Материалдар / “Тәуекел топтағы” оқушыларды анықтау және жеке жұмыс ұйымдастыру
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

“Тәуекел топтағы” оқушыларды анықтау және жеке жұмыс ұйымдастыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Қиындық туғызатын оқушылардың жеке басын, жанұясын жеке зерттеу, Оқушының физиологиялық – психологиялық ерекшелігін диагностика арқылы анықтау, Қиын оқушылармен ақыл – кеңес, әңгімелесу, сырласу жұмыстарын жүргізу,Мектептің, сыныптың қоғамдық жұмыстарына белсенді түрде араластыру, оның жағымды жақтарын ашуға тырысу болып табылады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қаңтар 2018
2486
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
“ Тәуекел топтағы” оқушыларды анықтау және жеке жұмыс ұйымдастыру Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы Қарағайлы кенті «ЖББ №1

1 слайд
“ Тәуекел топтағы” оқушыларды анықтау және жеке жұмыс ұйымдастыру Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы Қарағайлы кенті «ЖББ №17 орта мектебі» КММ Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, тарих пән мұғалімі Сабитова Асель Болатовна

Байқау бағыты: құқықбұзушылықтың алдын алу Жобаның мақсаты: “ Тәуекел топтағы”оқушыларды анықтау және жеке жұмыс ұйымд

2 слайд
Байқау бағыты: құқықбұзушылықтың алдын алу Жобаның мақсаты: “ Тәуекел топтағы”оқушыларды анықтау және жеке жұмыс ұйымдастыру. Тәуекел топтағы бала қандай? Жобаның міндеті: - “Қиын” ата-анасы бар отбасы; -Бақылауы жоқ отбасылар; -Ата-аналарының сауаттылығы төмен отбасыларда; - Отбасында балаға көп талап қою арқылы қатыгездік танытатын отбасылар; -Материалдық құндылықтар бірінші орында тұратын отбасыларды анықтауды анықтау. Зерттеуд ің нысаны. “ Тәуекел топтағы”оқушылармен жұмыс жүргізу. Зерттеу әдістері. Зерттеу барысында салыстыру, талдау, жинақтау әдістері қолданылды.

Міне алдымызда отыр, қараңыздар ! Сымдай жиырылған, түңілген. Өмірменен жіңішке жіптері үзілген Терезесіз, есіксіз қабырға ісп

3 слайд
Міне алдымызда отыр, қараңыздар ! Сымдай жиырылған, түңілген. Өмірменен жіңішке жіптері үзілген Терезесіз, есіксіз қабырға іспетті. Негізгі шындық, міне ол: Кеш байқадық... Кеш ескердік.. Жоқ!!! «Қиын» бала болып туылмайды! Тек дер кезінде көмек бермеген.

Тәуекел топтағы бала. Ол қандай?К о н ф л и к тіге тү ск іш Б а қ ы л а у сы з б а л а тө б е л е ск іш Ө з ін е се н ім сі

4 слайд
Тәуекел топтағы бала. Ол қандай?К о н ф л и к тіге тү ск іш Б а қ ы л а у сы з б а л а тө б е л е ск іш Ө з ін е се н ім сіз М а те р и а л д ы қ қ ұ н д ы л ы қ ты ң а л д а ұ ста й ты н а ш у л а н ғы ш Ж а л ғы с а н а н ы ң тә р б и е сін д е гі б а л а Өтірікке бейім ж а л қ а уАта-ананың назарын өзіне аудартуға тырысатын бала

Ата-ананы өзіне қаратуға тырысу • Тыңдамау арқылы ата-ананың назарын өзіне аудару: өзінің бар екендігін еске салу. “ Жеңіс

5 слайд
Ата-ананы өзіне қаратуға тырысу • Тыңдамау арқылы ата-ананың назарын өзіне аудару: өзінің бар екендігін еске салу. “ Жеңіске” деген сенімсіздік 1. Ынтасына қарамастан оқу үлгерімінің төмен болуы; 2. Мұғалімдер мен ата- ананың “төмен” бағалауы 3. Сыныптастармен жаман қарым-қатынас; 4. Баланы “бөліп тастау”, өзін-өзі көрсетуге мүмкіндік бермеу

Үлкендер мен қоршаған “ ” оратадан өш алу Бала өш алады :  өзінің мүмкіндігі мен қабілетіне сенімсіздігі;  өзін

6 слайд
Үлкендер мен қоршаған “ ” оратадан өш алу Бала өш алады :  өзінің мүмкіндігі мен қабілетіне сенімсіздігі;  өзін басқа біреулерімен салыстыру;  отбасында үнемі төмен ұстау;  Ажырасу кезінде ата-аннаның біреуінен айырылу;  Отбасында өзінен де маңызды адамның пайда болуы( 2-ші әке/ана, нәресте);  Ата-аналардың берген уәделерін орындамауы;  Ата-ананың “екіжүзділігі” мен өтірігі;  Балаға деген махаббаттың аз болуы.

