теңдеу арқылы есептер шығару
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырыбы: Теңдеу арқылы есептер
шығару.
Мақсаты: Есептерді теңдеу құра
отырып, оны шешу жолдары мен сөз
есептеріне теңдеу құруды үйрету.
1 слайд
Тақырыбы: Теңдеу арқылы есептер шығару. Мақсаты: Есептерді теңдеу құра отырып, оны шешу жолдары мен сөз есептеріне теңдеу құруды үйрету.
2 слайд
С
абақтан
қалм
ай,
сапалы
да,
саналы
білім
алу
2 слайд
С абақтан қалм ай, сапалы да, саналы білім алу
3 слайд
•
теңдеу және оны шешу тәсілдерін есептер шығару
барысында пысықтау;
•
логикалық ойлау есептеумен танымдық
қабілеттерін, зейінін, есте сақтауын дамыту,
•
өздіктерінен жұмыс істей білуіне дағдыландыру;
•
өзара ынтымақтастыққа, еңбекті құрметтеуге,
шапшаңдыққа, ұқыптылыққа, тапқырлыққа,
қырағылыққа тәрбиелеу. Міндеттері:
3 слайд
• теңдеу және оны шешу тәсілдерін есептер шығару барысында пысықтау; • логикалық ойлау есептеумен танымдық қабілеттерін, зейінін, есте сақтауын дамыту, • өздіктерінен жұмыс істей білуіне дағдыландыру; • өзара ынтымақтастыққа, еңбекті құрметтеуге, шапшаңдыққа, ұқыптылыққа, тапқырлыққа, қырағылыққа тәрбиелеу. Міндеттері:
4 слайд
4 слайд
5 слайд
5 слайд
6 слайд
СандарЖұп сандар
Тақ сандар
Жай сандар Құрама
сандар
6 слайд
СандарЖұп сандар Тақ сандар Жай сандар Құрама сандар
7 слайд
Сабақтың моделі
VI
Қорытын -
дылау І V
Бекіту
сабағыІ
Тақырыбы ІІ
Мақсаты
V
Ойын
жаттығул
ар
VI І
Үй тапсыр-
масы VI І I
Бағалау
ІІІ
Өткенді
қайталау Сабақтың моделі
7 слайд
Сабақтың моделі VI Қорытын - дылау І V Бекіту сабағыІ Тақырыбы ІІ Мақсаты V Ойын жаттығул ар VI І Үй тапсыр- масы VI І I Бағалау ІІІ Өткенді қайталау Сабақтың моделі
8 слайд
Психологиялық серпіліс / тренинг/
«Бір сөзбен» әдісі
/оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен,
өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын
сипаттайтындай 3 сөзді таңдап айтады/.
/ Төзімділік, төзімсіздік, ашу, қуаныш,
немқұрайлылық, қанағаттану, шабыт, зерігу,
алаңдау, тыныштық, сенімділік, сенімсіздік/
8 слайд
Психологиялық серпіліс / тренинг/ «Бір сөзбен» әдісі /оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтындай 3 сөзді таңдап айтады/. / Төзімділік, төзімсіздік, ашу, қуаныш, немқұрайлылық, қанағаттану, шабыт, зерігу, алаңдау, тыныштық, сенімділік, сенімсіздік/
9 слайд
Қызығушылықты ояту сатысы:
/ Ребусты шеш/
= + ,,,,,,
+ ,,,
+ ,,
9 слайд
Қызығушылықты ояту сатысы: / Ребусты шеш/ = + ,,,,,, + ,,, + ,,
10 слайд
«Кірпіні үйіне жетуге
көмектесейік...»
10 слайд
«Кірпіні үйіне жетуге көмектесейік...»
11 слайд
Мағынаны ажырату.
/топтық жұмыс/
І-топ «Мозаика құрастыру»/суреттерді құрастыру
арқылы/
ІІ-топ «Орнын тап»/оқушылар әріптерді құрастыру
арқылы математикалық термин сөзді табады/
ІІІ-топ «Жаңа білімге көпір салу» әдісі арқылы
«теңдеу» ұғымын қалыптастырады.
/Суретпен жұмыс/
11 слайд
Мағынаны ажырату. /топтық жұмыс/ І-топ «Мозаика құрастыру»/суреттерді құрастыру арқылы/ ІІ-топ «Орнын тап»/оқушылар әріптерді құрастыру арқылы математикалық термин сөзді табады/ ІІІ-топ «Жаңа білімге көпір салу» әдісі арқылы «теңдеу» ұғымын қалыптастырады. /Суретпен жұмыс/
12 слайд
Үнтаспадан ертегі тыңдау
Сандар мен белгілер патшалығы қайғыға тап болыпты!
Өрнек отбасының бір ханшасы жоғалып кетіпті.
