1 слайд
ПОРТФОЛИО
«Техникалық және кәсіптік білім
беру ұйымдарының оқыту
процесіне критериалдық
бағалаудың әдістерін енгізу»
Жарылқапова Жансая
Алматы 2019ж
2 слайд
Аль – Фараби атындағы Қазақ Ұлттық
Университеті
Бітірген жылы: 2016 ж
Мамандығы: Физика
Аль – Фараби атындағы Қазақ Ұлттық
Университеті
Бітірген жылы: 2018 ж
Мамандығы: Техникалық физика
Академиялық дәрежесі: техникалық ғылымдарының
магистріАлматы құрылыс және халақтық кәсіпшілік колледжінің физика пәнінің оқытушысы
Жарылқапова Жансая Әсілбекқызы
Білімі:
3 слайд
« Критериалды бағалау » терминін алғаш рет Роберт
Юджин Глейзер (1963) қолданған және бұл термин
оқушылардың оқу жетістіктерінің қол жеткізген
және потенциалды деңгейлері арасындағы
сәйкестікті анықтауға мүмкіндік беретін үдерісті
сипаттайды.
(ҚР Білім және ғылым министірінің 2016 жылғы
21 қаңтардағы «Білім алушының білімін бағалау
критерийлерін бекіту туралы» №52 бұйрығы ).
4 слайд
Критериалдық
бағалау
білім беру мақсаты мен мазмұнына сәйкес оқу
процесіне қатысушылардың барлығына
әуелден белгілі бағалау критерийлерімен нақты
анықталған білім алушының оқу жетістігін
салыстыруға негізделген бағалау процесі
5 слайд
1. Негізгі міндеттері
ТжКБ ұйымдарының оқу үдерісінде оқытудың әртүрлі
кезеңдерінде критериалдық бағалауды тәжірибелік
пайдалану модельдері мен әдістерін зерттеу;
Критериалдық бағалаудың заманауи формаларын және
үлгілерін әзірлеу, оқу нәтижелерін бағалау және
мониторинг жүргізу үшін тексеру жұмыстарын жасау;
ТжКБ ұйымдарында оқитын студенттердің білім алу
қажеттіліктерін бағалау құралдарын пайдалануда
профессор-оқытушылар құрамының практикалық білігі
мен дағдыларын дамыту және жетілдіру.
6 слайд
қарым-
қатынас
деңгейі
Білімін
жеткізе
алу
формасы
байланыс
орнату
үшін
өздерінің
білімін
қолдана
білу Оқытушының нәтижелерді
бағалайтын критерийлерін
қарастырсақ:пәндік
материалдар
ды білуі және
түсінуі.
Студенттің
ойлауы,
ақпаратты
синтездеуі
Алынған
ақпаратты
талдау және
ұйымдастыру
7 слайд
КритерийРубри
ка Дескриптор
Критериалдық бағалау үшін
8 слайд
9 слайд
ТЖКБ ұйымдарының оқу
процессінде критериалдық
қолдану бойынша шетелдік
және Қазақстандық тәжірибенің
әдіснамасы, теориясы және
практикасы ТЖКБ ұйымдарында оқитын
студенттердің оқу жетістіктерін
критериалдық бағалаудың
негізгі компоненттері
ТЖКБ ұйымдарында оқитын
студенттердің оқу жетістіктерін
бағалау критерийлерін жобалау Теориялық және практикалық
оқытуда критериалдық
бағалаудың әдістерін қолдануКурс
барысында
өткен
модульдер
10 слайд
Модульдің басты мақсаттары
Қызығушылығын ояту-үйрену процесі –бұрынғы
білетін және жаңа білімді ұштастырудан тұрады.
дамыта оқыту негізінде сын тұрғысынан ойлау
арқылы ойлау мен пікірталасу қабілеттілігін дамыту,
балаларға терең білім беру.
Жобаның негізі – оқушы. Ол басты тұлға, әрекет
етуші.
Оқытушы – бағыттаушы.
11 слайд
әртүрлі
идеялар мен
пікірлерді
қабылдауоқушыларға
ойланып, ойын
ашық айтуға
рұқсат беруүйрену
барысындағы
оқушылардың
белсенді іс-
әрекетін қолдау сын
тұрғысынан
ойлауды
тудыру үшін
уақыт керекСын тұрғысынан ойлауды үйрету үшін мына
төменгі шаралар орындалуы керек
12 слайд
Модуль 1. ТЖКБ ұйымдарының оқу процессінде критериалдық
қолдану бойынша шетелдік және Қазақстандық тәжірибенің
әдіснамасы, теориясы және практикасы
Салыстырмалы түрдегі әр елдің бағалау системасы
13 слайд
Модуль 2. ТЖКБ ұйымдарында оқитын студенттердің оқу
жетістіктерін критериалдық бағалаудың негізгі компоненттері
Берілген тапсырманы орындау, крийтерий бойынша өз жұмысын бағалау
14 слайд
Ұпайлар
Критерилер 1 ұпай 2 ұпай 3ұпай
Көркемдігі,
шынайы
бәйтерек
монументтіне
ұқсастығы Үштен бір
бөлігі
ұқсас Жартылай
ұқсас Толық сәйкес
келеді
Түстердің
үйлесімі Бір түс
пайдаланғ
ан 1-2 түс
қолданған Бірнеше түс
қолданылған
Бөліктердің
саны 1-2 бөлік 3-4 бөлік Барлық бөлік
15 слайд
Модуль 3. ТжКБ ұйымдарында оқитын студенттердің оқу
жетістіктерін бағалау критерийлерін жобалау
№ Критерий Мысалы:
1 Саба қта бағалау болды
ма? Сабақта 5 баллдық және критериалдық бағалау болды
2 Бағалаудың мақсаты Студенттің жұмысын бағалау және мотивация беру
3 Рефлексия Смайликтер арқылы студенттердің көңіл күйін анықтау
4 Кері байланыс «Миға шабуыл» ойыны арқылы іске асырылды
5 Білім алушы жетістігінің
салыстырылуы Студенттердің сабақтан алған әсері және білімі
6 Бағалауды жүргізген Оқытушы
7 Бағалауды жүргізуші Студенттер
8 Бағалауға түскен Студенттер
9 Бағалау барысы Студенттерді 5 баллдық критериалдық жүйемен бағалау
10 Бағалау критерийі 1. Критерий 2. Рубрика
11 Бағалау нәтижесі Дескриптор
16 слайд
Модуль 4. Теориялық оқытуда критериалдық бағалаудың әдістерін қолдану
КҚ 2 Электр жабдықтарының, электр схемаларынын функцияларын тексеру және талдау
жұмыстарын орындайды
Модуль: КМ 02 Электр жабдықтарының, электр схемаларының функцияларын талдау және
тексеру
Оқытудын нәтижесі:
1. Электр тізбектердің негізгі заңдары мен сипаттамаларын талдау
2. Электр тізбектерін талдамалы және графикалық әдістермен есептеу
Бағалау критерилері:
3. Электр тізбегінің негізгі құрамдас бөліктерін талдайды
4. Электр энергиясы тұтынушылары мен көздерінің міндетін анықтайды
5. Электрлік және магниттік өрістің заңдарын сипаттайды
6. Электр тізбектердің негізгі заңдары мен қасиеттерін анықтайды
7. Магнитті тізбектердің негізгі заңдары мен қасиеттерін анықтайды
8. Тұрақты және айнымалы тоқ тізбектерінің ерекшеліктерін ажырата біледі
9. Желілік және желілік емес тізбектердің ерекшеліктерін ажырата біледі
10. Тұрақты тоқтың желілік және желілік емес тізбектерін есептейді
11. Айналмалы тоқтың бір фазалы тізбектерін есептейді
17 слайд
1.Отыз бірдей шам параллель жалғанып, кернеуі 220В ток көзіне қосылған.Бір шамның
кедергісі 1200 Ом.Осы тізбектегі ток күші:
а) 8 А; б) 5,5 А; в) 10 А; г) 4 А; д) 12А.
2.Әрқайсысының кедергісі 300 Ом төрт кедергі алдымен тізбектей, сосын параллель
жалғанған.Осы кезде олардың жалпы кедергісің өзгерісі:
а) 4 есе артты; б) 16 есе артты; в) 16 есе кеміді; г) 4 есе кеміді; д) өзгермеді.
3.Егер U кернеу көзіне жалғанған өткізгіште t уақыт ішінде Q жылу бөлінетін болса, осы
уақыт ішінде өткізгіш арқылы өтетін электр заряды:
а) ; б) ; в) ; г) ; д) .
4.Электрқыздырғыштың кедергілері бірдей қыздырғыш элементінің екі секциясы бар.
Егер осы секцияларды тізбектей жалғаса оларда 300 Вт қуат бөлінеді.Егер осы секцияларды
параллель жалғап және кернеуді 2 есе азайтса, онда оларда бөлінетін қуат:
а) 600 Вт; б) 300 Вт; в) 150 Вт; г) 75 Вт; д) 450Вт.
5. Әртүрлі орта арқылы ток жүргенде оның қандай әсері әрқашан да байқалады:
а) жылулық; б) химиялық; в) магниттік; г) жарық; д) физиологиялық. Модуль 4. Теориялық оқытуда критериалдық бағалаудың әдістерін қолдану
18 слайд
Модуль 4. Теориялық оқытуда критериалдық бағалаудың әдістерін қолдану
№ Критерилер Дескриптор
1 Студенттер динамика заңдарын
біледі.
Динамика заңдарына есептер
шығарады. Студенттер Ньютонның
үш заңын айтты.
Ньютон заңдарының
физикасын түсіндірді.
Ньютон заңдарының
формуласын жазды.
Ньютон заңдарына
есептер шығарды.
2 Студенттер тұрақты электр тогын
түсіндіреді. Тұрақты токтың пайда
болу шарттарын
түсіндірді.
Тізбек бөлігі үшін Ом
заңын және толық
тіізбек үшін Ом заңын
айтады.
Есеп шығаруда
қолданады.
19 слайд
Модуль 5. Практикалық оқытуда критериалдық бағалаудың
әдістерін қолдану
Түрлі деңгейлі тапсырмалар
20 слайд
№ Бағалау критерилері Баға
1 Студенттер топқа берілген тапсырманы толығымен орындады, сұрақтарға нақты жауап берді,
кез келген ситуациалық сұрақтарға анық жауап берді. Есеп талаптарға сәйкес орындалды.
«5»
2 Студенттер топқа берілген тапсырманы толығымен орындады, бірақ кішігірім қиыншылықтарға
ұшырады.
«4»
3 Студенттер топқа берілген тапсырманы толығымен орындады. Топ нәтижені толығымен
түсіндіре алмады.
«3»
4 Студенттер топтық тапсырмаларды орындай алмады және нәтижелерді түсіндіре алмады.
«2»Модуль 5. Практикалық оқытуда критериалдық бағалаудың
әдістерін қолдану
21 слайд
Курста үйренгеніміз
ТжКБ ұйымдарының оқу үдерісінде оқытудың
әртүрлі кезеңдерінде критериалдық бағалауды
тәжірибелік пайдалану модельдері мен әдістерін
зерттеу;
ТжКБ ұйымдарында оқитын студенттердің білім
алу қажеттіліктерін бағалау құралдарын
пайдалануда профессор-оқытушылар
құрамының практикалық білігі мен дағдыларын
дамыту және жетілдіру.Критериалдық бағалаудың заманауи
формаларын және үлгілерін әзірлеу, оқу
нәтижелерін бағалау және мониторинг
жүргізу үшін тексеру жұмыстарын жасау;
22 слайд
• Бағалаудың бірыңғай стандартын белгілеу үшін оқушылардың
жиынтық жұмыстарының нәтижесін талқылау үрдісі.
• Модерация :
бағалауды стандарттау мақсатында оқушылардың жиынтық
жұмыстарының нәтижесін оқытушылардың талқылауы үшін
белгіленген . МОДЕРАЦИЯ
23 слайд
•
Модерация:
бірдей мамандыққа сабақ беретін оқытушылардың қатысуымен
өтеді;
олар белгілі бір пән бойынша балл қою кестесін бірыңғай
қолданудың тәсілі арқылы жұмысты бастапқы бағалауды
талқылайды.
•
Білу маңызды:
Модерация қорытындысы бойынша жиынтық бағалаудың
нәтижесі өзгеруі мүмкін.
Модерациялау бойынша төраға әдістемелік бірлестіктің
жетекшісімен қатар кез келген пән оқытушысы болуы мүмкін.
24 слайд
Оқытушының әрекеті
25 слайд
материал жинау семинар өткізу топқа эксперимент
жүргізу
критериалық
бағалауды еңгізу
0
50
100
150
200
250
Курста алынған білімді іске асыру
26 слайд
Курсқа дейін Курста Курстан кейін
27 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз