Материалдар / теңдеу арқылы есептер шығару
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

теңдеу арқылы есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
презентация жазу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2019
275
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: Теңдеу арқылы есептер шығару. Мақсаты: Есептерді теңдеу құра отырып, оны шешу жолдары мен сөз есептеріне т

1 слайд
Тақырыбы:   Теңдеу арқылы есептер шығару. Мақсаты: Есептерді теңдеу құра отырып, оны шешу жолдары мен сөз есептеріне теңдеу құруды үйрету.

1 слайд

Тақырыбы:   Теңдеу арқылы есептер шығару. Мақсаты: Есептерді теңдеу құра отырып, оны шешу жолдары мен сөз есептеріне теңдеу құруды үйрету.

С абақтан қалм ай, сапалы да, саналы білім алу

2 слайд
С абақтан қалм ай, сапалы да, саналы білім алу

2 слайд

С абақтан қалм ай, сапалы да, саналы білім алу

• теңдеу және оны шешу тәсілдерін есептер шығару барысында пысықтау; • логикалық ойлау есептеумен танымдық қабілеттерін,

3 слайд
• теңдеу және оны шешу тәсілдерін есептер шығару барысында пысықтау; • логикалық ойлау есептеумен танымдық қабілеттерін, зейінін, есте сақтауын дамыту, • өздіктерінен жұмыс істей білуіне дағдыландыру; • өзара ынтымақтастыққа, еңбекті құрметтеуге, шапшаңдыққа, ұқыптылыққа, тапқырлыққа, қырағылыққа тәрбиелеу. Міндеттері:

3 слайд

• теңдеу және оны шешу тәсілдерін есептер шығару барысында пысықтау; • логикалық ойлау есептеумен танымдық қабілеттерін, зейінін, есте сақтауын дамыту, • өздіктерінен жұмыс істей білуіне дағдыландыру; • өзара ынтымақтастыққа, еңбекті құрметтеуге, шапшаңдыққа, ұқыптылыққа, тапқырлыққа, қырағылыққа тәрбиелеу. Міндеттері:

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

СандарЖұп сандар Тақ сандар Жай сандар Құрама сандар

6 слайд
СандарЖұп сандар Тақ сандар Жай сандар Құрама сандар

6 слайд

СандарЖұп сандар Тақ сандар Жай сандар Құрама сандар

Сабақтың моделі VI Қорытын - дылау І V Бекіту сабағыІ Тақырыбы ІІ Мақсаты V Ойын жаттығул ар VI І Үй тапсыр-

7 слайд
Сабақтың моделі VI Қорытын - дылау І V Бекіту сабағыІ Тақырыбы ІІ Мақсаты V Ойын жаттығул ар VI І Үй тапсыр- масы VI І I Бағалау ІІІ Өткенді қайталау Сабақтың моделі

7 слайд

Сабақтың моделі VI Қорытын - дылау І V Бекіту сабағыІ Тақырыбы ІІ Мақсаты V Ойын жаттығул ар VI І Үй тапсыр- масы VI І I Бағалау ІІІ Өткенді қайталау Сабақтың моделі

Психологиялық серпіліс / тренинг/ «Бір сөзбен» әдісі /оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен, өздерінің бүгінгі саб

8 слайд
Психологиялық серпіліс / тренинг/ «Бір сөзбен» әдісі /оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтындай 3 сөзді таңдап айтады/. / Төзімділік, төзімсіздік, ашу, қуаныш, немқұрайлылық, қанағаттану, шабыт, зерігу, алаңдау, тыныштық, сенімділік, сенімсіздік/  

8 слайд

Психологиялық серпіліс / тренинг/ «Бір сөзбен» әдісі /оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтындай 3 сөзді таңдап айтады/. / Төзімділік, төзімсіздік, ашу, қуаныш, немқұрайлылық, қанағаттану, шабыт, зерігу, алаңдау, тыныштық, сенімділік, сенімсіздік/  

Қызығушылықты ояту сатысы: / Ребусты шеш/ = + ,,,,,, + ,,, + ,,

9 слайд
Қызығушылықты ояту сатысы: / Ребусты шеш/ = + ,,,,,, + ,,, + ,,

9 слайд

Қызығушылықты ояту сатысы: / Ребусты шеш/ = + ,,,,,, + ,,, + ,,

«Кірпіні үйіне жетуге көмектесейік...»

10 слайд
«Кірпіні үйіне жетуге көмектесейік...»

10 слайд

«Кірпіні үйіне жетуге көмектесейік...»

Мағынаны ажырату. /топтық жұмыс/ І-топ «Мозаика құрастыру»/суреттерді құрастыру арқылы/ ІІ-топ «Орнын тап»/оқушылар әріп

11 слайд
Мағынаны ажырату. /топтық жұмыс/ І-топ «Мозаика құрастыру»/суреттерді құрастыру арқылы/ ІІ-топ «Орнын тап»/оқушылар әріптерді құрастыру арқылы математикалық термин сөзді табады/ ІІІ-топ «Жаңа білімге көпір салу» әдісі арқылы «теңдеу» ұғымын қалыптастырады. /Суретпен жұмыс/

11 слайд

Мағынаны ажырату. /топтық жұмыс/ І-топ «Мозаика құрастыру»/суреттерді құрастыру арқылы/ ІІ-топ «Орнын тап»/оқушылар әріптерді құрастыру арқылы математикалық термин сөзді табады/ ІІІ-топ «Жаңа білімге көпір салу» әдісі арқылы «теңдеу» ұғымын қалыптастырады. /Суретпен жұмыс/

Үнтаспадан ертегі тыңдау Сандар мен белгілер патшалығы қайғыға тап болыпты! Өрнек отбасының бір ханшасы жоғалып кетіпті.

12 слайд
Үнтаспадан ертегі тыңдау Сандар мен белгілер патшалығы қайғыға тап болыпты! Өрнек отбасының бір ханшасы жоғалып кетіпті. Ханшадан еш хабар болмапты. Сонда патша жар салыпты: Кімде - кім белгісіз ханшаны тапса, соған ханшаны әйелдікке беремін және жарты патшалығымды сыйға тартамын. Көптеген патша балалары мен серілер ханшайымды тапқысы келіп іздейді, бірақ біреуі ғана ханшаны тауыпты. Ол қалай тапты екен? Қане, сіздер де тауып көріңіздер:

12 слайд

Үнтаспадан ертегі тыңдау Сандар мен белгілер патшалығы қайғыға тап болыпты! Өрнек отбасының бір ханшасы жоғалып кетіпті. Ханшадан еш хабар болмапты. Сонда патша жар салыпты: Кімде - кім белгісіз ханшаны тапса, соған ханшаны әйелдікке беремін және жарты патшалығымды сыйға тартамын. Көптеген патша балалары мен серілер ханшайымды тапқысы келіп іздейді, бірақ біреуі ғана ханшаны тауыпты. Ол қалай тапты екен? Қане, сіздер де тауып көріңіздер:

Бекіту. тест /Аctivote құрылғысы арқылы теңдеу тарауы бекітіледі/

13 слайд
Бекіту. тест /Аctivote құрылғысы арқылы теңдеу тарауы бекітіледі/

13 слайд

Бекіту. тест /Аctivote құрылғысы арқылы теңдеу тарауы бекітіледі/

Бағалау № Оқушының аты жөні Үй тапсыр масы Үй тапсыр масын бекіту 2 ұпай Мағын аны тану (топқа тапсыр ма) 2 ұпай Сабақт

14 слайд
Бағалау № Оқушының аты жөні Үй тапсыр масы Үй тапсыр масын бекіту 2 ұпай Мағын аны тану (топқа тапсыр ма) 2 ұпай Сабақты бекіту 3 ұпай Тес 5 ұп а

14 слайд

Бағалау № Оқушының аты жөні Үй тапсыр масы Үй тапсыр масын бекіту 2 ұпай Мағын аны тану (топқа тапсыр ма) 2 ұпай Сабақты бекіту 3 ұпай Тес 5 ұп а

Рефлексия . /алма ағашы әдісі/ Оқушыларға сабақ басында үш түсті алма беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек.

15 слайд
Рефлексия . /алма ағашы әдісі/ Оқушыларға сабақ басында үш түсті алма беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек. Жасыл түсті алма – мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл -күйім көтеріңкі. Қызыл түсті алма мен тапсырманы орта деңгейде орындадым, көңіл күйім орташа. Сары түсті алма – маған тапсырманы орындау қиынға түсті, көңіл- күйім төмен.

15 слайд

Рефлексия . /алма ағашы әдісі/ Оқушыларға сабақ басында үш түсті алма беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек. Жасыл түсті алма – мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл -күйім көтеріңкі. Қызыл түсті алма мен тапсырманы орта деңгейде орындадым, көңіл күйім орташа. Сары түсті алма – маған тапсырманы орындау қиынға түсті, көңіл- күйім төмен.

16 слайд

16 слайд

23 пен 5 ЕКОЕ табыңдар.

17 слайд
23 пен 5 ЕКОЕ табыңдар.

17 слайд

23 пен 5 ЕКОЕ табыңдар.

21 мен 8 ЕКОЕ табыңдар.

18 слайд
21 мен 8 ЕКОЕ табыңдар.

18 слайд

21 мен 8 ЕКОЕ табыңдар.

2 мен 7 ЕКОЕ табыңдар.

19 слайд
2 мен 7 ЕКОЕ табыңдар.

19 слайд

2 мен 7 ЕКОЕ табыңдар.

5 пен 11 сандарының ең кіші ортақ еселігін табыңдар

20 слайд
5 пен 11 сандарының ең кіші ортақ еселігін табыңдар

20 слайд

5 пен 11 сандарының ең кіші ортақ еселігін табыңдар

6 мен 13 сандарының ЕКОЕ табыңдар.

21 слайд
6 мен 13 сандарының ЕКОЕ табыңдар.

21 слайд

6 мен 13 сандарының ЕКОЕ табыңдар.

1 2 3 4 5

22 слайд
1 2 3 4 5

22 слайд

1 2 3 4 5

А Деңгейлік тапсырмалар . Сандардың ең кіші ортақ еселігін табыңдар: 1) 16 мен 20; 3) 5 пен 11; 2) 60 пен 15;

23 слайд
А Деңгейлік тапсырмалар . Сандардың ең кіші ортақ еселігін табыңдар: 1) 16 мен 20; 3) 5 пен 11; 2) 60 пен 15; 4) 6 мен 13. В. Сандардың ең кіші ортақ еселігін табыңдар: 1) 45 пен 54; 3) 30 бен 24; 2) 32 мен 48; 4) 72 мен 54. Сандардың ең кіші ортақ еселігін табыңдар: 1) 3) 2) 4)С.; 5 3 2 3 2 2 3 2    ; 11 3 11 3 2 2    ; 5 3 7 3 2 , 3 2 2     ; 7 3 5 2 , 7 3 2    және және

23 слайд

А Деңгейлік тапсырмалар . Сандардың ең кіші ортақ еселігін табыңдар: 1) 16 мен 20; 3) 5 пен 11; 2) 60 пен 15; 4) 6 мен 13. В. Сандардың ең кіші ортақ еселігін табыңдар: 1) 45 пен 54; 3) 30 бен 24; 2) 32 мен 48; 4) 72 мен 54. Сандардың ең кіші ортақ еселігін табыңдар: 1) 3) 2) 4)С.; 5 3 2 3 2 2 3 2    ; 11 3 11 3 2 2    ; 5 3 7 3 2 , 3 2 2     ; 7 3 5 2 , 7 3 2    және және