Материалдар / Тарихи процестер контекстіндегі өнердің бағыттары мен стильдері 10-сынып Дүниежүзі тарихы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тарихи процестер контекстіндегі өнердің бағыттары мен стильдері 10-сынып Дүниежүзі тарихы

Материал туралы қысқаша түсінік
10.4.2.1 қоғамдағы өзгерістерді түсіну үшін «абстракцианизм», «модернизм», «постмодернизм», «авангардизм», «футуризм», «кубизм», «сюрреализм», «экспрессионизм» терминдерін қолдану;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Сәуір 2024
381
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тарихи процестер контекстіндегі өнердің бағыттары мен стильдері 1

1 слайд
Тарихи процестер контекстіндегі өнердің бағыттары мен стильдері 10-сынып Дүниежүзі тарихы

1 слайд

Тарихи процестер контекстіндегі өнердің бағыттары мен стильдері 10-сынып Дүниежүзі тарихы

О қу мақсаты: • 10.4.2.1 қоғамдағы өзгерістерді түсіну үшін «абстракцианизм», «модернизм», «постмодернизм», «авангардизм», «ф

2 слайд
О қу мақсаты: • 10.4.2.1 қоғамдағы өзгерістерді түсіну үшін «абстракцианизм», «модернизм», «постмодернизм», «авангардизм», «футуризм», «кубизм», «сюрреализм», «экспрессионизм», терминдерін қолдану; • Сабақтың мақсаты: Қазіргі өнердің даму тенденцияларын анықтау, өзгеруі мен сабақтастығын зерделеу;

2 слайд

О қу мақсаты: • 10.4.2.1 қоғамдағы өзгерістерді түсіну үшін «абстракцианизм», «модернизм», «постмодернизм», «авангардизм», «футуризм», «кубизм», «сюрреализм», «экспрессионизм», терминдерін қолдану; • Сабақтың мақсаты: Қазіргі өнердің даму тенденцияларын анықтау, өзгеруі мен сабақтастығын зерделеу;

Модернизм -ХІХ-ХХ ғғ ақиқат пен шындыққа жақын қағидаларды сипаттайтын көркемдік ағым импрессионизм модерн Авангардтық ағым

3 слайд
Модернизм -ХІХ-ХХ ғғ ақиқат пен шындыққа жақын қағидаларды сипаттайтын көркемдік ағым импрессионизм модерн Авангардтық ағым сюрреализм абстракционизм

3 слайд

Модернизм -ХІХ-ХХ ғғ ақиқат пен шындыққа жақын қағидаларды сипаттайтын көркемдік ағым импрессионизм модерн Авангардтық ағым сюрреализм абстракционизм

Импрессионизм Нәзік жеңілдік пен өмірді тікелей қабылдау, бір сәттік бейнелер мен қозғалыстарды қалыстастырады 1860ж Францияда

4 слайд
Импрессионизм Нәзік жеңілдік пен өмірді тікелей қабылдау, бір сәттік бейнелер мен қозғалыстарды қалыстастырады 1860ж Францияда Э.Мане, О.Ренуара, Э.Дега К.Моне, К.Писсаро, А.Сислей

4 слайд

Импрессионизм Нәзік жеңілдік пен өмірді тікелей қабылдау, бір сәттік бейнелер мен қозғалыстарды қалыстастырады 1860ж Францияда Э.Мане, О.Ренуара, Э.Дега К.Моне, К.Писсаро, А.Сислей

постимпрессионизм Бояудың ашықтығы мен тазалығы, «бірсәттілікті» оңай бейнелеу ХІХ-ХХғғ (П.Сезанн, В.Ван Гог, П.Гоген, А. де

5 слайд
постимпрессионизм Бояудың ашықтығы мен тазалығы, «бірсәттілікті» оңай бейнелеу ХІХ-ХХғғ (П.Сезанн, В.Ван Гог, П.Гоген, А. де Тулуз-Лотрек

5 слайд

постимпрессионизм Бояудың ашықтығы мен тазалығы, «бірсәттілікті» оңай бейнелеу ХІХ-ХХғғ (П.Сезанн, В.Ван Гог, П.Гоген, А. де Тулуз-Лотрек

Модерн стилі Симметриядан, бедерлі өрнектерден, көмескі бояулардан бас тарту ХІХ-ХХғғ (Г.Климпт, А.Муха, Л.Бакст) Модерн конст

6 слайд
Модерн стилі Симметриядан, бедерлі өрнектерден, көмескі бояулардан бас тарту ХІХ-ХХғғ (Г.Климпт, А.Муха, Л.Бакст) Модерн конструктивті сәндік Австрия, Шотландия Бельгия, Франция, Германия

6 слайд

Модерн стилі Симметриядан, бедерлі өрнектерден, көмескі бояулардан бас тарту ХІХ-ХХғғ (Г.Климпт, А.Муха, Л.Бакст) Модерн конструктивті сәндік Австрия, Шотландия Бельгия, Франция, Германия

авангардизм Адамзат санасын өнер құралдары арқылы радикалды түрде қайта қалыптастыру Бағдарламалық, пікірталастық форманы бейне

7 слайд
авангардизм Адамзат санасын өнер құралдары арқылы радикалды түрде қайта қалыптастыру Бағдарламалық, пікірталастық форманы бейнелетін көркемдік ағымА в а н га р д т ы қ а ғы м кубизм экспрессионизм Қарапайым геометриялық форманың пайда болуы , күрделі форманың қарапайымға ыдырауы (П.Сезан, П.Пикассо)) Адамның ішкі жан әлемін ғана нағыз ақиқат ал оның шиеленісті көзқарасын өнердің басты мақсаты деп жариялады, (1905ж қалыптасты, Э.Мунка, В.Ван Гог, В.Кандинский, Э.Барлах, Ж.Грос, О. Дикс)) футуризм Болашақтың өнері деп жариялады, дәстүрлі құндылықтарды толық жою идеясын ұстанды. (ХХғ Италияда п.б. Дж. Балла, Дж. Северини) фовизм Жарық пен көлеңкенң үйлестіруден және желілік көріністерден толық бас тарту арқылы қарапайым бейнелеу (Анри Матисс) дадаизм Дайын заттарды өнер нысаны ретінде пайдалану. Постмодернизмнің бастауы. (Т.Тцар, Р.Хаусман, М.Дюшан)

7 слайд

авангардизм Адамзат санасын өнер құралдары арқылы радикалды түрде қайта қалыптастыру Бағдарламалық, пікірталастық форманы бейнелетін көркемдік ағымА в а н га р д т ы қ а ғы м кубизм экспрессионизм Қарапайым геометриялық форманың пайда болуы , күрделі форманың қарапайымға ыдырауы (П.Сезан, П.Пикассо)) Адамның ішкі жан әлемін ғана нағыз ақиқат ал оның шиеленісті көзқарасын өнердің басты мақсаты деп жариялады, (1905ж қалыптасты, Э.Мунка, В.Ван Гог, В.Кандинский, Э.Барлах, Ж.Грос, О. Дикс)) футуризм Болашақтың өнері деп жариялады, дәстүрлі құндылықтарды толық жою идеясын ұстанды. (ХХғ Италияда п.б. Дж. Балла, Дж. Северини) фовизм Жарық пен көлеңкенң үйлестіруден және желілік көріністерден толық бас тарту арқылы қарапайым бейнелеу (Анри Матисс) дадаизм Дайын заттарды өнер нысаны ретінде пайдалану. Постмодернизмнің бастауы. (Т.Тцар, Р.Хаусман, М.Дюшан)

Сюрреализм (Түйсік, түс көру, елес көру; логикалық байланыстардығ үзілуі, олардың еркін қауымдастықпен алмастырылуы 1920ж қалып

8 слайд
Сюрреализм (Түйсік, түс көру, елес көру; логикалық байланыстардығ үзілуі, олардың еркін қауымдастықпен алмастырылуы 1920ж қалыптасты. (Андре Бретон, Сальвадор Дали, П.Пикассо, Рене Магритт, Макс Эрнст

8 слайд

Сюрреализм (Түйсік, түс көру, елес көру; логикалық байланыстардығ үзілуі, олардың еркін қауымдастықпен алмастырылуы 1920ж қалыптасты. (Андре Бретон, Сальвадор Дали, П.Пикассо, Рене Магритт, Макс Эрнст

Конструктивизм Қолданбалы өнердегі, сәулет және дизайндағы ғылым мен техниканы меңгерген бағыт (1910ж)

9 слайд
Конструктивизм Қолданбалы өнердегі, сәулет және дизайндағы ғылым мен техниканы меңгерген бағыт (1910ж)

9 слайд

Конструктивизм Қолданбалы өнердегі, сәулет және дизайндағы ғылым мен техниканы меңгерген бағыт (1910ж)

Пуризм ағымдағы декоративтә идеяларды жоққа шығарып, нақты геометриялық формаларды пайдалану. (1910-1920жж француз өнерінде

10 слайд
Пуризм ағымдағы декоративтә идеяларды жоққа шығарып, нақты геометриялық формаларды пайдалану. (1910-1920жж француз өнеріндегі ағым, А.Озанфан, Жаннере, , Ле Корбюзе

10 слайд

Пуризм ағымдағы декоративтә идеяларды жоққа шығарып, нақты геометриялық формаларды пайдалану. (1910-1920жж француз өнеріндегі ағым, А.Озанфан, Жаннере, , Ле Корбюзе

абстракционизм Жүйедегі бояу, форма, түстік таңбаларды қолдану еркіндігі (1910ж п.б. В.В.Кандинский, К.С.Малевич, П.Мондриан,

11 слайд
абстракционизм Жүйедегі бояу, форма, түстік таңбаларды қолдану еркіндігі (1910ж п.б. В.В.Кандинский, К.С.Малевич, П.Мондриан, Т.Ванн Дусбрюктер)

11 слайд

абстракционизм Жүйедегі бояу, форма, түстік таңбаларды қолдану еркіндігі (1910ж п.б. В.В.Кандинский, К.С.Малевич, П.Мондриан, Т.Ванн Дусбрюктер)

Ар-деко Монументалды салмақты форманың сән- салтанатпен үйлесуі(Ар-деко: машина дизаиндарында, жиһаздар, ыдыстар, текстиль, зе

12 слайд
Ар-деко Монументалды салмақты форманың сән- салтанатпен үйлесуі(Ар-деко: машина дизаиндарында, жиһаздар, ыдыстар, текстиль, зергерлік өнерт.б.)

12 слайд

Ар-деко Монументалды салмақты форманың сән- салтанатпен үйлесуі(Ар-деко: машина дизаиндарында, жиһаздар, ыдыстар, текстиль, зергерлік өнерт.б.)

Сәйкесін табыңыз! 1 импрессионизм А Адамзат санасын өнер құралдары арқылы радикалды түрде қайта қалыптастыру 2 модерн стилі В

13 слайд
Сәйкесін табыңыз! 1 импрессионизм А Адамзат санасын өнер құралдары арқылы радикалды түрде қайта қалыптастыру 2 модерн стилі В Бояудың ашықтығы, мен тазалығы, «бірсәттілікті» оңай бейнелеу 3 постимпрессионизм С Болашақтың өнері деп жариялады, дәстүрлі құндылықтарды толық жою идеясын ұстанды. (ХХғ Италияда п.б. Дж. Балла, Дж. Северини) 4 авангардизм Д Нәзік жеңілдік пен өмірді тікелей қабылдау, бір сәттік бейнелер мен қозғалыстарды қалыстастырады 5 экспрессионизм Г Адамның ішкі жан әлемін ғана нағыз ақиқат ал оның шиеленісті көзқарасын өнердің басты мақсаты деп жариялады, (1905ж қалыптасты, Э.Мунка, В.Ван Гог, В.Кандинский, Э.Барлах, Ж.Грос, О. Дикс)) 6 футуризм Е Жүйедегі бояу, форма, түстік таңбаларды қолдану еркіндігі (1910ж п.б. В.В.Кандинский, К.С.Малевич, П.Мондриан, Т.Ванн Дусбрюктер) 7 абстракционизм Ж Симметриядан, бедерлі өрнектерден, көмескі бояулардан бас тарту

13 слайд

Сәйкесін табыңыз! 1 импрессионизм А Адамзат санасын өнер құралдары арқылы радикалды түрде қайта қалыптастыру 2 модерн стилі В Бояудың ашықтығы, мен тазалығы, «бірсәттілікті» оңай бейнелеу 3 постимпрессионизм С Болашақтың өнері деп жариялады, дәстүрлі құндылықтарды толық жою идеясын ұстанды. (ХХғ Италияда п.б. Дж. Балла, Дж. Северини) 4 авангардизм Д Нәзік жеңілдік пен өмірді тікелей қабылдау, бір сәттік бейнелер мен қозғалыстарды қалыстастырады 5 экспрессионизм Г Адамның ішкі жан әлемін ғана нағыз ақиқат ал оның шиеленісті көзқарасын өнердің басты мақсаты деп жариялады, (1905ж қалыптасты, Э.Мунка, В.Ван Гог, В.Кандинский, Э.Барлах, Ж.Грос, О. Дикс)) 6 футуризм Е Жүйедегі бояу, форма, түстік таңбаларды қолдану еркіндігі (1910ж п.б. В.В.Кандинский, К.С.Малевич, П.Мондриан, Т.Ванн Дусбрюктер) 7 абстракционизм Ж Симметриядан, бедерлі өрнектерден, көмескі бояулардан бас тарту

1 импрессионизм Д Нәзік жеңілдік пен өмірді тікелей қабылдау, бір сәттік бейнелер мен қозғалыстарды қалыстастырады 2 модерн с

14 слайд
1 импрессионизм Д Нәзік жеңілдік пен өмірді тікелей қабылдау, бір сәттік бейнелер мен қозғалыстарды қалыстастырады 2 модерн стилі Ж Симметриядан, бедерлі өрнектерден, көмескі бояулардан бас тарту 3 постимпрессионизм В Бояудың ашықтығы, мен тазалығы, «бірсәттілікті» оңай бейнелеу 4 авангардизм А Адамзат санасын өнер құралдары арқылы радикалды түрде қайта қалыптастыру 5 экспрессионизм Г Адамның ішкі жан әлемін ғана нағыз ақиқат ал оның шиеленісті көзқарасын өнердің басты мақсаты деп жариялады, (1905ж қалыптасты, Э.Мунка, В.Ван Гог, В.Кандинский, Э.Барлах, Ж.Грос, О. Дикс)) 6 футуризм С Болашақтың өнері деп жариялады, дәстүрлі құндылықтарды толық жою идеясын ұстанды. (ХХғ Италияда п.б. Дж. Балла, Дж. Северини) 7 абстракционизм Е Жүйедегі бояу, форма, түстік таңбаларды қолдану еркіндігі (1910ж п.б. В.В.Кандинский, К.С.Малевич, П.Мондриан, Т.Ванн Дусбрюктер)Жауабы

14 слайд

1 импрессионизм Д Нәзік жеңілдік пен өмірді тікелей қабылдау, бір сәттік бейнелер мен қозғалыстарды қалыстастырады 2 модерн стилі Ж Симметриядан, бедерлі өрнектерден, көмескі бояулардан бас тарту 3 постимпрессионизм В Бояудың ашықтығы, мен тазалығы, «бірсәттілікті» оңай бейнелеу 4 авангардизм А Адамзат санасын өнер құралдары арқылы радикалды түрде қайта қалыптастыру 5 экспрессионизм Г Адамның ішкі жан әлемін ғана нағыз ақиқат ал оның шиеленісті көзқарасын өнердің басты мақсаты деп жариялады, (1905ж қалыптасты, Э.Мунка, В.Ван Гог, В.Кандинский, Э.Барлах, Ж.Грос, О. Дикс)) 6 футуризм С Болашақтың өнері деп жариялады, дәстүрлі құндылықтарды толық жою идеясын ұстанды. (ХХғ Италияда п.б. Дж. Балла, Дж. Северини) 7 абстракционизм Е Жүйедегі бояу, форма, түстік таңбаларды қолдану еркіндігі (1910ж п.б. В.В.Кандинский, К.С.Малевич, П.Мондриан, Т.Ванн Дусбрюктер)Жауабы

15 слайд

15 слайд