Ханшадан еш хабар болмапты. Сонда патша жар
салыпты: Кімде - кім белгісіз ханшаны тапса, соған
ханшаны әйелдікке беремін және жарты патшалығымды
сыйға тартамын. Көптеген патша балалары мен серілер
ханшайымды тапқысы келіп іздейді, бірақ біреуі ғана
ханшаны тауыпты. Ол қалай тапты екен? Қане, сіздер де
тауып көріңіздер:
12 слайд
Үнтаспадан ертегі тыңдау Сандар мен белгілер патшалығы қайғыға тап болыпты! Өрнек отбасының бір ханшасы жоғалып кетіпті. Ханшадан еш хабар болмапты. Сонда патша жар салыпты: Кімде - кім белгісіз ханшаны тапса, соған ханшаны әйелдікке беремін және жарты патшалығымды сыйға тартамын. Көптеген патша балалары мен серілер ханшайымды тапқысы келіп іздейді, бірақ біреуі ғана ханшаны тауыпты. Ол қалай тапты екен? Қане, сіздер де тауып көріңіздер:
13 слайд
Бекіту. тест /Аctivote құрылғысы арқылы
теңдеу тарауы бекітіледі/
13 слайд
Бекіту. тест /Аctivote құрылғысы арқылы теңдеу тарауы бекітіледі/
14 слайд
Бағалау
№ Оқушының
аты жөні Үй
тапсыр
масы Үй
тапсыр
масын
бекіту
2 ұпай Мағын
аны
тану
(топқа
тапсыр
ма) 2
ұпай Сабақты
бекіту
3 ұпай Тес
5
ұп
а
14 слайд
Бағалау № Оқушының аты жөні Үй тапсыр масы Үй тапсыр масын бекіту 2 ұпай Мағын аны тану (топқа тапсыр ма) 2 ұпай Сабақты бекіту 3 ұпай Тес 5 ұп а
15 слайд
Рефлексия . /алма ағашы әдісі/
Оқушыларға сабақ басында үш түсті алма беріледі.
Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек. Жасыл
түсті алма – мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп
ойлаймын: менің көңіл -күйім көтеріңкі. Қызыл
түсті алма мен тапсырманы орта деңгейде
орындадым, көңіл күйім орташа. Сары түсті алма –
маған тапсырманы орындау қиынға түсті, көңіл-
күйім төмен.
15 слайд
Рефлексия . /алма ағашы әдісі/ Оқушыларға сабақ басында үш түсті алма беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек. Жасыл түсті алма – мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл -күйім көтеріңкі. Қызыл түсті алма мен тапсырманы орта деңгейде орындадым, көңіл күйім орташа. Сары түсті алма – маған тапсырманы орындау қиынға түсті, көңіл- күйім төмен.
16 слайд
16 слайд
17 слайд
23 пен 5 ЕКОЕ
табыңдар.
17 слайд
23 пен 5 ЕКОЕ табыңдар.
18 слайд
21 мен 8 ЕКОЕ
табыңдар.
18 слайд
21 мен 8 ЕКОЕ табыңдар.
19 слайд
2 мен 7 ЕКОЕ
табыңдар.
19 слайд
2 мен 7 ЕКОЕ табыңдар.
20 слайд
5 пен 11 сандарының ең
кіші ортақ еселігін
табыңдар
20 слайд
5 пен 11 сандарының ең кіші ортақ еселігін табыңдар
21 слайд
6 мен 13
сандарының ЕКОЕ
табыңдар.
21 слайд
6 мен 13 сандарының ЕКОЕ табыңдар.
22 слайд
1
2
3
4
5
22 слайд
1 2 3 4 5
23 слайд
А Деңгейлік тапсырмалар
. Сандардың ең кіші ортақ еселігін табыңдар:
1) 16 мен 20; 3) 5 пен 11;
2) 60 пен 15; 4) 6 мен 13.
В. Сандардың ең кіші ортақ еселігін
табыңдар:
1) 45 пен 54; 3) 30 бен 24;
2) 32 мен 48; 4) 72 мен 54.
Сандардың ең кіші ортақ еселігін
табыңдар:
1) 3)
2) 4)С.; 5 3 2 3 2
2 3 2
; 11 3 11 3 2
2
; 5 3 7 3 2 , 3 2
2
; 7 3 5 2 , 7 3
2
және
және
23 слайд
А Деңгейлік тапсырмалар . Сандардың ең кіші ортақ еселігін табыңдар: 1) 16 мен 20; 3) 5 пен 11; 2) 60 пен 15; 4) 6 мен 13. В. Сандардың ең кіші ортақ еселігін табыңдар: 1) 45 пен 54; 3) 30 бен 24; 2) 32 мен 48; 4) 72 мен 54. Сандардың ең кіші ортақ еселігін табыңдар: 1) 3) 2) 4)С.; 5 3 2 3 2 2 3 2 ; 11 3 11 3 2 2 ; 5 3 7 3 2 , 3 2 2 ; 7 3 5 2 , 7 3 2 және және