“ ” - Қиын ата анасы бар отбасы Мысалы, жалғыс басты анаға өз өмірін құруға бала кедергі жасаушы. Мұндай отбасында руха

7 слайд
“ ” - Қиын ата анасы бар отбасы Мысалы, жалғыс басты анаға өз өмірін құруға бала кедергі жасаушы. Мұндай отбасында рухани байланыс болмайды, бір- біріне суық адамдар. • Ата-ананың сеніміне кіру • Өзін ананың орнына қоя отырып, түсінуге тырысу. • Баласының тағдырына қызығушылық оятту, жауапкершілікті түсіндіру. • Сыпайы түрде тәрбиедегі кеткен олқылықтарды талдау арқылы шешімін табу. Мұғалімнің міндеті:

Бақылауы жоқ отбасылар Мұндай отбасыларда ата-аналарр ішімдікке салынған. Ата- ананың баламен жұмысы болмайды. Бала қарау

8 слайд
Бақылауы жоқ отбасылар Мұндай отбасыларда ата-аналарр ішімдікке салынған. Ата- ананың баламен жұмысы болмайды. Бала қараусыз қалады. 1. Ата-анаға ішімдікке салынудың балаға кері әсер беретінін түсіндіру. 2. Ата-анасы үшін баланың ұялатындығына, ренішіне назар аудару. 3. Отбасындағы беделі бар адамды анықтау арқылы өмірді өзгертуге тырысу. 4. Баланы көпшілік ортаға қосу, қолдау көрсету, бақылау орнату. Мұғалімнің міндеті:

Ата-аналарының сауаттылығы төмен отбасыларда Ата-ана бала тәрбиелеуде педагогикалық білімнен ада қалған, мектеп пен мұғалі

9 слайд
Ата-аналарының сауаттылығы төмен отбасыларда Ата-ана бала тәрбиелеуде педагогикалық білімнен ада қалған, мектеп пен мұғалімнің беделі мен білімін жоққа шығаратын. 1. Ата-аналармен педагогикалық-құқықтық оқулар ұйымдастыру: «дөңгелек стол», тренингтер, пікірталастар. Мектепке тарту жұмысы. 2. Ата-ананың өз білімін көтеруге ынталандыру. 3. Ата-ана санасына бала үшін сауатты ата-ананың керектігін жеткізу. Мұғалімнің міндеті:

Отбасында балаға көп талап қою арқылы қатыгездік таныту Отбасында көп жазаланатын балалар қатыгез, кекшіл болып өседі. •

10 слайд
Отбасында балаға көп талап қою арқылы қатыгездік таныту Отбасында көп жазаланатын балалар қатыгез, кекшіл болып өседі. • Ата-анаға баламен тең дәрежжеде қатынас жасау керектігін түсіндіру, күш қолданудан бас тарту. • Балаға құрметпен қарау. • Шыдамдылық пен балаға деген сенім – бала тәрбиесіндегі маңызды құрал екенін дәлелдеу. Мұғалімнің міндеті:

Материалдық құндылықтар бірінші орында тұратын отбасылар Мұндай отбасындағы балалар өзімшіл, сараң болып өседі. Ата-ана о

11 слайд
Материалдық құндылықтар бірінші орында тұратын отбасылар Мұндай отбасындағы балалар өзімшіл, сараң болып өседі. Ата-ана оларды қолдап отырады. • Отбасындағы негізгі құндылықтарды түсіндіру (материалдық емес рухани жағынан байыту). • Баланы рухани құндылықтармен қызықтыру. • Ата-аналар және баламен кездескен жағдайда материалдық құндылықтың мәңгі емес екендігін саналарына жеткізу. Мұғалімнің міндеті:

Қиындық туғызатын оқушылармен жеке жұмыстың түрлері 1. Оқушының жеке басын, жанұясын жеке зерттеу; 2. Оқушының физио

12 слайд
Қиындық туғызатын оқушылармен жеке жұмыстың түрлері 1. Оқушының жеке басын, жанұясын жеке зерттеу;  2. Оқушының физиологиялық – психологиялық ерекшелігін диагностика арқылы анықтау;  3. Қиын оқушылармен ақыл – кеңес, әңгімелесу, сырласу жұмыстарын жүргізу;  4. Мектептің, сыныптың қоғамдық жұмыстарына белсенді түрде араластыру;  5. Арнайы мамандармен (дәрігерлер, психолог, заң қызметкерлерімен) кездестіру;  6. Арнайы комиссияларға апару;  7. Оқушыларға жауапты жұмыстар тапсыру;  8. Балаға ілтипатпен қарап, оның жағымды жақтарын ашуға тырысу;  9. Сабаққа қатысуын жүйелі бақылау;  10. Ата – анасымен үнемі тығыз байланыста болып, ақыл – кеңес беру. 

Санада түрлі тәрбие міндеттерін сақтау қиындық туғызады және түгел сақтау мүмкін емес. Біздің балаларымыз арлы және мейір

13 слайд
Санада түрлі тәрбие міндеттерін сақтау қиындық туғызады және түгел сақтау мүмкін емес. Біздің балаларымыз арлы және мейірімді болса жеткілікті. Қалғанын өмір өзі ретке келтіреді. Мектептен, өмірден өз таңдауларын дұрыс жасайды. Сухомлинский айтқандай: «Олар өз-өздерін тәрбиелейді» «Фундаменнті жоқ жерде үшінші немесе бесінші қабатты тұрғызуға болмайды» Симон Соловейчик «Педагогика для всех» кітабынан