушы немесе сыны

#10 слайд
Тарихи материалды бекіту,қайталау және жинақтауға арналған ойындар. « Тарихи қарлы жұмбақ » . Ойынға бірнеше оқушы немесе сынып түгел қатыса алады.Тақырып беріледі мысалы: 1836-1838 жылдардағы шаруалар көтерілісі.1-ші оқушы осы тақырыпқа байланысты тұлғаның атын немесе датасын атайды. « Махамбет » .2-ші оқушы алдыңғы сөзді қосып,өз кезегінде осы тақырыпқа байланысты келесі ұғым немесе датаны айтады « Махамбет,Исатай » ...келесі 3-ші оқушы « Махамбет,Исатай,Жәңгір хан » деп,осылайша тарихи тақырып бойынша негізгі ұғымдар тізбегі қалыптасады.Соңында, осы тізбекті қорытатын жинақтаушы сөзді ұтымды әрі дұрыс қорытқан оқушы жеңімпаз болады.

10 слайд

Тарихи материалды бекіту,қайталау және жинақтауға арналған ойындар. « Тарихи қарлы жұмбақ » . Ойынға бірнеше оқушы немесе сынып түгел қатыса алады.Тақырып беріледі мысалы: 1836-1838 жылдардағы шаруалар көтерілісі.1-ші оқушы осы тақырыпқа байланысты тұлғаның атын немесе датасын атайды. « Махамбет » .2-ші оқушы алдыңғы сөзді қосып,өз кезегінде осы тақырыпқа байланысты келесі ұғым немесе датаны айтады « Махамбет,Исатай » ...келесі 3-ші оқушы « Махамбет,Исатай,Жәңгір хан » деп,осылайша тарихи тақырып бойынша негізгі ұғымдар тізбегі қалыптасады.Соңында, осы тізбекті қорытатын жинақтаушы сөзді ұтымды әрі дұрыс қорытқан оқушы жеңімпаз болады.

« Пошта ойыны». Бұл ойынды тақырыпты немесе тарауды ,мемлекеттерді қайталағанк езде пайдаланған тиімді.Оқушыларға сұрақтар бері

#11 слайд
« Пошта ойыны». Бұл ойынды тақырыпты немесе тарауды ,мемлекеттерді қайталағанк езде пайдаланған тиімді.Оқушыларға сұрақтар беріледі немесе белгілі оқиғаға байланысты суреттерді қағазға жапсырып оқушыларға үлестіреді.Оқушылар берілген кеспе қағазды ілулі картадағы мемлекеттің үстіне инемен қадайды. Мысалы: 1.Пирамида қай елде пайда болды? 2.Сфинкс қай елде ? 3.Сына жазуы қай елде пайда болды? 4.Ұлы Жібек жолы қай елде? 5.Әлемнің жеті кереметін атап,оларды орналастыр. 6.Ең ұзын өзен қай мемлекетте? «Тарихи кубок». Бұл ойын тарауды қайталауда өте тиімді.Қатты қағаздан жасалған кубоктың 6 жағына карталарды жапсырып 3 бойдан 3 оқушы шығарып бірінен кейін бірі лақтырады.Оқушылар лақтырған кубоктың бетіндегі карта қай мемлекеттікі екенін айтуға тиіс.

11 слайд

« Пошта ойыны». Бұл ойынды тақырыпты немесе тарауды ,мемлекеттерді қайталағанк езде пайдаланған тиімді.Оқушыларға сұрақтар беріледі немесе белгілі оқиғаға байланысты суреттерді қағазға жапсырып оқушыларға үлестіреді.Оқушылар берілген кеспе қағазды ілулі картадағы мемлекеттің үстіне инемен қадайды. Мысалы: 1.Пирамида қай елде пайда болды? 2.Сфинкс қай елде ? 3.Сына жазуы қай елде пайда болды? 4.Ұлы Жібек жолы қай елде? 5.Әлемнің жеті кереметін атап,оларды орналастыр. 6.Ең ұзын өзен қай мемлекетте? «Тарихи кубок». Бұл ойын тарауды қайталауда өте тиімді.Қатты қағаздан жасалған кубоктың 6 жағына карталарды жапсырып 3 бойдан 3 оқушы шығарып бірінен кейін бірі лақтырады.Оқушылар лақтырған кубоктың бетіндегі карта қай мемлекеттікі екенін айтуға тиіс.

#12 слайд

12 слайд

Файл форматы:
ppt
25.03.2021
1471
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі